Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial ALEXONE 125

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Mondial'in bayi toplantısında görmüş olduğumuz 125cc maxi scooter.




































    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    en iyisi o, neco.

  3. #3
    GLADiUSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2017
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    16'' Bajaj Pulsar 200NS & 91'' MZ ETZ 251
    Xmax çakması. Selenin altındaki akünün yeri çok fena. Bu nedir çok problemli görünüyor. Bir işide düzgün yapsalar keşke.

  4. #4

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bn bu kasalarda 125 cc motor olayına soğuk bakıyorum. Hem gitmez, hem de çok yakar. Fiyatı da 10 bin TL üzerinde olacaktır. Satış yapması için deneme sürüş şart ama UMA'da öyle bir kültür yok.

    Fiyat tahminim 12 bin TL civarı...

  5. #5
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    yanlış anlamayın ama siz nereden duydunuz bunun geliceğini sitelerinde en ufak bilgi yok bu sukuterle ilgili

  6. #6
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    6.resimdeki logo etiketinin montaj işciliginden sonrasini okumadim.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlış anlamayın ama siz nereden duydunuz bunun geliceğini sitelerinde en ufak bilgi yok bu sukuterle ilgili
    bayi toplantısında görmüştüm

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------

    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlış anlamayın ama siz nereden duydunuz bunun geliceğini sitelerinde en ufak bilgi yok bu sukuterle ilgili
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bn bu kasalarda 125 cc motor olayına soğuk bakıyorum. Hem gitmez, hem de çok yakar. Fiyatı da 10 bin TL üzerinde olacaktır. Satış yapması için deneme sürüş şart ama UMA'da öyle bir kültür yok.

    Fiyat tahminim 12 bin TL civarı...
    güzel bir fiyat ilr gelirse şehir içi kullanımda iş göreceğini düşünüyorum

  8. #8
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Eğer o akü bi asidik gaz sızdırırsa.
    Kaskı, eldivenleri falan düşünemiyorum, lime lime olur herhalde.

  9. #9
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Boya kalitesi çok kötü, dikkatli bakarsanız rahatlıkla anlarsınız. Adam ön logoyu bile yapıştıramamış, yapıştırıldığı yerden çıkmış ve hatta birde gayet normal olmalı ki bunu reklam resminde kullanmış, yani adamlar makineyle ne kadar ilgili anlaşılıyor. Arka varyatörün olduğu kısımdaki döküm malzemeye biraz dikkat ederseniz kalıptan çıktığı gibi takıldığını görebilirsiniz. Bildiğiniz saf adi çin malı motor izlenimini gönlünce yaşıyor. Uzak durulması gereken bir makine belli ki.
    levend84 bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boya kalitesi çok kötü, dikkatli bakarsanız rahatlıkla anlarsınız. Adam ön logoyu bile yapıştıramamış, yapıştırıldığı yerden çıkmış ve hatta birde gayet normal olmalı ki bunu reklam resminde kullanmış, yani adamlar makineyle ne kadar ilgili anlaşılıyor. Arka varyatörün olduğu kısımdaki döküm malzemeye biraz dikkat ederseniz kalıptan çıktığı gibi takıldığını görebilirsiniz. Bildiğiniz saf adi çin malı motor izlenimini gönlünce yaşıyor. Uzak durulması gereken bir makine belli ki.
    resimleri temsili farklı bir firmanın resimleri getirirlerse nasıl olur bilemem ama şuana kadar hep çinli motor kullandım hiç başım ağrımadı aşırı ön yargılısınız sadece düzenli yağını değiştiriyorum motorumun yapabileceğinden fazlasını istemiyorum fıtı fıtı geziyorum çinliden japon özeni bekliyorsunuz

  11. #11

    Üyelik
    18 Mart 2017
    Arka fren disk mi? Kampana mı? Sağdan bakınca disk soldan bakınca kampana gözüküyor sanki. Yoksa her ikisi birden mi var?

    Galiba kampana olan el freni şimdi çözdüm olayı.

  12. #12
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı Blackhoney adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka fren disk mi? Kampana mı? Sağdan bakınca disk soldan bakınca kampana gözüküyor sanki. Yoksa her ikisi birden mi var?

    Galiba kampana olan el freni şimdi çözdüm olayı.
    Ön arka disk hacı.O aktarma organı.

  13. #13

    Üyelik
    18 Mart 2017
    Aktarma organı ne hacı? İlk defa duydum.

  14. #14
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı Blackhoney adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aktarma organı ne hacı? İlk defa duydum.
    Zincirdir,kayıştır,şaftdır bunlar motordan gelen gücü arka tekere iletiyor.

