Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Analiz: BMW'nin Yitip Giden Bir Modeli

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Benellinin 94 ye ürettiği motosiklete bak sonrada çinli diye alma


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Suzuki Vanvan
    Alıntı Ros1n2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benellinin 94 ye ürettiği motosiklete bak sonrada çinli diye alma
    Benelli'nin şimdiki modellerini veya eski modellerini kullanmadım fakat Benelli'nin büyük bir geçmişi olduğu aşikâr. Şuan bir şeyler üretirken eski ürettiği motosikletlerden edindikleri tecrübeleri mutlaka kullanıyorlardır.

  3. #43
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Suzuki Vanvan


    elektriklisinin gelme söylentileri var yabancı forumlarda...

  4. #44

    Üyelik
    10 Temmuz 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Yamaha MT-25 & Honda XL 185S
    iran da birçok motosiklette gölgelik kullanıyorlar traktörlerdeki mantığa benzer. şehir içi kullanılan motorlarda güneşten korunmak için mantıklı aslında.

  5. #45

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    eskiden Shenke Galaxy diye üstü açılıp kapanabilen müzik sistemli bir motor vardı.. şimdi onun 50c.c liği çıksa ne harika olur.. hem üstü kapalı hem 50c.c trafik sigorta olayı yok mtv yok yakıtı koklar üstükapalı tam şehir içi sürmelik motor aç müziğini git..

  6. #46

    Üyelik
    12 Ekim 2018
    Mükemmel bir motosiklet.2017 yılında aldım.Güvenli,rahat,yol tutuşu da süper.185 kg ama 110 km hıza zorlanmadan çıkıyor.Resimlere bakarak tipini beğenmeyenler bir de gerçeğini görsün.Dünyanın en güvenli motosikleti.

  7. #47
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Tam scotty lik motor..

  8. #48
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Suzuki Vanvan
    Alıntı gokhanbmw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mükemmel bir motosiklet.2017 yılında aldım.Güvenli,rahat,yol tutuşu da süper.185 kg ama 110 km hıza zorlanmadan çıkıyor.Resimlere bakarak tipini beğenmeyenler bir de gerçeğini görsün.Dünyanın en güvenli motosikleti.
    Biraz bahseder misiniz kullanımı hakkında?

  9. #49
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı gokhanbmw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .....Dünyanın en güvenli motosikleti.....
    o küçük tekerleklerle fazla iddialı olmadımı bu yorum

  10. #50

    Üyelik
    12 Ekim 2018
    Bu motosiklet 125 cc ama düz yolda hiç zorlanmadan hızlanıyor. Yokuşlarda biraz hızı düşüyor tabi ağırlığına bağlı olarak. Abs frenler çok güven verici. Önden hiç rüzgar almıyor, yanlardan az alıyor. Çok rüzgarlı havalarda öndeki cam biraz sağa sola dengesini bozar gibi oluyor ama sıkıntı olmuyor. Kontrayla virajlarda biraz yatabiliyorsun, devrilme riski falan yok. Bu yaz Antalya'ya gittim. Yağ gibi gidiyor 90 -100 -110 hızlarda.Tek dezavantajı sırtınızı yaslayarak oturduğunuz için biraz kalçayı ağrıtıyor sele. Ona da şişme yastık aldım bir spor mağazasından sorun çözülecek gibi. Emniyet kemerleriyle her tarafı çelik olan bir kafese bağlısınız ve düşseniz ve kaza yapsanız bile bir şey olmayacağını bilmeniz mükemmle bir duygu.Bu motorun ensevdiğim yanı bu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

    Her tarafı çelik borularla çevrili üstten üç ton ağırlığa dayanıklı bir kafese yarış arabalarındaki emniyet kemeri sistemiyle bağlı olmaktan daha güven verici ne olabilir? Tekerlek boyutu bence hiç önemli değil.Youtube dan BMW c1 crash yazarak aratmanı tavsiye ederim. Bu motoru 2000 li yıllarda İstanbul'da yunuslara vermişler. Birisi martıya çarpmış, birkaç tanesi de düşüp sürklenmiş ama hiçbiri yara bile almadan kurtulmuş. Bir abi anlattı.
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o küçük tekerleklerle fazla iddialı olmadımı bu yorum


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------

    Bu motosiklet 125 cc ama düz yolda hiç zorlanmadan hızlanıyor. Yokuşlarda biraz hızı düşüyor tabi ağırlığına bağlı olarak. Abs frenler çok güven verici. Önden hiç rüzgar almıyor, yanlardan az alıyor. Çok rüzgarlı havalarda öndeki cam biraz sağa sola dengesini bozar gibi oluyor ama sıkıntı olmuyor. Kontrayla virajlarda biraz yatabiliyorsun, devrilme riski falan yok. Bu yaz Antalya'ya gittim. Yağ gibi gidiyor 90 -100 -110 hızlarda.Tek dezavantajı sırtınızı yaslayarak oturduğunuz için biraz kalçayı ağrıtıyor sele. Ona da şişme yastık aldım bir spor mağazasından sorun çözülecek gibi. Emniyet kemerleriyle her tarafı çelik olan bir kafese bağlısınız ve düşseniz ve kaza yapsanız bile bir şey olmayacağını bilmeniz mükemmle bir duygu.Bu motorun ensevdiğim yanı bu.
    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz bahseder misiniz kullanımı hakkında?

  11. #51
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı gokhanbmw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ......Tekerlek boyutu bence hiç önemli değil.....
    yoldan kaynaklı tutunma sorunlarını bertaraf edebilmesi için lastiğin ebadı önemlidir...
    kafes ve emniyet kemerine güvenip kötü zeminde sınırları zorlamayın , aşırı rüzgarlı havadada köprülerden geçmenizi tavsiye etmem , küçük tekerli sukuterler oldukça savrulur , C1 in havaleli yapısı yüzünden çok daha fazla etkileneciğini düşünüyorum , hatta İzmir Çeşme yolunda esen sürekli sert rüzgarlarda o motoru stabil sürmek imkansız olacaktır...

  12. #52
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Suzuki Vanvan
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yoldan kaynaklı tutunma sorunlarını bertaraf edebilmesi için lastiğin ebadı önemlidir...
    kafes ve emniyet kemerine güvenip kötü zeminde sınırları zorlamayın , aşırı rüzgarlı havadada köprülerden geçmenizi tavsiye etmem , küçük tekerli sukuterler oldukça savrulur , C1 in havaleli yapısı yüzünden çok daha fazla etkileneciğini düşünüyorum , hatta İzmir Çeşme yolunda esen sürekli sert rüzgarlarda o motoru stabil sürmek imkansız olacaktır...
    +1
    Katılıyorum. Lastik ebadı bu kadar ufakken çokta güvenli veya dengeli dememiz doğru olmaz.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)