Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
RKS City Blade
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Dominarla Asya veya Avrupa Turu

    Mondial E-xtreme Max 150
    Trendy 50
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial otomatik cup, Pulsar 200 NS, Dominar
    Arkadaşlara hepinize günaydın ve Hayırlı Ramazanlar diliyorum. Yıllardır hayalini kurduğum dünya turunun Asya-Avrupa ayağını gerçekleştirmek için tamamen motive olmuş durumdayım ve Allahtan bir mani olmazsa kesin karar vermiş bulunuyorum, Avrupa döviz kurlarından dolayı ertelenbilir ama asya tamam gibi. 2019 yazına girmeden Dominarımla çıkıp Asyanın gidebildiğim yerine kadar gitmeyi düşünüyorum. Şimdi iyi hoş da bundan bize ne diyebilirsiniz fakat sizin tecrübe ve bilgilerinizden faydalanmak istiyorum. E daha 1 sene var diyebilirsiniz ama şimdiden hazırlıklara başlayacağım. Şimdi durum şu gençler Motorum Dominar yazdığım üzere. Aslında bir Enduroyla gitmek isterdim ama imkanlar el vermiyor şimdilik. Dominara uygun kaliteli ve sağlam bir üçlü çanta setini ne kadara mal edebilirim en uygun? Memur olduğum içinde mecburen ücretsiz izne ayrılmam gerek o yüzden elim dar olacak, döviz kurları da malum, tahminen 6 ayda ne kadar para gider? Sponsor bulma şansım nedir? Yoldaki vizeli ülkelerin vize olayını nasıl çözerim? Öte yandan teknik bilgim pek yok ama 40 000 km civarı sürüş tacrübem var. Geçen yaz Gürcistana gidip geldim Dominarla bi sıkıntı yaşamadım ama bu bahsettiğim çok daha devasa o yüzden biraz ürpermiyor değilim. Toplam 25 000-30 000 km civarı yapacağımı tahmin ediyorum. Bi el atın yeşillendirin hele, her türlü görüş öneri ve eleştiriye açığım.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    falcon flash 100
    Hayallerine hedeflerine ulaşmak gerçekleştirmek için hiç bir şey engel olmamalı. Konfordan fedakarlık et seyahatinden etme. Döviz kuru gibi şeyler seni engellememeli gerekirse çadırda kal ( avrupa kısmını kast ediyorum ).
    sheriff87 ve bursalıali bunu beğendiler.

  3. #3
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400
    hocam avrupa turunda nereye gitmeyi düşünüyorsunuz şöyle bir haritaya baktımda bulgaristan,romanya,moldova,ukrayna,rusya karadenizin etrafını dolaşabilirsiniz böyle balkan ülkeleri çokta tuzlu olmaz sanırım ayrıyetten ukrayna vizede istemiyor
    sheriff87 bunu beğendi.

  4. #4
    Sedotti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Hocam 25-30k için benden gelebilecek tek tavsiye, güzergah üzerindeki servis noktalarını kesinlikle not etmeniz.
    sheriff87 bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial otomatik cup, Pulsar 200 NS, Dominar
    yaşlıveacemi hocam zaten konfor düşkünü değilim ve çadır zaten olacak, en kötü gün aşırı çadırda kalırım diyorum ama kamp tecrübem hiç yok.
    ozan1991 valla şöyle eğer avrupaya girersem hiçbir ülkeyi boş geçeceğimi sanmıyorum. Avrupanında şöyle avantajı var dost ahbap çok masrafları baya kısar.
    Sedotti aslında benim bu maceraya girerkenki tek çekincem servis bakım işleri ve Allah muhafaza bir arıza durumu. Teknik bilgime az güvensem gözümü kapatır giderim. Asya kısmında servis problemi olacağını sanmıyorum bajaj baya yaygın çünkü. Avrupa nolur bilmiyorum. Dominara güveniyorum ama dünyanın binbir hali var. Motoru baya zorlu koşullarda test ettim başarıyla geçti.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  6. #6

