Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Bmw'den Elektrikli S1000RR ..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Slayer5810 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2018
    Şehir
    Balıkesir/Erdek
    Motosikleti
    Suan Motosikletim Yok :(
    Peki Motor Freni Nasil Olcak Diye Dusunen Insan Oldumu Motor Freni Bazen Hayat Kurtarir


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz hiç Formula E yi izlediniz mi ? elektrik motorunun o iğrenç vızıltısını işittikden sonra bu başlığa tekrar gelin
    izleyip geldim. Sesler rahatsız edici hata bazı sesler artık komiklik derecesinde.

    https://www.youtube.com/watch?v=7zBFeAPSpbM]

  3. #43
    _chaotic_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2015
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    regal raptor daytona 350
    Harley davidson bu ses meselesine yapay fütüristik ses ile yaklaşmış. Bence ses çok önemli değil, istediğiniz sesi istediğiniz zaman cikartabilecek modlari bile olacaktır bu aletlerin.

  4. #44
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500
    Güzel yorumlar var

  5. #45
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Slayer5810 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki Motor Freni Nasil Olcak Diye Dusunen Insan Oldumu Motor Freni Bazen Hayat Kurtarir
    Motor freni seviyesi cogu elektrikli araçta ayarlanabiliyor. Maximum seviyede benzinli arabadan fazla. Hatta Nissan Leaf'in "tek pedalla sürme" modu var. Ve motor freni esnasinda pillere enerjili depolanıyor.

  6. #46
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet ama zaten mesele bu, içten yanmalı motor kadar güçlü bir elektrik motoru yapamadılar henüz. yani içten yanmalı motorun gücünü aynı verimlilikte veren bir elektrikli motor desem daha doğru olur.

    yani 198 beygir ve 113 nm tork veren bir elektrikli motosiklet düşünün ve tam güç kullanıldığında 11 litre benzin değerinde elektrik yakacak. öyle bir elektrikli motor yok. var yada bu 11 litre benzin değerinde elektriği depolayacak bir pil sistemi yok yada motosiklet için fazla büyük ya da uygun değil.
    Kardeş Elektrikli Motorlar hakkında en ufak bilgin yok. Elektrikli motorların verimleri %95 %98 lere ulaşmışken içten yanmalı motorlarla karşılaştırıyorsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------

    Alıntı Slayer5810 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki Motor Freni Nasil Olcak Diye Dusunen Insan Oldumu Motor Freni Bazen Hayat Kurtarir
    Haşmet bey söylemiş. Elektrikli motorda istenirse tekerlekleri kilitleyecek kadar elektriksel fren yapılabilir. Mekanik fren olmadan. Elektrikli araçlarda trenlerde birçok elektrikli taşıtta bu özellik vardır. Buna rejeneratif frenleme denir. Tesla gibi elektrikli araçlar frenleme enerjisini tekrar akülere depolarken trenler ise bu enerjiyi tekrar şebekeye vermektedir.
    www.arectron.com

  7. #47
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Çok enteresan milletiz.
    Adamlar teknoloji geliştiriyor, yapıyor. Biz sese takılmışız.
    Yahu hiç ses çıkarmasa veya sivrisinek gibi vızıldasa ne olacak?

  8. #48
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok enteresan milletiz.
    Adamlar teknoloji geliştiriyor, yapıyor. Biz sese takılmışız.
    Yahu hiç ses çıkarmasa veya sivrisinek gibi vızıldasa ne olacak?
    Benzin 6 lira olmuş hala sesi yok diyorlar.

  9. #49
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzin 6 lira olmuş hala sesi yok diyorlar.
    Elektrikli araba yaygınlaşırsa elektrik ne kadar olacak acaba? Ufukta elektriğe yüzde yüz zam görünüyor...

  10. #50
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elektrikli araba yaygınlaşırsa elektrik ne kadar olacak acaba? Ufukta elektriğe yüzde yüz zam görünüyor...
    Yüksek ihtimal ile dediğiniz gibi olacaktır. Ama standart eve bu zam gelirse artık iş çığırın dan çıkar. Bir de elektrikli araçları şarj edebilecek elektrik alt yapısı bizim ve dünyada hemen hemen hiç bir ülkede bu kadar güçlü bir elektrik alt yapısı yok. İnsanların akşam eve gelince araçları şarja bıraktığında çekeceği elektrik oranı totalde inanılmaz bir yük getirecek. Asıl sorunlardan biri bu.

