Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Merhaba abiler ablalar

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    05 Mayıs 2018
    Ben scooter tarzı motor kullanıyorum kurye olarak kullanıyorum bir süredir sizce bunu 1 yıl kadar kullandıktan sonra r25e geçsem sıkıntı yaşar mıyım? cbr250 de düşünüyorum fakat r25 hep daha çok hoşuma gitmişti gönlümde onda kalmıştı. Çevremdekiler r25in gaz tepkisinin ani olduğunu sıkıntı yaşayacağımı cbr250nin daha iyi olduğunu söylüyorlar ama trafik içinde deneyimim var.Size almalı mıyım? Bütçe olarak sıkıntı değil ekipmanı da tamamlayacağım.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    Scooter dan vitesliye geçince iş biraz değişiyor. Vitesli motorla tecrübe yaparak geçmen daha iyi olabilir.

  3. #3

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Hiç kullanmadım ama R25 7000rpm dden sonra çıldırıyor diyorlar. Senin scooter ile tecrüben kaç bin km???

  4. #4
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400
    gaz tepkisine alışırsın yavaş yavaş kullanarak alışırsan bişey olmaz gaza gelme fazla o zaman başın ağrıyabilir

  5. #5
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    LİFAN X-PLORE 200m & YZF R-25
    Alıntı rainbowsson adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben scooter tarzı motor kullanıyorum kurye olarak kullanıyorum bir süredir sizce bunu 1 yıl kadar kullandıktan sonra r25e geçsem sıkıntı yaşar mıyım? cbr250 de düşünüyorum fakat r25 hep daha çok hoşuma gitmişti gönlümde onda kalmıştı. Çevremdekiler r25in gaz tepkisinin ani olduğunu sıkıntı yaşayacağımı cbr250nin daha iyi olduğunu söylüyorlar ama trafik içinde deneyimim var.Size almalı mıyım? Bütçe olarak sıkıntı değil ekipmanı da tamamlayacağım.
    https://youtu.be/x-2zmZLd27Q

    https://youtu.be/x-2zmZLd27Q

  6. #6

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Ya şimdi mantıken silindir başına düşen hacim arttıkça tork artıyorsa cbr 250 de 250 cc lik bir silindir varken r25 de 125 lik 2 tane yok mu?
    Bu hesaba göre cbr 250 daha torklu değil mi?

  7. #7

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    En azından motor düz gidiyor

  8. #8
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    LİFAN X-PLORE 200m & YZF R-25
    Alıntı thedarkfire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya şimdi mantıken silindir başına düşen hacim arttıkça tork artıyorsa cbr 250 de 250 cc lik bir silindir varken r25 de 125 lik 2 tane yok mu?
    Bu hesaba göre cbr 250 daha torklu değil mi?
    CBR250 Alt devirlerde daha torklu zaten. Şimdi karalamak gibi olmasın ama R25 i aldıktan sonra farkettim ki CBR hakkaten zangır zangır titriyomuş reis önceden hiç farkında değildim.
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  9. #9

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR250 Alt devirlerde daha torklu zaten. Şimdi karalamak gibi olmasın ama R25 i aldıktan sonra farkettim ki CBR hakkaten zangır zangır titriyomuş reis önceden hiç farkında değildim.
    CBR titriyorsa Benim Dominar asfalt delme makinesi gibidir Tek silindirin lanetinden kurtulamadım. Çok silindirli düzene geçmek lazım

  10. #10
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    LİFAN X-PLORE 200m & YZF R-25
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR titriyorsa Benim Dominar asfalt delme makinesi gibidir Tek silindirin lanetinden kurtulamadım. Çok silindirli düzene geçmek lazım
    Denk gelirse çift silindiri bir dene daha iyi anlıyorsun tabi bu dediğim yüksek devirde. R25'te hepten yok değil ama sadece elcikte ve zar zor hissediliyor. 150 km hiç durmadan gittim en ufak bir uyuşma olmadı gerçi lifan cross'tan sonra buna geçmemin etkisi de fazla olmuştur :D
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  11. #11
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR titriyorsa Benim Dominar asfalt delme makinesi gibidir Tek silindirin lanetinden kurtulamadım. Çok silindirli düzene geçmek lazım
    ben apacheden geçtiğim için dominarda titreşim pek hissetmiyom hacı :D

  12. #12

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR250 Alt devirlerde daha torklu zaten. Şimdi karalamak gibi olmasın ama R25 i aldıktan sonra farkettim ki CBR hakkaten zangır zangır titriyomuş reis önceden hiç farkında değildim.
    Buna göre cbr 250 nin gaz tepkisi daha fazla değil midir?

  13. #13

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı thedarkfire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buna göre cbr 250 nin gaz tepkisi daha fazla değil midir?
    Bir devrini alsın, 7000rpm'den sonra azıyor. Nereden bakarsan bak R6 kadar devir çeviriyor alet. Küçümsememek lazım R25'i.

  14. #14
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    LİFAN X-PLORE 200m & YZF R-25
    Alıntı thedarkfire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buna göre cbr 250 nin gaz tepkisi daha fazla değil midir?
    Üste de yazdığım gibi alt devirlerde cbr daha canlı ama r25'te o üst devirlerdeki çekiş gücü çok daha belirgin yani 7000'den sonra bir 7000 daha var ve dolu dolu geliyor. cbr 8000-9000 devirden sonra artık vitesi salla diyor. Çok aşırı bir fark yok ama r25'in gidişi tabiri caizse daha datlı
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  15. #15

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üste de yazdığım gibi alt devirlerde cbr daha canlı ama r25'te o üst devirlerdeki çekiş gücü çok daha belirgin yani 7000'den sonra bir 7000 daha var ve dolu dolu geliyor. cbr 8000-9000 devirden sonra artık vitesi salla diyor. Çok aşırı bir fark yok ama r25'in gidişi tabiri caizse daha datlı
    Çift silindir olduğu için gücü daha çok muhafaza edebiliyor heralde.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir devrini alsın, 7000rpm'den sonra azıyor. Nereden bakarsan bak R6 kadar devir çeviriyor alet. Küçümsememek lazım R25'i.
    :D Aynı devir çevirir ama aynı devirde aynı gitmez :D

  16. #16
    halo1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX636R
    r25 ve cbr250 arasında pek bir fark yok ikisini de uzun müddet kullandım. r25 yüksek devirlerde daha kuvvetli sadece. ikisinin de gaz tepkisi hayatında ilk kez motosiklet kullanacak biri için bile sıkıntılı değil. gönlünden geçeni al derim

  17. #17

    Üyelik
    05 Mayıs 2018
    Teşekkür ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

    Ya gaza gelecek biri değilim tutup da ilk aldığımda teker yapacak ya da yüksek hızlara çıkacak biri de değilim. Çoğu şeyi de kolay kavrarım şimdi cbr125 falan alsam en fazla 2 3 ayda 250ye geçerim


    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler