Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Motorum Yağ Akıtıyor (Ss Eklendi)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS


    Yağ vidanından yağ akıtıyor motor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    önden yerimi alayım bajaj konusu burası karışacak arada bakarım.

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Gına geldi artık bu yağ akıtmasından
    Yağ akıtmaz sorunsuz motor dediler 200ns aldık pişmanım
    efendy06, dyavol-77, mete_han ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #4

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Aha da ranza.

    Yıkım ekibi nerdesiniz.????
    mete_han bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gına geldi artık bu yağ akıtmasından
    Yağ akıtmaz sorunsuz motor dediler 200ns aldık pişmanım
    Afedersin .ok gibi yağ akıtıyor. Debriyaj kapağından kaçırıyor, orası yapılıyor başka yerden akıtıyor.

    O yağ kapağının içinde oring vardır, namı diğer conta. Onu değiştirmen gerek ama sıkıntı şu ki, bunu yapman için kapağı açmalısın, kapağı açınca yağ boşalır.
    Bir de vites pedalının milinden de yağ kaçırmış gibi göründü. Kişisel tavsiyem, ilk önce o bölgenin gazyağı ile güzelce temizlenmesi, akabinde vites pedal milinden de kaçırıp kaçırmadığının kontrol edilmesi. Yağ vidası dediğin yer kolay. 2-3 tl birşey onun contası.
    Bu arada yağ değiştireli kaç km oldu? Ona göre öneride bulunalım.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  6. #6
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    yağı nerden akıtıyorki ben bişey anlamadım bu ns200 ün kronik bir sorunumu?

    blokmu çatlıyor?

  7. #7

    Üyelik
    24 Ağustos 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6N 2014 - HONDA CRF250L 2013
    Bugün bir arkadaşın motorunda da gördüm. Aynı yerden yağ akıyormuş, kronik dedi. Ayrıca o-ring falan atıp düzeltiyorlar galiba. Servise bir sor.

  8. #8

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Alonedark93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aha da ranza.

    Yıkım ekibi nerdesiniz.????
    Burdayım nerede olacağım. Şaka bir yana, yıkım değil de, üzülüyorum. Bir motor ordan burdan niye yağ kaçırır? 2014 model mondial vulture motorum kaçırmıyordu.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  9. #9

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burdayım nerede olacağım. Şaka bir yana, yıkım değil de, üzülüyorum. Bir motor ordan burdan niye yağ kaçırır? 2014 model mondial vulture motorum kaçırmıyordu.
    Tabikide üzücü. Motor alma arifesindeyim, geçen bajaj baktım 2.el abi tertemiz motor ama içime sinmiyor. Cesaret edemiyorum.

    Gelir şimdi rodajcılar.

  10. #10
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    ufak motorlarda nedense karter tapasına conta veya bakır conta koymuyorlar parça aç kapa zamanla aşındığından böyle sorun olması muhtemeldir.

    sorunun çözümü çok basit aslında. büyük makinalarda yağ tapa vidası açıldığında ( her yağ değişiminde yani ) aradaki bakır pul yenilenir hep. vida her sıkıldığında bakır pul ezildiği için tek kullanımlıktır ama yağ kaçağını keser.o ring daha az basınç ve vida vs sıkıştırması olmayan yerler için uygundur
    Shrieker, hasmet ve orh bunu beğendiler.

  11. #11
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Arkadaş bir konuda da yaygara yapmayın be. Zorla insana marka savunuculuğu yaptırıyorsunuz.

    Piyasadaki neredeyse bütün motosikletlerin motor bloğu aluminyumdan yağ tapası ise çelikten yapılmıştır. Bundan dolayı takarken fazla sıkılırsa yalama olabilir ve sonrasında yağ kaçırabilir. Bu sadece bir markada olmaz hepsinde olur. Tamamen bakım sırasında yapılan hatadan veya kullanım sırasında yapılan hatalardan dolayıdır. Üretimde ve montajda yapılan hatalar bu olayı çok az etkiler. Hiçbir motosiklet üreticisi motor bloğunu çatlamaya yatkın şekilde üretecek kadar beceriksiz değildir.

    Yağ tapasından yağ kaçıyorsa conta koyarsın veya yalama olmuş boşa dönüyorsa yeni diş açarsın hallolur. Eğer yağı diğer bağlantılardan kaçırıyorsa yağ akıtan yer açılır ve yeni conta takılarak kapatılır.

    Eğer blok çatlamışsa o zaman sıkıntı büyüktür. Kaynak yapılarak belki düzeltilir yapılamazsa yeni blok takılması gerekir.

