Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

DOMİNAR 400 İLE 5 HAFTA, 10 ÜLKE, 10. 000 KM

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    03 Aralık 2013
    Şehir
    Ankara/mamak
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    Onca km tecrubesi olan kisinin ozellikle bir almanin bajaj secmesi biraz dusundurucu,artcida iyi dayanmis bu yola he


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    ya şu abimize bakın 50 cc motor ve yıllar 1960 lı yıllar

    http://www.ordugozlem.com/default.as...r_detay&id=666
    blk_pasa bunu beğendi.

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Benim görüşüm açtığınız bu konular markaya yarardan çok zarar veriyor. Forumda halihazırda Sıfır alıp uzun kmlerce kullanan ve deneyimlerini yazanlar var, ben bizzat test ettim öyle 130hp lik endurolardan sonra uzun yol yapıp keyif alınacak bi motosiklet değil açıkçası. Naked bi motosiklet, şehir içi fiyat/performans ürünü.

  4. #24
    Shine34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Boldpilot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim görüşüm açtığınız bu konular markaya yarardan çok zarar veriyor. Forumda halihazırda Sıfır alıp uzun kmlerce kullanan ve deneyimlerini yazanlar var, ben bizzat test ettim öyle 130hp lik endurolardan sonra uzun yol yapıp keyif alınacak bi motosiklet değil açıkçası. Naked bi motosiklet, şehir içi fiyat/performans ürünü.
    Firmanın da 130 hp lik endurolardan sonra bu motoru tercih edeceksiniz gibi bir iddiası var mı bilmiyorum ancak bu konuda da(uzun yol) iddialı olmalarını açıkcası ben yadırgamıyorum, takdir ediyorum. Bu fiyata neler sunabileceklerini ispatlamaya çalışıyorlar sonuçta.

    Başka bir firma bu fiyata anca bu oluyor diye bir açıklama yapsa muhtemelen sinirleniriz. Ancak bu adamlar bilakis söz söyleme dertlerinin olmadığı bir konuda bile çaba içersindeler, bunu da yerden yere vurmayalım (derim).

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı Shine34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Firmanın da 130 hp lik endurolardan sonra bu motoru tercih edeceksiniz gibi bir iddiası var mı bilmiyorum ancak bu konuda da(uzun yol) iddialı olmalarını açıkcası ben yadırgamıyorum, takdir ediyorum. Bu fiyata neler sunabileceklerini ispatlamaya çalışıyorlar sonuçta.

    Başka bir firma bu fiyata anca bu oluyor diye bir açıklama yapsa muhtemelen sinirleniriz. Ancak bu adamlar bilakis söz söyleme dertlerinin olmadığı bir konuda bile çaba içersindeler, bunu da yerden yere vurmayalım (derim).
    Kesinlikle amacım yerden yere vurmak değil. Motosiklet Naked, kullanım alanı ve amacı belli. Şehir içi için ideal, cc olarak değil ama performans olarak rakibi olan japonlarla arasında 5-6bin tl fark var fiyat/performans olarak tercih edilebilir. Oldukça titreşimli bi alet, şahsen bu konuyu görüpte artçılı uzun yol düşüncesiyle bu motosikleti tercih edeceklere acırım. Yapılmaz mı? Tabiki yapılır , ama deneyimleyen ağabeyimiz bi miktar abartılı anlatmış bence.

  6. #26

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Bir ek yapmak istiyorum. Motosiklet naked değil Powert Cruiser olarak lanse edildi. Lakin titriyor

  7. #27

    Üyelik
    09 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 696
    Bajaj markası en iyi motosiklet markası değil tamam biliyoruz, o kadar övülen japonlarda veya diğer kaliteli markalarda hiç mi sorun yaşamadı kullananlar? Bizim halkımızda ilginç bir tutum var hemen her konuda linç etme arzusu. Ya arkadaşım adam turunu yapmış mı yapmış, mutlu mu mutlu. Şahsen dominar 400 le bende ülkeler arası tura çıkmazdım ama yapana da saygı duyarım.

  8. #28
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    ybr ile dünya turu oluyor ekrem abey

    hemde her ülkede yetkili servis mevcut
    dyavol-77 bunu beğendi.

  9. #29
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Reklam kokan haraketler bunlar mayk, bunlara gerenk yok...

  10. #30

    Üyelik
    30 Haziran 2018
    Şehir
    İzmit-Kocaeli
    Motosikleti
    bajaj pulsar 200 ns
    Yorumları okuyorum da arkadaşlar kusura bakmayın ama boş yorumlar.
    Amaç yola çıkmak,çıkabilmek.İster yürü,ister bisiklet kullan,ister 50 cc ile gez,ister 1000 cc ile adamlar hayallerini yaşamışlar,bu hayal ile ilgili de Dominar'ı seçmişler.

