Şimdi biraz araştırma yapmaya başladım cbr500r r25'dende Mt25'dende daha mantıklı bir seçim gidiş olarak duruş olarak şekil olarak her türlü önde gibi duruyor yakıt olarak bile böyle.
Topp speed olarakda internette biraz videolar izlemiştim daha öncedende cbr500r'a r25'in yetişmesi biraz zor adam gaza dokunduğu zaman r25 arkada kalıyor ancak dediğiniz gibi uzun bir yol olacakki oda ülkemiz koşullarında ancak uzun yyollarda var genede zor bir ihtimal birde bu yazılım durumları varmış cbr500r'a güzel bir yazılım attırdığınız vakit bütün sistem değişiyor ve yakalanması zor bir makine oluyormuş tabiki bunu servis önermez ama yaptıranlar illlaki var ben yaptıraacağımdan değilde öyle yazmak istedim cbr500r'a doğru çekiliyor düşüncelerim korkuyorum birisi bu paralara daha kıyak bir makina önerirse diye
20km mesafe olsa yine yetişemez. Hiç biriniz kullanmadı mı 250cc motor işte. O 190'ları görenlerin hepsi eğimli yolda dip gaz giderek görüyorlar o hızları onda bile bir rüzgara bakıyor. Düz yolda bile hafif rüzgar var ise tıkanıyor bir yerden sonra.
500R rüzgar vs bakmaz pek tam gaz vermeden çok rahat 160 km ve üzeri hızlarda gidiyor.
Ya aslında ufaklıktan beri 4 silindirin sesine hastayım yolda gidişine hastayım ama ülkemizde benzin olsun ve diğer etkenler olsun çok pahalı ya da bize göre pahalı bu yüzden hiç olmassa görüntü olsun :D seside artık es geçtim çok bi gazlama yapmasınada gerek yok yani zaten gün içinde kaç kere 150 160 yapıyoruz ki istanbul trafiğinde onunlada 70-80-100 bununlada ancak hafta sonları gazlamaya çıktımmı tatminkarlık olur
Top speed olayına çok takılma, evet belki R25 ile aynı topspeed e sahip olabilir (bence değil). Fakat şunu düşünmek lazım, her iki motor bu top speed e ne kadar zamanda, kaç devirde, ne kadar yakıtla çıkıyor?
Ayrıca temiz olduktan sonra bu motor için 30-40 bin km çok değil, ama maalesef ülkemizde bir R25 (Mt o kadar değil) için 15 bin bile çok, çünkü kullanıcı profilinin çoğu, 250 lik alıp 600 lük performans bekleyenlerden oluşuyor.
Mantıklı bir yaklaşım nerede bir r25 ya da mt25 görsem genelde motoru sıkmadan giden yok gibi cbr500r kullanıcıları bir nebze daha sakinler ama işte o motoru 30 - 40 k olarak alıncada hiç gitmesek bi 15-20 de ben giderim daha sonra satışta ülkemizde km sıkıntısına takılanla çok cbr500r'da çok kolay satılabilen bir motosiklet değil düşünüyorum hani sizlerdende fikir almak istedim gidip bu hafta sonu bayilerdede bakacağım inşaAllah bakalım hayırlısı bir arkadaşım cb650f'i soktu yani bakalım artık bu mayıs başında hayırlısıyla düğün var tatil dönüşü ilk hedef akdeniz olacak şekilde ayarlayacağım kendimi
bu arada cb650f'in yakıtı hakkında ve piyasası hakkında bilgisi olan varmıdır ?
Silindir dışında çok bir farkı varmı ?
Ben ikisinide kullanmadım kullanan arkadaşlardan yorum alabilirim.
Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)