Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
RKS City Blade

HepsiBurada Telefon Garanti Karşılamıyor

    Mondial E-xtreme Max 150
    Trendy 50
    Motosiklet Online
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    Sony Xperia Z5 telefonum kulaklık girişi ve hoparlör bozuk
    Bugün 0532 752 1585 nolu telefondan telefonumdaki arıza kullanıcı hatası olduğunu benden 800 tl ücret talep ediyor
    Telefonu özenle kullanıp bir defa bile su ile temas etmemiştir
    Ne yapmam gerekir?


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #2
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    x9 500, Burgman 400
    Konuyu doğru yere açman gerekiyor..
    Orman yok oluyordu ama ağaçlar baltaya oy vermeye devam ettiler, çünkü sapı tahtadandı ve kendilerinden sandılar...

  3. #3
    DesAres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2017
    Şehir
    İstabul
    Motosikleti
    Tricity
    Tüketici haklarına ver.

  4. #4
    gogozh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    Paralel ithalat ürünlerde fazlasıyla bu tarz olaylar oluyor . Bimer ve tüketici mahkemesine başvurman da fayda var

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    Alıntı gogozh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Paralel ithalat ürünlerde fazlasıyla bu tarz olaylar oluyor . Bimer ve tüketici mahkemesine başvurman da fayda var
    Resmi Distribütör Garantili

  6. #6
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Muhtemel sektörde İstanbul garanti dedikleri mevzu vardır, kvk değildir.

    O da çoğu şeyi karşılamaz. arkadaşların dediği şekilde yasal yollardan araman lazım hakkını ama aldıktan hemen sonra götürmediysen kullanıcı hatası olarak diretebilirler.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  7. #7
    Stock Sever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Cbf150
    Abi buraya uzun mevzumu yazıyorum. Aynısını yapın. Parayı iade alın.

    2013 temmuzda samsung s3 marka telefon aldım. 6 ay sonra telefon ısınmaya başladı. 2 gün sonra da batarya şişti. Servise verdim. Batarya değiştirdiler. Geri yolladılar. Isınma geçmiyodu. Tekrar yolladım. Tekrar geri geldi. Yazılım ok diyip yolluyolar. Sonra sarj cihazıyla yolladım. Geri geldi. Gönderdiğim sarj cihazı 2 amperdi. Gelen kırık bi 1 amper sarj. Telefon açılmıyor. Tekrar yolladım. Kablo değişip gönderdiler. Hala sarj aleti kırık. 5 kere servise gitmiş oldu. Gittim tüketici halem heyetine telefonu servis belgelerini falan götürdüm. Soruşturma başladı. Telefon bilir kişiye gitti. Bozuk olduğu kanıtlandı. Samsung bana bi üst cihaz vermeyi teklif etti. Kabul etmedim.

    Kullandığım cihazın arızası giderilmediği için samsung 1250 lira parayı iade etti. Bu olay kasım 2013de başladı mayıs 2014te param iade oldu. Gittim sony z2 telefon aldım. 3 yıldır tık yok. Kısaca acımayın. Verin hakem heyetine.
    birbilent bunu beğendi.
    HONDA

    #BZ3082


    Bajaj Dominar 400
    Benelli BN-251 Reklam Filmi

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)