1 -
2 - 80km ye kadar dayanır. 30 ah 6 saate şarj olur. (Batarya Kapasitesi 60V/30Ah) Batarya yönetim sistemi korumalı (BMS). Lityum-iyon batarya.
3 - Kullanım klavuzu: https://www.supersoco.com.tr/wp-cont...co-TC-Yeni.pdf
Batarya gayet dev.
Lityum olması güzel.
60V 30Ah pilin kapasitesi 1.8 Kwh ediyor.
Zero'nun önündeki depo boşluğuna alınabilen ve menzili uzatan yedek pili 3.6Kwh. Kendi pili ise 14.4Kwh. Yani toplamda on kat daha büyük pile sahip. Tabii ki ona göre de fiyatı var. Ancak şimdi buna "Dev pil" diyorsak ona ne diyeceğiz?
Satıcı firmalar çeşit çeşittir. Kimisi müşterisinin şikayetini dinler çözüm yolu gösterir. Kimisi de şikayetleri bastırmak için daha fazla reklam yapar. Kuralkan hangisi? Görüyorsunuz. Hiç bir şey söylemiyorum
Gerçekten süper soko ...
Kuralkan Bajaj Ns 200 de yakaladığı piyasa boşluğunu bu modelde segmentte yakalayamadı, yakalayamaz. 17000 TL ye arkanızda yolcunuzla yokuş çıkması şüpheli, hava sıcaklığına göre menzili değişebilen( çok da değil) bir araç alıyorsunuz. Bajaj Qute ve Hf Kanuni gibi yanlış seçim bence. Eldeki stoklar tükenir , hikaye biter. Bu arada sayısız satış elemanı, satış müdürü değişir.
Aciktan kendini tanitip yazsa problem degil de, boyle siradan bir uyeymis gibi yazinca olmuyor... E okuyanlar da aptal degil herhalde durumu goruyor.
Eger gercekten firmayla iliskiliyse de musteriye "suc sende" gibi bir ayip yapmak yerine adamakilli cevap yazmali, ki "Kuralkan musterisini dusunuyor" diyebilelim.
Bu haliyle "Kuralkan musterisini aptal yerine koyuyor" seklinde dusunmek zorunda kaliyoruz. Hic profesyonel degil.
Motosiklete sahip olmayıp bu kadar detaylı yazmanız ilginç doğrusu. Arkadaşım aldı kullandım falan da yazmamışsınız. Firmada çalıştığınız ve motosikletin adı çıkarsa satılmayacağını bildiğiniz için ne var ne yoksa yazmışsınız. Açık konuşayım siz bu konudaki arkadaşın mağduriyetini gidermedikçe elinizdeki stokları satamazsınız, şimdiden geçmiş olsun.
Öncelikle ben firma yetkilisi değilim, kendim araştırmalarım sonucu bu motorsiklete karar verdim fakat bizim türk milleti ne yazık ki çok ön yargılı. Bir şeyi beğenmediği zaman onu beğenen biri gördüğünde "aha bu kesin firma yetkilisidir, baksana o kadar kötü yorum içinde bi o destekliyor" damgası basıyorlar. En büyük hatanız bu, bence kendinize çeki düzen verin rica ediyorum.
1 - Firmayla tekrar görüştüm. Konuyu açan arkadaşın bilgisizliğini dile getirerek Neden 1900w geldiğini, neden 3000w gelmediğini sordum.. Fiyat farkı olacağını söylediler(ki haklılar). Sebep olarakta TC MAX modelinin 30-40bin tl olacağını(5000w olarak geleceğini), daha da hızlı olacağını dile getirdiler. Sadece TC modelinin 45km-h hız limitinin olduğunu, plaka işlemlerinin ardından le1-le2-le3 özel kilidini açtırarak 70-80 yapabileceğini söylediler. 1900w dan fazlasını getirirlerse fiyat farkı daha fazla olacakmış özetle.
2 - Motorsikleti üreten http://www.horwin.eu/ adındaki firmadır.
3 - Motorsikletin dev bataryaya sahip olduğunu dile getirdim fakat arkadaşın biri motorsikletin bataryasını devliğinden bahsederken şarj kapasitesi zannetmiş. Hayır öyle değil, büyüklüğünden bahsettim. Çıkart-tak..
4 - Zero adlı motorsikletin fiyatı ortalama 100.000 tl dir. Dış görünüşü iyi olmayan, tek özelliği elektrikli ve hızlı olan bir motorsiklet. Yani dış görünüş yok ama içi güzel.
