Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda’dan elektrikli motorların batarya sorununu çözecek hamle..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500



    Honda‘nın elde ettiği verilere göre Endonezya, dünyanın en büyük üçüncü motosiklet pazarı. Tahmin edileceği üzere de Endonezya’nın büyük şehirlerinde hava kalitesinin düşmesi ciddi bir sorun. Bu sorunun giderilmesinde ise elektrikli ulaşım araçlarının yaygınlaşması önemli rol üstlenmeye aday.

    Bu pazarı desteklemek isteyen Honda, batarya üreticisi Panasonic‘le işbirliğine giderek elektrikli motosiklet sahiplerinin boş bataryayı bırakarak dolu bataryayı alabilmelerini sağlayan bir pilot programı hayata geçirdi. Henüz test aşamasında olan bu program ile yılın ilk günlerinde CES 2018 kapsamında tanıtılan Honda Mobile Power Pack isimli batarya modeli motosiklet sahiplerinin beğenisine sunulacak.

    Mobile Power Pack nedir?


    İsminde yer alan “Mobile” kelimesinden de anlaşılacağı üzere bu batarya oldukça küçük, çok amaçlı kullanıma müsait ve 1 kWh veya daha fazlasını depolamaya müsait bir model. Özel şarj istasyonları aracılığıyla şarj edilebilen batarya, elektrikli motosikletlerle uyumlu çalışacak.



    Honda cenahından yapılan açıklamada sürücülerin boş bataryalarını dolularla değiştirebileceği istasyonların Endonezya’daki büyük şehirlerin birçok noktasında kurulacağı belirtildi. Bu sayede bataryası bitmeye yüz tutan motorcular en yakın istasyondan bataryayı doldurmak için beklemek zorunda kalmadan dolu bataryayı teslim alabilecekler. Harika bir fikir, değil mi?

    Motosiklet ve scooter sahiplerine gün doğdu

    Bandung ve Denpasar şehirlerinin yanı sıra Kuta bölgesinde kurulacak olan batarya değişim istasyonlarının henüz bir fotoğrafı paylaşılmış değil. Ancak kalabalık şehirler için ideal bir ulaşım aracı olan elektrikli motosiklet ve scooter sahipleri, Honda’nın bu yenilikçi fikrinden yararlanmaya kısa süre içinde başlayabilecekler.

    otodünya..
    bursalıali bunu beğendi.
    100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Fosil yakıta elveda

  3. #3
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Elektrikli motosikletlerin şuanki teknoloji seviyesinde 3 temel sorunu var; menzil, şarj süresi ve pil maliyeti.

    Yıllardır bilinen bu batarya değişim sistemleri her ne kadar menzil ve şarj süresi sorunlarını çözse de devasa bir ilk yatırım maliyeti sorunu oluşturuyor. Düşünün normalde her motosiklet alan bir tane batarya alırken bu sistemde motosiklet sayısından çok daha fazla batarya olmak zorunda çünkü araçlardaki birer bataryaya ilaveten istasyonlarda da doldurulmayı bekleyen bataryalar olacak.

  4. #4
    tokhanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2017
    Şehir
    SAMSUN-BAFRA
    Bu batarya teknolojisi gelişmedikçe elektrikli araçlar zor ya hafif ve hızlı şarj olması gerek 5dk dolsa keşke

  5. #5
    computeus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Kartal / İstanbul
    Motosikleti
    CF MOTO CL-X 700 Adventure
    Keşke otomobillerinde geliştirmeye çalıştığı hidrojen yakıt hücresi teknolojisini motosikletlere de getirse.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)