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Alıntı sheriff87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaşlıveacemi hocam zaten konfor düşkünü değilim ve çadır zaten olacak, en kötü gün aşırı çadırda kalırım diyorum ama kamp tecrübem hiç yok.
    ozan1991 valla şöyle eğer avrupaya girersem hiçbir ülkeyi boş geçeceğimi sanmıyorum. Avrupanında şöyle avantajı var dost ahbap çok masrafları baya kısar.
    Sedotti aslında benim bu maceraya girerkenki tek çekincem servis bakım işleri ve Allah muhafaza bir arıza durumu. Teknik bilgime az güvensem gözümü kapatır giderim. Asya kısmında servis problemi olacağını sanmıyorum bajaj baya yaygın çünkü. Avrupa nolur bilmiyorum. Dominara güveniyorum ama dünyanın binbir hali var. Motoru baya zorlu koşullarda test ettim başarıyla geçti.
    Biz buradayız değerli sheriff87. Her zaman yanınızdayız.
    sheriff87 bunu beğendi.

  7. #7
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    Bajaj belki sponsor olabilir böyle bir şeye.

    Her bölgede tamirci bulmak kolay değil. Özellikle yolda bırakacak basit arızalara karşı hazırlıklı olmalı. Yan çantalardan biri alet çantası olarak ayarlanabilir. Lastik tamir kiti, gaz teli, debriyaj teli, far ampulü, cırt kelepçe, yapıştırıcı, çelik tel, halat, çeşitli boylarda vida, civata ve somunlar...
    sheriff87 bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Ohooo ben pazar günü köprüden geçip o işi bitirdim . Şaka bir yana bol bol gezip eğlen. Herkes böyle bişeye ne cesaret edenle ne maddi durumu ayarlayabilir. Merakla bekliyoruz.
    sheriff87 bunu beğendi.

  9. #9
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 Pulsar200ns,Mt-25, Dominar 400
    6 ay çok fazla bunu ikiye üçe veya 4 5 e böl ona göre 2 3 yakın ülkü turuna çıktı hem havayı solu hemde motoru ve kendini gör ona göre tek seferde bu dediğini yapabilirsin, kamp yapmamışsın nedir ne değildir bilgin yok ona göre kendine pay biç. Hayırlı yolculuklar şimdiden.
    sheriff87 ve bursalıali bunu beğendiler.

  10. #10

    Üyelik
    07 Ekim 2017
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj belki sponsor olabilir böyle bir şeye.

    Her bölgede tamirci bulmak kolay değil. Özellikle yolda bırakacak basit arızalara karşı hazırlıklı olmalı. Yan çantalardan biri alet çantası olarak ayarlanabilir. Lastik tamir kiti, gaz teli, debriyaj teli, far ampulü, cırt kelepçe, yapıştırıcı, çelik tel, halat, çeşitli boylarda vida, civata ve somunlar...
    Bende katılıyorum kesinlikle şansınızı zorlayin ekram ataya felan mesaj atın bajaj destek çıksın hem sizin tur bedavaya gelir hemde onlar çok ucuz miktarla reklam yapmış olur ..
    Cloud ve sheriff87 bunu beğendiler.

