Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

honda nc750x mi, yamaha tracer 700 mü?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    ben olsam nc alırdım Türkiye şartlarında düşük benzin tüketimi olsun şehir içi fazla yol yapacaksam otomatik vites olması olsun ve bana gore en önemli özellik gorunen öndeki çanta çok cezbediyor topcase motosikletin güzelliğini bozduğunu dusunuyorum ama apacilik yapacak olursam tracer değil mt07 alırdım
    renkler ve zevkler tartışılmaz
    blueway2 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    13 Kasım 2017
    Motosikleti
    nc70x dct/dio/pcx
    Tabiki tracer..tartismasiz

  3. #63

    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 750 X DCT
    https://youtu.be/BpprEuy5qww bir de böyle bir inceleme var, not olarak arşivde kalsın.

  4. #64
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Alıntı ryangt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bildiğim kadarıyla bir çok honda ve yamaha bayisinde hem nc hem de tracer için test sürüş imkanı var, eğer test sürüş imkanı yoksa nc750x alınabilir, çok dengeli, müthiş pratik,gayet konforlu ve kullanışlı bir motosiklet, scooter kullanır gibi süzülüyor resmen.

    Ama test sürüş imkanı varsa, önce dediğim gibi nx750x kullanın, sonrasında ise tracer kullanın. Tracer'ı sonra kullanın ki tekrar yamaha bayisine gitmek zor olmasın. Ayrıca tracer kullanıdktan sonra lütfen honda mühendislerine az sövün- onlarda insan. ''Tracer 700 ise nc nasıl 750 lan?!'' şeklinde hönkürmeyin, evet size katılıyorum, Honda diğer motosikletleri kullanana kadar kağıt üstünde çok makul bir tercih ancak iş realiteye geldiğinde ruhsuz-donuk bir motosiklet. Zira işin bir de versys boyutu var ki aradaki fiyat farkına değmese de o da tracer'a göre iyi bir tercih, hem gidişi hem süspansiyonu ile tam bir 'motosiklet'. Arada ki fiyat farkı Tracer Avrupa'da üretildiği için uçup gitmese kesinlikle versys tercih edin derdim, versys ile tracer arasındaki sürüş keyfi nc750 ile tracer arasındaki kadar uçurum değil. İkisi de keyifli motosikletler.

    Her yine de ne olursa olsun, NC750 alırsanız, kimsenin traceri'ını emanette olsa kullanmayın, hatta versys kullananları görmezden gelin dışlayın.


    Abarttığımı düşünebilirsiniz ancak durum hakkaten böyle, nc sonuçta honda jazz motor bloğunu ikiye bölüp motosiklete uyarlanan bir motosiklet. Araba gibi devirlenen ve erkenden kesiciye giren devşirme bir makina, adı 750 ama kendi 350.

    Versys'im yok V-stromum yok Tracer bana göre tipsiz, nc750 bir süre kullandım ama bunların hiç biri benim tercihim olan segmentte değil.
    Alakası yok desteksizce iyi gömmüşsünüz.Tracer kullanıp yine gidip nc aldım.gayette memnunum.350 ha ne güldüm.

  5. #65

    Üyelik
    25 Mayıs 2016
    Motosikleti
    G310 GS
    Alıntı ryangt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bildiğim kadarıyla bir çok honda ve yamaha bayisinde hem nc hem de tracer için test sürüş imkanı var, eğer test sürüş imkanı yoksa nc750x alınabilir, çok dengeli, müthiş pratik,gayet konforlu ve kullanışlı bir motosiklet, scooter kullanır gibi süzülüyor resmen.

    Ama test sürüş imkanı varsa, önce dediğim gibi nx750x kullanın, sonrasında ise tracer kullanın. Tracer'ı sonra kullanın ki tekrar yamaha bayisine gitmek zor olmasın. Ayrıca tracer kullanıdktan sonra lütfen honda mühendislerine az sövün- onlarda insan. ''Tracer 700 ise nc nasıl 750 lan?!'' şeklinde hönkürmeyin, evet size katılıyorum, Honda diğer motosikletleri kullanana kadar kağıt üstünde çok makul bir tercih ancak iş realiteye geldiğinde ruhsuz-donuk bir motosiklet. Zira işin bir de versys boyutu var ki aradaki fiyat farkına değmese de o da tracer'a göre iyi bir tercih, hem gidişi hem süspansiyonu ile tam bir 'motosiklet'. Arada ki fiyat farkı Tracer Avrupa'da üretildiği için uçup gitmese kesinlikle versys tercih edin derdim, versys ile tracer arasındaki sürüş keyfi nc750 ile tracer arasındaki kadar uçurum değil. İkisi de keyifli motosikletler.

    Her yine de ne olursa olsun, NC750 alırsanız, kimsenin traceri'ını emanette olsa kullanmayın, hatta versys kullananları görmezden gelin dışlayın.