    Bende bir Bajaj kullanıcısıyım.Şu an Dominar 400 kullanıyorum,bundan önce 200 NS kullanıyordum.
    Japon motosiklet hiç kullanmadım,200 NS yi sattıktan sonra,2.el MT 25 almak hevesindeydim fakat baktım donanım olarak Dominar daha çok özelliğe sahip (ABS,Led Far,Kaydırmalı debriyaj vb.) üstelik 0 km,mantığımı dinleyip Dominar ı tercih ettim.
    Pişman mıyım? Tabi ki hayır,MT 25 alsam pişman olur muydum?Yine hayır,ama en azından bu saydığım özelliklerin olmaması içimde uhte olarak kalırdı.
    Çünkü ABS li motosiklete binmek gerçekten başka bir duyguymuş.2 kere hayat kurtardı diyebilirim.

    İster Bajaj olsun,isterse başka marka hatta otomobil de olabilir,bir ürünün ekonomik ömrü diye bir şey var.
    Yani belirli bir süre masrafsız,çilesiz aldığınız ürünü kullanıyorsunuz,sonrasında ufaktan masraflar çıkıyor.

    Örneğin 200 NS ye 3 sene hiç sorunsuz bindim.3.sene sonunda zincir eskidi,mecbur değiştirdim.

    Sonrasında gidon bilyesi,sente ayarı,yok o,yok bu derken bir toplam aldım baktım 500 TL masraf var.Yaptıracaksın bitecek mi? Hayır 3 ay sonra belki bir 500 daha,baktım böyle böyle gidecek bu iş,
    bende bu şekilde motosikleti satıp,uzun dönem tamire vereceğim bütçeyi de hesaba katarak yeni bir motosiklet almaya karar verdim.

    İşte bu aşamada 2.el MT 25 ve Dominar arasında gidip,geldim ve mantığımı dinleyip Dominar 400 aldım.
    Çünkü 2.el MT 25 alsam,onda da masraf çıkacaktı ve belirttiğim gibi bu kadar donanıma sahip değildi.
    Yani MT 25 alma isteği bende tamamen japona bineyim güdüsünden ibaretti


    Bajaj ın bana kalırsa ekonomik ömrü 3 yıl,25.000 KM.Sonrasında masraflar başlıyor.
    Arkadaşım kurye ve motosikleti 200 NS,179.000 KM de,4 yıldır kullanıyor ama dediğim gibi masrafları sineye çekiyor.
    Ekonomik ömür öyle yada böyle her motorda böyle BMW de belki 5 yıldır,Honda da 4 yıldır bilemem.

    Bana sorarsanız Dominar ile bu yolculuğu yapar mısın? Şu an Dominar ile bu yolculuğu yaparım,çünkü motorum 2.500 KM de şu an Çin hatta Hindistan'a bile giderim.
    4 sene sonra yapar mısın dersen? Servisinin olmadığı ülkeye gitmeye korkarım bana göre olay bundan ibaret.
    mavellen bunu beğendi.

  11. #31
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    arkadaşlar adam gezmiş 10000 küsür km yol tepmiş hemde böyle rüzgar aoredinamiği pek iyi olmayan motorla selesi sert motorla arkada artçı var üstelik
    ben hem adamı hem ablayı takdir ettim bu gezi için daha mantıklı seçim yapabilirler di aslında
    motosiklet işi ise tamamen bütçe ile alakalı değildir çok arkadaşım var 650 cc 1000 cc garajdan çıkarmaz bazıları ise 100 cc ile dünya turu atar
    bajaj ı bi defa yolda gördüm yanımızdan uzadı gitti sahibi forumda bajaj ile en çok gezen arkadaş (bizde 660 nc 700 ile gayet güzel yol yaptı otoban sürüşünde yani öyle yabana atılacak motor değil naked severler için güzel seçenek)
    mt nin küçük serilerinde mantıklı bi motor f/p olarak
    bu motorun üzerine honda yamaha yazsak eminim çoğu insan 35000++ para verir
    marka temsilcisi elbet reklam yapacak oda bu işlerden para kazanıyor

  12. #32
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar adam gezmiş 10000 küsür km yol tepmiş hemde böyle rüzgar aoredinamiği pek iyi olmayan motorla selesi sert motorla arkada artçı var üstelik
    ben hem adamı hem ablayı takdir ettim bu gezi için daha mantıklı seçim yapabilirler di aslında
    motosiklet işi ise tamamen bütçe ile alakalı değildir çok arkadaşım var 650 cc 1000 cc garajdan çıkarmaz bazıları ise 100 cc ile dünya turu atar
    bajaj ı bi defa yolda gördüm yanımızdan uzadı gitti sahibi forumda bajaj ile en çok gezen arkadaş (bizde 660 nc 700 ile gayet güzel yol yaptı otoban sürüşünde yani öyle yabana atılacak motor değil naked severler için güzel seçenek)
    mt nin küçük serilerinde mantıklı bi motor f/p olarak
    bu motorun üzerine honda yamaha yazsak eminim çoğu insan 35000++ para verir
    marka temsilcisi elbet reklam yapacak oda bu işlerden para kazanıyor
    Bir aksilik olmaz ise bu Eylül ayının 16 sı iki arkadaş dominar ile 5000km ye yakın tekrar tur yapacağım, motor şuan 39000km ye merdiven dayadı tur sonu 45000 km ye yaklaşmış olacak gezmeye devam.