    Benim motosikletim yağ akıtmıyor veya etrafımda gördüğüm pulsarlar yağ akıtmıyor ortada kronik bir sorun yok. Yağ değiştirirken tapayı fazla sıkmış veya motora haddinden fazla yağ koymuş olabilirsiniz belki.
    hasmet ve fatih.met bunu beğendiler.

  12. #12

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    yağ akıtması bana daha çok vites milinin ordan geldi gibi
    efendy06 bunu beğendi.

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yağ akıtması bana daha çok vites milinin ordan geldi gibi
    Deme hocam öyle iyice moralim bozuldu bak şimdi
    Şanzıman arıza yaptı garantiye değiştirdi servis senkromeçler mil değişmiş şanzımanda
    Bu arada üst viteslerde iken devirde basılı turundan 3-4 sn alttan takı tukur sesler geliyor çok kötü ve motor stop ediyor özellikle yokuş aşağı derbiraja basından 3-4 sn stop ediyor
    Düz yolda da yokuş aşağı yoldan stop ediyor

    Yokuş aşağı yolda dha çabuk stop ediyor
    Servise verdim motoru bir iki turlarına bana servis abi bir şey yok motorda dedim var inkar ediyor servis dedim motor yağ akıtıyor servis yine inkar etti

    Sinir oldum ben bu 200ns de servisine de bajaj a da

    Daha olmazsa bu yaz kullanıp satılığa çıkaracam motoru

  14. #14

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaş bir konuda da yaygara yapmayın be. Zorla insana marka savunuculuğu yaptırıyorsunuz.

    Piyasadaki neredeyse bütün motosikletlerin motor bloğu aluminyumdan yağ tapası ise çelikten yapılmıştır. Bundan dolayı takarken fazla sıkılırsa yalama olabilir ve sonrasında yağ kaçırabilir. Bu sadece bir markada olmaz hepsinde olur. Tamamen bakım sırasında yapılan hatadan veya kullanım sırasında yapılan hatalardan dolayıdır. Üretimde ve montajda yapılan hatalar bu olayı çok az etkiler. Hiçbir motosiklet üreticisi motor bloğunu çatlamaya yatkın şekilde üretecek kadar beceriksiz değildir.

    Yağ tapasından yağ kaçıyorsa conta koyarsın veya yalama olmuş boşa dönüyorsa yeni diş açarsın hallolur. Eğer yağı diğer bağlantılardan kaçırıyorsa yağ akıtan yer açılır ve yeni conta takılarak kapatılır.

    Eğer blok çatlamışsa o zaman sıkıntı büyüktür. Kaynak yapılarak belki düzeltilir yapılamazsa yeni blok takılması gerekir.

    Benim motosikletim yağ akıtmıyor veya etrafımda gördüğüm pulsarlar yağ akıtmıyor ortada kronik bir sorun yok. Yağ değiştirirken tapayı fazla sıkmış veya motora haddinden fazla yağ koymuş olabilirsiniz belki.
    Savunsan da ciddiye almıyoruz artık bu markayı. O yüzden savunabilirsin. Sorum şu, bende Pulsar200NS vardı, debriyaj tarafındaki kapağın üzerinden, kabloların bloğa girdiği yerden yağ kaçırıyordu. Servis bakımlı motor, sökülmemiş, üstelik 10 binlerce km boyunca kimsenin sökmeyeceği bir parçadan, üstelik daha 10 bin km'deyken, bakımları da yetkili serviste yapılmasına rağmen yağ kaçırıyorsa ve bu durum bu marka bu model bir çok motorda mevcutsa, buna da kullanıcı hatası diyebilir misin? Ne yapıyor bu kullanıcı? Üzerine mi oturuyor bloğun? Geçin kardeşim işte, suya yağ, yağa su kattı bir sürü 200ns, onu da mı kullanıcı yaptı? Stop etmesi de mi bizim suçumuz? Doğru düzgün çalışmayan onlarca göstergeye, zırıldaması hiç kesilmeyen denge sensörüne ne yapabilir kullanıcı?

    Bindiğiniz motora birilerinin iyi demesiyle iyi olmaz, kötü demesiyle kötü olmaz. Ama bir gerçek var, istediğiniz kadar araştırın, her tarafı kronik sıkıntı bajajın.

    Sor konu sahibine, zorlandığı için fazla güç uygulandığı için kullanıcı hatasından bozulmuştur dediğin motor Allah bilir yetkili servis bakımlıdır.
    Pistonlar, 06Serhat ve dyavol-77 bunu beğendiler.

  15. #15

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deme hocam öyle iyice moralim bozuldu bak şimdi
    Şanzıman arıza yaptı garantiye değiştirdi servis senkromeçler mil değişmiş şanzımanda
    Bu arada üst viteslerde iken devirde basılı turundan 3-4 sn alttan takı tukur sesler geliyor çok kötü ve motor stop ediyor özellikle yokuş aşağı derbiraja basından 3-4 sn stop ediyor
    Düz yolda da yokuş aşağı yoldan stop ediyor

    Yokuş aşağı yolda dha çabuk stop ediyor
    Servise verdim motoru bir iki turlarına bana servis abi bir şey yok motorda dedim var inkar ediyor servis dedim motor yağ akıtıyor servis yine inkar etti

    Sinir oldum ben bu 200ns de servisine de bajaj a da

    Daha olmazsa bu yaz kullanıp satılığa çıkaracam motoru
    hocam vallaha geçmiş olsun ne deyim ben çinli diye alay edilen motorumla sorunsuz 60 bini devirdim ara sıra aksaklıklar tabiki oldu ama inşallah dahada sorun çıkartmaz başına
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  16. #16
    bursagsli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan (2012-2017), Sym Wolf 250
    Vitesin ordan akıyor. Vitesin ordan motor bloğuna giren contanın değişmesi gerekli

  17. #17
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Savunsan da ciddiye almıyoruz artık bu markayı. O yüzden savunabilirsin. Sorum şu, bende Pulsar200NS vardı, debriyaj tarafındaki kapağın üzerinden, kabloların bloğa girdiği yerden yağ kaçırıyordu. Servis bakımlı motor, sökülmemiş, üstelik 10 binlerce km boyunca kimsenin sökmeyeceği bir parçadan, üstelik daha 10 bin km'deyken, bakımları da yetkili serviste yapılmasına rağmen yağ kaçırıyorsa ve bu durum bu marka bu model bir çok motorda mevcutsa, buna da kullanıcı hatası diyebilir misin? Ne yapıyor bu kullanıcı? Üzerine mi oturuyor bloğun? Geçin kardeşim işte, suya yağ, yağa su kattı bir sürü 200ns, onu da mı kullanıcı yaptı? Stop etmesi de mi bizim suçumuz? Doğru düzgün çalışmayan onlarca göstergeye, zırıldaması hiç kesilmeyen denge sensörüne ne yapabilir kullanıcı?

    Bindiğiniz motora birilerinin iyi demesiyle iyi olmaz, kötü demesiyle kötü olmaz. Ama bir gerçek var, istediğiniz kadar araştırın, her tarafı kronik sıkıntı bajajın.

    Sor konu sahibine, zorlandığı için fazla güç uygulandığı için kullanıcı hatasından bozulmuştur dediğin motor Allah bilir yetkili servis bakımlıdır.
    Konuyu saptırmayın. Konu yağ akıntısı olarak açılmış bende ona cevap verdim. Diğer sorunlardan haberim var reddetmiyorum zaten.

    Benim söylediğim şey yağ akıtmasının sebebi hatalı üretim değildir. Yetkili servis de bakım yaparken yanlış yapabilir. Bajajın servisler kaliteli değil malum. Yağı fazla koymuşlarsa basınç yapar en zayıf yerden patlar. Her markada olabilir bu. Fazla sıkılınca yağ tapası yalama olmayan bir tane marka yok dünyada.

    Diğer saydığın şeylerde bajajın kronik sorunlarıdır. Sebebi bajajın rekabet için ucuz motosiklet üretme çabasıdır. Japon motosikletinin yarı fiyatına gelen hint malı motosikletten bir zahmet japon kalitesi beklemeyin.

    Tekrar söylüyorum yağ tapasının yağ akıtması kronik sorun değildir. Motor bloğu üretimi aşağı yukarı bütün markalarda aynıdır. Hiçbir üretici yağ tapasını sorunlu üretmez.

  18. #18
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    Bir kronik sorun daha...

  19. #19
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    ya şu motorun sorununu okumaktan banada gına geldi .Türkiyenın açık ara tartışmasızda en çok satan motoruymuş şimdi anladınız mı bazı şeyleri:D

  20. #20
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Motorun km si daha 1600km de
    650 km de ilk bakımı yapıldı sadece yağını değiştirdi servis
    1350 km de garantiye şanzımqn parçaları değişti
    1450 km de garantiye debriyaj balata değişti
    Motor şuan 1650 km de başıma gelmeyen kalmadı
    Dominar 400 alacaklar bir daha düşünsün derim
    Bajaj rezil bir marka
    efendy06 ve motorcu48 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)