Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

RS 200 Gundeme gelmeyen sorunlar

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Selam arkadaslar 3 ay once rs 200 almistim ve forumdan takip ettigim kadari ile her zamanki gibi malesef sorunlari kinse dogru duzgun yazmamis ve alinca gormus oldum yine.

    +
    Motosiklet seri ve atik kalkislari.
    Abs avantaj
    Oturus pozisyonu egimli degil normal ve yuksek, yuksek olmasi ileri mesafeleri gormek icin avantaj
    F/p urunu

    - lastikler dandik
    - 2-3 arkadasta motor kitleme sorunu yasanmis ve en onemiside bu bence, forumda boyle konu gormedim hatta foruma yazin dedim arkadaslara yazmadilar sanirim.
    - stop etme sorunu rs de yok diyenler yalan soyluyor hala devam ediyor fakat her motorda degil
    - soguk havalarda calistirinca ekran komple gidip geliyor
    - suspansiyon cok kotu takoz gibi
    - malzeme kalitesi ciddi anlamda cok kotu, oldugu yerde motoru devirseniz ya grenajlar kirilir yada yamulur o derece
    - aynalar cok kotu
    - farlar gidondan bagimsiz bu bana dezavantaj geldi kisiye gore deisebilir
    - aku kötü
    - surus esnasinda ufak bi bosluk olusuyor arada bi yapiyor bunu vitesi atarsinizda gecmez sonra tak diye gecer gibi bisey olusuyor, bir cok kiside olmus bu henuz cozemedim
    - artci tutacagi berbar grenaji delip tutacak yapmislar malzemeden calmak icin fakat artci icin cok kotu olmus.
    Her motosiklet almadan once konulari takip ederim nedense bu yazdiklarimin yarisini goremedim, insan alinca anliyor.. Simdilik aklima gelenler bunlar
    roadpeople, Se-ZeR, birbilent ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    Motosikletsiz biri


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Öncelikle bajaj sahibi değilim uzun süredir onu bir söyleyim

    Lastiklerin kötü olduğu biliniyor.
    Motor kitleme her markada olabilir. Kitlenen motorların neden kitlendiğini, ne olduğunu bilmek gerek. R25'in de ganimet gibi yatak sarma kitleme durumu oldu.
    Soğuk havada ekra gidip geliyorsa üzerindeki dandik akü sebebi. Gerçekten berbat bir akü.
    Racing motorların hepsinde far kısmı sabittir.
    Süspansiyon halbu ki pulsarların biraz yumuşaktır. Bu konuda diğer pulsarlar ile karşılaştırmanı öneririm. Kontrol için.
    Malzeme kalitesi vs çok süper değil ancak vasatta değil. Parasının motoru kısaca.
    TOTEMONS bunu beğendi.

  3. #3
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    10 liraya racer motosiklet alınınca fazla birşey beklememek lazım.Fp ürünü olması onu 1 numara yapmaz.
    Pulsar kullandım. Dağa bayıra ovaya eşek gibi bindim. Akü sorunu var.Değiştirdim yola devam. Harici kalite istiyorsanız iki katı malzeme parası vereceksiniz.
    50000 km gören pulsar var yakın arkadaşımda, o kadar çok düştü kalktı ağlattı üzdü. Ama yolda kalmadı.
    Pulsar ucuz olmasından ötürü hala uzun yıllar binilebilecek bir motosiklet.

  4. #4

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    10 lira degil hocam 14250 tl. Yeni yilda 16000 civari olacak fiyati ve daha 1 yil oncesine kadar 14-15 arasi cbr alabiliyorduk, onlardanda kalite beklemeyelim o zaman

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------

    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle bajaj sahibi değilim uzun süredir onu bir söyleyim

    Lastiklerin kötü olduğu biliniyor.
    Motor kitleme her markada olabilir. Kitlenen motorların neden kitlendiğini, ne olduğunu bilmek gerek. R25'in de ganimet gibi yatak sarma kitleme durumu oldu.
    Soğuk havada ekra gidip geliyorsa üzerindeki dandik akü sebebi. Gerçekten berbat bir akü.
    Racing motorların hepsinde far kısmı sabittir.
    Süspansiyon halbu ki pulsarların biraz yumuşaktır. Bu konuda diğer pulsarlar ile karşılaştırmanı öneririm. Kontrol için.
    Malzeme kalitesi vs çok süper değil ancak vasatta değil. Parasının motoru kısaca.
    Kalite konusuna katilmiyorum ben motoru dusecegim sirada yere dogru biraktim yavasca vites pedali yamuldu, adam seevise gelmis motor oldugu yerde dusmus ayakligi camura gelmis ve gidon maneti alimunyum oldugu icin yamulmus grenaj kirilmis ve arka grenajda cizik vs biseyler vardi

