Mv Agusta'dan 4 Yeni Model
-
Naked gövde tipindeki yeni F4-türevi ve bir de Cagiva markalı elektrikli bir seçenek, 2019’da piyasaya çıkacak olan bu 4 yeni model arasında yer alıyor.
MV Agusta adlı motosiklet üreticisi, önümüzdeki yılları çok hareketli geçirecek gibi görünüyor. Firmanın CEO’su Giovanni Castiglioni, geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklama ile 4’ü 2019’da olmak üzere ilerleyen yıllarda onlarca yeni model piyasaya süreceklerini belirtti. MV Agusta’nın şu anki en iyi modeli olan F4’ün motorunun Euro4 uyumlu olmamasından dolayı da firmanın yeni bir 1.0 litrelik motor geliştirmekte olduğu da açıklandı. Yani firma F4’ün motorunu revize etmek yerine baştan yeni bir motor hazırlamaya karar vermiş. Bu yeni 1.000 cc’lik motorun yıl sonuna doğru naked bir F4 veya Brutale 1000 ile birlikte ortaya çıkması bekleniyor.
Uzun süredir piyasada olan F4’ün, yerini yeni jenerasyonuna bırakması ise aynı Ducati’nin yaptığına benzer şekilde olacak. Ducati, 1299 Panigale modelini sonlandırırken son olarak R Final Edition adlı özel bir versiyon hazırlamıştı. MV Agusta da “Claudio” adlı özel bir versiyonu F4 için sunacak. Bu versiyonun ismi, firmanın şu anki CEO’sunun babası olan Claudio Castiglioni’den geliyor. Claudio motosikletinin yüksek performanslı ve yarış özelliklerine sahip bir motosiklet olacağı biliniyor. Bu motosikletin firmanın WSBK makinesinden türetilmiş bir versiyon olacağı da söyleniyor.
Geçtiğimiz Brutale 800RR basın tanıtımında, MV’nin CEO’su aynı zamanda Claudio ile birlikte yeni 1.0 litrelik motora sahip Brutale’nin de tanıtımına hazırlanıldığını açıkladı. Bu yeni motorun MV’nin RC WSBK makinesi ile tamamen aynı teknik özelliklere sahip olacağı da belirtiliyor. Bu yeni Brutale modelinin 2019’da piyasaya çıkacak 4 yeni modelden ilki olacağı da açıklanıyor.
2017’nin yaz aylarında ise MV, “Reparto Veicoli Speciali” yani “Özel Araçlar Departmanı” anlamına gelen bir serisini duyurmuştu. Bu seri mevcut modellerin modifiyeli ve gelişmiş versiyonlarını içeriyordu. Firmaya müşteri de kazandıran bu programın ilk ürünü ise MV Agusta RVS #1 modeli olmuştu. Bu motosiklet yan taraflarında LED aydınlatmalara, titanyum SC Project egzoz sistemine, titanyum yakıt deposuna ve daha birçok farklı donanım ile farklı bir tasarıma sahipti.
Castiglioni’nin açıkladığı en önemli gelişmelerden birisi ise tekrar gündeme gelen Cagiva markası oldu. MV firması elektrikli modellerini bu marka altında satmaya başlayacak. İlk elektrikli Cagiva modelinin ise MX-tarzı bir platforma sahip bir model olamsı bekleniyor. Bunun yanı sıra 2019 yılında Elefant adlı elektrikli bir motosiklet modeli de piyasaya sunulacak.
CEO, “Elektrikli modellere inancım yüksek. Ortada yüksek bir potansiyel var. Biz de bu sektörde projelerimize başka bir marka altında başladık. Bu marka da Cagiva oldu. Hafif ve eğlenceli araçlar ve motosikletler ortaya koymaya çalışıyoruz. Elektrikli motosikletler konusunda da önemli bir pazar oluşmaya başladığını düşünüyoruz ve bu sebepten dolayı yatırımlarımızın bir kısmını oraya yönlendirdik.” cümleleriyle de MV Agusta’nın Cagiva firması ile ortaklığını açıklıyor.
