Motosiklet değişikliği tavsiyesi.
-
Arkadaşlar yaklaşık 12 yıldır motosiklet kullanıyorum , en uzun süre kullandığım ve en son motosikletim cbf 150. Dün itibariyle cbf i satıp motorsuz kaldım. Hem farklı bir marka , model motosiklet almak istiyorum. Benim için önemli olan genelde eşimle artçılı olarak kullandığım için düz seleli bir motosiklet bakıyorum. Aklımda olan modeller şimdilik inazuma ve mondial rx3 , farklı model tavsiyelerine açığım. İnazuma güzel fakat yedek parça fiyatları ve temiz inazumaların fiyatlarının yüksek olması biraz düşündürüyor. Bütçem maksimum 15 bin tl. Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
Sym Wolf250 inazumayi aratmaz.az yakar..inazumaya gore parca fiyatlari 1tik aşagidadir.
Ornek:
inazumada debriyaj balatasi 400-450 tl arasidir
Wolfte ise 300-350 tl arasi.
0km 13K bulunur.
Veya 2.el duzgun wolf ler 9-10k arasi. kalan butce ile işletme giderlerini karsilarsin.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Sym Wolf250 inazumayi aratmaz.az yakar..inazumaya gore parca fiyatlari 1tik aşagidadir.
Ornek:
inazumada debriyaj balatasi 400-450 tl arasidir
Wolfte ise 300-350 tl arasi.
0km 13K bulunur.
Veya 2.el duzgun wolf ler 9-10k arasi. kalan butce ile işletme giderlerini karsilarsin.
Sym Wolflere karşı da bir sempatim var temizini bulursam alabilirim. Çanakkale küçük bir yer olduğu için çok fazla motosiklet seçeneği yok maalesef. Birkaç tane satılık wolf var fakat onlarda burnundan kıl aldırmıyor piyasaya göre fiyatı yüksek tutuyorlar. İş icabı da farklı şehirlere gitmem biraz zor gibi duruyor. Bakalım motoru sattım kısa süre de netleştirmem lazım umarım bulabilirim temiz birşeyler. Bende biraz kıl olduğum için düşük km ve temiz bakılmış motosiklet arıyorum :D
-
kaleli88 adlı üyeden alıntı
Sym Wolflere karşı da bir sempatim var temizini bulursam alabilirim. Çanakkale küçük bir yer olduğu için çok fazla motosiklet seçeneği yok maalesef. Birkaç tane satılık wolf var fakat onlarda burnundan kıl aldırmıyor piyasaya göre fiyatı yüksek tutuyorlar. İş icabı da farklı şehirlere gitmem biraz zor gibi duruyor. Bakalım motoru sattım kısa süre de netleştirmem lazım umarım bulabilirim temiz birşeyler. Bende biraz kıl olduğum için düşük km ve temiz bakılmış motosiklet arıyorum :D
Wolf250 al pişman olmazsin,çicek gibi makina.
balikesir ve ilcelerden bakabilirsin hem uzakta degil.
-
Sym wolf, benelli tnt 250 veya bn 251 , crf 250l veya rally olabilir , pulsar 200 ns olabilir ha bu arada 15 bine dominar 400 bulunuyordur muhtemelen o çok daha iyi olur hem biraz daha uzun yola uygun olur hem az yakar
-
Büyük ihtimal Sym Wolf alacağım gibi duruyor ama genelde artçıyla biniyorum şehir içinde , eşim için sıkıntı olur mu ? Malum arka sele biraz yüksek.
-
Artçılı biniyorsan maxi scooter. Eşin öteki motorlara da biner de bir yerde canına tak edip "yeter artık değiştir şu motoru" diyecektir.
-
Sym Wolf'un Fb.da çok aktif bir topluluğu var. (SYM Wolf Sb250Ni Türkiye) orada birçok şehirden satılık ilanlar var, bilgin olsun. Sym Wolf'te arka selenin yüksekliğinden ziyade biraz sert olması sıkıntılı, uzun mesafe yapacaksan artçın mutlaka rahatsız olacaktır. Artçı selesine kaplama gibi birşey yaptırabilirsen fayda edebilir.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Sym Wolf'un Fb.da çok aktif bir topluluğu var. (SYM Wolf Sb250Ni Türkiye) orada birçok şehirden satılık ilanlar var, bilgin olsun. Sym Wolf'te arka selenin yüksekliğinden ziyade biraz sert olması sıkıntılı, uzun mesafe yapacaksan artçın mutlaka rahatsız olacaktır. Artçı selesine kaplama gibi birşey yaptırabilirsen fayda edebilir.
