Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Cafe Racer Project

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    ayetlervaray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Superlight 200
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.youtube.com/watch?v=EK1qfYlvjVg

    CBF 150 Cafe Racer Projesi' nde bu bölümde motoru yüksek ısıya dayanıklı boya ile boyadıktan sonra montaja başlıyorum.

    Sele üzerine daha önce hazırladığım silikon pedi de kullanarak deriden örtü şeklinde bir parça hazırlatıp selenin üzerine uyguluyorum.

    Ardından elektrik tesisatının son montajını yapıyorum. Küçük bir sürpriz olarak yakıt deposu ve selenin bitmiş halini şaseye yerleştirerek bir son görünüm hakkında bir fikir verip, sele üstü derinin rengi ile fikirlerinizi almak istiyorum. Gri mi Siyah mı? Yaptıktan sonra tereddütte kaldım.

    Acaba siyah mı olmalı, ne dersiniz?
    siyah olsun.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Siyah ve çizgili çizgili dikişli olursa çok daha güzel olur

  3. #43
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı E.Yzr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siyah ve çizgili çizgili dikişli olursa çok daha güzel olur
    Youtube da dahil olmak üzere genel öneri siyah olması yönünde. Bu durumda siyah olacak şekilde aynı tasarımı tekrar yaptırmayı planlıyorum.

    Dikişli olması görüntüyü güzelleştirebilir lakin suyun da selenin içine dolmasına ve çürümeyi hızlandırmasına, yağmur sonrasındaki günlerde dahi oturduğumda ıslak pantolonla kalkmama neden olacağı için dikiş düşünmüyorum. Yine de tavsiye için teşekkürler.

  4. #44

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Hocam jantları ne renk yapacaktın? Bence kırmızı yap seleyi. Zaten göze güzel ve çekici gelsin die bu projeye başladın. Bordo ile kırmızı arası güzel bir tonda çok daha hoş durur gibime geliyor. Siyah-altın sarısı çok kombinasyonu çok yapıldı artık.

  5. #45
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam jantları ne renk yapacaktın? Bence kırmızı yap seleyi. Zaten göze güzel ve çekici gelsin die bu projeye başladın. Bordo ile kırmızı arası güzel bir tonda çok daha hoş durur gibime geliyor. Siyah-altın sarısı çok kombinasyonu çok yapıldı artık.
    Jantlar gözde rengi ile aynı, siyah olacak. Seleyi kırmızı değil de kahverengi yapmayı planlamıştım, sonradan griye döndüm. Belki kahverengi daha çok yakışır diye hala düşünüyorum. Ama dikkatli bakınca sele ile deponun bütünlüğü çok iyi oldu. O bütünlüğü bozmamak daha mantıklı. O nedenle genelin de istediği gibi siyah yapmak daha mantıklı gibi geliyor.

    Altın rengi konusuna gelince, altın rengi ve yoğun çekilde kullanılacak mavi sim ile bir deneme yapıcam. Hoşuma giderse eksenden kaçık ve baştan sona yaklaşık 3 cm genişliğinde tek bir çizgi geçmeyi planlıyorum.

    Bunlar kolay konular da asıl egzoz sorununu nasıl çözücem ondan emin değilim. Sanırım bu sorunu çözmek için önce galvaniz boru alıp, sonra o boruya uygun bir boru bükme makinesi imal etmem, ardından da egzoz imali için çalışmam gerekecek. Maksat mümkün olan herşeyi kendimin yapmış olması.
    ...

  6. #46
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Honda CBF 150 Cafe Racer Project #18 [Bitiyor mu ne?]

    CBF 150 Cafe Racer Projesinde bu bölümde jant ve yan ayaklıkları modifiye edip kesiyor ve boyuyorum, arka kampana ve bir iki küçük parçayı da boyadıktan sonra sele üstünü siyah deri ile değiştiriyorum.

    Ardından paslanmaz çelikten zincir muhafazasını yapıp yerine takıyorum.

    Far ve son birkaç küçük parçanın da montajından sonra ön ve arka jantlara sipariş ettiğim lastikleri takıyor ve motosiklete monte ediyorum.

    Ardından yakıt deposunu ve seleyi yerine takıyorum.

    Böylelikle motosikletin bitimine sadece egzoz yapımı kalıyor ve motosiklet son halini gösteriyor.

    Yoksa proje sona mı geliyor? Az kaldı, artık bitiyor...



    Kanala abone olmayı unutmayın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------

    Öncesi



    Sonrası









    snappy x ve Metilen bunu beğendiler.

  7. #47

    Üyelik
    26 Ekim 2017
    Yanlış anlaşılmasın ama o parıldıyan şeyler ne bilmiyorum hiç hoş durmamış. Konsept vs. geriye kalan her şey güzel fakat o parıldama olayı bozmuş.

    Renk örneği olarak da buyurun link vereyim bu ondan kat ve kat daha iyi olacaktır. --> Tıkla

  8. #48
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı SlimeDont adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış anlaşılmasın ama o parıldıyan şeyler ne bilmiyorum hiç hoş durmamış. Konsept vs. geriye kalan her şey güzel fakat o parıldama olayı bozmuş.

    Renk örneği olarak da buyurun link vereyim bu ondan kat ve kat daha iyi olacaktır. --> Tıkla
    Parıldama yok. Sadece metalik boyanın flash ışığına tepkisi

    Pütür üzerine uygulanan metalik boya flash ışığı altında böyle görünüyor, yoksa rengi hafif mat siyah metalik boyadır.

  9. #49

    Üyelik
    28 Nisan 2017
    Fren kaliperinin rengini de değiştirsene hatta olursa arka amortisöründe rengini değiştir çok güzel yapmışsın tebrik ederim ellerine sağlık

  10. #50

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Proje bitti mi bilmiyorum . Cafe racerdan anlamam da güzel durmuş.

    Gözüme iki şey battı estiksel açıdan
    1 motor rengi ,
    2 lastik ve jantlar , (tel jant dişli lastik olsa daha güzel olabilir mi )

    Böyle de güzel durmuş ama düşüncemi paylaşmak istedim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------

    Ön tekere minicik bir karış çamurluk

  11. #51
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Proje bitti mi bilmiyorum . Cafe racerdan anlamam da güzel durmuş.

    Gözüme iki şey battı estiksel açıdan
    1 motor rengi ,
    2 lastik ve jantlar , (tel jant dişli lastik olsa daha güzel olabilir mi )

    Böyle de güzel durmuş ama düşüncemi paylaşmak istedim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------

    Ön tekere minicik bir karış çamurluk
    Henüz bitmedi

    Lastik konusunda ciddi bir araştırma sonucu bu lastiklerde karar kıldım. Youtube' da yorum kısmına cevaben yazdığım bir metni kopyalıyorum;

    Farklı marka-modellerde ve istediğim/aradığım ebatlarda lastiklerden birinin adet fiyatı 600, diğeri 870, bir diğeri ise 1180 TL idi. Adet fiyatı diyorum ve dikkatinizi çekiyorum. İlk videoyu izlerseniz orada da belirttiğim gibi 2100TL' ye alınmış motosiklete 2300 TL lastik parası vermek istemedim. Henüz yol tutuşu ve sürüş dinamiğini test edemedim. Egzoz imalatı sonrası bu konuda da yorum yapabilicem, lastiğin hamuru ANLAS' ın Winter Grip 2 modelinden çok az daha sert, CAPRA' dan biraz daha yumuşak. Deneyip görücez.

    Renk konusu tamamen zevk meselesi. Malumunuz motosikleti tamamen kendi zevkime göre tasarlayıp yapmaya gayret ediyorum. Zevksizsin derseniz eyvallah

    Ancak tel janta özellikle tubed (iç lastikli) tip lastik gerektirdiğinden karşıyım. Elbette ki tel jantlarda tubeless lastik kullanmanın yöntemleri var ancak bunun için yapılmamış bir janta iç lastiksiz lastik uygulayarak ona güvenip 20km/h üzerine dahi çıkmam. Bu yüzden orjinal jantları tercih ettim. Tamamen elimdeki imkanlar ile yaptığım bir proje olduğunu da hatırlatmak isterim
    ...