    Abarttığımı düşünebilirsiniz ancak durum hakkaten böyle, nc sonuçta honda jazz motor bloğunu ikiye bölüp motosiklete uyarlanan bir motosiklet. Araba gibi devirlenen ve erkenden kesiciye giren devşirme bir makina, adı 750 ama kendi 350.

    Versys'im yok V-stromum yok Tracer bana göre tipsiz, nc750 bir süre kullandım ama bunların hiç biri benim tercihim olan segmentte değil.
    Arkadaşlar 2022 modeller yollarda . Bunu yazan arkadaş 2018'de yazmış ve belki de kullandığı motor daha düşük model idi. 2022 kullananların yorumu son durum nedir? Çok bir değişiklik yok belki teknik veriler olarak bilmiyorum ama spor modda gerçekten basınca kaçıyor, uzuyor mu bu motor? Yakıt derdim yok, bu motor agresif oluyor mu biraz delice sürmek isteyince. Sadece ön bagaj için bu motoru düşünüyorum ama biraz da motor dediğin gaza bastın mı "yol verin motorcu geldi" edası ile şöyle bağırıp, esip geçmeli. Öyle şeyler okuyorum ki sanki motor Travego Otobüs gibi yavaş yavaş hareket eden bir alet gibi ifade edilmiş.

  6. #66
    reclusive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2014
    Motosikleti
    AT1000Dct
    Şöyle söyliyim nc araba piyasasının 1.5 clio'su gibi.Fakat Tracer la arasındaki fark çokta uçurum değil.
    espresso bunu beğendi.

  7. #67
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Amerika'da hiç NC görmedim. Türkiye'de görünce tipi hoşuma gittiydi. Sanırım Avrupa'da en çok satan orta hacimli modellerden biriymiş. Ama bu kadar yavaş olduğunu bilmiyordum doğrusu. Zevkten ziyade ulaşım için üretilmiş bir model anladığım kadarıyla. Sanırım onun için burada hiç görmedim. Çünkü ortalama arabadan bile yavaş nerdeyse.

  8. #68
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Alıntı icmimarolgun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2022 modeller yollarda . Bunu yazan arkadaş 2018'de yazmış ve belki de kullandığı motor daha düşük model idi. 2022 kullananların yorumu son durum nedir? Çok bir değişiklik yok belki teknik veriler olarak bilmiyorum ama spor modda gerçekten basınca kaçıyor, uzuyor mu bu motor? Yakıt derdim yok, bu motor agresif oluyor mu biraz delice sürmek isteyince. Sadece ön bagaj için bu motoru düşünüyorum ama biraz da motor dediğin gaza bastın mı "yol verin motorcu geldi" edası ile şöyle bağırıp, esip geçmeli. Öyle şeyler okuyorum ki sanki motor Travego Otobüs gibi yavaş yavaş hareket eden bir alet gibi ifade edilmiş.
    Nc kasalarında Aradaki fark tenere 660 ve tenere 700 arasındaki gibi uçurum değil.
    Yeni kasanın farkları elekronik gaz,sürüş modları,3 cm düşürülen sele boyu,6 kg hafifleme ve 3 bg artırım.Devir kesici 500 birim artırılmış,spor modda biraz daha motor canlanmış.
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  9. #69

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amerika'da hiç NC görmedim. Türkiye'de görünce tipi hoşuma gittiydi. Sanırım Avrupa'da en çok satan orta hacimli modellerden biriymiş. Ama bu kadar yavaş olduğunu bilmiyordum doğrusu. Zevkten ziyade ulaşım için üretilmiş bir model anladığım kadarıyla. Sanırım onun için burada hiç görmedim. Çünkü ortalama arabadan bile yavaş nerdeyse.
    Yavaş? NC ile gezinti modunda 150 km/s yapabilirsiniz. Stabil bir şekilde / saatlerce 175-180 km/s süratte gidebilir. (Sanırım 190 civarı kesiciye giriyor...) ABD'yi bilmem ama burada 120 yapınca canı çıkan 3 silindir 1000cc arabalar var :D

    Evet bu motosikletin esas maksadı ulaşım, NC iri bir commuter'dır. Aslen ABD gibi commute mesafelerinin uzun olabildiği (günde > 100 mil) bir ülkeye çok uygun.
    espresso bunu beğendi.

  10. #70
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    200'e çıkabilme gibi bence ülkemiz sürücüleri arasında psikolojik bir sınır var. O nedenle Nc, bazı kullanıcılar arasında olumsuz değerlendiriliyor. Belki çoğumuz o hızlara hiç çıkmıyoruz ama motor "basıyor mu basıyor" diye düşünmek bir başka keyif. Ben de rahmetli Aea'nın Versys, Vstrom, Nc ve Tenere videosundan hareketle Nc.ye yıllarca önyargıyla baktım. Bu hafta katıldığım Gymkhana aktivitesinde (yeni kasa) Nc.li bir arkadaş parkurda çok başarılıydı. Muhtemelen Darlık, Teke yollarında da Nc ile o sürücü bir çok sapık motorun içinden geçecektir. Biz burada 90-100 üzerine çıkmayı tercih etmeyen, yelekli ve tek hedefi 3,5 lt ve altı yaktırmak olan sürücülerle çok hoşlaşmadığımızdan istemeden de olsa mok atıyoruz Nc.ye.

    Buarada 200'ü hala göremiyor, doğruya doğru.
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  11. #71

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200'e çıkabilme gibi bence ülkemiz sürücüleri arasında psikolojik bir sınır var. O nedenle Nc, bazı kullanıcılar arasında olumsuz değerlendiriliyor. Belki çoğumuz o hızlara hiç çıkmıyoruz ama motor "basıyor mu basıyor" diye düşünmek bir başka keyif. Ben de rahmetli Aea'nın Versys, Vstrom, Nc ve Tenere videosundan hareketle Nc.ye yıllarca önyargıyla baktım. Bu hafta katıldığım Gymkhana aktivitesinde (yeni kasa) Nc.li bir arkadaş parkurda çok başarılıydı. Muhtemelen Darlık, Teke yollarında da Nc ile o sürücü bir çok sapık motorun içinden geçecektir. Biz burada 90-100 üzerine çıkmayı tercih etmeyen, yelekli ve tek hedefi 3,5 lt ve altı yaktırmak olan sürücülerle çok hoşlaşmadığımızdan istemeden de olsa mok atıyoruz Nc.ye.

    Buarada 200'ü hala göremiyor, doğruya doğru.
    Evet geçmez, yapsa yapsa en fazla 190 yapar. (Ben binsem eminim 180 üzerine hayatta çıkamaz - hem ağırım hem iri...)

    Bugün tesadüf Youtube Shorts'ta Alman otobanında R1250GS ile yapılmış bir top speed denemesi gördüm; alet düz yolda en fazla 139 mph yaptı. (223,7 km/s) Yani koca 1250cc touring 223'te kalırken (kalmak yazdım da hiç az değil!) çok da 200+ hızlara takılmaya gerek yok. (Bu arada GS o süratte ip gibi, rayda gibi gidiyordu. Hiç mi sallanmazsın be kardeşim?)

    Yaşımdan mı kaynaklanıyor bilemiyorum ama mevz-u bahis hızlar bana süper gereksiz geliyor. Konforlu, ne sürücüsünü ne kendisini zorlamadan 150 yapan, hızlı ivmelenmeye sahip tüm motosikletlerin süratleri son derecek yeterli bence.
    blueway2, Mr.wind ve espresso bunu beğendiler.

  12. #72
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet geçmez, yapsa yapsa en fazla 190 yapar. (Ben binsem eminim 180 üzerine hayatta çıkamaz - hem ağırım hem iri...)

    Bugün tesadüf Youtube Shorts'ta Alman otobanında R1250GS ile yapılmış bir top speed denemesi gördüm; alet düz yolda en fazla 139 mph yaptı. (223,7 km/s) Yani koca 1250cc touring 223 yaparken çok da 200+ hızlara takılmaya gerek yok.

    Yaşımdan mı kaynaklanıyor bilemiyorum ama mevzubahis hızlar bana süper gereksiz geliyor. Konforlu ve zorlanmadan 150 yapan tüm motosikletlerin süratleri son derecek yeterli bence.
    Gs de aslında topspeed motoru değil doğruya doğru. Hatta Gs.den Multi.ye geçen bir iki sürücüyle konuştuğumda Multi için "owww bu neymiş ulan?" minvalinde bir şeyler söylemişlerdi.

    Alman otobanında gözlemeci olmaması bir handikap. Videoyu çeken arkadaş gündüz vakti de sarı yelek giyiyor muydu?
    espresso bunu beğendi.

  13. #73

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gs de aslında topspeed motoru değil doğruya doğru. Hatta Gs.den Multi.ye geçen bir iki sürücüyle konuştuğumda Multi için "owww bu neymiş ulan?" minvalinde bir şeyler söylemişlerdi.

