Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

3 tırnaklı buji stop etme sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Arkadaslar motora 3 tırnak buji taktim motor ilk çalıştırmada stop ediyor gazi biraktigim anda gidiyor isinana kadar gaz vermeden olmuyor acaba sorun ne olabilir kullananlar bilenler var mi?
    Önceki bujisini geri taktım duzeldi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Sıcaklık değeri uygun değildir.
    Fantaziye gerek yok kitapçıkta yazan bujiyi kullanın

  3. #3

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    ohm değeri uygun olmayabilir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------

    bujinin linkini atar mısın ?

  4. #4
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Ark için gereken gücü üçe bölmeye çalıştığınız için yeterli şiddette kıvılcım oluşmuyor diye kabaca özeteyebiliriz. Orjinal bujiyi veya emsalini tercih edin.

  5. #5
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Buji tipleri sıcaklık değerleri arkadaşın dediği gibi motor üretimi ve özelliklerine göre değişir.3 tırnaklı olunca 1 tırnaklıdan daha iyidir mantığı yanlıştır.

  6. #6

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ark için gereken gücü üçe bölmeye çalıştığınız için yeterli şiddette kıvılcım oluşmuyor diye kabaca özeteyebiliriz. Orjinal bujiyi veya emsalini tercih edin.
    bende driftte 3 tırnak buji kullanıyırum akım 3 e bölünmüyor her tırbak aralığı farklı duruma göre ateşliyor bende sonuç daha iyi
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  7. #7

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    üçe bölünmez hiç birşey sadece bir tanesine atlar kıvılcım. bujinin direnciyle veya tırnak mesafesiyle ilgili durum bu

  8. #8
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ark için gereken gücü üçe bölmeye çalıştığınız için yeterli şiddette kıvılcım oluşmuyor diye kabaca özeteyebiliriz. Orjinal bujiyi veya emsalini tercih edin.
    Üç tırnakda da aynı anda ateşleme olmaz , tırnaklar birbirinin stepnesi gibidir , birinin durumu kötüleştiğinde iyi durumda olan ateşlemeye devam eder..

    sorun tırnak sayısı ile alakalı değil yanlış buji kodu seçiminden kaynaklanıyordur , tek tırnaklı yanlış buji takıldığında da çeşitli düzensizlikler yaşanır..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)