Mondial'in bayi toplantısında görmüş olduğumuz 125cc maxi scooter.
Mondial'in bayi toplantısında görmüş olduğumuz 125cc maxi scooter.
Xmax çakması. Selenin altındaki akünün yeri çok fena. Bu nedir çok problemli görünüyor. Bir işide düzgün yapsalar keşke.
Bn bu kasalarda 125 cc motor olayına soğuk bakıyorum. Hem gitmez, hem de çok yakar. Fiyatı da 10 bin TL üzerinde olacaktır. Satış yapması için deneme sürüş şart ama UMA'da öyle bir kültür yok.
Fiyat tahminim 12 bin TL civarı...
yanlış anlamayın ama siz nereden duydunuz bunun geliceğini sitelerinde en ufak bilgi yok bu sukuterle ilgili
6.resimdeki logo etiketinin montaj işciliginden sonrasini okumadim.
Eğer o akü bi asidik gaz sızdırırsa.
Kaskı, eldivenleri falan düşünemiyorum, lime lime olur herhalde.
Boya kalitesi çok kötü, dikkatli bakarsanız rahatlıkla anlarsınız. Adam ön logoyu bile yapıştıramamış, yapıştırıldığı yerden çıkmış ve hatta birde gayet normal olmalı ki bunu reklam resminde kullanmış, yani adamlar makineyle ne kadar ilgili anlaşılıyor. Arka varyatörün olduğu kısımdaki döküm malzemeye biraz dikkat ederseniz kalıptan çıktığı gibi takıldığını görebilirsiniz. Bildiğiniz saf adi çin malı motor izlenimini gönlünce yaşıyor. Uzak durulması gereken bir makine belli ki.
resimleri temsili farklı bir firmanın resimleri getirirlerse nasıl olur bilemem ama şuana kadar hep çinli motor kullandım hiç başım ağrımadı aşırı ön yargılısınız sadece düzenli yağını değiştiriyorum motorumun yapabileceğinden fazlasını istemiyorum fıtı fıtı geziyorum çinliden japon özeni bekliyorsunuz
Arka fren disk mi? Kampana mı? Sağdan bakınca disk soldan bakınca kampana gözüküyor sanki. Yoksa her ikisi birden mi var?
Galiba kampana olan el freni şimdi çözdüm olayı.
Aktarma organı ne hacı? İlk defa duydum.
Sondan 10.fotoğrafta gözüken fren kamı, ayar vidası,teli aktarma organının bi parçası olmamalı..
Tespit sağlam üstad.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
O zaman hepimiz hemfikiriz bu açıdan,gelsin 7.000/.max fiyat bandından bizde gezelim fıtı fıtı hem bu detaylara kafada yormayız değilmi?
Yoksa bak,hemen yakınında Kymco +16 diye bir taiwan kaplanı var,9.990tl fiyatı var ve üstüne 10tl'de sıgara parası bırakıyor cepte..
Ön yargılı olmadan yorum yapmaya her zaman özen gösteriyorum. Kaldı ki hem çevreden gelen tepkiler, hem kullandığım çin malı motosikletlerden edindiğim tecrübeler ile çin malı motosikletlerin (genellikle) ciddi sorunları olduğunu, üretiminin özensiz, hoş ve kaliteli görüntüsünün altına gizlenmiş ucuz malzeme kullanıldığını, motorlarının japon motorlarından daha iyi çevirdiğini (kaba tabir oldu ama sanırım demek istediğim anlaşıldı) fakat fren ve süspansiyon sistemlerinin bunu karşılayacak şekilde yapılmadığını, daha bir yaşına girmemiş modelin orjinal kafa grenajı hatta debriyaj balatasının dahi bulunamadığını, yetkili servislerinin tamirciden farkı olmadığını ve bazı durumlarda orjinal parça yerine emsalini kullandıklarını ve hatta önerdiklerini, ikinci el satışındaki sorunlarını... maalesef ki ilk alım uygun fiyatı haricinde hiçbir avantajı olmadığını söyleyebilirim.
Ne var ki benim de ilk motosikletim çinliydi, sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez vida ve cıvata tamamlardım, bujisi dişlerini sıyırıp yolda giderken fırladı, arka jant göbekten eğriydi, değişelim dedik yenisini taksak o da eğri dediler. bütün bunlara rağmen gerçekten ön yargısız davranmaya çalışıyorum.
Sonuçta iyi bildiğimiz, japon malı sandığımız bazı motosikletler ve daha birçok markanın parçaları da çinde yapılıyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)