Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Diyarbakırda 3 gün önce Motosiklet kazası

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Aralık 2016
    3 gün önce İki arkadaş Motosikletlerimizi aldık iş görüsmesine gidiyorduk. Diyarbakır/Elazığ yolunda seyir halindeydik. Hızımız 60 ile 70 km arası degisiyor sakince gidiyorduk. Fakat arkadaş hızını arttırdı ve 90km hız oldugunu tahmin ediyorum. Benden uzaklastı 150 metre kadar. Akşam saat 18:27 kavşaga girdigini gördüm ve baska görmedim. Kavsaga yaklastıgımda motosiklet parçalarını gördüm ve müsait yerde durdum. Geldigim de Arkadasım can çekişiyordu. mahalle yolundan ana yola dikkatsizce giren bir otomobil sürücüsü yüzünden şimdi Beyin iflas durumunda makinaya baglı bekliyor. Nerdeyse umut yok


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Bu durumda ne denir bilemedim çok üzücü :(

  3. #3

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Hayat
    Emekli Olanlar:
    ‘11 Pcx 39.415 km.

  4. #4

    Üyelik
    21 Aralık 2016
    Konu biraz uzun oldu kb. Ambulans ve trafik ekiplerine haber verdim. Ambulan 7 dakikada geldi. Bisey farkettim biz yolda seyir halinde giderken arkadaşımda kask vardı. Yerde kanlar icinde olan arkadaşımın başında kask göremedim. Görgü sahitlerini dinledim olay yerinde motosiklet çarptıgında kask çıkmıs ve ileride duruyordu.
    Kaskın önemini bir kez daha anladım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------

    Simdi yaşam savaşı veriyor. Trafik raporlarına göre Haklıyız zaten. Ama neye yarar 😢

  5. #5
    fkambay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cb125e-mt 03 -cbr 250-ybr125-pcx125
    allah acil şifasını versin inşallah en kısa zamanda eski sağlığına kavuşur.

    Kavşaklar her zaman tehlikelidr mutlaka duracak kadar yavaşlamak gerek 4 yol ağızlarında vs.

  6. #6

    Üyelik
    21 Aralık 2016
    kask çıkmasaydı %90 kafadaki kasar cok az olacaktı. Belki kask ipi gevşekti yada hic kilitlemedi. Burda yazma amacım sadece birileri görür ve kask alırken yada kullanırken nelere dikkat edilmesi gerekiyor ve önemi. Umarım birileri ders çıkarır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------

    Teşekkür ederim. Motosikletnet sayfasında bircok bilgi var. Gerçekten çok değerli bilgiler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------

    İnsan bir kez ölür.

  7. #7
    karaca3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Geçmiş olsun.
    Allah acil şifalar versin.

  8. #8

    Üyelik
    21 Aralık 2016


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

    KARACA 3 Tesekkür ederim. Amin abi
    RoofRoof bunu beğendi.

  9. #9
    Nasate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2017
    Motosikleti
    Artık Yok. Kim bilir nezaman...
    Geçmiş olsun. Umarım iyileşir.

    Kavşağa girerken hız yapmamak gerek, bu keşke aklında olsaydı o an arkadaşın...
    "Çok Bilen Çok Yanılır"

    Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...

  10. #10

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial mash -Hero dash- Hero Thriller- Cbr 250
    Duyarsız sürücüler yüzünden böyle gencecik kardeşlerimiz ölümle burun buruna geliyor, lanet olsun vereceğiniz eğitime be

  11. #11
    Shine34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Trafik cezalarını arttırmak ,caydırıcı önlemler getirmek ve kuralları uygulatmak için insanları bilinçlendirmek bir devlet için ne kadar zor olabilir? Almanya 'da ki sistem veya benzeri burada neden uygulanamıyor anlamıyorum. Bugün romanya 'da bile yaya geçidine atladığın zaman istisnasız duruyorlar. Bizim ülkemizde, bu gibi basit kurallarda bile kimseyi durduramadığın gibi geçmeye çalıştığında küfür yiyorsun. Bunları aşmadan ekonomimiz düzelse ne olur, dolar 1 tl olsa ne olur bilmiyorum... Her gün bu şekilde bir çok genç arkadaşımız problem yaşıyor. Şahsen ben de yakın zamanda buna benzer bir sıkıntı atlattım. Kimsenin de umrunda değil...