  12. #52

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Henüz bitmedi

    Lastik konusunda ciddi bir araştırma sonucu bu lastiklerde karar kıldım. Youtube' da yorum kısmına cevaben yazdığım bir metni kopyalıyorum;

    Farklı marka-modellerde ve istediğim/aradığım ebatlarda lastiklerden birinin adet fiyatı 600, diğeri 870, bir diğeri ise 1180 TL idi. Adet fiyatı diyorum ve dikkatinizi çekiyorum. İlk videoyu izlerseniz orada da belirttiğim gibi 2100TL' ye alınmış motosiklete 2300 TL lastik parası vermek istemedim. Henüz yol tutuşu ve sürüş dinamiğini test edemedim. Egzoz imalatı sonrası bu konuda da yorum yapabilicem, lastiğin hamuru ANLAS' ın Winter Grip 2 modelinden çok az daha sert, CAPRA' dan biraz daha yumuşak. Deneyip görücez.

    Renk konusu tamamen zevk meselesi. Malumunuz motosikleti tamamen kendi zevkime göre tasarlayıp yapmaya gayret ediyorum. Zevksizsin derseniz eyvallah

    Ancak tel janta özellikle tubed (iç lastikli) tip lastik gerektirdiğinden karşıyım. Elbette ki tel jantlarda tubeless lastik kullanmanın yöntemleri var ancak bunun için yapılmamış bir janta iç lastiksiz lastik uygulayarak ona güvenip 20km/h üzerine dahi çıkmam. Bu yüzden orjinal jantları tercih ettim. Tamamen elimdeki imkanlar ile yaptığım bir proje olduğunu da hatırlatmak isterim
    Yanlış anlamma hocam emeğinize ve zevkinize bir şey demiyorum .
    Gerçekten çok emek harcamışsınız elinize ve yüreginize sağlık..

    Zaten ben cafe racer dan anlamam ,Benim yorumum sadece kendi kişisel zevkime göre ..

    Tabi bu iş imkan meselesi(zaman ve para) bu ikisi ne kadar çok ise o kadar güzel olur.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.

  13. #53
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Proje henüz bitmedi ancak;

    CBF 150 Cafe Racer Project içerisinde yaptığım işlemlerden hatırladıklarımı aşağıya yazıyorum. Bu işlere kalkışacak arkadaşlar ile bu işleri küçümseyecek arkadaşlara, bu işin arkasındaki maddi ve manevi yükü, emeği ve zamanı belki bu şekilde daha iyi anlatabilirim.

    Zevk meselesidir. Belki eski tipsiz hali daha güzel gelir, belki çok sevilir bilinmez. Ben kendi zevkime uygun bir motosiklet yaptım ve yasaların da ömrümün de elverdiği sürece bunu kullanmak isterim.

    Eşi olmayan bir motosiklet. Dünyada sadece bir tane var.

    Çok mu pahalı? Sayılmaz.
    Benzeri var mı? Olabilir.
    Eşi var mı? Yok!
    Kim yaptı? Ben yaptım 

    Kendi bilgimin ve imkanlarımın sonuna kadar ben yaptım. Bazılarını yapabilmek için yeni şeyler öğrenmem gerekti, yeni alet edevat satın almak hatta o aletleri kendim imal etmek durumunda kaldım, bir yıldan uzun sürdü ama sonunda oldu. Son halini gösterdi, neredeyse bitti.

    Bu ve benzer projelere girmeden önce bilmenizi istediğim bir şey var. Çok ama çok pahalıya mal oluyor. Sadece bunu yapmak için gidip geldiğim günlerdeki yol masrafından bir somunu sökmek için almak zorunda kaldığım küçük bir takıma, harcadığım üstübüden parça yıkamakta kullandığım onca benzin ve balata spreyine, bijon sıkma-sökme tabancasına kadar tüm masrafları motosikletin ilk alımı ve sigorta masrafına kadar topladığımda 13.000 TL’ yi biraz geçtiğini görüyorum ki burada 2007 model bir Honda CBF150’ den bahsettiğimizi hatırlatmak isterim.

    Bunu ciddi şekilde yapmak isterseniz bu rakamları görüyorsunuz. Kaldı ki işçilik kısmı bana aittir. Zorunlu olduğum sele üstü minder haricinde kimseye bir kuruş işçilik vermedim, her şeyi kendim yaptım.

    Yeni bir modeli alıp hazır aldığım bir sele ile değiştirip, bir egzoz ekleyip, farı da yuvarlak yaptıktan sonra da bir gidon değiştirsem belki de daha güzel dururdu. Ama benim stresimi alamazdı, kullanırken aynı hissiyatı veremezdi bana.

    Yapılanlar listesi:

    Motosiklet elektirik tesisatı, motor ile amortisörler ve arka salıncak, tüm boru ve hortumlar da dahil olmak üzere komple söküldü
    Furş bilye takımı değiştirildi
    Gidon iptal edildi, doğrudan amortisörlere bağlı gidon eklendi
    Kumanda düğmelerinin tamamı değiştirildi
    Ön fren kaliperi değiştirildi
    Ön fren hidrolik merkezi ve maneti değiştirildi
    Jikle teli değiştirildi
    Debriyaj maneti ve teli değiştirildi
    Elcikler değiştirildi
    Korna değiştirildi, ikinci korna ve değişim swici eklendi
    Ön amortisörler komple değiştirildi
    Ön aks değiştirildi
    Amortisör körükleri eklendi
    Ön amortisörler komple gövde rengine boyandı
    Kilometre teli ve dişlisi değiştirildi
    Gaz teli değiştirildi
    Ön far ve ön-arka sinyaller değiştirildi
    Ön far amortisör bağlantı ayakları eklendi
    Paslanmaz çelikten yeni ön panel yapıldı
    Yeni ön panele sağ ve sol sinyal lambası eklendi
    Arka stop değiştirildi, ikincil stop eklendi
    İkincil marş butonu eklendi
    Vites – yakıt – devir göstergeleri iptal edildi
    Dikiz aynaları doğrudan gidona bağlanan tiplerle değiştirildi
    Yakıt deposu değiştirildi
    Yakıt depo musluğu değiştirildi
    Yakıt hortumları değiştirildi
    Hava filtre kutusu ve filtresi iptal edildi, direk hava filtresi eklendi
    Ateşleme bobini değiştirildi
    Ateşleme buji kablosu ve piposu değiştirildi
    Ateşleme modülü değiştirildi
    Konjektör değiştirildi
    Stator sargısı komple değiştirildi
    Motor açıldı ve;
    Triger zinciri, kayıcıları ve gergisi değiştirildi
    Motor içerisindeki marş tek yön kavraması değiştirildi
    Buji değiştirildi
    Marş motoru sökülerek temizlendi
    Vites swici değiştirildi
    Karter ve depo havalandırma kontrol valfi temizlendi
    Silindir kapak contası değiştirildi
    Silindir, yanma odası ve piston başındaki karbon birikintileri temizlendi
    Supaplar ve supap tırnakları değiştirildi
    Yağ çubuğu değiştirildi
    Arka maşa değiştirildi
    Arka fren balataları değiştirildi
    Çamurluk iptal edildi
    Şase kuyruğu kesilerek kısaltıldı
    Şasenin çeşitli yerlerindeki gereksiz görünen yerler traşlandı
    Orta sehpa iptal edildi
    Yeni gösterge eklendi
    Paslanmaz çelikten gösterge sacı imal edilerek eklendi
    Yakıt depoön bağlantısı 8cm aşağı ve arka bağlantısı 20 cm kadar ileri alındı, sele oturma noktası da aynı oranda ileri alınmış oldu
    Sele oturma noktası ile gidon bağlantı noktası ve açısı değiştirildiğinden oturuş pozisyonu ve dinamiği tamamen değiştirilmiş oldu
    Yeni yakıt depo kapağı eklendi
    Ön zincir ve arka zincir dişlileri değiştirildi
    Arka zincir flanşı değiştirildi (saplamaları ve rulmanı ile birlikte)
    Arka teker flanş kauçuk bağlantı takozları değiştirildi
    Arka amortisör bağlantı takozları değiştirildi
    Kuyruğa çamurluk eklendi
    Zincir değiştirildi
    Yeni sele sıfırdan üretildi
    Yeni sele için oturma minderi imal değildi
    Yan ayaklıklar kesilerek tasarım değiştirildi
    Ayak pedleri değiştirildi
    Şase komple boyandı
    Şase sele alt kısmına pütür uygulandı
    Sele üstüne ve yakıt deposuna pütür uygulandı
    Sele, yakıt deposu, arka çatal ve bilumum parça yeniden boyandı, boya olarak darbeye dayanıklı anti pas özellikli boya, profesyonel boya tabancası ile uygulandı
    Arka çatal bağlantı rulmanları değiştirildi
    Yakıt depo bağlantı noktaları iptal edildi, yeri değiştirildi
    Elektrik tesisatı komple elden geçirilerek istenen ölçülere getirildi
    Kontak iptal edildi, direksiyon kilidi iptal edildi
    USB şarj aparatı eklendi
    Şase üzerine yeni kontak anahtar yuvası yapıldı
    Yeni kontak anahtarı ve bağlantıları uygulandı
    Sigorta kutusu eklendi, sigorta sistemi değiştirildi
    Akü yuvası sele altına yapıldı
    Akü yenilendi
    Marş kablosu iki katına uzatıldı, şase bağlantısında değişiklik yapıldı
    Marş otomatiği de dahil tüm ünitelerin yerleri iptal edildi, yeni yerleri için bağlantılar eklendi ve gerekli kablolama yapıldı
    Motor yağı değiştirildi
    Fren hidroliği yenilendi
    Jantlar gövde rengine boyandı
    Yeni tarza uygun lastikler takıldı
    Zincir üstüne paslanmaz çelikten sac yapıldı

    Yapılacaklar listesi:

    Ön çamurluk yapılacak
    Arka plakalık yapılacak
    Arka plaka aydınlatmaları yapılacak
    Egzoz borusu yapılacak
    Egzoz susturucusu yapılacak
    Egzoz bağlantıları yapılacak
    Egzoz borusunun risk oluşturan temas noktaları yanmaz örgü ile kaplanacak
    Son ayarlar yapılacak

    Şimdi ise yeni bir proje için yeni bir motosiklet alındı bile. Bu bittiğinde ona başlıycam. Ayrı bir zevk ayrı bir macera, imkanı olan ve denemek isteyen herkese öneririm.

    Anti stres makinesi, beyin masajı yaparcasına insanı rahatlatan bir hobi. Bu proje için öğrenmek zorunda olduğum şeylerin beni daha da geliştirdiğini hissettim ve gördüm.

    Herkese öneririm
    pea ve mombohunter bunu beğendiler.

  14. #54

    Üyelik
    24 Aralık 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Peugeot 103
    Eline emegine saglik Evren Abi muhendislik harikasi oldufunun dusuncesindeyim.
    Kural [ Z ] ve crxforever bunu beğendiler.

  15. #55

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 sl gitti MT 25 geldi
    Emeğinize sağlık harika olmuş, bi ömür boyu sağlıkla binersiniz umarım.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.
    Bağımsızlık benim karakterimdir.

    ATATÜRK

  16. #56
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Tekrar merhabalar

    CBF 150 Cafe Racer Projesinde bu bölümde Egzoz üzerinde çalışıyorum. Orjinal egzozu inceliyor ve egzoz susturucusunu kısaltıyorum.