  13. #33
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir aksilik olmaz ise bu Eylül ayının 16 sı iki arkadaş dominar ile 5000km ye yakın tekrar tur yapacağım, motor şuan 39000km ye merdiven dayadı tur sonu 45000 km ye yaklaşmış olacak gezmeye devam.
    100 binde yapar.
    kdiner bunu beğendi.

  14. #34

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Ürünün iyi olması motorlu taşıtta kullanıcı talep eğrisini yükseltmiyor. Kawasaki ve Suzukide iyi ürün yapıyor ancak distributoru kötü tercih edilmiyor. 2. elde ciddi değer kaybı yaşatıyor, servis y.parça vs vs nedenler var..

    Bajaj veya Benelli markaları içinde önümüzdeki dönem pek farklı olacak gibi görünmüyor.. Bu satış grafiği ile gidilirse 2. el ve sıfırlar arasında ciddi marjlar açılmaya başlanacak ve sıfır alma yönünde talepler çok azalacak..

    Daha öncede söylediğim gibi bu fiyat artışlarını pazar payı ve ürün gamı ile kendini ispatlamış 2. el fiyatları oturmuş Yamaha ve Honda dışında markaların taşıması çok zor. Distributorler 5 yıllık 10 yıllık projeksiyonlar belirleyerek bir markayı güçlendirebilir bunun başka yolu yok Türkiye de..

  15. #35
    metinkilic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650 S ABS
    Güzel reklam yapılmış.
    Yurt dışında servis ve yedek parçası olmayan motor ile geziye çıkmak bana göre cahil cesareti. Oturuş pozisyonu çok rahat falan denmiş. Ya bu arkadaş oturuş pozisyonu iyi motor hiç kullanmadı, yada abartıyor. Motoru bilmesek inanırdım da.
    Neyse linç yemeden kısa keselim.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  16. #36
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir aksilik olmaz ise bu Eylül ayının 16 sı iki arkadaş dominar ile 5000km ye yakın tekrar tur yapacağım, motor şuan 39000km ye merdiven dayadı tur sonu 45000 km ye yaklaşmış olacak gezmeye devam.
    KAZASIZ GÜNLER DİLİYORUM
    bakımı aksatmadıktan sonra hiçbirşey olmaz millet 30 yaşında motosiklete biniyor
    kdiner bunu beğendi.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  17. #37

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KAZASIZ GÜNLER DİLİYORUM
    bakımı aksatmadıktan sonra hiçbirşey olmaz millet 30 yaşında motosiklete biniyor
    Millet 30 yaşındaki Transalpe,Tenere ye biniyor..30 yaşındaki Bajaja değil....
    Kural [ Z ] bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  18. #38
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Millet 30 yaşındaki Transalpe,Tenere ye biniyor..30 yaşındaki Bajaja değil....
    EMİN OL BAJAJ A DA BİNEN olur
    çin malı cub bile 12 yıl gidiyorsa bu motorlar da gider
    hadi onu geçtim şimdi diyeceğim ki millet 30 yaşında arabaya biniyor ona da mercedes bmw diyeceksin
    toros u kartalı şahini anadolu hacı murat ı görmezden geleceksin
    bütün araçlar uzu ömürlüdür fakat belli km den sonra masraflar artmaya başlar elektrin yürür mekanik bu japonlar almanlar da daha azdır ama eminim
    ki hint malı taiwan malı kore malı da 30 yıl kullanılır (japon kadar masrafsız olmayabilir)
    dyavol-77 bunu beğendi.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  19. #39

    Üyelik
    12 Ekim 2018
    Şehir
    istanbul
    Bir çok kişinin dediği gibi her motosiklet ile uzun yola çıkılır bakımını düzenli yaptırdığın sonuna kadar da sıkıştırmadan gittiğin motosiklet ile.

    Ön disk yamulması ile ilgili bir gelişme var mı ? forumda okudum 4 kez değiştiren kullanıcılar var ?

  20. #40
    tbgungor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Henüz yok
    Şöyle turlar düzenlemek bize ne zaman nasip olacak acaba acayip özeniyorum :D


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)