  15. #15

    Üyelik
    18 Mart 2017
    Sondan 10.fotoğrafta gözüken fren kamı, ayar vidası,teli aktarma organının bi parçası olmamalı..

  16. #16
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı Blackhoney adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sondan 10.fotoğrafta gözüken fren kamı, ayar vidası,teli aktarma organının bi parçası olmamalı..
    Başka bişi aklıma gelmedi benim.Onun üstündeki fotoğrafta arka disk açıkca gözüküyor.

  17. #17
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boya kalitesi çok kötü, dikkatli bakarsanız rahatlıkla anlarsınız. Adam ön logoyu bile yapıştıramamış, yapıştırıldığı yerden çıkmış ve hatta birde gayet normal olmalı ki bunu reklam resminde kullanmış, yani adamlar makineyle ne kadar ilgili anlaşılıyor. Arka varyatörün olduğu kısımdaki döküm malzemeye biraz dikkat ederseniz kalıptan çıktığı gibi takıldığını görebilirsiniz. Bildiğiniz saf adi çin malı motor izlenimini gönlünce yaşıyor. Uzak durulması gereken bir makine belli ki.
    Tespit sağlam üstad.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------

    Alıntı byzirvex adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    resimleri temsili farklı bir firmanın resimleri getirirlerse nasıl olur bilemem ama şuana kadar hep çinli motor kullandım hiç başım ağrımadı aşırı ön yargılısınız sadece düzenli yağını değiştiriyorum motorumun yapabileceğinden fazlasını istemiyorum fıtı fıtı geziyorum çinliden japon özeni bekliyorsunuz
    O zaman hepimiz hemfikiriz bu açıdan,gelsin 7.000/.max fiyat bandından bizde gezelim fıtı fıtı hem bu detaylara kafada yormayız değilmi?

    Yoksa bak,hemen yakınında Kymco +16 diye bir taiwan kaplanı var,9.990tl fiyatı var ve üstüne 10tl'de sıgara parası bırakıyor cepte..

  18. #18

    Üyelik
    18 Mart 2017
    Alıntı RoofRoof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başka bişi aklıma gelmedi benim.Onun üstündeki fotoğrafta arka disk açıkca gözüküyor.
    Diyorum ya el freni için koymuş olabilirler. Gidonda el freni gibi bişey gözüküyor.

    Ya da park freni mi? demeliyim anlaşılır olması için.

  19. #19
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı byzirvex adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    resimleri temsili farklı bir firmanın resimleri getirirlerse nasıl olur bilemem ama şuana kadar hep çinli motor kullandım hiç başım ağrımadı aşırı ön yargılısınız sadece düzenli yağını değiştiriyorum motorumun yapabileceğinden fazlasını istemiyorum fıtı fıtı geziyorum çinliden japon özeni bekliyorsunuz
    Ön yargılı olmadan yorum yapmaya her zaman özen gösteriyorum. Kaldı ki hem çevreden gelen tepkiler, hem kullandığım çin malı motosikletlerden edindiğim tecrübeler ile çin malı motosikletlerin (genellikle) ciddi sorunları olduğunu, üretiminin özensiz, hoş ve kaliteli görüntüsünün altına gizlenmiş ucuz malzeme kullanıldığını, motorlarının japon motorlarından daha iyi çevirdiğini (kaba tabir oldu ama sanırım demek istediğim anlaşıldı) fakat fren ve süspansiyon sistemlerinin bunu karşılayacak şekilde yapılmadığını, daha bir yaşına girmemiş modelin orjinal kafa grenajı hatta debriyaj balatasının dahi bulunamadığını, yetkili servislerinin tamirciden farkı olmadığını ve bazı durumlarda orjinal parça yerine emsalini kullandıklarını ve hatta önerdiklerini, ikinci el satışındaki sorunlarını... maalesef ki ilk alım uygun fiyatı haricinde hiçbir avantajı olmadığını söyleyebilirim.

    Ne var ki benim de ilk motosikletim çinliydi, sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez vida ve cıvata tamamlardım, bujisi dişlerini sıyırıp yolda giderken fırladı, arka jant göbekten eğriydi, değişelim dedik yenisini taksak o da eğri dediler. bütün bunlara rağmen gerçekten ön yargısız davranmaya çalışıyorum.

    Sonuçta iyi bildiğimiz, japon malı sandığımız bazı motosikletler ve daha birçok markanın parçaları da çinde yapılıyor.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)