    Alman otobanında gözlemeci olmaması bir handikap. Videoyu çeken arkadaş gündüz vakti de sarı yelek giyiyor muydu?
    Yeleği görünmüyordu valla. Olsun, gözlemeci yoksa da wurscht'çu vardır bol bol. Bak şimdi canım çekti şöyle karamelize soğanlı, hardallı bir hot-dog güzel giderdi...
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  14. #74
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeleği görünmüyordu valla. Olsun, gözlemeci yoksa da wurscht'çu vardır bol bol. Bak şimdi canım çekti şöyle karamelize soğanlı, hardallı bir hot-dog güzel giderdi...
    Hotdog'un cennet vatanımızda tutmaması da ayrı bir muamma. Anca büfe tipi hindi kökenli sosis, turşu, bol sos, ketçap,mayonez.
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  15. #75

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hotdog'un cennet vatanımızda tutmaması da ayrı bir muamma. Anca büfe tipi hindi kökenli sosis, turşu, bol sos, ketçap,mayonez.
    Domuz yenmediğinden mütevellit bizde salam sosis işi sıkıntı. Aslen domuz etinin değerlendirilme yöntemleridir. Dana ile falan olmuyor gerçekten... Gavur ellerine gittiğimde mümkün olduğu kadar sosis tüketirim, bizde yok veya olsa bile gereksiz ve saçma bir şekilde pahalı. (Domuz eti ve pahalı tanımları yan yana gelebilecek şeyler değil... Jamón Ibérico hariç.)

    Bu arada bizim büfe işi Goralı güzeldir. Büfenin Rus salatası (Amerikan değildir o Rus'tur, bizim sağcılar soğuk savaş döneminde - 6. filo ziyareti sonrası olabilir - 40 yıllık Rus salatasını Amerikan salatası yapmıştır...) güzel ise (iyi turşu, taze sebze ve iyi mayonez...) tadından yenmez.
    espresso bunu beğendi.

  16. #76
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Domuz yenmediğinden mütevellit bizde salam sosis işi sıkıntı. Aslen domuz etinin değerlendirilme yöntemleridir. Dana ile falan olmuyor gerçekten... Gavur ellerine gittiğimde mümkün olduğu kadar sosis tüketirim, bizde yok veya olsa bile gereksiz ve saçma bir şekilde pahalı. (Domuz eti ve pahalı tanımları yan yana gelebilecek şeyler değil... Jamón Ibérico hariç.)

    Bu arada bizim büfe işi Goralı güzeldir. Büfenin Rus salatası (Amerikan değildir o Rus'tur, bizim sağcılar soğuk savaş döneminde - 6. filo ziyareti sonrası olabilir - 40 yıllık Rus salatasını Amerikan salatası yapmıştır...) güzel ise (iyi turşu, taze sebze ve iyi mayonez...) tadından yenmez.
    O zaman yakın gelecekte hafta içi demeyelim, Pazar günü demeyelim ama bir Cumartesi günü ekipteki mütevazi sayıda insanla Fındıkzade Goralı'daki orijinal yere gidip ayı gibi yiyelim.



    espresso ve Cyan bunu beğendiler.

  17. #77
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yavaş? NC ile gezinti modunda 150 km/s yapabilirsiniz... Aslen ABD gibi commute mesafelerinin uzun olabildiği (günde > 100 mil) bir ülkeye çok uygun.
    Amerika'da motosiklet genellikle zevk için kullanılan bir ürün olduğu için çok bulunmaması normal. Hızdan kastım hızlanmaydı, yanlış ifade etmişim. Aşağıdaki hesaba göre karar vermiştim:
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu makine 55 HP değil mi sürücüsü ile bir olsun 350 dah fazla olacak degil ya Kilo 55/350 =0,157 kiloya düşen HP
    1500 tonluk arabadan bahseder isek ,
    1500*0,157= 235 HP

  18. #78

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı emre xt125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar iki motor arasinda kararsiz kaldim. %85-90 şehir içi kullanacağım. genelde sakin kullaniciyimdir. top speed in bir onemi yok ama tork seviyorum. işim geregi ücra illerde calisma durumumu düşünürsek, her zaman iyi bir usta bulabilme ihtimalim cok düşük. Bu nedenle iyi bir kullanim ile bana mumkun mertebe sikinti cikarmayacak, kronik sorunu olmayacak, uzun km ler dayanacak motor hangisi olur? nc mi , tracer mi tavsiye edersiniz? Nedenleri ile aciklarsaniz memnun olurum.
    Nc tabiki …

  19. #79

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Yahu bu NC nin 0-100 u 5-6 saniye degilmi?
    Harbiden o kadar yavasmi alet hic kullanmadim meraktan soruyorum

  20. #80
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Kasım 2022
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu bu NC nin 0-100 u 5-6 saniye degilmi?
    Harbiden o kadar yavasmi alet hic kullanmadim meraktan soruyorum
    Evet oyle,5-6 saniye iyi degil mi

    Benim sahit oldugum bir olay oldu, surekli italya gittigini ,25 farkli motor kullandigi anlatan ama motoru olmayan bu issiz r25 ile nc750 yi bir tuttu.

    Neymis,son hizi nc ile ayniymis..o yuzden nc 5 para etmezmis.sinirlendim tabi..bozdum bunu biraz.

    boyle de adamlar var yani,bu da boyle bir animdir


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)