MV’nin tam elektrikli bir motosiklet platformu yerine benzin-elektrik şeklinde hibrit bir sistem geliştirdiği de söyleniyordu. Aslında bu durum firmanın egzotik imajı ile daha uyumlu görünüyor. Fakat şu aşamada hibrit mi yoksa tam elektrikli motosikletler mi piyasaya sunulacak tam bilinmiyor. Her halükarda Cagiva ile MV’nin yeni bir oluşum içerisine girdiğini ve bu sayede büyüyeceklerini düşünebiliriz.
Kaynak: Motor1
Reklamlar
-
-
TurboTastic adlı üyeden alıntı
Aynen böyle bakarız
-
Bayılıyorum böyle kocaman yuvarlak farlı naked motorlara.. Harika bir model..
-
-
Ulan bunlari anca mehmet aydin alir.Adamlarin haberi yokki ulkede 250cc 28.500 tl Mk
-
Şu rvs için bileklerimi dikine keserim :(
-
Süper nakedlerin süperi..
1000cc / 212hp / 186kg
https://youtu.be/vAVHYMMk30o
-
Maşallah.Ama ülkeye geleceğini pek sanmıyorum.Gelirsede alan kişi sayısı 5 10 kişi olur en fazla
-
Şunları görünce yemin ediyorum kendi motorumdan soğudum
-
MeRİchJane adlı üyeden alıntı
Maşallah.Ama ülkeye geleceğini pek sanmıyorum.Gelirsede alan kişi sayısı 5 10 kişi olur en fazla
300 adet üretim, 40k €+ fiyatı ile belki sipariş ile bir adet gelir
-
Naked motosiklet değil, mastürbasyon aracı.
Hem firma, hem de müşteri için.
300'ün üzerinde gidebilen bir naked'ın ne anlamı var? Çorba karıştırabilse daha pratik. 1000cc'den 212 beygir sağmak için devri 13600'a çıkarmışlar. Maximum gücü de illa ki oraya yakın veriyordur, ve alt devirler muhtemelen ölüdür... Bir naked'ın en çok ihtiyacı olduğu devir aralığında.
Velhasıl firma "en hızlı ve güçlü naked'ı yaptık" diye kendini avutur, sınırlı sayıda bulduğu müşteri de kullanmaktan ziyade koleksiyon düzmek veya böbürlenmek amacındadır...
Dediğim gibi, mastürbasyon aracı...
Sıkıysa doğru düzgün bir naked yap, ve Superduke, Tuono, Monster 1200S, S1000R ve MT10 SP'ye kafa tut... Bu haliyle kesinlikle rakip değil.
Zaten uzun süredir iflası teğet geçiyor MV.
Ve tabii ki İtalyan olmanın gereği olarak güvenilirlik yerlerde:
https://www.motorcyclistonline.com/m...ta-brutale-800
Yol testinde seyir esnasında vites pedalı çıkıyor yeni aletin...
Hiç mi iyi yanı yok? Olmaz mı? Çok güzeller. Zaten motto'lari "motorcycle art". Bakmak için süper, kullanmak için, malesef.
-
Hasmet gömdün resmen, yazdıklarını okurlarsa açıklamayı "300 değil 30 adet" diye düzeltecekler
Duke 299 yapınca ve kawadan ses çıkmayınca, mv yeni aldığı 40 milyon € fon ile fantastik bir çıplaklaştırma yapmış. Teknik kısmına girmiyorum bile, elden geçirilmemiş bir ss motor ile ne kadar naked olabilirse artık
Sonuç olarak sahiplerinin 1-2k km den sonra garajlarında yatıracakları bir model daha. 2040 gibi yanlışlıkla ikinci ele düşerse diye tv sehpamı kaldırıp yerini hazırladım.
-
wetehan adlı üyeden alıntı
Hasmet gömdün resmen, yazdıklarını okurlarsa açıklamayı "300 değil 30 adet" diye düzeltecekler
Duke 299 yapınca ve kawadan ses çıkmayınca, mv yeni aldığı 40 milyon € fon ile fantastik bir çıplaklaştırma yapmış. Teknik kısmına girmiyorum bile, elden geçirilmemiş bir ss motor ile ne kadar naked olabilirse artık
Sonuç olarak sahiplerinin 1-2k km den sonra garajlarında yatıracakları bir model daha. 2040 gibi yanlışlıkla ikinci ele düşerse diye tv sehpamı kaldırıp yerini hazırladım.
Acikcasi 180 beygir gucunde bir naked sahibi olarak yazdiklarim biraz sacma geliyor muhtemelen ama, sahip oldugum motosikleti ne gucu, ne de hizi icin aldim. Beni en cok etkileyen yonu performansina ragmen rahatligi, kolayligi, dusuk ve orta devir performansi. Cok iyi bir naked motosiklet. Torku ayni kalmakla beraber son hizi 200km olsa, 100 beygir olsa yine alirdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
Bu arada cok da anlayissiz degilim aslinda bu konuda...
Aklimdaki ilk motosiklet Honda Valkyrie Rune. O da cok pratik bir motosiklet sayilmaz. Ama ne sanat eseri
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Acikcasi 180 beygir gucunde bir naked sahibi olarak yazdiklarim biraz sacma geliyor muhtemelen ama, sahip oldugum motosikleti ne gucu, ne de hizi icin aldim. Beni en cok etkileyen yonu performansina ragmen rahatligi, kolayligi, dusuk ve orta devir performansi. Cok iyi bir naked motosiklet. Torku ayni kalmakla beraber son hizi 200km olsa, 100 beygir olsa yine alirdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
Bu arada cok da anlayissiz degilim aslinda bu konuda...
Aklimdaki ilk motosiklet Honda Valkyrie Rune. O da cok pratik bir motosiklet sayilmaz. Ama ne sanat eseri
https://pictures.topspeed.com/IMG/cr...-33_800x0w.jpg
Haşmet ağam bu valkyrie'i sürmek için en az kaç kişi gerekli :D
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Acikcasi 180 beygir gucunde bir naked sahibi olarak yazdiklarim biraz sacma geliyor muhtemelen ama, sahip oldugum motosikleti ne gucu, ne de hizi icin aldim. Beni en cok etkileyen yonu performansina ragmen rahatligi, kolayligi, dusuk ve orta devir performansi. Cok iyi bir naked motosiklet. Torku ayni kalmakla beraber son hizi 200km olsa, 100 beygir olsa yine alirdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
Bu arada cok da anlayissiz degilim aslinda bu konuda...
Aklimdaki ilk motosiklet Honda Valkyrie Rune. O da cok pratik bir motosiklet sayilmaz. Ama ne sanat eseri
https://pictures.topspeed.com/IMG/cr...-33_800x0w.jpg
Kesinlikle saçma gelmiyor, takıldım sana
Duke safkan, naked olarak doğdu, digeri F4 tabanlı, 312km hıza ulaşan firmanın ego tasarımı. İmkanım olsa idi tüm mantığımı bir kenara bırakıp mv yi alır sadece izlerdim.
Ekranın depoya montajı yıllardır istediğim bir tasarımdı, ayıp ettiler
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------
YasinC adlı üyeden alıntı
Haşmet ağam bu valkyrie'i sürmek için en az kaç kişi gerekli :D
Bomba
-
Neden kimse bu bombayı konuşmuyor?
-
bi tc vatandaşı olarak kaderimiz hep böyle ütopik motosikletlere ağzımızın suyunu silerek bakıyoruz
lanet olsun bu sisteme
aq abd li piç ler alabiliyor ama bizim gibi kainat liderine biat edenler avcunu yalıyor.
-
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Tasarım nerden tanıdık geliyor diyordum bende
-
Zekeriya , superveloce tam bir fitil ya . On yuvarlak arka yuvarlak .
Düşman dötüne ama çok sıkı makina 800 CC galiba
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)