Husqvarna ve KTM kalitesi
-
Baştan söyleyeyim aşağıda yazanlar şahsi görüşümdür.
Fuarda Kawasaki hariç tüm japon markaları inceledim. Üstüne bu iki markayı da inceledim. Gösterge, tuşlar, hissiyat ve malzeme kalitesi gibi konularda Husqvarna ve KTM'yi çok beğendim.
Suzukinin tuş takımı falan biraz sonük geldi bana. Türkiye 'de neden hala var anlamış değilim. Üst segmentte çok güzel motorları var ama 250cc ve altında baya bir geride.
Honda sanki her şeyden biraz olsun ama hiç bir şey tam olmasın der gibi. Üstüne binince veya biraz kurcalayınca bu motor sadece ikinci el değeri ve servis için alınır dedim.
Yamaha biraz ilginç. Kendi motorum da yamaha olmasına rağmen hiç sempati duyamıyorum markaya. Bu markayı görünce, "alırsan ekime almazsan kasıma" diyorlarmış gibi hissediyorum.
Benelli, Bajaj, CF moto gibi markaları pek saymıyorum. Zira bu markaların rakibi değiller bence. Ama yine de güzel geliyorlar, yavaş yavaş pazarda söz hakkı almaya başlayacaklar gibi.
Gelelim Husqvarnaya ve KTM'ye. Malzeme kalitesi gerçekten harika. Insan istemsizce tebessüm ediyor. Çoğu modeli bir Ducati değil, BMW değil ama aşağı da sayılmaz pek. KTM'nin 390 ve altındaki modelleri biraz daha japon ayarında olsada üst segmenti baya baya Ducati'yle yarışır düzeyde.
Tabi ki ben amatör, sıradan bir kullaniciyim. Hayatımda ne Ducati, ne Husqvarna kullanmadım. 200+ hızlarda olaylar nasıl gelişir bilemem. Veya +50 bin km sonrasında mekanik aksam bir japon markaya göre ne tepkiler verir kestiremem. Tek yorumladığım görünüş, hissiyat ve ruh.
Yanlış anlaşılmasın kimsenin motoru iyidir veya kötüdür demiyorum. Sadece Husqvarna, Ducati ve KTM markaları biraz daha hoşuma gitti onu belirttim.
Siz ne düşünüyorsunuz, incelediğiniz hangi marka ve model, neden daha iyi geldi size?
Reklamlar
-
Spormoto gibi bir düstürübütör olduğu sürece asla
-
avrupa motor alacaksam
ktm veya triumph artık hangisi daha önce elime geçerse
japonlar iyi hoş sağlam sorunsuz ama hiçbir zaman çok kaliteli değiller
kawasaki bi tık üstte olsa da avrupalar bi değişik...
-
Husquvarna kusura bakmasın 9 bin euro’ya o motorları satamaz.Ne bir servisi var ne de bayiisi...KTM ile aynı banttan çıkıyormuş...Öyle dedi fuarda arkadaş.Yaw bilader bajaj’da aynı banttan çıkıyor ama 10 bin yüroya satmıyor.La yüro git dedim...Daha izmir’de KTM bayiisi yok gelmiş husnüquvarna diyor bana....
-
KTM test sürüşüne katılmıştım geçen sene.250 rc duke 790 sürdüm.güzel hoş makinalar ama pahalı fiyatları benim için.doğru düzgün servisi yok antalya'da.
Monster alıyordum 3 sene önce sıfır olarak.ama servisi olmadığı için bir de bilmediğimiz makina sonuçta vazgeçtim.
-
Motosikletin kalitesini sürünce anlayabilirsiniz. Dayanıklı mi görmek için uzun km.ler surmek, virajini görmek için pistte sürmek gerek.
-
CrazyBullet adlı üyeden alıntı
Motosikletin kalitesini sürünce anlayabilirsiniz. Dayanıklı mi görmek için uzun km.ler surmek, virajini görmek için pistte sürmek gerek.
Kesinlikle katılıyorum. Zaten benim bahsettiğim kalite, ele avuca gelen malzemenin kalitesi.
KTM servis kalitesine gelince, gerçekten çok kötü. Distribütör servisle pek ilgilenmiyor. KTM kullandığım zamanlar illallah etmiştim.
-
Ktm üretimindeki mühendisin de işçinin de motosiklet ehliyeti vardır ve çoğu zaman tasarladıkları ürünleri ilk kendileri test ederler. Bu sebeple daha sağlam, daha kullanıcı dostu motosiklet üretirler.
-
KTM'nin Hint üretimi motorları parça kalitesi olarak o kadar iyi değil diye biliyorum.
-
Sıfır motosikletlerin, yedek parçaların ve vergilerin ulaştığı rakamlardan sonraki motosikletlere karşı tavrım(Temsili değil);
-
Bence marka bazında düşünmek yanlış, model model düşünmek lazım. Hemen hemen her büyük motosiklet üreticisi, satabileceğini kestirdiği segmentte çok kaliteli üretim yapabiliyor.
Bir Goldwing gerçekten çok kaliteli. Fiyatı da ona göre. CB1000R, bence görünüş ve üretim kalitesi olarak Superduke'tan daha estetik ve kaliteli. Ama Superduke'un sürüşü bariz farkla daha iyi. CB1000R gösterge paneli, 11 sene önce üretilen motosiklet:
RoofRoof adlı üyeden alıntı
KTM'nin Hint üretimi motorları parça kalitesi olarak o kadar iyi değil diye biliyorum.
Ne yalan söyleyeyim, farklı markalar gibi duruyorlar. Yeni nesil düzelmiş olabilir.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Bence marka bazında düşünmek yanlış, model model düşünmek lazım. Hemen hemen her büyük motosiklet üreticisi, satabileceğini kestirdiği segmentte çok kaliteli üretim yapabiliyor.
Bir Goldwing gerçekten çok kaliteli. Fiyatı da ona göre. CB1000R, bence görünüş ve üretim kalitesi olarak Superduke'tan daha estetik ve kaliteli. Ama Superduke'un sürüşü bariz farkla daha iyi. CB1000R gösterge paneli, 11 sene önce üretilen motosiklet:
https://images.cmsnl.com/img/product...0A-02_92d0.jpg
Ne yalan söyleyeyim, farklı markalar gibi duruyorlar. Yeni nesil düzelmiş olabilir.
Abi kesinlikle haklısın. Her modele göre değişebilir. Ama gidip hondanın herhangi bir modelinin, depo kilidini kaldırınca elime bi hafif geldi. Sonra Husqvarnaya baktım arada bariz fark var.
Ktm 390 ve altında kalite japon ayarında kesinlikle. Hatta yer yer daha düşük. Ilk mesajda da katılmıştım sözlerinize
-
VW de böyle böyle pazarladılar... Yumuşak göğüs,tok kapı sesi
-
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
VW de böyle böyle pazarladılar... Yumuşak göğüs,tok kapı sesi
Hocam o yumuşak göğsün artısı sadece dokununca kalite hissi değil.Yumuşak parçalardan oluşan kokpit ile sert plastikten oluşan kokpitin içinde trim sesleri akustik falanda fark ettirir.Aracınızın içinde şangır şungur gitmek istemezsiniz.Müzik açınca elbetteki o sesleri duymayabilirsiniz ama bu o parçaların o sesleri absorbe ettiği gerçeğini değiştirmez.Birde arabada Bebek oluyor falan hani herhangi bir multimedya kullanamayacağınız durum olur o zaman da anlarsınız farkı.He marka bunu pazarlama stratejisi olarak mı kullanıyor evet yani bunu insanlara şöyle katkısı olur diye değil buna binerseniz premium hissedersiniz diye satıyorlar.Birçok kullanıcının da trim sesi umrundamı derseniz ben olduğunu düşünmüyorum.Ama yinede böylede küçük bir katkısı var yumuşak parçaların.Ktm güzel makineler yapıyor ama bizim ülkede piyasadı yok.Hoş şu son 250 CC fiyatlarından sonra yine biraz canlandı ama yinede hala peynir ekmek gibi satıyor diyebileceğimiz bir marka değil.Satamıyorum satılmıyor 😂😂😂
-
Geçenlerde burda Africa twin öven arkadaş vardı.ktm bmw adv lerin den daha iyi motor diyordu. Tahmin ettiğim gibi hicbirinin selesine oturmamış gaz açmamış viraj yapmamış. Tamamen marka fanatikligi.Babanız bile söylese inanmayın gidip bütün motorları deneyin.limitlerini zorlayın hissiyatına bakın sonra gelin burda tartışalım suspansiyon, frenleme, oturma pozisyonu, manevra kabiliyeti, off road kabiliyeti ve en önemlisi hissiyatı.250 Cc motordan başka motor denemeden youtube videosu izleyerek gelip burda ezbere konuşuyorsunuz.ciddiye alinmiyorsunuz haberiniz olsun. O fiyata onu almam diyen arkadaşlara saygı duyarım.kendi bütçesi kendi kararı.
Konuya gelirsek ktm nin 390 ve öncesi malzeme kalitesi kötüydü yeni seri ile duzelttiler biraz. Husqvarna ise her zaman nish sınıfta yer aldı. Yeni naked modelleri 401 ve özellikle 701 de çok fazla detay çalışmışlar.cok şık duruyor yeni modeller. Yeni vergi ve döviz oranlarıyla arsa fiyatına geldiğinden pek tecrübe edemeyecegiz gibi görünüyor.
-
KTMADDICTED adlı üyeden alıntı
Geçenlerde burda Africa twin öven arkadaş vardı.ktm bmw adv lerin den daha iyi motor diyordu. Tahmin ettiğim gibi hicbirinin selesine oturmamış gaz açmamış viraj yapmamış. Tamamen marka fanatikligi.Babanız bile söylese inanmayın gidip bütün motorları deneyin.limitlerini zorlayın hissiyatına bakın sonra gelin burda tartışalım suspansiyon, frenleme, oturma pozisyonu, manevra kabiliyeti, off road kabiliyeti ve en önemlisi hissiyatı.250 Cc motordan başka motor denemeden youtube videosu izleyerek gelip burda ezbere konuşuyorsunuz.ciddiye alinmiyorsunuz haberiniz olsun. O fiyata onu almam diyen arkadaşlara saygı duyarım.kendi bütçesi kendi kararı.
Konuya gelirsek ktm nin 390 ve öncesi malzeme kalitesi kötüydü yeni seri ile duzelttiler biraz. Husqvarna ise her zaman nish sınıfta yer aldı. Yeni naked modelleri 401 ve özellikle 701 de çok fazla detay çalışmışlar.cok şık duruyor yeni modeller. Yeni vergi ve döviz oranlarıyla arsa fiyatına geldiğinden pek tecrübe edemeyecegiz gibi görünüyor.
vay KTMADDICT sen de mi yalan a başladın ?
BMW ADV den daha iyi motor mu dedim ? KTM 1090 R dan daha mı iyi motor dedim yoksa arada 30 bin TL farki verecek kadar enayi değiliz mi dedim ?
Ayıptır bu yaptığın.
Ha bu arada ister kabul et ister etme ama 1090 R ile aralarında çok fark yok,bütün dünya bu işi bilmiyor bir tek sizler biliyosunuz,helal olsun sizlere!
-
Ben yanlış anlamışim hocam ozaman,
özür dilerim.africa twin daha çok satmış ozaman daha iyi demeye getirmiştin lafı,neyse.1090 ile aralarında fark var mı yok munun kararını lütfen 2 sini de denemeden verme.youtube videoları ile yada satış rakamları ile kendine fikir biçme. Gs1200 de dünyanın en çok satan adv si. Sürdüm hissiyat 0 araba kullanmaktan farkı yok, tam bir konfor meraklısı motosiklet.zaten ağır gotunu kaldıramıyor alet.africa da sürdüm yumuşak on suspansiyonlari var asfaltta virajda hiçbir yeteneği yok.kullanmadigim motor hakkında yorum yapmam sana da aynısını tavsiye ederim.
Disciple adlı üyeden alıntı
vay KTMADDICT sen de mi yalan a başladın ?
BMW ADV den daha iyi motor mu dedim ? KTM 1090 R dan daha mı iyi motor dedim yoksa arada 30 bin TL farki verecek kadar enayi değiliz mi dedim ?
Ayıptır bu yaptığın.
Ha bu arada ister kabul et ister etme ama 1090 R ile aralarında çok fark yok,bütün dünya bu işi bilmiyor bir tek sizler biliyosunuz,helal olsun sizlere!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)