Peki bunun 17.000 liralık motorsikletle alakası nedir? 100.000 tl ye neler alınmaz? Polaris Slingshot - Can-Am spyder.. sayabilirim istediğiniz kadar.
5 - https://www.alibaba.com/horwin-electric-motorcycle-super-soco-suppliers.html ufak bir analiz yapmanız için websitesi.
6 - https://xlholdinggroup.en.alibaba.com/product/60732021466-0/140km_range_electric_motorcycle.html?spm=a2700.icb uShop.89.3.43ed3e5fJFckIH alibaba.com fiyatı.
https://www.alibaba.com/product-detail/Alta-velocidad-Motos-Electrica-3000W-Chinas_60808689472.html?spm=a2700.7724838.2017115. 160.2d8b7fc66CfEtM Buda oldukça güzel.. gümrükçü tanıdığınız varsa sizde araştırabilirsiniz.
1 - Firma yetkilisi olmayan biri için çok fazla görüşüyorsunuz firmayla
3 - Gereksiz yere pili kocaman mi üretmişler? Niye? İnsanları etkilemek için, "dev batarya" dedirtmek için mi? Pilin içi boşluk mu çoğunlukla?
Gerçi güzel görünüp gitmeyen motosiklet üreten bir firma için normal olabilir
4 - Güzellik biraz kişiden kişiye değişiyor. Mesela ben Soco'nun her yerine soktukları ucuz parlak plastiklere, kahve sandalyesi bacağından hallice arka maşasına, çay tabağı büyüklüğündeki fren diskine, motosikletin dinamiğini alt-üst etme pahasına arka tekerin göbeğine koydukları tencere kadar motoru gördükçe kusasım geliyor. Zero'nun ABS'li frenleri, dökme alaşım arka maşası, karbon fiber kayışlı arka aktarması ve şekilli alaşım şasesi "olmuş bu" dedirtiyor. SOCO ise her haliyle "ben göz boyamaya çalışan bir motorlu bisikletim" diye bağırıyor, ki başlığı açan müşteri de aynen bundan şikayet etmiş.
Bu arada kimseye çaktırmayın ama Can-Am Spyder ve Polaris Slingshot motosiklet değil. Slingshot'ın fiyatını da yanlış duymuşsunuz...
İnsanları SOCO markasına yönlendirmek istiyorsanız tavsiyem, "Kuralkan-özel" falan gibi nickli yeni bir hesap açın, ve "BladesTR'nin firmamızla bir ilişkisi yoktur" gibi bir açıklama yapın.
1 - Görüşmessek nasıl olacak bu iş? nasıl orta noktayı bulacağız? Yukarıya çıkın da okuyun yazdıklarınızı. Hala firma çalışanı demeye çalışıyorsunuz, hala devam.
2 - 2 batarya destekli fakat 1 batarya ile geliyor. Extra batarya takmak istersen 5000-6500 tl civarı para vermen gerekli. Buda menzili arttırmakta. İki batarya 140-160km ye kadar çıkıyor. Bana fiyat söylenmişti fakat not almadığım için aklımda değil. 5000 civari bir rakam söylendi sonuç olarak. Verilen ek bilgi ise 4-5 sene sorun yaşanmayacağı. ( Ayrıca 140-160km ülkemizde hangi elektrikli motorsiklet ile gidebilirsiniz yazarsanız öğreniriz sizden.. )
3 - Bence fazla kıskanıyorsunuz motorsikleti. Kedi uzanamadığı ciğere murdar eder diye boşuna dememişler.. Bugün verseler motorsikleti seve seve binersiniz ama işte maksat konuyu açan şahıs gibi kafa olunca normal. Yok şöyle yok böyle.. bir bahane bulmaya çalışmalar. Daha uygun fiyat olsaydı severdiniz net. 17.000 tl olunca "koltuk şöyle böyle plastik ben almam" oluyor. Ülkede bayisinden sıfır KTM RC 125 ABS bile kaç para oldu açın bakın isterseniz.. (30.000 tl civarı) Motorsikletler bu devirde pahalı.. 5-10bin tl arası elektrikli motorsikletler. Yuki vb. markaları araştırdınız mı bilmiyorum ama araştırınız..