Açıkçası uzun yol yaptığım pek söylenemez genelde şehir içi kullanıyorum. Biniş ve inişlerde sıkıntı yaratır mı? Malum daha önce cbf 150 kullanıyordum ve arka sele çok rahat ve genişti.
-
23 Temmuz 2018, 16:17
#10
kaleli88 adlı üyeden alıntı
Açıkçası uzun yol yaptığım pek söylenemez genelde şehir içi kullanıyorum. Biniş ve inişlerde sıkıntı yaratır mı? Malum daha önce cbf 150 kullanıyordum ve arka sele çok rahat ve genişti.
Ben boş bir alanda artçı bir bayanla deneme yaptım. Benim Wolf'ün arkasında topcase yok, 1.65 civarı bir bayan rahatlıkla binip inebildi. Ancak dediğim gibi artçı selesi kütük gibi ve azıcık ufak.
-
23 Temmuz 2018, 16:23
#11
tommygun adlı üyeden alıntı
Ben boş bir alanda artçı bir bayanla deneme yaptım. Benim Wolf'ün arkasında topcase yok, 1.65 civarı bir bayan rahatlıkla binip inebildi. Ancak dediğim gibi artçı selesi kütük gibi ve azıcık ufak.
2015 Model 8 bin km de, ekstra olarak sadece topcase bulunan sym wolf 10 bin tl alınır mı sizce, dediğim gibi eşim ile biniyorum genelde sıkıntı yaratmaz ise yarın almaya gideceğim.
-
23 Temmuz 2018, 16:32
#12
kaleli88 adlı üyeden alıntı
2015 Model 8 bin km de, ekstra olarak sadece topcase bulunan sym wolf 10 bin tl alınır mı sizce, dediğim gibi eşim ile biniyorum genelde sıkıntı yaratmaz ise yarın almaya gideceğim.
Dostum açık konuşmak gerekirse sezon denilen bir dönemde olduğumuz için fiyatlar biraz pahalı. Aralık sonunda 11.000 TL.ye sıfır (2015 model) Wolf satılıyordu, şu an sıfırı (2015 model) 13.000 TL civarında. Ben Nisan ayında 2015 Model, 2017 Kasım trafiğe çıkışlı 367 km.deki Wolf'ü 10.500 TL.ye almıştım ki makine daha rodajdaydı. Hesabı ona göre yaparsan daha sağlıklı olur. Ancak şu da bir gerçek ki bu paralara 250'lik kalmadı. 8000 km.deki motorun bakımlarını sor; 300 - 1000 - 3000 - 6000 - 9000 km.de bakımları var. İlk 4 bakımı nerede nasıl yaptırmış, zamanında yaptırmış mı iyi sorgulamak lazım.
-
23 Temmuz 2018, 16:47
#13
-
24 Temmuz 2018, 00:47
#14
SYM'de lastikleri değiştirmeniz gerekebilir. En yenisi 2015 model.
Bir kısmı 2014'te getirilmiş olsa; neresinden baksanız en az 3-4 yıllık lastik; sıfır bile olsa... Bir de buna 2. elde 8-10 bin km kullanılmış olduğunu ekleyin ...
Temizinden bir lastik bütçesi de ayırın derim, hesaplarken ...
Tercih olarak, SYM Wolf SB 250 NI benim de ilgimi çekmeye başladı açıkçası; TNT25 yerine...
Yeşili yok; e artık ne denk gelirse, siyahı veya şöyle patlak bir canlı renkli bir şeyler olabilir
Bakalım ...
Not: Koruma demiri irf motorda var SYM Wolflar için...
-
24 Temmuz 2018, 09:28
#15
GezeGeze adlı üyeden alıntı
SYM'de lastikleri değiştirmeniz gerekebilir. En yenisi 2015 model.
Bir kısmı 2014'te getirilmiş olsa; neresinden baksanız en az 3-4 yıllık lastik; sıfır bile olsa... Bir de buna 2. elde 8-10 bin km kullanılmış olduğunu ekleyin ...
Temizinden bir lastik bütçesi de ayırın derim, hesaplarken ...
Tercih olarak, SYM Wolf SB 250 NI benim de ilgimi çekmeye başladı açıkçası; TNT25 yerine...
Yeşili yok; e artık ne denk gelirse, siyahı veya şöyle patlak bir canlı renkli bir şeyler olabilir
Bakalım ...
Not: Koruma demiri irf motorda var SYM Wolflar için...
Fabrika çıkış lastikler nerdeyse bütün motosikletlerde kötü diye biliyorum. Dediğiniz gibi uzun süre kullanılmasa bile bekleyen lastiklerde sertleşme ve çatlamalar başlar , lastik her halükarda alınması gerekiyor ve + bir bütçe ayırmak gerekiyor. 250 cc sınıfında da alınacak başka bir motosiklet bulamıyorum , en basitinden temiz bir inazuma ortalama 16-17 bin tl civarı. Artçılı bir şekilde binmeyecek olsam seçenek çok fazla ama 2 kişi olduğumdan dolayı seçenek azalıyor.
Gönül ister ki sıfır km bir motosiklet almak ama ülkenin durumu malum bajaj marka motorlar bile 15bin bandında seyrediyor. Sıfır mondial rx3i ler bile 19 bin tl olmuş. En mantıklı tercih sym wolf gibi duruyor.
-
24 Temmuz 2018, 09:34
#16
kaleli88 adlı üyeden alıntı
Fabrika çıkış lastikler nerdeyse bütün motosikletlerde kötü diye biliyorum. Dediğiniz gibi uzun süre kullanılmasa bile bekleyen lastiklerde sertleşme ve çatlamalar başlar , lastik her halükarda alınması gerekiyor ve + bir bütçe ayırmak gerekiyor. 250 cc sınıfında da alınacak başka bir motosiklet bulamıyorum , en basitinden temiz bir inazuma ortalama 16-17 bin tl civarı. Artçılı bir şekilde binmeyecek olsam seçenek çok fazla ama 2 kişi olduğumdan dolayı seçenek azalıyor.
Gönül ister ki sıfır km bir motosiklet almak ama ülkenin durumu malum bajaj marka motorlar bile 15bin bandında seyrediyor. Sıfır mondial rx3i ler bile 19 bin tl olmuş. En mantıklı tercih sym wolf gibi duruyor.
Çok önemli bir konuya değinilmiş, evet bu motorların en yenisi 2015 model yani 3 senelik. O nedenle lastikleri motoru alır almaz değiştirmekte fayda var. Bunun dışında içim rahat etsin diye soğutma sıvısı ve fren hidroliklerimi de değiştirtmiştim.
-
24 Temmuz 2018, 11:49
#17
Bursa bayisiyle konuştum; sıfırı 12950, son oluru bu zaten dedi. Başka da bayilerde hemen hemen kalmamış... Mavisi ve beyazı var...
13 bin liraya 0 motosiklet...
Peki, sıfırı 13 bin liraysa, hadi plaka çıkarttık, lastik değiştirdik, 1000 daha ekle; 14bine geldi, sıfırı... Sıfırı 14 binse, 2. eli kaç etmeli? 10 bin TL'nin üstü 2. elde pahalı gibi geliyor bana sanki... 12 bini veren, borç harç bir 2 bin daha bulur sıfırını alır aslında ...
13-14 bin bütçesi olanlar, bayilerde tek tük kalan 0 sıfır motosikletleri kaçırmasalar iyi ederler diye düşünüyorum...
Hem farklı ildeki adrese teslim de ediyorlarmış...
-
24 Temmuz 2018, 11:51
#18
o paraya alabileceğin en temiz (apaçi tarafından kullanılmamış), en rahat, en seri motor inazumadır. bence bu konu tartışmaya bile kapalıdır.
-
24 Temmuz 2018, 12:15
#19
schizo adlı üyeden alıntı
o paraya alabileceğin en temiz (apaçi tarafından kullanılmamış), en rahat, en seri motor inazumadır. bence bu konu tartışmaya bile kapalıdır.
Evet inazuma ilk tercihim fakat dediğiniz gibi temiz bir inazuma almaya kalksak en az 16-17 bin tl isteyenler var. Lastik , zincir masrafı olanlar da 13-14 bin bandında seyrediyor. Lastik + zincir masrafı ise ortalama 1500-2000 civarı tutmakta. Yani temiz bir inazuma için minimum 15-16 bin tl yi gözden çıkarmak gerekiyor.
-
24 Temmuz 2018, 12:33
#20
İnazuma için 250 cc'nin Mercedesi derler, konfor o derece iyi olup titreşim sıfıra yakındır ama İnazuma seri bir motor değildir, şahsi fikrim İnazuma naked bir motor asla değildir, iri bir commuterdir. Parça kalitesi çok iyidir ama yakıt tüketimi fazla, bakımı maliyetlidir. Bütçe varsa artçının en rahat edeceği motorlardan biridir ama bence heyecan verici bir motor değildir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)