Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Yamaha MT 25 2018 Model Farkları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben denemeden inanmam. Hacim artmadan tork artışı pek mümkün değil. Sıkıştırma oranı arttırılması ile mümkün olur. Sıkıştrma oranı artması yanma sırasında zehirli gazların açığa çıkmasına sebep olur. Orda da euro4 e yakalanıyor.

    Atladığım bir konu varsa mühendis arkadaşlar söyler.
    işte durumda burda başlıyor.euro 4 demek güç tork fakirliği demek diye biliyoruz aslında.ilk çıkan euro 4 modellerde böyleydi durumlar. hatırladığım aklımda olan er6n den z650 geçişte olan güç düşüşü mesela.ern6 daha güçlü bir motor ama z650 malesef öyle olamadı.200km hıza ulaşması eziyet resmen hatta ninja 650 çıktığı an hasta olmuştum hala öyleyim ama onunda 200km hız ıkınarak 1 2 km falan geçmesi gerçekten kabul edilebilir değil.o tipe o gidiş hiç yakışmıyor.ktm de yanlız yamaha gibi bir durum yaptı onuda kimse fark etmedi.duke 390 44 hp hüç 35 nm tork sağlarken 2018 modeli 44 hp güç 37 nm tork güce ulaştı.arada yapılıyor ama 250cc 27nm tork ne gördüm ne duydum.alsada bir kaç vatandaş artık anlatsa bize durumları.r25 sattırıp r25 aldırıcaklar valla 2018 bekliyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    frankestayn1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Alıntı kygsz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2015 mt25 onerirmisininiz fiyat 16 civarı ,ybrden geçiş yapmayı düşünüyorum
    Kullandım ve paran varsa güzel motor eğer zar zor alıyorsan sakın bulaşma. Ha bide cidden güçlü bir motosiklet iyice motora alışmadan geçilmemeli.

  3. #23
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hah şimdi taşlar yerine oturdu. Al herhangi bir motoru sıkıştırma oranını arttırıp devir kesiciyi düşür al sana tork artışı ve yakıt tasarrufu. Beygirgücündeki düşüşten bahsetmemişler hiç.

    Şimdi yamahanın kendi sitesindeki verilere baktım ve ciddi tutarsızlıklar gördüm. Geçen seneki motor verilerine göre sadece tork 22 den 26 ya çıkmış ama maksimum devir 12000 ve maksimum güç 36ps olarak aynı kalmış? Hepimiz tork x devir = Güç denklemini biliyoruz. Nasıl olmuş da denklemde sadece tork değişmiş? Bakıyorum sıkıştırma oranı da aynı duruyor? Resmen birtaraflarından teknik veri uydurup yazmışlar siteye. Adam gibi videolu dyno test sonucu olmadan asla inanmam bu saçmalığa.

    https://www.yamaha-motor.eu/tr/produ...turestechspecs

    http://www.yamaha-istanbul.com/mt-25-abs-14161.technic

    Bu iki sayfada sadece tork değeri farklı yazıyor. Büyük ihtimalle 22,6 NM olan tork değerini 26,6 NM diye yanlış yazdılar. Keoma nickli arkadaş da bunu gerçek sanıp buraya taşıdı.
    Yanlışlık yok.Motoron dergisinin yaptığı incelemede de aynısını diyor.Buyrun izleyin.

    İlk dakikada anlatıyor.

    https://youtu.be/9vDoOwczBBk

  4. #24
    altayfun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2007
    Şehir
    ısparta
    Motosikleti
    BAJAJ DOMİNAR 400
    Eklenen 4 nm tork ve yeni stikerla artık 200 görür bu alet.

  5. #25
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Alıntı Keoma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlışlık yok.Motoron dergisinin yaptığı incelemede de aynısını diyor.Buyrun izleyin.

    İlk dakikada anlatıyor.

    https://youtu.be/9vDoOwczBBk
    Peki devir, güç ve sıkıştırma oranı aynı kalmasına rağmen tork nasıl değişmiş bunu nasıl açıklayacağız? Torkun arttırılması gücü de otomatik olarak arttırmalıydı.

  6. #26

    Üyelik
    12 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha mt-25
    Sadece Ecu yapilandirmasi ile bu tork ve yakit degerleri else edilmis olabilir mi. Euro4 ile euro3 arasinda daha az karbon salinimi ve abs olarak biliyorum.

  7. #27
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı zuluman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece Ecu yapilandirmasi ile bu tork ve yakit degerleri else edilmis olabilir mi. Euro4 ile euro3 arasinda daha az karbon salinimi ve abs olarak biliyorum.
    Elde edilemez. Yani tork artıp çevrilen devir aynı kalıp güç artmaması olmaz. Ecu ile enjeksiyon basınçları yani dolaylı yoldan sıkıştırılan yakıt artar. Sıkıştırma oranı arttıkça çevre kirliliği artıyor.

  8. #28
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mt 25
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elde edilemez. Yani tork artıp çevrilen devir aynı kalıp güç artmaması olmaz. Ecu ile enjeksiyon basınçları yani dolaylı yoldan sıkıştırılan yakıt artar. Sıkıştırma oranı arttıkça çevre kirliliği artıyor.
    adam haklı beyler



    adam haklı

  9. #29
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı EUOGLU adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    adam haklı beyler



    adam haklı



    Edit:
    2018 R25 değerleri tork 22nm
    http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...a_r25%2018.htm

    Euro emisyonlarının hak getirdiği zamanlar FZR250
    45hp
    http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...r250r%2090.htm

  10. #30
    harabe35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb 750 HORNET
    Alıntı Keoma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak buraya benim resmi atıyorum.1.80 boy.Tabi tercih ve zevk meselesi...

    Ama konu cb ile karşılaştırma değil, mt’nin 2017-2018 modeli ile karşılaştırma

    http://i.hizliresim.com/DD9nPy.jpg
    Ben yazımda motosikleti görüp üzerine bindiğimi belirttim zaten. Ayrıca cb ile karşılaştırmak için girmedim zaten konuya, KTM ve Honda düşünsün diyen arkadaşa cevap olsun diye yazdım. Ama sen onları okumadın muhtemelen ;) Ben hangi konu başığındayım biliyorum..

  11. #31
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki devir, güç ve sıkıştırma oranı aynı kalmasına rağmen tork nasıl değişmiş bunu nasıl açıklayacağız? Torkun arttırılması gücü de otomatik olarak arttırmalıydı.
    Onu mühendis arkadaşlara sormakta yarar var.

  12. #32

    Üyelik
    25 Ağustos 2017
    Yamahanin test sürüşünde bizzat mt25 ABS sürdüm . Torkta kesinlikle artış var alt devir ölü değil ve yarım saat boyunca anı gaz açmalara rağmen 3.5 lt yaziyodu gostergede 2016 ile alakası yok tamamen farklı hissiyatı olan bir motosiklet olmuş ben çok beğendim


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)