    Akaryakıttan alınan vergi ile ithal petrolün parası ödenemiyor. Vergi kısaca en çok iç piyasada sıcak para getirisi ve insanların tüketimlerini bir miktar sınırlamaya yarıyor.
    Bizim ülkemizde petrolün hemen hemen tamamı ithal ediliyor. Elektrik ile kıyaslamaya gerek bile yok. Aslında dışa borçlanmayı ciddi oranda azalta bilmenin fırsatıdır. Vergi zaten yeterince var. Hatta dışarı döviz akışı ciddi oranda azalacağı için bence vergiyi bırakın teşvik bile vermeleri lazım.

  11. #51
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüksek ihtimal ile dediğiniz gibi olacaktır. Ama standart eve bu zam gelirse artık iş çığırın dan çıkar. Bir de elektrikli araçları şarj edebilecek elektrik alt yapısı bizim ve dünyada hemen hemen hiç bir ülkede bu kadar güçlü bir elektrik alt yapısı yok. İnsanların akşam eve gelince araçları şarja bıraktığında çekeceği elektrik oranı totalde inanılmaz bir yük getirecek. Asıl sorunlardan biri bu.

    Akaryakıttan alınan vergi ile ithal petrolün parası ödenemiyor. Vergi kısaca en çok iç piyasada sıcak para getirisi ve insanların tüketimlerini bir miktar sınırlamaya yarıyor.
    Bizim ülkemizde petrolün hemen hemen tamamı ithal ediliyor. Elektrik ile kıyaslamaya gerek bile yok. Aslında dışa borçlanmayı ciddi oranda azalta bilmenin fırsatıdır. Vergi zaten yeterince var. Hatta dışarı döviz akışı ciddi oranda azalacağı için bence vergiyi bırakın teşvik bile vermeleri lazım.
    Zaten sarj olayı bambaşka bir olay.Tesla'nın tırının bir kasabadan mıydı şehirden miydi fazla elektrik kullandığını duymuştum sarj olurken.

  12. #52
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok enteresan milletiz.
    Adamlar teknoloji geliştiriyor, yapıyor. Biz sese takılmışız.
    Yahu hiç ses çıkarmasa veya sivrisinek gibi vızıldasa ne olacak?
    Binmem o zaman. Binenine kınarım.

  13. #53
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı RoofRoof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten sarj olayı bambaşka bir olay.Tesla'nın tırının bir kasabadan mıydı şehirden miydi fazla elektrik kullandığını duymuştum sarj olurken.
    Tesla Semi konfigürasyonu konusunda bilgim yok ancak sorun şu sebepten doğuyor örnek ile anlatayım.

    10v 5A kapasiteye sahip bir bataryayı 1C değerinde şarj edersen. 10v 5a ile şarj edersin. Düz mantık ile baktığında 1 saatte şarj olur. 2C ile şarj ettiğinde 10v 10a ile şarj edersin yarım saatte batarya dolar. Total de çektiğin akım aynıdır ama 2c ile şarj ederken o sıra iki katı fazla akım ile şarj edersin. Tesla Semi'nin olayı da buna dayanıyor.

    Araçlardaki şarj sürelerinin uzun olmasının bir sebebi de batarya hücreleri arasında son %20 yada %10 doluluğa yaklaştığında kalibre/balans işleminin olmasıdır.
    Ben r/c modeller ile uğraşıyorum. Bir ara 4c ile şarja imkan tanıyan batarya vardı. Benim maçam yememişti ama 15dakika da koca bataryayı şarj edenler vardı. Tabi ömründen ömür gidiyor hatta kimi sıra batarya balon oluyordu. Ancak araba aküsünün yetmediğini gördüm beslemeye. O yüzden 2c ile şarja devam ediyorlardı.

  14. #54
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)

  15. #55
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bataryaları kaza sonucu patladı. Patladıktan sonra o hale gelmedi yani. Titanyum hazneyi bile bu hale getiren kazada zaten kurtulması mümkün değil.

  16. #56

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Ceryanlı hp4.

  17. #57
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bataryaları kaza sonucu patladı. Patladıktan sonra o hale gelmedi yani. Titanyum hazneyi bile bu hale getiren kazada zaten kurtulması mümkün değil.
    Evet, kazadan sonra patlamış.

  18. #58
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0 devirde max torku veren bi aletten bahsediyoruz...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------



    var hocam buyur;
    http://lightningmotorcycle.com/product/specifications/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

    200 beygir güç 230nm tork otoban hızında 170km menzil... max hız 350
    o arka dişli nedir öyle, yere tutunmak için ayrıca eğitim almak gerekir


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)