  11. #11
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 (eski) Suzuki DL650 2014 (yeni)
    Sorularının bir kısmına cevapları aşağıdaki arkadaşların blogu verebilir.
    https://ride2world.com
    sheriff87 bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial otomatik cup, Pulsar 200 NS, Dominar
    Allah razı olsun değerli Ekrem bey. Motosiklet camiasındaki herkes sizi biliyor, gerçekten her zaman yanımızdaydınız ve yanımızdasınız. Varlığınız yeter.
    mustafa_325; işler bi netleşsin bajajın kapısını çalarız. Bende öyle düşünüyorum yanıma alıcam takım taklavat ama elimden pek iş gelmiyor. Hatta bizim serviste çırak olarak beleş çalışmayı düşündüm ama ne yazık ki zamanım olmadı hem çalışıp hem okuyorum hiç zaman ayıramıyorum.
    Angrypower; valla cesaret var ama para olsa zaman olmuyor, zaman olsa para olmuyor bi bakalım.
    kdiner; haklısın dediğini daha önce düşündüm ama gidilecek mesafe uzun olunca bölmek mantıksız oluyor. Yıllık iznim zaten 20 gün misal irandan öteye yol düşünsem hiçbir yere gidemem anca km yapmış olurum çünkü süre sadece git gele yeter, hatta yetmez. Benim zaten bu sene iran planım vardı imkan olursa yine gitmeye çalışıcam ama mesafeyi bölünce hem masraf artar hem aynı yolu tekrar tekrar gitmiş olacam. Avrupa yakın o yüzden dediğin gibi başka sefere kalabilir.
    kygsz; sağolsun Ekrem bey zaten burda siz yazmadan o yazıyor size. Hele bi vakit yaklaşsın Allah Kerim.
    -Black- çok teşekkürler dikkatle inceleyeceğim.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  13. #13

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Bütün iş cesaret edip, kendine güvenip yola çıkmakta, gerisi gelecektir. ADV Rider sitesinde moped'le Avustralya'dan Londra'ya giden gencin raporunu takip etmiştim yıllar önce, onu ve İstanbul'a uğradıklarında bizzat tanıştığım 2 adet YBR125 ile Dünya turu yapıp tamamlayan Gustavo ve eşi Elke'nin hikayesini öğrenince, her motosikletle her şey yapılır yeter ki insan istesin demiştim.

    Doğru rota ve konaklama planlaması önemli bence. Maddi imkanlar kısıtlı ise sizin de yazdığınız gibi pek çok yerde çadırla konaklamayı göze almak gerek. Bence tura çıkmadan teknik servis eğitimi tarzı bir şey de alınabilir en azından temel konularda, servisinizden başa ne gelebilir ve en kolay nasıl çözülebilir gibi bilgileri edinebilirsiniz.
    Arkadaşlar yazmış ben de yazayım, Kuralkan Bajaj Türkiye bu işe en azından teknik destek anlamında sponsor olabilir, hatta belki de turun tamamına bilemiyorum. Bajaj TR ve Dominar için bundan iyi reklam olmaz sanırım, neticede dayanıklılığını ön plana çıkardıkları bir model Dominar. Sizin tur da tam bunu kanıtlayacak cinsten.
    sheriff87 bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial otomatik cup, Pulsar 200 NS, Dominar
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütün iş cesaret edip, kendine güvenip yola çıkmakta, gerisi gelecektir. ADV Rider sitesinde moped'le Avustralya'dan Londra'ya giden gencin raporunu takip etmiştim yıllar önce, onu ve İstanbul'a uğradıklarında bizzat tanıştığım 2 adet YBR125 ile Dünya turu yapıp tamamlayan Gustavo ve eşi Elke'nin hikayesini öğrenince, her motosikletle her şey yapılır yeter ki insan istesin demiştim.

    Doğru rota ve konaklama planlaması önemli bence. Maddi imkanlar kısıtlı ise sizin de yazdığınız gibi pek çok yerde çadırla konaklamayı göze almak gerek. Bence tura çıkmadan teknik servis eğitimi tarzı bir şey de alınabilir en azından temel konularda, servisinizden başa ne gelebilir ve en kolay nasıl çözülebilir gibi bilgileri edinebilirsiniz.
    Doğru söylüyorsunuz, zaten bende aynı düşüncede olmasam böyle birşeye kalkışmazdım. İşte seneye kadar biraz kamp tecrübesi edinip dediğiniz gibi yolda kalmayacak kadar da anahtar tutmayı öğrensem tamamdır.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  15. #15

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial otomatik cup, Pulsar 200 NS, Dominar
    UP......... UP
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  16. #16

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial otomatik cup, Pulsar 200 NS, Dominar
    Günaydın arkadaşlar. Konuyu hortlatıyorum. Dominar başlığına yazdım ama cevap veren olmadı. Büyük turum için hazırlık yapıyorum, Dominar için üçlü çanta seti demiri hakkında bilgisi olan var mı?fiyatları ne kadar? Çanta konusu derya deniz zaten un uygun ve en sağlam şekilde nasıl halledebilirim?
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  17. #17
    sdt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    Diyarbakır
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    Alıntı sheriff87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Günaydın arkadaşlar. Konuyu hortlatıyorum. Dominar başlığına yazdım ama cevap veren olmadı. Büyük turum için hazırlık yapıyorum, Dominar için üçlü çanta seti demiri hakkında bilgisi olan var mı?fiyatları ne kadar? Çanta konusu derya deniz zaten un uygun ve en sağlam şekilde nasıl halledebilirim?
    Selamlar kardeşim.
    Bence çanta işini hazır çantalardan değil de alüminyum takım çantalardan yana kullanmalısın.
    Tamamen senin istediğin ölçülerde çanta yaptırabilirken belli standartlara bağlı kalmadan da oluyormuş o iş.
    Facebook guruplarından geçen birine denk gelmiştim.
    Yusuf Tırıs diye bir arkadaş sanırım çanta işinde başarılı bir arkadaş.
    Yada Dureis diye de bir isimlendirme daha duymuştum.
    Bu ikisini araştır bence sana uygun olan çantaya litre olarak bağlı kalmadan senin motosikletine uygun yapabileceklerini düşünüyorum.
    Şimdiden yolun açık olsun.
    Kazasız belasız gidip gelmen dileğiyle.
    sheriff87 bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    07 Ekim 2017
    Alıntı sheriff87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Günaydın arkadaşlar. Konuyu hortlatıyorum. Dominar başlığına yazdım ama cevap veren olmadı. Büyük turum için hazırlık yapıyorum, Dominar için üçlü çanta seti demiri hakkında bilgisi olan var mı?fiyatları ne kadar? Çanta konusu derya deniz zaten un uygun ve en sağlam şekilde nasıl halledebilirim?
    Dominarla çıkmayın yurtdışında servis kıtlığı var cbr 250 ile bile çıkılır ama dominarla çıkılmaz hatta forumda çıkıp servis bulamayan bir arkadaşta vardı

  19. #19

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial otomatik cup, Pulsar 200 NS, Dominar
    Alıntı sdt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar kardeşim.
    Bence çanta işini hazır çantalardan değil de alüminyum takım çantalardan yana kullanmalısın.
    Tamamen senin istediğin ölçülerde çanta yaptırabilirken belli standartlara bağlı kalmadan da oluyormuş o iş.
    Facebook guruplarından geçen birine denk gelmiştim.
    Yusuf Tırıs diye bir arkadaş sanırım çanta işinde başarılı bir arkadaş.
    Yada Dureis diye de bir isimlendirme daha duymuştum.
    Bu ikisini araştır bence sana uygun olan çantaya litre olarak bağlı kalmadan senin motosikletine uygun yapabileceklerini düşünüyorum.
    Şimdiden yolun açık olsun.
    Kazasız belasız gidip gelmen dileğiyle.
    Eyvallah teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------

    Alıntı kygsz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dominarla çıkmayın yurtdışında servis kıtlığı var cbr 250 ile bile çıkılır ama dominarla çıkılmaz hatta forumda çıkıp servis bulamayan bir arkadaşta vardı

    Motor konusunda endişem yok daha önce de pulsar kullandım. Dominarla gürcistana gidip geldim. Motora güveniyorum ayrıca doğu tarafına gideceğim için servis sıkıntısı yaşayacağımı sanmıyorum. Malum bajaj asyada en çok satan markalardan biri. O arkadaşı biliyorum faceten takip ediyorum avrupa da o.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  20. #20

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Aga Dominar çok titriyor. O kadar yolu nasıl yapacaksın? ben 45km yol geliyorum işkence gibi hissediyorum.


    Benelli BN-251 Reklam Filmi
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler