Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Moped devri başladi.

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eskiden 50 cc motosikletlerle 100-150 cc motosikletler arasında bariz fiyat farkı vardı.50 cc ye 2000 TL istiyorlarsa benzer özelliklerde 50cc üstü motosiklete 2500-3000 istiyorlardı.50 cc motorların şimdi hem 0 km si hem 2. eli resmen 100-150 cc motosikletlerden pahalı.Kedi pipisi kadar Honda Today lere ciddi ciddi 10.000 TL isteyen bir sürü insan var.50 cc lere o parayı verceğime az kullanılmış yada 0 km bir 150-250 cc alırım,adam gibi sigortasını da yaptırırım vergisini de öderim şehirler arası da gezerim,kedi pipisi kadar motorlara o fiyatları isteyenler bir yerlerine monte eder o motorları.

    50 cc demek alış fiyatı ucuz,işletme maliyetleri ucuz motosiklet demekti zamanında.Ne kadar fırsatçı şark kurnazı halkımız ve esnafımız var.Yok arkadaş sürekli devlete laf sokuyoruz vergilerden ama bizim baştan halkımızda,esnafımızda iş yok.Eline ucuza motosiklete binmek için fırsat geçiyor herkes fiyat arttırarak bu fırsatı yok ediyor.Dünyanın başka hiç bir yerinde kendi kendine kazık atmayı bu kadar seven başka bir halk yok.

    Not:Bu arada arkadaşlar sakın 50cc motorları alıp büyük şehirlerde kullanmaya kalkmayın üstünüzden geçerler görmezler bile.Bu motosikletler anca sakin,küçük şehirlerde,yazlık yerlerde kullanılmaya uygun.Büyük şehirlerde beni 250 cc motosiklet ile bile sıkıştırıyorlar 50 cc motosikletin yoğun trafikte hiç şansı yok.Anca bakkala ekmek almaya gidersiniz.
    Sende iyice öldürmüşsün 50 cc motoru.

    80 Km hız yapabiliyorum (Uygunluk belgesi alınırken 50 cc olarak alınmış ama sanırım 70 yada 80 cc olarak üretilmiş şüpheliyim bu konuda)
    Bakkala ekmek almak için gitmiyorum bakkal evin yanında hemen, fakat işe gidip gelebiliyorum hergün ve her hava koşulunda.
    Şimdilik Yalova'dan İzmit'e kadar gittim uzun mesafe ama hedefim büyük, güzel bir tur planı var yapmayı düşündüğüm, nasip kısmet

    Velhasıl, evet 50 cc motor trafikte tehlikeli olmakla birlikte, gerekli önlemleri aldığınızda bisikletle dünya turuna çıkmak ne kadar tehlikeli ise, 50 cc'de o kadar tehlikeli.

    Not : Büyükşehir faktörünü atlamışım, evet istanbul gibi trafik akışı ve yoğunluğu olan şehirlerde kullanmak cidden çok riskli bence de, ama şehirlerarası yollarda istediğiniz şehire gidebilmeniz mümkün.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #22
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Motosikleti
    Şimdilik zorunluluktan 4 teker ile çile dolduruyor
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sende iyice öldürmüşsün 50 cc motoru.

    80 Km hız yapabiliyorum (Uygunluk belgesi alınırken 50 cc olarak alınmış ama sanırım 70 yada 80 cc olarak üretilmiş şüpheliyim bu konuda)
    Bakkala ekmek almak için gitmiyorum bakkal evin yanında hemen, fakat işe gidip gelebiliyorum hergün ve her hava koşulunda.
    Şimdilik Yalova'dan İzmit'e kadar gittim uzun mesafe ama hedefim büyük, güzel bir tur planı var yapmayı düşündüğüm, nasip kısmet

    Velhasıl, evet 50 cc motor trafikte tehlikeli olmakla birlikte, gerekli önlemleri aldığınızda bisikletle dünya turuna çıkmak ne kadar tehlikeli ise, 50 cc'de o kadar tehlikeli.

    Not : Büyükşehir faktörünü atlamışım, evet istanbul gibi trafik akışı ve yoğunluğu olan şehirlerde kullanmak cidden çok riskli bence de, ama şehirlerarası yollarda istediğiniz şehire gidebilmeniz mümkün.
    Yalova'ya defalarca yolum düştü.Trafiği büyük şehirlere göre oldukça sakin sayılır.Ben özellikle İstanbul,Bursa,Ankara,İzmir gibi büyük şehirler için konuşuyorum.Bu şehirlerde bir yerden bir yere giderken ister istemez trafiğin çok hızlı ve yoğun aktığı yollara girmek zorunda kalıyorsunuz.Bu yollarda da kimse gözünüzün yaşına bakmıyor direk dibinize kadar gelip sıkıştırıyor.Orta okuldayken 90 larda 50 lik mobiletimle kısa mesafe şehir dışı yollar gidiyordum ama bu kadar trafik yoktu sanki.Şu anda normal bir yolcukluk yaparken bile sağ şeritte 90-100 ün altına düşemiyorum.Bazen biraz yavaşlayayım etrafı seyredeyim diyorum 70-80 e falan düşüyorum hemen bir tır yada kamyon arkama dayanıp dibime giriyor.

    Yoksa 50 cc küçük motosikletleri seviyorum.Fiyatlar bu kadar saçmalamasaydı hem zevkine şehiriçi takılmaya hem de eşime motosiklet öğretmek için ikinci motosiklet olarak bir tane 50 cc düşünüyordum.

  3. #23

    Üyelik
    12 Ocak 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Dominar 400
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eskiden 50 cc motosikletlerle 100-150 cc motosikletler arasında bariz fiyat farkı vardı.50 cc ye 2000 TL istiyorlarsa benzer özelliklerde 50cc üstü motosiklete 2500-3000 istiyorlardı.50 cc motorların şimdi hem 0 km si hem 2. eli resmen 100-150 cc motosikletlerden pahalı.Kedi pipisi kadar Honda Today lere ciddi ciddi 10.000 TL isteyen bir sürü insan var.50 cc lere o parayı verceğime az kullanılmış yada 0 km bir 150-250 cc alırım,adam gibi sigortasını da yaptırırım vergisini de öderim şehirler arası da gezerim,kedi pipisi kadar motorlara o fiyatları isteyenler bir yerlerine monte eder o motorları.

    50 cc demek alış fiyatı ucuz,işletme maliyetleri ucuz motosiklet demekti zamanında.Ne kadar fırsatçı şark kurnazı halkımız ve esnafımız var.Yok arkadaş sürekli devlete laf sokuyoruz vergilerden ama bizim baştan halkımızda,esnafımızda iş yok.Eline ucuza motosiklete binmek için fırsat geçiyor herkes fiyat arttırarak bu fırsatı yok ediyor.Dünyanın başka hiç bir yerinde kendi kendine kazık atmayı bu kadar seven başka bir halk yok.

    Not:Bu arada arkadaşlar sakın 50cc motorları alıp büyük şehirlerde kullanmaya kalkmayın üstünüzden geçerler görmezler bile.Bu motosikletler anca sakin,küçük şehirlerde,yazlık yerlerde kullanılmaya uygun.Büyük şehirlerde beni 250 cc motosiklet ile bile sıkıştırıyorlar 50 cc motosikletin yoğun trafikte hiç şansı yok.Anca bakkala ekmek almaya gidersiniz.
    50cc moped in segmenti farklıdır. Adı üstünde "moped(motorlu bisiklet)" motosiklet değil. Bu motorlar ekmek(sigorta) su(vergi) istemezler muayenesini yaptırır geçersin alırsın evinin veya işyerinin önüne koyar trafiğin çilesini çekmeden(ufacık oldukları için şehir içinden bahsediyorum) kurumda işin mi var bankayamı gidiceksin ufak bi malzeme almayamı gidiceksin yada bir müşterini 2km uzağamı bırakıcaksın, derdin tasan olmadan çalıştır ve devam et. Az birazda kaliteli olup bakarsan motoruna yıllarca üzülmeden kullanırsın. Benzin konusundan bahsetmişler zaten söylememe gerek yok.
    Gelelim senin dediğine realistik düşündğümde sıfırı 12bin 11 bin 9 bin 10 bin tl olan 125cc nin sıfırı 5 bin 6 bin 4 bin olan 50 liğin neresi pahalı veya yaratılan fırsatı yok etmek? Fırsat gene aynı fırsat ve devam ediyor aslında senin bakış açın "gerici" sadece.
    TR'de Nüfus/Adet oranı olarak hala en çok (ki bu oran hiç bir zaman değişmeyecektir) motosiklet olan il'de yaşıyorum ve 50cc lik mopedimle istediğim her yere trafikde dikkatli sürerek şehir içinde a noktasından b noktasına gidebiliyorum.

  4. #24
    olcaytoshow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Varadero
    50 cc motorlarında pazarda payı yükselirse ona da vergi gelir merak etmeyin.

  5. #25

    Üyelik
    12 Ocak 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Dominar 400
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sende iyice öldürmüşsün 50 cc motoru.

    80 Km hız yapabiliyorum (Uygunluk belgesi alınırken 50 cc olarak alınmış ama sanırım 70 yada 80 cc olarak üretilmiş şüpheliyim bu konuda)
    Bakkala ekmek almak için gitmiyorum bakkal evin yanında hemen, fakat işe gidip gelebiliyorum hergün ve her hava koşulunda.
    Şimdilik Yalova'dan İzmit'e kadar gittim uzun mesafe ama hedefim büyük, güzel bir tur planı var yapmayı düşündüğüm, nasip kısmet

    Velhasıl, evet 50 cc motor trafikte tehlikeli olmakla birlikte, gerekli önlemleri aldığınızda bisikletle dünya turuna çıkmak ne kadar tehlikeli ise, 50 cc'de o kadar tehlikeli.

    Not : Büyükşehir faktörünü atlamışım, evet istanbul gibi trafik akışı ve yoğunluğu olan şehirlerde kullanmak cidden çok riskli bence de, ama şehirlerarası yollarda istediğiniz şehire gidebilmeniz mümkün.
    hangi motor sizde? merak ettim :D

  6. #26
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı Mlhbl07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hangi motor sizde? merak ettim :D
    Şu alttaki

    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  7. #27

    Üyelik
    29 Haziran 2016
    Motosikleti
    Cf Moto 250 nk
    Alıntı Mlhbl07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    50cc moped in segmenti farklıdır. Adı üstünde "moped(motorlu bisiklet)" motosiklet değil. Bu motorlar ekmek(sigorta) su(vergi) istemezler muayenesini yaptırır geçersin alırsın evinin veya işyerinin önüne koyar trafiğin çilesini çekmeden(ufacık oldukları için şehir içinden bahsediyorum) kurumda işin mi var bankayamı gidiceksin ufak bi malzeme almayamı gidiceksin yada bir müşterini 2km uzağamı bırakıcaksın, derdin tasan olmadan çalıştır ve devam et. Az birazda kaliteli olup bakarsan motoruna yıllarca üzülmeden kullanırsın. Benzin konusundan bahsetmişler zaten söylememe gerek yok.
    Gelelim senin dediğine realistik düşündğümde sıfırı 12bin 11 bin 9 bin 10 bin tl olan 125cc nin sıfırı 5 bin 6 bin 4 bin olan 50 liğin neresi pahalı veya yaratılan fırsatı yok etmek? Fırsat gene aynı fırsat ve devam ediyor aslında senin bakış açın "gerici" sadece.
    TR'de Nüfus/Adet oranı olarak hala en çok (ki bu oran hiç bir zaman değişmeyecektir) motosiklet olan il'de yaşıyorum ve 50cc lik mopedimle istediğim her yere trafikde dikkatli sürerek şehir içinde a noktasından b noktasına gidebiliyorum.
    Motosiklet konusunda hiç tecrübem yok. Trafikten bunaldığım için Havalar ısınınca Kuba rx9 alamayı düşünüyorum. Şimdi bu motoru alsam iş görmez mi sıkışık ve yavaş akan trafikte ?

  8. #28
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Motosikleti
    Şimdilik zorunluluktan 4 teker ile çile dolduruyor
    Alıntı Mlhbl07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    50cc moped in segmenti farklıdır. Adı üstünde "moped(motorlu bisiklet)" motosiklet değil. Bu motorlar ekmek(sigorta) su(vergi) istemezler muayenesini yaptırır geçersin alırsın evinin veya işyerinin önüne koyar trafiğin çilesini çekmeden(ufacık oldukları için şehir içinden bahsediyorum) kurumda işin mi var bankayamı gidiceksin ufak bi malzeme almayamı gidiceksin yada bir müşterini 2km uzağamı bırakıcaksın, derdin tasan olmadan çalıştır ve devam et. Az birazda kaliteli olup bakarsan motoruna yıllarca üzülmeden kullanırsın. Benzin konusundan bahsetmişler zaten söylememe gerek yok.
    Gelelim senin dediğine realistik düşündğümde sıfırı 12bin 11 bin 9 bin 10 bin tl olan 125cc nin sıfırı 5 bin 6 bin 4 bin olan 50 liğin neresi pahalı veya yaratılan fırsatı yok etmek? Fırsat gene aynı fırsat ve devam ediyor aslında senin bakış açın "gerici" sadece.
    TR'de Nüfus/Adet oranı olarak hala en çok (ki bu oran hiç bir zaman değişmeyecektir) motosiklet olan il'de yaşıyorum ve 50cc lik mopedimle istediğim her yere trafikde dikkatli sürerek şehir içinde a noktasından b noktasına gidebiliyorum.
    Tam olarak anlatamamışım.En başta başlıkta verilen Kuba motor modellerinden başlayalım.

    Ege 50 : 3157 TL
    http://www.kubamotor.com.tr/model/ege-50/
    Ege 100 : 3082 TL
    http://www.kubamotor.com.tr/model/ege-100/

    100 lük olanın maliyeti doğal olarak 50 lik olandan daha fazla ama 50 lik olan ne hikmetse daha pahalıya satılıyor.Birileri 50 cc ye olan talepten faydalanarak fazla fazla kazanıyor.Bir malı ederinden yükseğe satıyor.Bu daha başlangıç 50 cc olan talep arttıkça 50 cc ler gereksiz yere daha yüksek fiyatlar çekilecek.

    Daha kaliteli Japon malı 50 cc istiyorum diyelim.Honda Today şu anda piyasada yok firmalar da geçen yıllardan kalanları satıyorlar.Buyrun fiyatlara bakalım.

    https://www.sahibinden.com/motosikle...ing=price_desc

    En baştaki 46.500 TL fiyat çeken arkadaş zaten bu fiyatlarla dalga geçmek için açmış ilanı.Zaten forumda da konusu açılmıştı.Diğer gerçekten satanlar 2006 model 11.000 TL,2009 model 10.000 TL ve benzeri abartılı fiyatlarla devam ediyor.

    Görünüşe bakılırsa halkımızda 50 cc ye olan rağbeti fırsata çevirip fiyatları yükseltmiş.Çoğu 2. el modelde normalin çok üstünde fiyatlar var.Sırf trafik sigorta zorunluluğu olmadığı ve vergiden muaf olduğu için.5 yıl öncesine kadar 50 cc ler gerçekten amacına uygun fiyatlandırılan aletlerdi.5 yıl önce trafik sigortası da bu kadar abartı değildi 20-30 TL ye sigorta yaptırdığımı hatırlıyorum.Şu anda 7000-8000 TL fiyat çekilen aletleri 4-5 yıl önce 1000-2000 TL ye zor satıyorlardı.Yanılmıyorsam motosiklet dünyasına yeni adım attığınız için önceki dönemlerdeki fiyatları ve piyasayı pek iyi bilmiyorsunuz.O yüzden şu anki fiyatlar size ucuz ve cazipmiş gibi gözüküyor.

    Ayrıca devlet baba bu olayın farkına varıp bu motosikletlere yada mopedlere tekrardan trafik sigortasını mecburi yaparsa üstüne bir de MTV yi zorunlu tutarsa buna bağlı olarak 2.el fiyatları düşmeye başlarsa yada trafik sigortasız scooterınızla bir gün yolda dolaşan 800.000-900.000 TL lik araçlara küçük bir kaza sonucu hasar verip scooterınızın en az yarı fiyatı kadar tamir parası cebinizden çıkarsa o zaman gerici mi ilerici mi olduğumu görürsünüz.

    Kişi başına düşen motosiklet oranı sigortası motosiklet satarak arttırılmaz.Eğitim ile,alım gücünün yükseltmesi ile,vergilerin makul oranlara çekilmesi ile arttırılır.

  9. #29

    Üyelik
    12 Ocak 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Dominar 400
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tam olarak anlatamamışım.En başta başlıkta verilen Kuba motor modellerinden başlayalım.

    Ege 50 : 3157 TL
    http://www.kubamotor.com.tr/model/ege-50/
    Ege 100 : 3082 TL
    http://www.kubamotor.com.tr/model/ege-100/

    100 lük olanın maliyeti doğal olarak 50 lik olandan daha fazla ama 50 lik olan ne hikmetse daha pahalıya satılıyor.Birileri 50 cc ye olan talepten faydalanarak fazla fazla kazanıyor.Bir malı ederinden yükseğe satıyor.Bu daha başlangıç 50 cc olan talep arttıkça 50 cc ler gereksiz yere daha yüksek fiyatlar çekilecek.

    Daha kaliteli Japon malı 50 cc istiyorum diyelim.Honda Today şu anda piyasada yok firmalar da geçen yıllardan kalanları satıyorlar.Buyrun fiyatlara bakalım.

    https://www.sahibinden.com/motosikle...ing=price_desc

    En baştaki 46.500 TL fiyat çeken arkadaş zaten bu fiyatlarla dalga geçmek için açmış ilanı.Zaten forumda da konusu açılmıştı.Diğer gerçekten satanlar 2006 model 11.000 TL,2009 model 10.000 TL ve benzeri abartılı fiyatlarla devam ediyor.

    Görünüşe bakılırsa halkımızda 50 cc ye olan rağbeti fırsata çevirip fiyatları yükseltmiş.Çoğu 2. el modelde normalin çok üstünde fiyatlar var.Sırf trafik sigorta zorunluluğu olmadığı ve vergiden muaf olduğu için.5 yıl öncesine kadar 50 cc ler gerçekten amacına uygun fiyatlandırılan aletlerdi.5 yıl önce trafik sigortası da bu kadar abartı değildi 20-30 TL ye sigorta yaptırdığımı hatırlıyorum.Şu anda 7000-8000 TL fiyat çekilen aletleri 4-5 yıl önce 1000-2000 TL ye zor satıyorlardı.Yanılmıyorsam motosiklet dünyasına yeni adım attığınız için önceki dönemlerdeki fiyatları ve piyasayı pek iyi bilmiyorsunuz.O yüzden şu anki fiyatlar size ucuz ve cazipmiş gibi gözüküyor.

    Ayrıca devlet baba bu olayın farkına varıp bu motosikletlere yada mopedlere tekrardan trafik sigortasını mecburi yaparsa üstüne bir de MTV yi zorunlu tutarsa buna bağlı olarak 2.el fiyatları düşmeye başlarsa yada trafik sigortasız scooterınızla bir gün yolda dolaşan 800.000-900.000 TL lik araçlara küçük bir kaza sonucu hasar verip scooterınızın en az yarı fiyatı kadar tamir parası cebinizden çıkarsa o zaman gerici mi ilerici mi olduğumu görürsünüz.

    Kişi başına düşen motosiklet oranı sigortası motosiklet satarak arttırılmaz.Eğitim ile,alım gücünün yükseltmesi ile,vergilerin makul oranlara çekilmesi ile arttırılır.
    Tabikide 50 lik olanın fiyatı 100 lüğe oranla daha yükseğe çekilicek çünki arz talep eğrisi dünya'da geçerli. Örn: bulunduğun şehirde semtin elitliğine, konumuna göre yeni bina ile daha varoş semtteki evin fiyatı bir mi?
    Ticaret bu para kazanmayı herkes istiyor demek istediğim o. Ama parayı kazanmak isteyenlerde piyasaya göre hareket etmek mecburiyetindirler motor dan örnek verecek olursakda;Japon malı Pcx 125 12.000TL 50 liği gelse 7.500TL diyebilirler tutupda ona 10.500TL diyemezler ne kadar talep artsada. sadece minik oynama yapabilirler taa ki zamanındaki Sitres çarkının değerlenmesi gibi düşenebilirsin. Rastgele yazdım aklıma gelenleri umarım dediğimi anlatabilmişimdir. Bunu senin bahsettiğin zamanlardaki motosiklet sektörünün ticari faaliyetlerine bakarakda örneklendirebiliriz.

    Senin isyanın aslında üstakıl'a kanunkoyucu'ya sonuç olarak son zamanlarda trend olan bir mevzuya el basıcaz ama alımgücü düşüyor ne kadar rakamlar da oynamalar olsada. Belki duymuşsundur bu tabiri bilmiyorum ama olaya bir BÜTÜN olarak bakmak gerekli. Senin bahsettiğin dönemlerdede en baba motor fiyatına piyasada standart bir lüks araba alabiliyordun şimdi 100.000tl olan bir motosiklet'in parasına standart lüks bir araba bile alamayabilirsin. Sebebi evet dediğin gibi vergiler vs. olabilir ama netice itibari ile 4 tekerli taşıtlarda önceden bu kadar çok vergi yokken vergileri bindirip bu hale getirdiler piyasayı. Aynı uygulamalardan motosiklet piyasasıda nasibini aldı. Olay bu. Piyasanın fiyat oranları aslında hiç bir zaman değişmez sadece rakamlar ve insanların alım gücü değişir. İnsanların alım gücünü düşürüp iç piyasa hareketlerini kısıtlayan pozitif ekonomi bilincini yitiren devlet, üstakıl yavaş yavaş ekonomik olarak çökmeye mahkumdur. Tıpkı çoğu kişinin şu sıralarda ağzında olup altını dolduramadığı bir deyimleşmiş şu cümle gibi; "Ekonomik krizdeyiz baba biz aslında ya"

    Edit: Halkımız konusunda da gerçekten haklısın ama malı ederinde satan adam satabilir malını. 3 5 istisna çıkar fırsatçı çıkar onların da %95'ı ilan haklarını bitirip bi daha koyamazlar motoru tanıdığına ederininde altında satar. Bu istisnai mahluklarada bakıp genel kanıya varmamanız gerekir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------

    Alıntı akgokhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet konusunda hiç tecrübem yok. Trafikten bunaldığım için Havalar ısınınca Kuba rx9 alamayı düşünüyorum. Şimdi bu motoru alsam iş görmez mi sıkışık ve yavaş akan trafikte ?
    rx9 hakkında bilgim yok sadece bi kaç kere trafikde görmüşlüğüm var motoru. gayette görür işlerini

  10. #30
    06Serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara / Çubuk
    Motosikleti
    Honda CBR 250 Repsol
    "Tamamen birinci sınıf kaliteli malzemelerden üretildi" ne demek çin malından ne bekleyeceksin ki. Çok güldüm

  11. #31
    yeditepely - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2017
    Şehir
    istanbul
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eskiden 50 cc motosikletlerle 100-150 cc motosikletler arasında bariz fiyat farkı vardı.50 cc ye 2000 TL istiyorlarsa benzer özelliklerde 50cc üstü motosiklete 2500-3000 istiyorlardı.50 cc motorların şimdi hem 0 km si hem 2. eli resmen 100-150 cc motosikletlerden pahalı.Kedi pipisi kadar Honda Today lere ciddi ciddi 10.000 TL isteyen bir sürü insan var.50 cc lere o parayı verceğime az kullanılmış yada 0 km bir 150-250 cc alırım,adam gibi sigortasını da yaptırırım vergisini de öderim şehirler arası da gezerim,kedi pipisi kadar motorlara o fiyatları isteyenler bir yerlerine monte eder o motorları.

    50 cc demek alış fiyatı ucuz,işletme maliyetleri ucuz motosiklet demekti zamanında.Ne kadar fırsatçı şark kurnazı halkımız ve esnafımız var.Yok arkadaş sürekli devlete laf sokuyoruz vergilerden ama bizim baştan halkımızda,esnafımızda iş yok.Eline ucuza motosiklete binmek için fırsat geçiyor herkes fiyat arttırarak bu fırsatı yok ediyor.Dünyanın başka hiç bir yerinde kendi kendine kazık atmayı bu kadar seven başka bir halk yok.

    Not:Bu arada arkadaşlar sakın 50cc motorları alıp büyük şehirlerde kullanmaya kalkmayın üstünüzden geçerler görmezler bile.Bu motosikletler anca sakin,küçük şehirlerde,yazlık yerlerde kullanılmaya uygun.Büyük şehirlerde beni 250 cc motosiklet ile bile sıkıştırıyorlar 50 cc motosikletin yoğun trafikte hiç şansı yok.Anca bakkala ekmek almaya gidersiniz.
    50 cc kisbeem var ve dediklerinize katılmıyorum.Lütfen kimse bu araclara bınmeden yorum yapmasın..
    mopedim 80 km hıza kadar rahatca cıkıyor.İşim Gebzede ve kartalda oturuyorum.Bazı zamanlar moped ile gittiğimde otobandan gidiyorum.Tamam gittiğim serit emniyet seridi 80 km hızla gıtsem bile ama kimse sıkıstırmıyor.Haftasonları canım sıkılır e5den kadıkoy beykoz dolasır dururum.Otobnda veya e5de sıkıstırmaya rastalamadım ama caddelerde genelde sıkıstırılıyoruz ama bu 50cc oldugu ıcın degıl tum herkesın basına gelen bır durum.

    Kısacası 50cc aldıgım için cok memnunum.Ne sıgorta yaptırdım,ne vergi verıyorum ne ehlıyet yukseltme geregı duydum.cok da az yakıyor.Tavsıye ederim almaya nıyetlenenlere.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)