  5. #5

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Ne bekliyorsunuz bilmiyorum. Mt25 i olduğu yerde elimden düşürdüm tamamen de bırakmadım tutmaya çalıştım yavaş vurdu yere ve ayak pegi kırıldı. 150 tl girdi. Koruma takozu denen şeyi biz grenaja zarar gelmesin diye takıyoruz. Yani bazen gerçektem sırf yorumda bulunmak için yazmayın. Gündeme gelmeyen sorunlar başlığı nedir allah için. Direk art niyet çağrıştırıyor. Daha güzel başlık seçilebilir. Ekran, lastik, akü, bunlar çokça konuşulan konular. 2-3 arkadaşta varMIŞ, kim bu arkadaşlar nasıl kullanmış önemli olan bu. R25 lerin bu konuda ünlü olması kullanıcılara bağlı bi durum.
    Manet hangi motorda çelik acaba

  6. #6
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 lira degil hocam 14250 tl. Yeni yilda 16000 civari olacak fiyati ve daha 1 yil oncesine kadar 14-15 arasi cbr alabiliyorduk, onlardanda kalite beklemeyelim o zaman

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------



    Kalite konusuna katilmiyorum ben motoru dusecegim sirada yere dogru biraktim yavasca vites pedali yamuldu, adam seevise gelmis motor oldugu yerde dusmus ayakligi camura gelmis ve gidon maneti alimunyum oldugu icin yamulmus grenaj kirilmis ve arka grenajda cizik vs biseyler vardi
    15yıl öncesine kadar da opel astra alıyorduk 10 milyara. dimi ama :D

  7. #7
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Farlar gidondan bağımsız derken? Hayatınızda ilk defa süpersport sürüyorsunuz sanırım.SS’lerde bağımsız olur zaten.Hangi ss motoru düşürürseniz grenaj yamulur.Ama bir parça grenajı 150 tl.Kawasaki gibi 800 tl değil o yüzden f/p ürünü.

    Gundiliğin dibi sizinki...Zevk almaya bakın

  8. #8

    Üyelik
    16 Nisan 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    pulsar rs 200
    benim sinirimi bozan tek şey bazen sol grenajdan zırıltı geliyor, sadece bende mi var bilmiyorum. Bunun dışında bir sıkıntı yaşamadım süspansiyonları dediğiniz gibi kötü değil. Lastikler Honda da dandik. Artçı için doğru düzgün tutacak yer yok evet ama parasına göre bir motor, paran varsa honda al kimse hondadan iyi olduğunu iddia edemez. Benim tercih edişim de hondaya nazaran daha ucuz ve abs oluşu oldu.
    MD.Murat bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Motor kitleme yapan arkadaşlara bir sorun bakalım vitesi ne zaman değiştiyorlarmış. Vites yükseltme uyarısına uymuyorlarsa motor kitleyebilir. Türkiye'de SS kasa ile satılan her motorun kaderidir bu. Hyosung'un adını çıkarmış milletiz biz.
    mavellen bunu beğendi.

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor kitleme yapan arkadaşlara bir sorun bakalım vitesi ne zaman değiştiyorlarmış. Vites yükseltme uyarısına uymuyorlarsa motor kitleyebilir. Türkiye'de SS kasa ile satılan her motorun kaderidir bu. Hyosung'un adını çıkarmış milletiz biz.
    yalan yok bende cbr 125 vardı red line yapıyordum ne akla hizmetse artık
    zekeriyaimam bunu beğendi.

  11. #11
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Hakkını vermek lazım. İyi gidiyor bu motor. Bir keresinde İzmir yolunda 5-6 araçlık bir RS200 grubuna denk geldim. Peşlerinden gideyim dedim. Baktım ki 120 sabit bile yetmiyor. Bıraktım peşlerini. Daha sonra bir kaç kere arkamda bitip tekrar beni geçtiler. En son arkamda gördüğümde artık beni geçmediler. Anladım ki motor hızlı. Fakat konfor kötü olduğu için sık mola veriyorlar. Beni geçip gittikten sonra bu nedenle tekrar arkaya düşüyorlar

  12. #12
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Yazdıklarınızın çoğu bütün spor motosikletlerde olan şeyler. Sadece birkaç tanesi gerçek sorun.


    - lastikler dandik
    Bütün motosikletler fabrikadan dandik lastikle çıkar. Pulsara özel bir durum değil.

    - 2-3 arkadasta motor kitleme sorunu yasanmis ve en onemiside bu bence, forumda boyle konu gormedim hatta foruma yazin dedim arkadaslara yazmadilar sanirim.
    Motor kitleme sorunu diye bir sorun olamaz. Motor bir kere kitlendi mi binlerce liralık masraf çıkar. Çinli motorlarda bile böyle bir sorun yok. O birkaç arkadaş motoru yağsız çalıştırmışlar galiba.