    Ardından yeni bir ön çamurluk imal ediyor ve pütür uygulayarak gövde rengine boyuyorum.

    Ardından motosikleti çalıştırıyorum ki, egzoz sesi neye benziyor bir görelim. Ve sonunda proje bitiyor.

    Bir yılı biraz aşkın bir sürenin ardından, benim gibi yoğun bir hayatı olan birinin dahi bu tip bir uğraşta birşeyler yapabileceğini de kanıtlamış oluyorum.

    İzleyen ve takip eden herkese ayrı ayrı teşekkür ederim, ancak küçük bir sürprizim var. Yeni proje motosikleti alındı bile, yeni videolar yakında gelecek. Takip etmeye devam edin.

    Honda CBF 150 Cafe Racer Project #19 [Ve Biter]

    YasinC, kefkes, Stock Sever ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  17. #57
    pardus81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hero hunk 150
    Emeğinize sağlık, en baştan beri imrenerek takip ediyorum, benim de hep hayallerimde benzer projeler var ama maddiyat, zaman gibi sebepler engel oluyor, inşallah bir gün olur diyorum. Bize de sizin gibi bu tür projelere başlayıp neticelendirenleri tebrik etmek düşüyor. Tekrar emeğinize sağlık diyerek yeni projenizi merakla bekliyorum.

  18. #58

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrar merhabalar

    CBF 150 Cafe Racer Projesinde bu bölümde Egzoz üzerinde çalışıyorum. Orjinal egzozu inceliyor ve egzoz susturucusunu kısaltıyorum.

    Ardından yeni bir ön çamurluk imal ediyor ve pütür uygulayarak gövde rengine boyuyorum.

    Ardından motosikleti çalıştırıyorum ki, egzoz sesi neye benziyor bir görelim. Ve sonunda proje bitiyor.

    Bir yılı biraz aşkın bir sürenin ardından, benim gibi yoğun bir hayatı olan birinin dahi bu tip bir uğraşta birşeyler yapabileceğini de kanıtlamış oluyorum.

    İzleyen ve takip eden herkese ayrı ayrı teşekkür ederim, ancak küçük bir sürprizim var. Yeni proje motosikleti alındı bile, yeni videolar yakında gelecek. Takip etmeye devam edin.

    Honda CBF 150 Cafe Racer Project #19 [Ve Biter]

    https://www.youtube.com/watch?v=0fkW65lPZZE
    Hayırlı olsun. Ellerine sağlık. Hobi olmuş artık falanca yerde kural[Z] usta var. Motoru ona götür, keyfi yerindeyse bakar die konuşmalar başlar

    Not: Diğer motoru yenge’ye hediye edeceksin dimi? Evlilik yıl dömünde...

  19. #59
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Ben de zincir yağlamak için on dişli muhafazasını söksem elimde kalır mı diye düşünüyorum.

    Çok güzel olmuş, hayırlı olsun.

  20. #60
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı pardus81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emeğinize sağlık, en baştan beri imrenerek takip ediyorum, benim de hep hayallerimde benzer projeler var ama maddiyat, zaman gibi sebepler engel oluyor, inşallah bir gün olur diyorum. Bize de sizin gibi bu tür projelere başlayıp neticelendirenleri tebrik etmek düşüyor. Tekrar emeğinize sağlık diyerek yeni projenizi merakla bekliyorum.
    Dediğiniz gibi maddiyat her an bir duvar gibi karşımıza çıkıyor, lakin doğru bakmayı bilirsek bir yerlerden buna da çözüm bulabiliyoruz. Mesela vatandaş günde bir paket sigarayı hiç ediyorsa bu günde min 10TL duman oluyor demektir ki ayda 300 TL yapar. Yılda 3600TL, asgari ücretle çalışan biri yılının iki ayını sözde keyif için içtiği sigara için çalışıyor. Onun yerine eline bir mini avuç taşlama, mesela dremel alsa (-300 TL) birkaç tane de taş toplasa evde taşı oyup zaman geçirse, kafayı sigarayla değil de onunla dağıtsa... Yapıcı olsa...

    Maddiyat kısmı bir şekilde ite kaka da olsa aşılabiliyor. Tabi ki ucuz demiyorum ancak ulaşılmaz da değil. Zaman konusu da benzer durumda. Mesela TV karşısında harcadığınız zamanı hiç ölçtünüz mü? Günde kaç saatimiz oturup bir ekrana boş bakılarak geçiyor. Benim evimde televizyon yok. Siz de bir gün televizyonu açmayın, kural olsun o gün kesinlikle açılmasın. Bakın neler göreceksiniz, ne muhabbetler ne sohbetler dönecek. Ne kadar çok boş vaktimiz varmış da haberimiz yokmuş diyebileceksiniz.

    Tabi ki bunlar size özel değil, genel durumumuz böyle malesef. Zaman ve maddiyat konuları her ne kadar çok özel konular olsa da elimizdekini doğru yönetmediğimiz için harcıyoruz. Belki bu projede ben de çok zaman harcadım, lakin evde oturup bir tv karşısında geçireceğim potansiyel zamandan çok daha az olduğuna eminim. Ayrıca bu projeyi bitirebilmek için öğrenmek zorunda olduğum şeylerin bana kattıkları da cabası. Size de tavsiye ederim, televizyonu kapatın

    Takip ettiğiniz için ise tekrar tekrar teşekkür ederim. İyi/kötü farketmeksizin en ufak yorum projenin hızlanması ve tamamlanması için bana destek olmuştur. Diğer bir değiş ile projenin tamamlanmasında aslında sizlerin de payı var. Tekrardan teşekkür ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------

    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun. Ellerine sağlık. Hobi olmuş artık falanca yerde kural[Z] usta var. Motoru ona götür, keyfi yerindeyse bakar die konuşmalar başlar

    Not: Diğer motoru yenge’ye hediye edeceksin dimi? Evlilik yıl dömünde...
    Kapım isteyen herkese her zaman açıktır. En azından oturur bir sohbet muhabbet ederiz, özelden mesaj atın yeter

    Diğer motor derken hangisi? Şu anda 4 tane var "MSX125 & INNOVA125 & CBF150 Cafe Racer & MT-07ABS"

    Reklamları geçersek ( ) aslında MSX125' i eşime aldım. Henüz ruhsat onun adına değil. Çünkü bisiklet kullanmayı dahi bilmiyor Motosiklet eğitimlerini tamamlayıp A sınıfı ehliyetini aldığında ruhsat da adına olacak ve artık 3 motosikletim kalacak CBF150' yi bir ay kadar önce sattım. Elimde bunlar kaldı.

    Basit onarım ve tadilata ücret gözetmeksizin yardımcı olabilirim. Maksat muhabbet olsun, isteyen olursa özelden yazsın yeter. Uygun gün ve saatlerde olması şartı ile hayır demem

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------

    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de zincir yağlamak için on dişli muhafazasını söksem elimde kalır mı diye düşünüyorum.

    Çok güzel olmuş, hayırlı olsun.
    Çok teşekkür ederim. Kişisel zevk, beceri ve imkanlarım ile yaptığımdan dolayı herkesin beğeneceğini düşünmüyorum, ancak beğenilmiş olması bana ayrıca bir zevk veriyor, tekrar teşekkür ederim.

    Birşeyleri söküp takmadan, araştırıp okumadan, deneyip bakmadan hiçbirşey öğrenemeyiz. Hele internet gibi derya deniz varken basit işlemleri yapmaktan çekinmek sadece bize zaman ve para kaybettirip kimilerini de zengin eder. Daha cesur olup en azından yapmak istediğinizin örnek veya temel videolarına bakıp, varsa kaynak makale veya tamir kataloglarını okuyup sakin kafayla bir denemek lazım gelir.

    Olmaz derseniz gelin, en azından bir çay içer muhabbet ederiz. O esnada muhafazayı da söküp bir deneriz


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)