Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

2008 hyosung gt 250 naked COMET

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    02 Temmuz 2015
    Şehir
    Kocaeli izmit
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 nS
    ARKADAŞLAR 2008 üretim 2009 trafiğe çıkış 45 binde araç biraz bilgi verirmisiniz bu 2008 üretiminden öncesi sıkıntılı falan diyolar bu modellerinde varmı herhangi bir problem bu arada aracın fiyatı 6.500 çekmiş


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Motorunu sattı, araba aldı.
    Karbratörlü ise, kilometre doğru ise ve bakımlı ise hiç bir problem yaşamazsınız.

    2008 öncesi değil sonrası problemlidir.

  3. #3
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Daelim Aroma yc125
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karbratörlü ise, kilometre doğru ise ve bakımlı ise hiç bir problem yaşamazsınız.

    2008 öncesi değil sonrası problemlidir.
    Yanlış hatırlamıyorsam enjeksiyonsuz olan modeldeydi problem kesici olmadığı için yüksek devirde zorlanıp kranka zarar veriyordu.
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  4. #4

    Üyelik
    02 Temmuz 2015
    Şehir
    Kocaeli izmit
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 nS
    iki ilan arasında kaldım pazartesi günü ya bursaya ya istanbula gidicem kocaelinde yaşıyorum iki ilanı da atsam fikir ve düşüncelerinizi aktarırmısınız 1. İlan 2006 model 31binde
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...02883883/detay
    2. İlan 2008 model 47 binde
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...63048249/detay

  5. #5
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Motorunu sattı, araba aldı.
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış hatırlamıyorsam enjeksiyonsuz olan
    modeldeydi problem kesici olmadığı için yüksek devirde zorlanıp kranka zarar veriyordu.
    Bu kullanıcıların bir hatasıdır, o motor bloğu 15 bin devir çevirsin diye üretilmedi limitleri zorlamazsanız krank falan kırmaz.

  6. #6
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Daelim Aroma yc125
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kullanıcıların bir hatasıdır, o motor bloğu 15 bin devir çevirsin diye üretilmedi limitleri zorlamazsanız krank falan kırmaz.
    Bana sorarsan kullanıcı değil mühendislik hatası madem o devirlerde krank dayanmıyorsa önlemini almaları gerekirdi. 2 sene sonra deneme yanılma yöntemiyle enjeksiyonlu yaptılar tabi olan kullanıcıya olmuştur.
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  7. #7

    Üyelik
    23 Şubat 2018
    Motosikleti
    hyosung gt 250 r
    Hani biraz daha para koyabilirsen güzelinden bir gd 250 n alabilirsin.

  8. #8
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana sorarsan kullanıcı değil mühendislik hatası madem o devirlerde krank dayanmıyorsa önlemini almaları gerekirdi. 2 sene sonra deneme yanılma yöntemiyle enjeksiyonlu yaptılar tabi olan kullanıcıya olmuştur.
    Hıca ne mhendislik hatası, devir kesici yok. Motor çıkabileceği en yğksek devire ulaşıyor.
    60-79 bin kilımetrelere kadar gelen hyosungum vardı 2006 modeldi. Redline da gördüm, yüksek hızda da gittim bir problem yaşamadım.
    Ha vites değiştirmek yerine motor patlayana kadar devir verseydim ne olurdu bilmiyorum.
    Canını almaya çalılırsanız motor canını verir, çalışmazsanız vermez

    Ayrıca konu sahibi arkadaş; o motor en az 245 bindedir

  9. #9
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Daelim Aroma yc125
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hıca ne mhendislik hatası, devir kesici yok. Motor çıkabileceği en yğksek devire ulaşıyor.
    60-79 bin kilımetrelere kadar gelen hyosungum vardı 2006 modeldi. Redline da gördüm, yüksek hızda da gittim bir problem yaşamadım.
    Ha vites değiştirmek yerine motor patlayana kadar devir verseydim ne olurdu bilmiyorum.
    Canını almaya çalılırsanız motor canını verir, çalışmazsanız vermez

    Ayrıca konu sahibi arkadaş; o motor en az 245 bindedir
    Hıca dikkatli okursan ben de aynı şeyden bahsediyorum devir kesici yok üsten 3. yorumumu oku.
    ingilizce mi yazsam anlamadım ben mi anlatamıyorum.
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  10. #10
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hıca dikkatli okursan ben de aynı şeyden bahsediyorum devir kesici yok üsten 3. yorumumu oku.
    ingilizce mi yazsam anlamadım ben mi anlatamıyorum.
    Devir kesici olmaması mühendislik hatası mı yani, onu mu diyorsun?
    Az silindir, çok iş

  11. #11
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Daelim Aroma yc125
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Devir kesici olmaması mühendislik hatası mı yani, onu mu diyorsun?
    Kardesim devir kesici olmayan bir suru motor var ama cogunun gucu zaten o kadar ust devire cikmiyor ki adamlar koymamis veya krank o gucu kaldiriyo. Bu motor madem 15bin devire cikabiliyo ve krank bu gucu kaldiramiyo o zaman kesici koyacan bunu ben mi dusunecem.
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  12. #12
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Dostum kulaktan dolma bilgilerle konuşuyorsun.
    Her yüksek devire çıktığında krankı ele veren bir motor bloğu değil ki bu senin anladığın gibi. Devir kesici olmaması ve sürücülerinin apaçi olması sebebiyle krank kırılmaları yaşandı. Red line ında ötesinde bu motoru kullanıp motoru sağlam kalan arkadaşlar da oldu. Öyle redline geçtin al sana krank gibi bir durum yok yani

  13. #13
    aokuyumcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2017
    Şehir
    Kandilli/İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBF280 mod
    250 cc motorun eti belli kemiği belli, çok yüksek hızlara çıkıp motoru zorlarsan , bol bol tek tekere getirirsen , 2-3 vites birden düşürüp debriyajı birden bırakırsan , eninde sonunda motorun bir tarafını eline alırsın. kesici mevzu hikaye, adam var sesine göre vites değiştiriyor adam var kesiciye girdimi vites değiştiriyor, kesici yazılım ile iptal olabiliyor, o yüzden kullanıcıya bakmak lazım.
    2. elde sahibinin kullanım stilini bilmediğiniz yabancı bir motor almak her zaman riskli, tek sahipli bir motor ise, sahibinin yaşı 40 üzerinde ise, servis bakımlı veya hep aynı iyi namlı bir usta tarafından bakımları yapıldı ise motor alınabilir.
    tersi şartlarda km yapmış bir motor markası ne olursa olsun bence çok risklidir

  14. #14
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    kuşadası
    2012 model hyosung gt250 nakedim oldu. Baya farklı şartlarda kullandım. Yağmur, çamur, gece, sabah, sıcak, soğuk. Motordan kaynaklı bi sorun yaşamadım. Gayette güçlü, keyifli bir bloktu.

  15. #15
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Daelim Aroma yc125
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum kulaktan dolma bilgilerle konuşuyorsun.
    Her yüksek devire çıktığında krankı ele veren bir motor bloğu değil ki bu senin anladığın gibi. Devir kesici olmaması ve sürücülerinin apaçi olması sebebiyle krank kırılmaları yaşandı. Red line ında ötesinde bu motoru kullanıp motoru sağlam kalan arkadaşlar da oldu. Öyle redline geçtin al sana krank gibi bir durum yok yani
    Pardon sen haklısın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------

    Alıntı aokuyumcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 cc motorun eti belli kemiği belli, çok yüksek hızlara çıkıp motoru zorlarsan , bol bol tek tekere getirirsen , 2-3 vites birden düşürüp debriyajı birden bırakırsan , eninde sonunda motorun bir tarafını eline alırsın. kesici mevzu hikaye, adam var sesine göre vites değiştiriyor adam var kesiciye girdimi vites değiştiriyor, kesici yazılım ile iptal olabiliyor, o yüzden kullanıcıya bakmak lazım.
    2. elde sahibinin kullanım stilini bilmediğiniz yabancı bir motor almak her zaman riskli, tek sahipli bir motor ise, sahibinin yaşı 40 üzerinde ise, servis bakımlı veya hep aynı iyi namlı bir usta tarafından bakımları yapıldı ise motor alınabilir.
    tersi şartlarda km yapmış bir motor markası ne olursa olsun bence çok risklidir
    Adamlar cbr250 ile neler yapiyolar ben çok aşırı istisnalar dışında daha krank arizasi veren cbr 250 gormedim ki ne apaçilikler gormustur Allah bilir. Bu motorun bir limiti varsa ona limit koymalilardi ki koydularda 2 sene sonra baktilar peynir ekmek gibi krank kiriyo sonra kesici koydular.
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  16. #16
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Motosikleti
    Şimdilik zorunluluktan 4 teker ile çile dolduruyor
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardesim devir kesici olmayan bir suru motor var ama cogunun gucu zaten o kadar ust devire cikmiyor ki adamlar koymamis veya krank o gucu kaldiriyo. Bu motor madem 15bin devire cikabiliyo ve krank bu gucu kaldiramiyo o zaman kesici koyacan bunu ben mi dusunecem.
    "cogunun gucu zaten o kadar ust devire cikmiyor" lafını bir açıklar mısınız tam anlamadım.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  17. #17
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Daelim Aroma yc125
    15bin devire cikiyor dedi arkadaş ben de çoğu aynı klasmandaki motorun o kadar yüksek devir ceviremediginden veya ceviriyorsa da ve zarar verdiğinden limitör koyduklarindan bahsettim. R25 dışında o kadar yüksek devir ceviren yok hatta
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  18. #18

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    15bin devire cikiyor dedi arkadaş ben de çoğu aynı klasmandaki motorun o kadar yüksek devir ceviremediginden veya ceviriyorsa da ve zarar verdiğinden limitör koyduklarindan bahsettim. R25 dışında o kadar yüksek devir ceviren yok hatta
    250cc veya üstü ekstrem bir durum yani tasarım vs yok ise 250cc bir motor için 11-12 bin devir ve üstü motoru zorlamaktır. R25 vs fark etmiyor. Yatak saranların çoğu 11-12 bin devir altına pek inmeyenler yüzünden oluyor.

  19. #19
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Daelim Aroma yc125
    Ben de ayni seyden bahsediyorum simdi bu motor misal 12 bin devirin ustun de zarar gorecegi belli ise buna limit yani kesici koymalari gerekmez mi yani kullanici'nin bunu dusunemeyecigini muhendisin dusunmesi gerekmez mi. Adam o motoru alinca zorlayacaktir mutlaka. R25te bazi modellerde yag pompasi sikintisi oldu ama adamlar arkasinda durdu geri cagirdi garantiden degisti.
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  20. #20

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de ayni seyden bahsediyorum simdi bu motor misal 12 bin devirin ustun de zarar gorecegi belli ise buna limit yani kesici koymalari gerekmez mi yani kullanici'nin bunu dusunemeyecigini muhendisin dusunmesi gerekmez mi. Adam o motoru alinca zorlayacaktir mutlaka. R25te bazi modellerde yag pompasi sikintisi oldu ama adamlar arkasinda durdu geri cagirdi garantiden degisti.
    Eski modeller de olmaya biliyordu. Zaten göstergede belirtiyorlar tehlikeli diye. Bir aracı kullanıyorsan evet bilmen gerekir o bölgenin riskli olduğunu. Emin ol kesici de olsa o motoru sürekli yüksek devirde kullanmak zaten zarar veriyordur.


    BLUE MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)