Muazzam konu, takipteyim
Soruya cevap niteliğinde değil ancak son motorum olarak kendi adıma hep Goldwing hayal etmişimdir, neden bilmiyorum. Saçlar tepeden dökülmüş ve beyazlamış, çocuk büyümüş. Hanımla atlamış gidiyoruz... Geri vitesi de var :D
Muazzam konu, takipteyim
Soruya cevap niteliğinde değil ancak son motorum olarak kendi adıma hep Goldwing hayal etmişimdir, neden bilmiyorum. Saçlar tepeden dökülmüş ve beyazlamış, çocuk büyümüş. Hanımla atlamış gidiyoruz... Geri vitesi de var :D
You got to lose to know how to win
8300 cc ile arttırıyorum. alın size bitiş motoru...
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:29 ----------
38800cc yaptım buyrun... üstelik dizel az yakar
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
abi,en makulu güzel bi maxi scooter.
bütçen neye yeter bilmem. 250-400-650.
integra falan da olabilir.
Abi , babamda 56 yaşında bıraktı motoru jubilesini k1200 GT ile yapmıştı . Karadeniz turu yaptı geldi yurt dışı yaptı sattı .
Şimdi televizyon da bile gorse ilgilenmiyor
En fazla 400 cc üzeri zarar bence. Bende yüksek cc alırım kafasındaydım. Gözümün önünde 1000 lik motor yüksek süratle araca çarpıp vefat etti. İşte o gün 250 cc üzerine binilmez diyorum
Bitiş motoru??
İntegra
T-max
Tam emekli albay motoru.
Yaş 60'a geldiyse artık eskisi gibi fiziksel kuvvetiniz olmayacaktır. O yüzden küçük cc bir motosiklet mantıklı olur. Paranız varsa Versys 300 X alıp keyfinize bakın.
Son bir motosiklet alma konusunda aklımdaki seçenekler çoğalıyor.
Vitesli
1. CBF600
2. CB500F
3. SYM WOLF250
Skuter
1. XCITY 250
2. FORZA 300
Karar vermekte acelem yok. Şimdilik 4 teker işimi görüyor.
İyi sürücü motorun ağırlığını motora taşıtır, kendisi taşımaz. Tartışma yaratmak amaçlı demiyorum elbette, lakin ununu elemiş, eleğini asmış biri de olsa motosiklet sürmeyi iyi bildikten sonra dengesi kötü olmayan bir motosiklette sorun yaşayacağını düşünmüyorum. Dolayısıyla son karar sizin hocam. El ayak tutuyorsa viteslinin tadı ayrıdır, ama "ben artık uğraşmak istemiyorum, trafikte çok sürüyorum" vesaire nedenleriniz varsa skutıra da yan gözle bakmayın derim; malum, şehir içi rahatlık için yapılmış aletler.
Geçen 55 yaşında, Goldwing'ini yeni satmış, Integra almış biriyle karşılaştım. Memnundu ama Goldwing'ini fellik fellik arıyordu. Hatta sattığı adama parasını geri vermeyi teklif etmiş, adam kabul etmemiş filan. Motor hayatınız boyunca neler kullandınız bilmiyorum ama son motosikletinize bakarak düşük hacme geçişi tamamlamışsınız gibime geldi. Ama Integra bence hala düşünülebilir bir motosiklet.
Ne olursa olsun, alacağınız motor yüzünüzü kara çıkarmaz umarım. Ayrıca 60 da "ben gidiyorum çocuklarım, köydeki tarlayı Mehmet'e bırakıyorum, motoru da Adriana Lima'ya bağışlayın" yaşı değil elbette; motora biniyorsanız hala ruh var bence O yüzden kapıları kesin olarak kapatmayın derim, hayatın ne getireceği belli olmaz
Sana Enduro Yakışır Abi
Motosiklet hacim ile değerlendirilmez ki? Final motosiklet model, markası ne olmalı şeklinde düzeltilmeli konu.
Ben olsam Honda x-adv alırdım,
-Vites derdi yok
-ne çok büyük ne çok küçük
-şehiriçi dışı rahat ettirir,
-750cc güçlü , 100km de 4L bezin yakar ekonomik.
-düşük devirde yüksek tork sunar dolayısıyla uzun ömürlü motor bloğu (son motoru olan birisi için motor ömrü önemli)
-Son motorunuz olduğundan, günün ilerisinde bir tasarıma sahip motor almak avantajlı,10 sene sonra bile eskimeyecek bir model.
-köyünüzün yağmurlarında ıslanmak isterseniz,
Bu motorla ıslanabilirsiniz, araziye girebilen bir motor,dağ taş toprak gidersiniz,tel jantlı.
-Honda servisi her şehirde bolca var, bu konuda sıkıntınız olmaz.
-birileri ikinci eli zayıf diyebilir , sizin için sorun değil, nasıl olsa satmayacaksınız, son motorunuz.
-bu motor sizi 20 yaş genç gösterir
bitiş motoru denildiğinde benim anladığım; adam kullanmış kullanmış doygunluğa varmış , yaş 50 üzerine gelmiş, artık apaçilik yapmayacak emniyetle ortama uygun olan hızla gideceği yere gidecek gelecek, keyfe keder kullanacak.
burada cc ile sınır koymak bence yanlış, herkes mizacına göre, kendini mutlu edişine göre cc model seçip devam eder. adam köydedir 50 cc ile mutludur, şehirde trafikte kullanıyordur 150-250 cc arası ona yetiyordur, hem şehir içi hem ara sıra şehirler arası kullanıyorsa 250-600 cc arası fazlası ile onu tatmin eder.
beni 250-300 cc mutlu ediyor, çok soğukta, yağmurlu havada ve artçı ile kullanmam. araba ile işimi hallederim. motor ile seyahat o yüzden benim için zevk.
Savaş abicim nedense nmax alacaksın gibi bir his var içimde. Baştan söyleyeyim nmax şehir haylazıdır, uzun yolda motora tövbe ettirir
Abi cg derim susarım. Kampana frenli.
Bu motor 150cc Vespa da olabilir 1170cc bmw R1200GS de. Kişinin hayaliyle alakalı. Sizi ne mutlu edecekse sizin motorunuz odur. Zaten yıllarca birçok model kullanmış ve belirli bir olgunluğa erişmişsiniz.
İster skuter olsun ister seyahat motoru, şekli, tasarımı sizi en çok cezbeden ve kullanım amacınıza da en uygun olan motosikleti alın, keyifle sürmeye devam edin.
Bence cc ye takılmayın. Hem illa çok tutulan bir model alma şartınız da yok. Açın almayı düşündüğünüz modellerin fotoğraflarını yan yana koyun. İçinizden "işte bu!" dediğinizi alın geçin. Bu kadar basit
Şimdiden hayırlı olsun.
Bitiş motosikleti diye bir şey olur mu yahu motorcuya, haa 47 yaşıma basmak üzereyim açıkçası maddi imkanım müsaade etseydi 60'ıma kadar kullanmak üzere alırdım bir tane sıfır Africa Twin. Eh 13 yıl da binilirdi vallahi AT'a.
Şaka bir yana maşallah, umarım ben de 60'ımı görürsem hala motosiklete biniyor olurum, ne mutlu size, ömrünüz uzun sağlığınız daim olsun.
Emeklilikte küçük bir yere yerleşirsem bir tane ilçede gezinmek için küçük bir skutır, bir tane de az daha uzaklara gidebilmek için enduro turing tarzı bir şey almak isterdim imkanlarım elverirse(Haa bak ne yalan söyliyim rahat bir cruiser da aklımın ucundan geçmiyor değil hani emeklilik için, ama onu cilala parlatla şu an bile uğraşamam, emeklilikte kasar mı bilemedim). Bence sizi yormayacak ve sorun çıkartmayacak bir marka ve bir motosiklet(ya da skutır) olabilir, cc'nin önemi yok, siz karar vereceksiniz ona.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
Katılıyorum, 60 yaş artık neredeyse orta yaş sayılmaya başlandı. Sağlıklıysanız ve hala motosiklete binme arzunuz yitmemişse zaten bence pek çok motosiklete binebilecek durumdasınızdır.
Ha bu arada açıkçası ben de vitesli motosiklet kullanmaya o kadar alışmışım ki, geçen yıl xmax filan derken, bu yıl 1 hafta önce bir dominar 400 satın aldım.
Skutırın rahatlığı çok iyi ama vitesliye alışınca aklım kalır diye skutır almaya güvenemedim açıkçası.
Hala ne alacağıma karar veremedim. Fakat, masraflı ve pahalı seçeneklerden uzaklaşmaya başladım. Büyük motorlara terfi etmeye çok hevesli değilim. Bugün Yeni çıkan RKS Titanium 220'ye baktım. İlk dikkatimi çeken lastik ölçülerinin ilanlarda duyurulandan farklı olması oldu. Arka lastik genişliği 130 değil. Tahminen 100. Selesine oturdum. Dik oturuşu ile rahat bir kullanımı olacağı belli. Fakat selesinde şöyle bir yaylanınca "tak tak" sesi geldi. Tahminen arka salıncak ses yapıyor. Bizdeki "Çin Malı" imajına uygun bir durum. Aslında mafsalda yapılacak ufak bir gresleme ile halledilebilir. Daha sonra Hero Hunk 150'ye bakmaya gittim. Motoru gözüm tuttu. Selesi sert. Oturuş pozisyonu rahat. Öne eğilme derdi yok. Amortisörleri biraz sert gibi geldi. Müşteri temsilcisi Hunk 200R modelinin en geç Temmuz ayında satışta olacağını söyleyince sevindim. Eğer Temmuz ayına kadar gelirse Hunk 200R, gelmezse Hunk 150 üzerinde yoğunlaştım. Titreşim falan beni pek rahatsız etmiyor. 3 yıl Kymco CK125 kullanmıştım. HILTI gibi bir motosikletti. Fakat daha sonra CBF 150 alınca CK125'i çok aramıştım.
Son durum bu. Perdeyi küçük motorla kapatıcak gibiyim. Ama güzel be...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)