Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

CG TEAM (Değişik kafalar) - Yarış modu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir işi gönülden severek yapmak çok önemli, bu arkadaşlar güvenli sürüş kavramından zerre nasiplerini almamışlar ama yine de kel kör bir şeyler yapmaya çalışıyorlar. Yani para yok, imkan yok, vizyon yok, eğitim yok, ekipman yok belki ama pek çoğumuzdan daha keyif alarak biniyorlar motora.
    Hocam doğu kültürlerinde insanlar daha uçlarda yaşar doğaldır.
    Ama bahsettiğim işin neticesi ve ortaya birşey çıkması.Kötülemek manasına değil potansiyelin değerlendirilmesi manasına.
    Yoksa bende Tem'de geçen Cg motorla 3 arkadaş gördüm (3 evet) arkadaki dünya ile iletişimini kesmiş cep telefonu ile uğraşırken , öndeki ikisi şen şakrak konuşuyorlardı.
    ( Bense Tem'de genelde arkasından tazı kovalayan tavşan gibi sürüyorum )
    tommygun bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı mgora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam doğu kültürlerinde insanlar daha uçlarda yaşar doğaldır.
    Ama bahsettiğim işin neticesi ve ortaya birşey çıkması.Kötülemek manasına değil potansiyelin değerlendirilmesi manasına.
    Yoksa bende Tem'de geçen Cg motorla 3 arkadaş gördüm (3 evet) arkadaki dünya ile iletişimini kesmiş cep telefonu ile uğraşırken , öndeki ikisi şen şakrak konuşuyorlardı.
    ( Bense Tem'de genelde arkasından tazı kovalayan tavşan gibi sürüyorum )
    İnan yolda görsem hiç tribe girmem "Gençler n'aabıyonuz? eğleniyor muyuz?" diye selam verir muhabbete girerim. Ama yarışmam

  3. #23

    Üyelik
    13 Mayıs 2016
    140 juornosun kurye bölümünü de merak edenler icin. https://www.google.com.tr/url?sa=t&s...8mUGrMqshK6orJ

  4. #24
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    5:48 de inceyi görenler fav

  5. #25
    gitaristgkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2016
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha xt 600 e
    Youtube kanalı zaten adamlar efsane 140 journos çok başarılı videoları var.Kurguları,sahneler arası geçişleri çok iyi.

  6. #26

    Üyelik
    18 Mart 2017
    Abi bi de bu arkadaşlara bişey olmuyor. Gözümün önünde teker yaparken düştü. Kalçasının üstünde basketbol topu gibi 3-4 defa sekti. Kalktı motora bindi gitti.
    levend84 bunu beğendi.

  7. #27
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Blackhoney adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi bi de bu arkadaşlara bişey olmuyor. Gözümün önünde teker yaparken düştü. Kalçasının üstünde basketbol topu gibi 3-4 defa sekti. Kalktı motora bindi gitti.
    Kesinlikle öyle,geçen yaz iki cegeli cocuk yaşlar en fazla 16 arkali onlu giderken ondeki eleman dengesizlik yapti arkadaki bodozlama vurdu,ikiside perşembe pazari gibi dagildi,ondekinin ayagindaki terlik firlamis karsi yola..kalkti ayaga terligi giyip,birbirlerine söverek basti gittiler..hayret yahu...

  8. #28
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir işi gönülden severek yapmak çok önemli, bu arkadaşlar güvenli sürüş kavramından zerre nasiplerini almamışlar ama yine de kel kör bir şeyler yapmaya çalışıyorlar. Yani para yok, imkan yok, vizyon yok, eğitim yok, ekipman yok belki ama pek çoğumuzdan daha keyif alarak biniyorlar motora.
    Ölümüne yarışan insanlardan bahsedyoruz. 1980 lerde ölümüne araba süren f1 pilotlarından tek farkı bütçe eksikliği bunların. bugün bunlara apaçi diyoruz ama, bu adamların elinde bütçe olsa gece gündüz çalışır ortaya muhteşem bir yarış makinesi çıkarırlar...
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  9. #29
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ölümüne yarışan insanlardan bahsedyoruz. 1980 lerde ölümüne araba süren f1 pilotlarından tek farkı bütçe eksikliği bunların. bugün bunlara apaçi diyoruz ama, bu adamların elinde bütçe olsa gece gündüz çalışır ortaya muhteşem bir yarış makinesi çıkarırlar...
    Bu adamların yaptıklarını tasvip etmiyorum ama adamlar ortaya sağlam ruh koymuş. 125'lik tiri viri diyeceğimiz motorlarla Tarsus'ta Lauda-Hunt, Prost-Senna , Schumacher-Hakkinen rekabeti yakalamışlar.
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  10. #30
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Merak ettiğim bir şey var, acaba fakirin canı daha mı değersiz? Devlet vesaire açısından değil, gördüğüm kadarıyla fakir adam daha umursamaz oluyor, canına daha az kıymet veriyor. Daha kolay risk alıyor. Sürekli risk alarak yaşamaya alışkın olduğundan mı? İstediği herhangi bir şeyi elde edebilmek için sürekli başka şeylerden fedakarlık yapmak zorunda olduğundan mı?

    Ama şu sorun var, hiçbirinde kask yok mesela. En azından ellişer liralık kask alıp taksalar da gözlerine toz toprak, böcek kaçmasa. Ne bileyim, ayakkabısız motora binmek nedendir mesela, yaptığı 200gr ağırlıktan dolayı mı? Adana-Mersin ve diğer iller arası her yarış için koşa koşa yaptıkları yola harcanılan parayla bir sürü şey alamazlar mıydı? Bilemiyorum Altan, bilemiyorum. Kafamda deli sorular.

  11. #31
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Alıntı freelancer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merak ettiğim bir şey var, acaba fakirin canı daha mı değersiz? Devlet vesaire açısından değil, gördüğüm kadarıyla fakir adam daha umursamaz oluyor, canına daha az kıymet veriyor. Daha kolay risk alıyor. Sürekli risk alarak yaşamaya alışkın olduğundan mı? İstediği herhangi bir şeyi elde edebilmek için sürekli başka şeylerden fedakarlık yapmak zorunda olduğundan mı?

    Ama şu sorun var, hiçbirinde kask yok mesela. En azından ellişer liralık kask alıp taksalar da gözlerine toz toprak, böcek kaçmasa. Ne bileyim, ayakkabısız motora binmek nedendir mesela, yaptığı 200gr ağırlıktan dolayı mı? Adana-Mersin ve diğer iller arası her yarış için koşa koşa yaptıkları yola harcanılan parayla bir sürü şey alamazlar mıydı? Bilemiyorum Altan, bilemiyorum. Kafamda deli sorular.
    Ben de durumun bütçeyle alakalı olduğunu sanmıyorum. Ki ülkede plakasız motor kullanmak çok sıkıntı değil, İstanbul'da bile her gün görüyorum.
    Adamlar tamirci, hurdadan bir 600cc bulup toplayamazlar mı, bence toplarlar, plakasız yine kamyonete yükleyip götürürler otobana. Bence asıl soru: Neden CG
    instagram.com/gerivites
    youtube.com/user/nimbus8222

  12. #32

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı thedarkfire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam güzel cg seviyorlar eyvallah ama arkadaşım bi kask takın mont giyin dizlik falan eldiven kullanın canınıza yazık değil mi?
    200-205 ile düşsen onların pek faydası olmaz, kurtuluş mucize oluRR.
    The Power of The Dreams.

  13. #33
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Alıntı gerivites adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence asıl soru: Neden CG
    Daha da kafa karıştıran bir şey var ortada. Motorların tahminen hiçbiri Honda CG125 değil. Çoğu Kuba, Peugeot gibi ucuz mobiletler-mobiletimsiler. Tamam, parçası ucuz, sistem basit, modifikasyon kolay filan da; hakikaten, neden bu tip? Geçmişten gelen bir alışkanlık mı acaba? Ülkedeki ilk apaçiler zamanında ucuz diye CG'ye yöneliyorlardı da bu yüzden mi oldu? CG'nin motor bloğu oldukça güvenilir bildiğim kadarıyla ama aynı şeyi Kuba mobilet için söyleyemem. Bilen biri bizi aydınlatsın lütfen

  14. #34
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı gerivites adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de durumun bütçeyle alakalı olduğunu sanmıyorum. Ki ülkede plakasız motor kullanmak çok sıkıntı değil, İstanbul'da bile her gün görüyorum.
    Adamlar tamirci, hurdadan bir 600cc bulup toplayamazlar mı, bence toplarlar, plakasız yine kamyonete yükleyip götürürler otobana. Bence asıl soru: Neden CG
    Neden Cg??

    Nedeni basit,150 cc stok makinaya girtlak atip 20-30hp aliyorlar basit ve universal parça kullaniyor..

    Neden litrelik veya 600luk makinayla bu işe girmiyorlar??

    Buda basit,4silindir makinayi her usta custom yapamaz,zaten uğraşmak istemezler..

    Velhasil amaç,80kg bir iki tekerden 200km/h yapabilecek bir kamikaze yapmak..

    Bu yariş motor yarişi degil,esas amaç ustalarin maharet yarişi...kazanan ne motor nede pilot,,kazanan o makinanin ustası...

    Nokta.

  15. #35
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200-205 ile düşsen onların pek faydası olmaz, kurtuluş mucize oluRR.
    Aynen, çünkü Kuba mobiletle 205'i görmek ofiste sıradan bir gün olurdu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nedeni basit,150 cc stok makinaya girtlak atip 20-30hp aliyorlar basit ve universal parça kullaniyor..
    Videolarda bu aletler 30 beygirmiş gibi uzamıyor bana sorarsanız. Çoğunun son hızı 100'ü pek aşmıyordur, en azından ben yoldaki diğer araçlara hızlarını oranlayınca böyle bir kanıya vardım. GPS ile hızlarını ölçmek lazım diyecektim ki CriminalS geldi aklıma, 150 MH Drift ile GPS üzerinde 180 yaptığı... duygulandım.

  16. #36
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı freelancer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen, çünkü Kuba mobiletle 205'i görmek ofiste sıradan bir gün olurdu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------



    Videolarda bu aletler 30 beygirmiş gibi uzamıyor bana sorarsanız. Çoğunun son hızı 100'ü pek aşmıyordur, en azından ben yoldaki diğer araçlara hızlarını oranlayınca böyle bir kanıya vardım. GPS ile hızlarını ölçmek lazım diyecektim ki CriminalS geldi aklıma, 150 MH Drift ile GPS üzerinde 180 yaptığı... duygulandım.
    Yarişan motor için bu oranlar..

    bir video vardi kawasaki z250 160ile giderken yaninda cg li cocuk beraber gidiyorlardi

    Videoda dikkat edilirse ´´Onu ustalarla taniştirdim´´diyor.. bu olay Ustalarin yarişi...

  17. #37
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden Cg??

    Nedeni basit,150 cc stok makinaya girtlak atip 20-30hp aliyorlar basit ve universal parça kullaniyor..

    Neden litrelik veya 600luk makinayla bu işe girmiyorlar??

    Buda basit,4silindir makinayi her usta custom yapamaz,zaten uğraşmak istemezler..

    Velhasil amaç,80kg bir iki tekerden 200km/h yapabilecek bir kamikaze yapmak..

    Bu yariş motor yarişi degil,esas amaç ustalarin maharet yarişi...

    Nokta.
    O zaman sebep bütçe değil isteseler ekipman da alırlar yani. Ne bileyim ben botu giymediğimde çıplak hissediyorum adamlar gerçek anlamda çıplak biniyor
    instagram.com/gerivites
    youtube.com/user/nimbus8222

  18. #38
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yarişan motor için bu oranlar..

    bir video vardi kawasaki z250 160ile giderken yaninda cg li cocuk beraber gidiyorlardi

    Videoda dikkat edilirse ´´Onu ustalarla taniştirdim´´diyor.. bu olay Ustalarin yarişi...
    Evet, en büyük sorun da benim bulduğum videolarda hiçbirini çeken arkadaşlar kamerayı takometreye çevirip ne hız yaptıklarını gösterme gereği duymamış.

  19. #39
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı freelancer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet, en büyük sorun da benim bulduğum videolarda hiçbirini çeken arkadaşlar kamerayı takometreye çevirip ne hız yaptıklarını gösterme gereği duymamış.
    Yarişan çoğu makinalarda olan parçalar;

    Şasi
    Alt motor
    1lt benzin bazilarinda depoda olmuyor pet şişe kafi.
    Çiplak Gidon
    Sele gorevi goren ince saçtan yapilan tava(yatmaya elverişli)
    Tekerlek(Mecbur en ince yanaklisindan)
    Ön arka maşa

    Max yürür ağirlik 75-80kg

    Stok halden en az 30kg hafifletilmiş ve rafine edilmiş makina..

    75 motor
    45 pilot
    30hp
    Toplam 120Kg =190-200km/h

  20. #40

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    videoyu izledim olayın maddi imkanla parasızlıkla bir ilgisi yok dikkat edilirse arkadaşların altında arabaları pickupları var motorla gidiyoruz motorları pickupın üstüne atıp dönüyoruz diyor arkadaş bunlar lüks imkanlardır..

    kaldıki bugün cg fiyatına çok rahat ikinci elden 90 lı yıllardan kalma zzr ler ,gsxrlar,yzfler ,cbr lar dolu var ölü fiyatına scooter fiyatına satıyorlar istediği kadar leş olsunlar bu adamlar tamirci altından girer üstünden çıkarlar. tekrar dikkat edilirse katılanlarda normal super sport makinalarda var ..

    bence bu işin maddiyatla en ufak bir ilgisi yok bu işi bir tutku, yaşam tarzı ,hayata bakış açısı olmuş böyle görmüşler böyle büyümüşler.. bu insanlar altlarına super sport alsalar full koruma giyinseler şu aldıkları zevkin keyfin çeyreğinin çeyreğini almazlar ..
    savunmak için demiyorum ama adanada tarsus antep bu yörelerde bu iş artık gelenek görenek adet gibi bir şey olmuş artık..


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)