    - stop etme sorunu rs de yok diyenler yalan soyluyor hala devam ediyor fakat her motorda degil
    Benim motosiklette stop etme sorunu yok. Galiba bazı motorlarda var bilmiyorum. Hiç bundan şikayet edene denk gelmedim.

    - soguk havalarda calistirinca ekran komple gidip geliyor
    Evet bu sorun bütün pulsarlarda var. Saat sıfırlanıyor.

    - suspansiyon cok kotu takoz gibi
    Spor motosikletlerin doğası gereği süspansiyonlar biraz sert olur. Bu sayede virajlarda daha dengeli olursun.

    - malzeme kalitesi ciddi anlamda cok kotu, oldugu yerde motoru devirseniz ya grenajlar kirilir yada yamulur o derece
    İlk defa karenajlı motor kullandın galiba. Devrildiği zaman bütün motosikletler hasar alır. Koruma takozu bu yüzden takılıyor. Plastik kalitesi japonlar gibi değil yinede. Titreyip zırıltı yapıyor bazı parçalar.

    - aynalar cok kotu
    Evet kötü. Buna katılıyorum.

    - farlar gidondan bagimsiz bu bana dezavantaj geldi kisiye gore deisebilir
    Kafa karenajı olan bütün motosikletlerde farlar böyle. Bir sorun değil ki bu.

    - aku kötü
    Anlamadım marş mı basmıyor motorunuz? Akü nasıl kötü olabilir?

    - surus esnasinda ufak bi bosluk olusuyor arada bi yapiyor bunu vitesi atarsinizda gecmez sonra tak diye gecer gibi bisey olusuyor, bir cok kiside olmus bu henuz cozemedim
    Motosikletiniz biraz hor kullanılmış galiba. Şanzımanında boşluk oluşmuş. Ben 21000 kilometredeyim şanzımanda arıza çıkmadı.

    - artci tutacagi berbar grenaji delip tutacak yapmislar malzemeden calmak icin fakat artci icin cok kotu olmus.
    Evet artçı tutacağı yok motorda. Spor motosikletlerde zaten artçı konforu azdır.

  13. #13

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Son maddeyi görmemişim, gerçekten komikmiş. Evet emin ol malzemeden çalmak için yapmışlardır.

  14. #14
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Bir daha gel gel hindistandan
    Sarı saçlım mavi gözlüm

  15. #15
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir daha gel gel hindistandan
    Sarı saçlım mavi gözlüm
    https://static0.cbrimages.com/wp-con...-Bumblebee.jpg
    hiç güleceğim yoktu valla aynısı

  16. #16

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Alıntı akindir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim sinirimi bozan tek şey bazen sol grenajdan zırıltı geliyor, sadece bende mi var bilmiyorum. Bunun dışında bir sıkıntı yaşamadım süspansiyonları dediğiniz gibi kötü değil. Lastikler Honda da dandik. Artçı için doğru düzgün tutacak yer yok evet ama parasına göre bir motor, paran varsa honda al kimse hondadan iyi olduğunu iddia edemez. Benim tercih edişim de hondaya nazaran daha ucuz ve abs oluşu oldu.
    Hayirdir bilader birden savunmaya gecip ataga kalkmissin lastikler alt segment her motorda kotu bunu biliyoruz zatende, yazayim dedim ben honda ile felan kiyaslamadim motoru. F/P urunu oldugynuda ayrica belirttim konuyu acmamdaki asil amacimda daha once kimsenin dile getirmedigi veya benim goremedigim sorunlari insanlarin bilmesi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------

    15 yil ile 1 yil arasinda cok fark var dimi ama..

  17. #17
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Adam kendi çapında motorun artı eksilerini söylemiş. Fanboylarda adamı taşlıyor. Sen cebinden para harcayıp o motoru alınca dünyanın en iyi motosikleti olmuyor o. Kargaya yavrusu kuzgun gözükse de arada birileri çıkıp eleştiri yapabilir. Neden zorunuza gidiyor motorunuzun eleştirilmesi ?

    Madem bu adam haksız yere motoru yeriyor, kaç taneniz çıkıp ta eleştiri odaklı inceleme yapıp buraya aktardı ?

  18. #18
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adam kendi çapında motorun artı eksilerini söylemiş. Fanboylarda adamı taşlıyor. Sen cebinden para harcayıp o motoru alınca dünyanın en iyi motosikleti olmuyor o. Kargaya yavrusu kuzgun gözükse de arada birileri çıkıp eleştiri yapabilir. Neden zorunuza gidiyor motorunuzun eleştirilmesi ?

