Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial drift-125

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    23 Kasım 2017
    Öncelikle hayırlı günler
    Aranızda yeniyim
    Mondial drift 125cc motorumda
    Silindir büyütme işlemi yaptım
    Ama üst kapak montajında saplamaları sıkmaya başlayınca
    Motor senteden kaçıyor
    Volanttan senteye getirmeye çalışıyorum
    Üst ölü noktayı göremeden volant tam tur dönüyor
    Piston Üst kapağa değiyor gibi
    Bu arada ince conta kullanmıştım
    Böyle bir durum olunca
    Kalın conta ile değiştirdim
    Yine aynı durum
    En son 2 tane kalın contayla besledim
    Sente istediğim gibi oldu
    Bu seferde motor sıkıştırması düşük olduğundan
    Çalışmama ve çalışsa bile sersem çalışma
    Oluyor
    Bu durumun nasıl üstesinden gelebilirim
    Yardımcı olabilecek var mıdır?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    BasıkÇocuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Şehir
    Yerdeyiz
    Motosikleti
    150 Canavar Drift
    Kardeşm bende 200 cc lik silindir piston attırmayı düşünüyorum ama ne kadar tuttu senin ??

  3. #3

    Üyelik
    23 Kasım 2017
    Sadece silindir değişimi yaptım
    150 cc 110₺ silindir fiyatı
    Ama 200 cc için tavsiye etmem
    Üst kapak değişimide yapman gerek
    Ayrıca krank 13 perno ise
    Ne kadar dayanır mechul..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

    Varmı yardımcı olabilecek help me ��

  4. #4
    BasıkÇocuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Şehir
    Yerdeyiz
    Motosikleti
    150 Canavar Drift
    Knk peki bizim burdaki ustalar 500 lira fiyat çekiyo onu yapmaya değermi ? 160 dan yukarı çıkmıo motor

  5. #5

    Üyelik
    23 Kasım 2017
    Kardeş sana şöyle anlatayım
    Motorda şanzuman ne kadar çevirirse motor o kadar gider
    İstersen 600cc silindir üst kapak takılsın
    Şanzumanın çevirmesinin max noktasında kalır motor
    Sadece o max çevirmeye hızlı çıkarsın
    160 km yapabiliyorsan iyi bence
    Bana dersen 6 ileri şanzuman yoksa
    150 cc ideal
    Fiyatlar belli zaten
    Silindir 100-150 arası
    Üst kapak 150-200 arası
    Gerisi senin bileceğin

  6. #6
    BasıkÇocuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Şehir
    Yerdeyiz
    Motosikleti
    150 Canavar Drift
    162 cc saten suan motor orjinali yetmio ama

  7. #7

    Üyelik
    23 Kasım 2017
    200 cc silindir ideal bence öyleyse
    Sadece 200cc silindir takılır 350₺ dediğine göre işçilik yazarlar

  8. #8

    Üyelik
    23 Kasım 2017
    Konu çözülmüştür...

  9. #9

    Üyelik
    19 Şubat 2016
    200 cc olan 65.5 mm pistonu 2-2.5 sene önce takmıştım, tam 200 olmuyor 181 cc oluyor kayda değer tork artışı sağlamıştım, bariz farketmişti. O haliyle 11.000 km sürdüm hemde dipgaz motor hala saat gibiydi sadece alt silindir contası yandı, tekrar taktım devam ettim ama kullanım keyfi müthişti. Alt silindir contasına 2 adet plastik conta, üst silindir contasına sac conta takıyorsun ve üst kapağı yerleştirip, vidayı son raddesine kadar sıkıyorsun hem hacim(65.5mm piston) hemde sıkıştırmayı arttırıyorsun motor canavar oluyor. Egzantirik dişlisini sağa sola gelecek şekilde bırakıp külbütörü kapatıyorsun, egzantirik bademleri aşağı bakacak oynatmadan civatayı sık tamamdır. Balatayı 6 baskılı fullset birde balataları kalitelisinden al daha iyi performans alırsın.

    Birde yan tarafta volantı t ye getir pistonu en üste al egzantiriği ayarla külbütörü kapat sonra subap ayarı yap.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler