Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Ayıplı Mal Bajaj Pulsar 150 NS

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Alıntı mbcengiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ns150 nin zaten pulsarlikla ilgisi yok. Pulsar denilen sey bana gore 200ns veya rs. Sifir alip 2 bin km kullanip sattim. Ben de gosterge degistirmistim hatta. Krank kirma muhabbeti olur olmaz sattim gitti. Zarar ettirmedi bana ama kar da edemedik ayri konu. Uzun yola cikip krank kirilsa ne olacak? Yolda kalma ihtimali olan motorla dahi uzun yola cikmak buyuk risk. Facebook grubunda ayni motorun birkac kez garantiden krank degistirenler oldu. Garanti yapti diye sorun hallolmuyor bana gore. Garanti iki yil. sonra kirildi ne olacak?
    Ağzına sağlık ustam bir kaç ay sonra biticek garanti tekrarlarsa krank sadece. 1500 tl istiyorlar az parada degil

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------

    Yokmu bu işlerden anlayan kimse ?!?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı ugurkaya37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ağzına sağlık ustam bir kaç ay sonra biticek garanti tekrarlarsa krank sadece. 1500 tl istiyorlar az parada degil

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------

    Yokmu bu işlerden anlayan kimse ?!?
    Tüketici mahkemesine gidip dava açın o zaman. Benim bildiğim en doğru yol bu. Önce en yakınınızdaki tüketici hakem heyetine gidip danışın, sonra da gerekiyorsa dava açın. Ne diyeyim.
    cbf 150'de 15bin km'de yatak dağıtan arkadaşım da oldu. Yani kullanıma da bağlı, denk gelmeye de bağlı bence. Ama bana göre en önemli konu hor kullanmak. 150cc motor, zorlamaya gelmez. Honda'da Yamaha'da niye olmuyor demek doğru değil, onlarda da oluyor. Geçmiş yıllarda jant kıran BMW'den konu açılmıştı. Pek çok büyük marka için de sizinkine benzer garanti ve sonrası konusu bulursunuz.

    Ekrem Ata'ya ulaşmaya çalışın. Netice alınamıyorsa ve haklıysanız davanızı açarsınız.

  3. #23
    sdt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    Diyarbakır
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    Burada Ekrem ATA'ya ulaşmak konusunda tavsiyede bulunan herkese katılıyorum.
    Hatta keşke her markanın bünyesinde bir tane Ekrem Ata olsaydı.
    Ama kardeşim her sorunda da Ekrem Bey'e ulaşmak istemek ne kadar doğru.
    Adam destek olmaya çalışıyor, yetişmeye, cevap vermeye çalışıyor.
    Ama bu adamın işi SSH (Satış Sonrası Hizmetler) değil.
    Bence bu konuda artık biraz daha mevcut görüştüğünüz servis yetkilisi ile çözmeye çalışılmalı.
    Bajaj kullanıcısı iken şu an değilim fakat Ekrem Bey'e çok yük bindiğini düşünüyorum.
    Allah yardımcısı olsun.

  4. #24

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı sdt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burada Ekrem ATA'ya ulaşmak konusunda tavsiyede bulunan herkese katılıyorum.
    Hatta keşke her markanın bünyesinde bir tane Ekrem Ata olsaydı.
    Ama kardeşim her sorunda da Ekrem Bey'e ulaşmak istemek ne kadar doğru.
    Adam destek olmaya çalışıyor, yetişmeye, cevap vermeye çalışıyor.
    Ama bu adamın işi SSH (Satış Sonrası Hizmetler) değil.
    Bence bu konuda artık biraz daha mevcut görüştüğünüz servis yetkilisi ile çözmeye çalışılmalı.
    Bajaj kullanıcısı iken şu an değilim fakat Ekrem Bey'e çok yük bindiğini düşünüyorum.
    Allah yardımcısı olsun.
    Esasında haklısınız. Doğrusu servis ve onun aracılığıyla firma ile durumu çözmektir.
    Baktınız çözülecek gibi değil tüketici mahkemeleri bunun için var.
    Ben ikinci kez Bajaj almış biri olarak bunu söylüyorum. Neticede bu markalar hiç birimizin akrabası, babasının markası değil ki, bir sorun yaşarsak tabii ki gerektiğinde hukuki yollara da başvurabiliriz. Ama öncelikle firma ve servisle durumu netleştirmek lazım.
    Burada başlık açmakla motorunuz tamir olmayacak sonuçta, siz yine açın derdinizi anlatın ama konuyu çözmek için doğru merciilere de başvurun öncelikle. Ve neticesini de yine buradan yazın ki herkes bilgilensin.

  5. #25
    Selected - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2018
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    PULSAR NS150
    Arkadaşlar siz bu pulsari ne sanıp kullanıyorsunuzda kranklarini oralarini buraların patlatıyorsunuz ben anlamıyorum çiçek gibi kullanıyorum ben mi şanslıyım siz mi bilincsizsiz kullanıyorsunuz anlamadim.

  6. #26

    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Alıntı Selected adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar siz bu pulsari ne sanıp kullanıyorsunuzda kranklarini oralarini buraların patlatıyorsunuz ben anlamıyorum çiçek gibi kullanıyorum ben mi şanslıyım siz mi bilincsizsiz kullanıyorsunuz anlamadim.
    Güzel kardeşim ben motor bilinçli kullanıcıyım 150 cc lik motordan top speed beklicek halim yok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:40 ----------

    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Esasında haklısınız. Doğrusu servis ve onun aracılığıyla firma ile durumu çözmektir.
    Baktınız çözülecek gibi değil tüketici mahkemeleri bunun için var.
    Ben ikinci kez Bajaj almış biri olarak bunu söylüyorum. Neticede bu markalar hiç birimizin akrabası, babasının markası değil ki, bir sorun yaşarsak tabii ki gerektiğinde hukuki yollara da başvurabiliriz. Ama öncelikle firma ve servisle durumu netleştirmek lazım.
    Burada başlık açmakla motorunuz tamir olmayacak sonuçta, siz yine açın derdinizi anlatın ama konuyu çözmek için doğru merciilere de başvurun öncelikle. Ve neticesini de yine buradan yazın ki herkes bilgilensin.
    Ekrem abiyle konustum ürün iade edemeyiz ama tamirini yapıyor tüketici mahkemesine başvurmamı söyledi en kısa zamanda gidip mahkeme heyetine basvurucam yardımların için teşekkürler

  7. #27

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı ugurkaya37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Ekrem abiyle konustum ürün iade edemeyiz ama tamirini yapıyor tüketici mahkemesine başvurmamı söyledi en kısa zamanda gidip mahkeme heyetine basvurucam yardımların için teşekkürler
    İşte bu kadar. Doğru ilacı bulduysan mesele yok. Haydi hayırlısı olsun. Umarım en kısa zamanda sorunun çözülür.
    (Ben bir şey yapmadım sadece ben olsam ne yapardım onu yazdım, faydası olmuşsa ne güzel.)

  8. #28

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial mash -Hero dash- Hero Thriller- Cbr 250
    Alıntı peyloride adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 NS karbüratörlü model ve bildiğim kadarıyla kesicisi falan yok.
    Devir kesici tek bir yolla çalışmaz dostum, yakıtı kesen kesici vardır elektiriği kesen kesici vardır karbüratörlü motorlarda ateşlemeyi keser, enjeksiyonlularda yakıtı keser , genellikle karbüratörlü motorlarda bu yüzden kesici hızlıdır

  9. #29
    peyloride - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1100 L1
    Alıntı Youjoee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Devir kesici tek bir yolla çalışmaz dostum, yakıtı kesen kesici vardır elektiriği kesen kesici vardır karbüratörlü motorlarda ateşlemeyi keser, enjeksiyonlularda yakıtı keser , genellikle karbüratörlü motorlarda bu yüzden kesici hızlıdır
    Evet hocam öyleymiş, ben sadece enjeksiyonlu modellerde kesici var sanıyordum. Teşekkürler.

  10. #30

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    arkadaş sanırım "motoru zorlama" hakkındaki söylenenleri anlamak istemiyor. bu konuda yorum yapanlar diyorki 2. el aldığın motorun önceki sahibinin ne yaptığını bilemezsin. bu bağlamda yorum yapan herkese ben zorlamıyorum 110 gidiyorum diyor. başına kötü bir olay gelmiş geçmiş olsun. ama söylenenleri iyi tartmakta fayda var. aslında 12bin km olan motoru 6bin km diye almışsın. bu bile olayı özetliyor. şu an kaç kmde bilmiyorum (serviste bakım kağıtları var demiştin) ama 1000, 5000, 10.000 bakımı yapılmış mı motorun? sen 6bin diye 12binde aldığında 10bin bakım kağıdını görmen lazımdı. eğer göremeyip 5bin bakım kağıdını gördüysen demekki 10bin bakımı yapılmamış demektir. bunlara da bi açıklık getirirsen konuyu daha iyi anlarız
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  11. #31
    onurordek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBF 150>GW 250>RX3İ>XMAX400+RKS RT 250+SHERCO 250
    Ücretsiz onarım isteme hakkı

    MADDE 8 – (1) Tüketicinin, Kanunun 11 inci maddesinde yer alan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.

    (2) Tüketici, ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir. Satıcı, üretici ve ithalatçı, tüketicinin bu hakkını kullanmasından müteselsilen sorumludur.

    Tüketicinin diğer hakları

    MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

    a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,

    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.



    Siz 8 inci madde kapsamında onarım talep etmişsiniz ancak tekrar arıza (sayı ve türü artık önemli değil) ortaya çıktı ise 9 uncu madde kapsamında seçenek haklarınızı kullanabilirsiniz. Ancak firmalar yargı kararı olmadan bu işe yanaşmıyorlar. Servis kayıtları varsa karar lehine bilirkişi yardımı ile lehine çıkar muhtemelen.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)