Motorsiklet fiyatları sürekli artarken( KTM örneği gibi)neden 17.000 tl ye çok diyoruz acaba? Motorsikletin yurt dışı fiyatı 8-10bin tl olsun hadi.. Gümrükten geçirirken "KG" üzerinden 1000 dolar fazla para verince artı mali müşavir işlerinden daha fazla para ödemeyecekmiyiz? ödeyeceğiz.. Birde yanlış satıcı üzerinden dolandırılma riski var. Bu motorsikleti almak için kuralkandan başka çare var mı? çok maddi durumunuz iyiyse var elbette ama öbür türlü uğraşılmaz.
Şuan sahibinden.com da motorsikletin eskileri satılıyor. 13-15 civarı. TC-TS modelleri.. Demek ki alıcısı var, alınıyor ve satılıyor herkes memnun gibi sizin gibi düşünen yokmuş. Youtube üzerinden inceleme videolarınada bakacak olursak konu içerisinde bilgi eksikliği bir hayli fazla. Bahsettiğiniz arkadaşın "katalog" okuması yapmadan direk firmayi kötülemesi çok yanlış. Firmayada belirttim arkadaş okumamış bilgilerinizi onda da hata var.. 17.000 tl verdiği bir motorsikletin teknik özelliklerine bakmadan alması zaten saçmalığın daniskası kusura bakmasın. Bilgisayar toplarsın anlarım, önce araştırırsın sonra parçalar gelir takarsın işlem basittir al gitsin.
Ama motorsiklet alıyorsun, elektrikli motorsiklet. Araştır, bayisine git sür gez dolaş sonra içini aç incele.. En düşük modda 45km-h gitmiş arkadaş, pişmanlığı o yüzden aslında. Rampa çıkamaması sebebide le3 modunu açmıyor oluşu.
4 - Polaris slingshot döviz arttırımı öncesi daha mantıklı seviyelerdeydi. Ortalama 150bin tl civarı satılmaktaydı, şimdikine göre fiyat daha da arttı oda ülkemizin izlediği yanlış politikalar nedeniyle.
Sesli güldüm. Şimdi yazsam bir şeyler pusuda bekleyen imam zekeriya kapak yapacak yine. Son seferkinden zar zor sıyırdım zaten... Şansımı daha fazla zorlamayayım en iyisi. Kalın sağlıcakla.
Malesef yuksek kw guc uretemedikten sonra hicbirnise yaramaz bos bir urun istanbulda yokus cikamaz inemez
Konu durup dururken hortlatilip, calisani birak musterisi bile olunmayan bir firmayi neden bu kadar koruma yonune gidilmis ki
Herkes her mali sevmek zorunda degil, kimse de kimseye birseyi zorla sevdirmek zorunda degil.
Ama yasal olarak 2 hafta geri iade suresi varken daha 2. gununde geri almiyoruz denmesi ve cozumde sunulmamasi firma adina basiretsiz bir cevap olmus
Arkadaşlar mantıklı konuşmuyorsunuz.
Motorsiklet hakkında bilgi sahibi olmam için bana ait olmak zorunda mı? hangi kafayi yaşıyorsunuz içip içip buraya mı yazıyorsunuz? Hadi bırakın motorsikleti..En basitinden BMW veya Mercedes hakkında toplumumuz büyük bilgilere sahip iken, o arabalara çoğu sahip mi? değil. Aynı şey mi? aynı şey. Satın almamış, binmemiş ama yorum yapıyor. Çünkü araştırıyor, internet var eliniz altında sizde araştırabilirsiniz. Benim babamın oğlu değil bu insanlar ben beğendim ve gerekçelerini belirttim. Şuanda ise fiyatı düştü 16.000 tl olmuş.
Bir egzoza 17.000 tl veren zihniyetin konusunu buraya atıp paylaşmanın ne anlamı var onuda anlamadım. Tekrar yazıyorum, 3000w olsaydı fiyatı artardı arkadaş anlamak istemiyor. Konuyu açan şahıs aldığı motorsikleti araştırmadan satın almış. Sizin dediğiniz arkadaş için geçerli olmuş oluyor böylelikle.
Müşterisi olmayan bir adam müşterisi olan bir adamdan daha bilgili..
Ama motorsiklet alıyorsun, elektrikli motorsiklet. Araştır, bayisine git sür gez dolaş sonra içini aç incele.. En düşük modda 45km-h gitmiş arkadaş, pişmanlığı o yüzden aslında. Rampa çıkamaması sebebide le3 modunu açmıyor oluşu.Konunun ilk mesajını tekrar okuyun isterseniz.Lakin hikaye şimdi başlıyor,
Motoru aldıktan sonra büyük bir heyecanla motoru teste koyuldum, evimden çıktım daha ilk yokuşta ciddi bir zorlanma geçirdi. Bende duruma şaşırdım ve doğru modda olup olmadığımı inceledim (1-2-3). En yüksek gücün aktarıldığı 3.modda idim.
Bir de baştan okuyun bir bakın motosiklet kim almış. Ondan sonra belki durum hakkında daha iyi yorum yaparsınız.
Firma yetkilisi olun olmayın mesele değil. Aleti kullanın, ondan sonra yorum yapın. Arkadaş en üst güç seviyesindeki sıkıntıyı yazmış ve benim dilim yandı başkalarınınkisi yanmasın demiş, düşünceli davranmış. Siz ise araştırdım diyerek yorum yapıyorsunuz. Araştırmanız somut delillere(tecrübe) dayanıyor mu? Yoksa kağıt üstü araştırması mı sadece acaba?
Eğer kağıt üstü araştırmasıysa 17bin Tl(yada artık fiyatı ne ise) alet hakkında elle tutulur bir araştırmayla gelin. Konu sahibinin yazdığı tecrübeler doğru ve güvenilir ise sizin yaptığınız kağıt üstü araştırma ve firma ile yapılan görüşmelerin hiç bir önemi kalmaz kusura bakmayın.
Son kez ve açıkça sorayım:Siz bu aleti denediniz mi? Özellikle dediğiniz L3 modunda bir yokuşta(yukarı eğimde).
Bende alalı bir ay oldu. 2. el aldım. Tek sıkıntısı süspansiyon ve koltuk konforu yetersiz. Bu motorlarda kilit var. Kilit açmadan kullanıldığında 50 km hıza çıkabiliyor ve güçsüz kalıyor. Benim motorda kilit açık. Ben 2 kişi üstünde 75 km hızlara çıktım. Biraz eğimde tek kişi 85 km hızları gördüm. Şarjı %10 iken bile iki kişiyi çok rahat taşıyabiliyor. İşyerim 22 km uzakta 60-70 km hızlarla gidip geliyorum. Bu paralara çok daha güçlü motosikletler alınabilir ama sorunsuz ve b ehliyetle şehir içinde ücretsiz ulaşım yönünden ideal.
Arkadaşlar öncelikle selamlar aranıza yeni katıldım. Şu anda Super Soco TC kullanıyorum buradaki yorumları görünce yazmadan edemedim. Ben trafikten yıldım motosiklet ehliyetine başvurdum açıkçası ehliyet gelene kadar 1 - 2 ayda denge menge öğrenirim diye super soco'yu aldım. Hiç artçı ile kullanmadım hep tek bindim. Her gün ataşehirden çıkıyorum Harem - Sirkeci vapuru ile Kasımpaşa'ya geliyorum. Ana yollardaki en dik yokuşta 40 km'ye düştü hızı daha azını görmedim. 80 km menzili de hiç görmedim maks 60 - 65 km gidiyor benim kullanmama. Zaten yokuş'ta çok fark ediyor şöyle söyliyim evden işe gelirken %35 pil azalıyor dönerken %50'ye yaklaşıyor.
Öyle performans istiyorum kaçmak uçmak istiyorum diyorsanız hiç size göre değil sakın almayın. Ayağımı yerden kessin sağa sola götürsün şehir içinde gezsem yeter diyorsanız abi düşünmeyin alın. Fiyatı ucuz değil ama en ucuz scooter kaç para şu anda zaten. Ben 6 haftadır kullanıyorum 1.500 km yaptım kendi adıma kendi işimi görüyor. Bu ay sonu ehliyet sınavına gireceğim kısmetse önümüzdeki ay ehliyetin geldiği gün satışa koyacağım çünkü motor olayına bayıldım artık günü birlik sağa sola kaçmak istiyorum.
Arkadaşlar her motoru kendi sınıfında kendi alternatifi ile değerlendirin. B sınıfı ehliyeti olan adam ufak işlerde kullanacaksa ya 50 cc motor alacak ya elektrikli alacak ya da gidecek A ehliyet alacak. Konu sadece para ise aynı paralara Pulsar 200 NS de alabilirsin git al ama A2 ehliyet lazım, bakım lazım, trafik sigortası lazım vs... İhtiyaç ve seçim meselesi ama motor gitmeyen yolda bırakan falan bir motor değil.
Bir ara 1800watt TC modelini düşünmüştüm, tecrübenizi okuyunca kesinlikle listeden çıkardım. Sanırım 3000watt TC Max modeli dışındakilere bakmamak gerek. Onun da fiyatı 26,000TL'dan başlıyor
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)