    Arkadaşınız umarım en yakın zamanda sağlığına kavuşur :(

  12. #12

    Üyelik
    19 Aralık 2017
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Versys650
    Çok geçmiş olsun, inşaallah sağlığına kavuşur, çok acı bir durum..

    Kaskın başından çıkmasının birçok sebebi olabilir, bunlardan birisi de boyun bağlantısı Quick Release denilen kolay takılıp çıkmasını sağlayan bir sistemse bunun bağlantı dilinin bazen kazalarda kırılabildiği söylenir.

    Motosiklet sürücüleri olarak her zaman defansif sürmek zorundayız, keşke ler sonradan fayda etmiyor.
    Herşeyin çözüldüğünü sandığın an yanılırsın.

  13. #13
    nigdeli48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2007
    Şehir
    mugla
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Allah şifa versin. Kardeş özellikle Diyarbakır da her yerde kasap dolu. Tali yoldan ana yola atlayarak çıkma ve en sağdan sola yada en soldan sağa aracı kırmak meşhur. Adam yola zink diye çıkıyor ondan sonra soluna bakıyor. Önce bakarsin sonra yola çıkarsın. Araçla da olsa motorlada olsa her Zaman soldan gitmeye çalışıyorum. Bu sefer de arkadan taciz eden ler oluyor tabi.

  14. #14

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    Öncelikle çok geçmiş olsun Allah (cc) şifalar versin inşaallah arkadaşınız kurtulur ve tekrar sağlığına kavuşur.

    Kask her şey demek değildir. Bir yere kadardır. Olan olup iş işten geçtikten sonra (kaza durumu) kask artık ne kurtarırsa durumudur.


    Motosiklet kurallarına (sadece trafik kuralları değil, trafiğe uyarlanmış motosiklet kuralları) uymak son derece önemlidir.

    Özellikle, kavşak, trafik almbası, U dönüşüne açık boşluklar, sağda park etmiş çok sayıda aracın olduğu yollar gibi bölgelerde çok ama çok dikkatli olmak gerekiyor.

    Tekrar geçmiş olsun.

  15. #15
    serconline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt25 ABS
    Allah'ım şifa versin en kısa sürede iyi olur inşaAllah

  16. #16

    Üyelik
    21 Aralık 2016
    Hepinize ayrı ayrı tesekkür ederim.
    Tahmin ediyorum kavşağa geldiğinde hız hiç kesmedi. Fren izine raslanmadı. Frene basma fırsatı oldugunu sanmıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

    Otomobil sürücüsü ifadesine göre; Ara yoldan kavsaga girmek istediğini, ana yoldan gelen siyah renkli otomobilin ara yola girmek için sinyal verdigini, yolun boş oldugunu düşünerek yola girdigini ve siyah arabanın arkasında motosikleti göremedigini ifade etmiş.

  17. #17
    BikeManiac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bmw f700 gs
    Zor bir durum, allah acil şifa versin. Kaskımızı takalım ve kayışını bağlamayı unutmayalım. Türkiyede kavşak kültürü yok, avrupa' da kavşak geçiş üstünlüğü mevzusu o kadar oturmuş ki, şiir gibi işliyor trafik.

  18. #18

    Üyelik
    21 Aralık 2016
    Arkadaşımız yaşam mücadelesini kaybetti. Yarın cenaze kalkacak. 😔

  19. #19

    Üyelik
    19 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul (Avrupa)
    Motosikleti
    2000 Model ZX-9R
    Allah rahmet eylesin..

  20. #20

    Üyelik
    21 Aralık 2016
    Amin. Teşekkür ederim


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)