    Madem bu adam haksız yere motoru yeriyor, kaç taneniz çıkıp ta eleştiri odaklı inceleme yapıp buraya aktardı ?
    Adam mantıklı bir eleştiri yapmamış ki. Scootera binip "Debriyajı nerede bunun?" demek gibi.

  19. #19

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazdıklarınızın çoğu bütün spor motosikletlerde olan şeyler. Sadece birkaç tanesi gerçek sorun.


    - lastikler dandik
    Bütün motosikletler fabrikadan dandik lastikle çıkar. Pulsara özel bir durum değil.

    - 2-3 arkadasta motor kitleme sorunu yasanmis ve en onemiside bu bence, forumda boyle konu gormedim hatta foruma yazin dedim arkadaslara yazmadilar sanirim.
    Motor kitleme sorunu diye bir sorun olamaz. Motor bir kere kitlendi mi binlerce liralık masraf çıkar. Çinli motorlarda bile böyle bir sorun yok. O birkaç arkadaş motoru yağsız çalıştırmışlar galiba.

    - stop etme sorunu rs de yok diyenler yalan soyluyor hala devam ediyor fakat her motorda degil
    Benim motosiklette stop etme sorunu yok. Galiba bazı motorlarda var bilmiyorum. Hiç bundan şikayet edene denk gelmedim.

    - soguk havalarda calistirinca ekran komple gidip geliyor
    Evet bu sorun bütün pulsarlarda var. Saat sıfırlanıyor.

    - suspansiyon cok kotu takoz gibi
    Spor motosikletlerin doğası gereği süspansiyonlar biraz sert olur. Bu sayede virajlarda daha dengeli olursun.

    - malzeme kalitesi ciddi anlamda cok kotu, oldugu yerde motoru devirseniz ya grenajlar kirilir yada yamulur o derece
    İlk defa karenajlı motor kullandın galiba. Devrildiği zaman bütün motosikletler hasar alır. Koruma takozu bu yüzden takılıyor. Plastik kalitesi japonlar gibi değil yinede. Titreyip zırıltı yapıyor bazı parçalar.

    - aynalar cok kotu
    Evet kötü. Buna katılıyorum.

    - farlar gidondan bagimsiz bu bana dezavantaj geldi kisiye gore deisebilir
    Kafa karenajı olan bütün motosikletlerde farlar böyle. Bir sorun değil ki bu.

    - aku kötü
    Anlamadım marş mı basmıyor motorunuz? Akü nasıl kötü olabilir?

    - surus esnasinda ufak bi bosluk olusuyor arada bi yapiyor bunu vitesi atarsinizda gecmez sonra tak diye gecer gibi bisey olusuyor, bir cok kiside olmus bu henuz cozemedim
    Motosikletiniz biraz hor kullanılmış galiba. Şanzımanında boşluk oluşmuş. Ben 21000 kilometredeyim şanzımanda arıza çıkmadı.

    - artci tutacagi berbar grenaji delip tutacak yapmislar malzemeden calmak icin fakat artci icin cok kotu olmus.
    Evet artçı tutacağı yok motorda. Spor motosikletlerde zaten artçı konforu azdır.
    Akusu kotu hatta motoru sifir alirken servisten degisenler bile var. Serviste kabul ediyor bunu ve ekran kapanmasinin sebeplerinden biride akudur ve bircok servis akuyu degistiriyor. Her pulsarda ekran kapanmiyor ornegin benim motorda kapanmadi. Motorum aksine cok sakin kullanildi ve 1600 km de su anda. Butun motorlar fabrikadan dandik lastik ile cikmaz yaniliyorsunuz örnegin ktm vardi ama modeli unuttum. Plastik kalitesi harici alimunyum olan bolgelerde dandik her aliminyum o kadar kolay yamulmaz ayrica plastik kalitesi olarak, arkadasin birisi yazmis ilk defa grenajli motora biniyorsun diye, hayir ilk defa binmiyorum en basiti 2 tane apache ile 35 bin km yaptim ve iki uc kez kaza yapmisimdir hafif kazalarin hic birisinde ne grenaj kirildi nede ayak pedi vs yamuldu.. on koruma demiri var ama yinede yere deyen parcalar olmustu ve malzeme kalitesi cok acik sekilde belli ediyor kendisini..


  20. #20
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adam mantıklı bir eleştiri yapmamış ki. Scootera binip "Debriyajı nerede bunun?" demek gibi.
    Kime göre mantıklı ? Sen aç bi konu, eleştiri yap o zaman kendi mantığınla.

    Hep bir ağızdan hurraa adam taşlıyosunuz. Tam fanboy refleksleri.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)