Her motor farklı oluyor. Küçük motorlarda genelde 2. vites daha uygundur. Gazı kapatıp dairenin dışına yönelmeyi arka frenle engelleyerek, omuz üstü merkeze yüksek bakışla dönülür. Küçük motorlarda 1. viteste dönüş riskli olabilir. Dönene kimse bir şey demez tabi ki. Büyük motorlarda durum tam tersidir. 2. vitesin hızı 8 dönmek için biraz fazla gelebilir.
İlk motor tecrübem, motosiklet kursunda olmuştu. A ehliyetim var, direkt A aldım yani.
Ben Nc750s'de geçtim, çok sıkıntılı, bakımsız bir motordu. Rölantisinde sorun vardı. Kendi tecrübelerimi yazayım hemen.
-Gözünüz daire içinde kalmalı. İlk başta 8'i hiç yapamazdım, parkurun diğer kısımlarını yapmayıp sadece bunu yaptım.
-Düşeceğim korkusu yaşamamanız lazım, ayak direkt olarak yere basıyor. Aşırı yatırmadığınız ve ön freni gereksiz kullanmadığınız sürece bu motorları düşüremezsiniz. Lastik tabanları oldukça geniş, ağırlık dengesi güzel motorlar bu ayarlardaki(Nc baya sorunlu geliyor bana şu anda misal tecrübe edindiğim için).
-Bol bol pratik yapacaksınız, sadece 8 çizin.
-Rölantide gitmek sorun oluyorsa yarım debriyaj hafif gazlaya gazlaya gidebilirsiniz ama accık daha zor, rölantide yapmak en rahatı. Mt07'lerde 2. viteste kolay diyorlar, bilemiyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)