Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yağ değişimi yaparken çubuk deliğinden hava basınca..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    01 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special, Peugeot Django 150 Sport
    Bunu duymuştum ustama hadi deneyelim deyince sonuca o da şaşırdı
    https://www.facebook.com/bulentaydog...30696376427565


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    en fazla biraz daha yağ çıkar oda pek bişey farketmez

  3. #3

    Üyelik
    01 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special, Peugeot Django 150 Sport
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en fazla biraz daha yağ çıkar oda pek bişey farketmez
    videoda ne kadar çıktığını görebiliyor musunuz? pek az değil..

  4. #4
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Ilave olarak;

    Bazi ustalar,yağ değişimi sirasinda kontaği açmadan kickstart(ayak marşina 5-6 kez basmak suretiyle Abi boyle eski yağ daha iyi suzulur diyerek aslinda farkinda olmadan balatalara ve motora zarar verebiliyor.

    Sonuçta balata yuzeyinde her ne kadar yağ tabakasi kalsa bile kuru surtunme sonucunda plakalar arasinda çapak kalabiliyor.debriyaj grubu,karterdeki yağ havuzunda hareket ettigi gibi rahat donus saglamiyor.

    Hele hele yağ değişimi esnasinda motor isisi biraz yuksek ise daha vahim,balata yuzeyinden kalkan çapak yeni yağ ile beraber kartere ordanda pompaya dolaşiyor,10bin km olmadan balatam bitti deniliyor.

    Orta sehpada motoru saga/solla yatirmak,ileri geri oynatarak yağ boşaltimi en ideali.

  5. #5

    Üyelik
    01 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special, Peugeot Django 150 Sport
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ilave olarak;

    Bazi ustalar,yağ değişimi sirasinda kontaği açmadan kickstart(ayak marşina 5-6 kez basmak suretiyle Abi boyle eski yağ daha iyi suzulur diyerek aslinda farkinda olmadan balatalara ve motora zarar verebiliyor.

    Sonuçta balata yuzeyinde her ne kadar yağ tabakasi kalsa bile kuru surtunme sonucunda plakalar arasinda çapak kalabiliyor.

    Hele hele yağ değişimi esnasinda motor isisi biraz yuksek ise daha vahim,balata yuzeyinden kalkan çapak yeni yağ ile beraber kartere ordanda pompaya dolaşiyor,10bin km olmadan balatam bitti deniliyor.

    Orta sehpada motoru saga/solla yatirmak,ileri geri oynatarak yağ boşaltimi en ideali.
    benimki 1 lt bile almayan 150 cc scooter.. motora devir falan yapmadan sadece hava basarak 100 cc pis yağdan kurtulmak fena mı ilk defa video ekledim sanırım göremediğiniz için olmayan şeye cevap vermiş olabilirsiniz.. scooter ın yağının dolaştığı yerde debriyaj yok gönül rahatlığı ile yapın bunu eğmekten etkili ve kolay..

  6. #6
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı birbilent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benimki 1 lt bile almayan 150 cc scooter.. motora devir falan yapmadan sadece hava basarak 100 cc pis yağdan kurtulmak fena mı ilk defa video ekledim sanırım göremediğiniz için olmayan şeye cevap vermiş olabilirsiniz.. scooter ın yağının dolaştığı yerde debriyaj yok gönül rahatlığı ile yapın bunu eğmekten etkili ve kolay..
    Gordum dostum,diger kullanıcilar icin ilave bilgi amaçli yorumda bulundum.
    birbilent bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    16 Kasım 2017
    akıllıca .
    birbilent bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)