Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

500R Hız Denemesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #101
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Metela adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerçekten nerede eski 500 ler, bende er-5 vardı 50 beygir, 210 km hıza çıkmıştım, şu an altımdaki 75 beygir gayet de torklu bir makina, birkaç denememde tabi ön cam ve topcase olsa da 200'ü zor gördüm hadi çantayı çıkartsam 210'u zor görür.
    CP2'bloğun alt devirleri dolu ama üstler de güç yok


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Metela adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerçekten nerede eski 500 ler, bende er-5 vardı 50 beygir, 210 km hıza çıkmıştım, şu an altımdaki 75 beygir gayet de torklu bir makina, birkaç denememde tabi ön cam ve topcase olsa da 200'ü zor gördüm hadi çantayı çıkartsam 210'u zor görür.
    Evet ...gerçekten de nerede eski 500'ler (er5,gs500). Arka freni kara düzen kampana,besleme sistemi:karbüratör...210 yapsa ne olur? Yapmasa ne olur? R25 de iyidir,fakat cbr500r daha kalite ve uzun ömürlu.
    The Power of The Dreams.

  3. #103

    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    1998 electra glide
    Bu motor SS motor gibi gözükse de hız motoru değil Yol motoru yani hız beklemek biraz saçmalık olur.

  4. #104

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Metela adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerçekten nerede eski 500 ler, bende er-5 vardı 50 beygir, 210 km hıza çıkmıştım, şu an altımdaki 75 beygir gayet de torklu bir makina, birkaç denememde tabi ön cam ve topcase olsa da 200'ü zor gördüm hadi çantayı çıkartsam 210'u zor görür.
    *
    Yani eskinin 50 BG'si şimdiki 75 BG'den daha güçlüymüş öyle mi ? Tracer 700'e ER-5 motorunu koysak kaç yapar acaba onu düşünmek lazım ?
    dyavol-77 bunu beğendi.

  5. #105
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Suzuki gs500 stock sesi de gidişi de nefistir, Kawasaki Er-5 ondan bir tık daha iyi gider 200 civarı görür 5 saniye civarı da 0-100 km hızlanması var. Bahsi geçen 250cc'ler ile kalkınca 2-2,5 saniye kadar fark atacağı zaten kesin. O yüzden cbr500r için "bu ne kadar az gidiyor böyle" konusunda nihai ulaşılabilir son hız olarak değil de o hıza ne kadar sürede ve ne kadar eforsuz çıkılıyor diye bakarım. Ayrıca yine bahsi geçen 250 cc motorların bu kadar sıkıştırma ile nerelerinden neler çıkıyor hepimiz biliyoruz. Gerek yok artık yeter şu ben cbr250 ile 180 bastım r25 ile 190 gördüm muhabbetleri kabak tadı vereli çok oldu. 180 km sürat çok ciddi bir sürattir çoğunuzun motosikletini geçtim arabasının bile bu sürate çıkamadığına bahse girerim o yüzden bu seviyedeki süratleri küçümsemeyiniz.

  6. #106
    ShipShaq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2020
    Motosikleti
    Triumph Street Triple R (2021)
    VAKA 1:
    Bir gün benzin istasyonunda pompacı arkadaşla şöyle bir diyalog geçti aramda.

    P: Abi bu kaçlık?
    B: 500
    P: Abi kaç yapıyo bu?
    B: 188 son hız.
    P: Ohooo boşuna para vermişsin benim CG'de aynı hızı yapıyo.
    B: :D, o hızla kaç km gidebiliyorsun?
    P: Abi rahat 1-2 km giderim (Böbürleniyor bu arada 1-2 km çokmuş gibi)

    Uzun yoldayım bu arada, otobanda bir istasyon. O sırada benzin aldığımdan dolayı şöyle cevap verdim.

    B: Ben depoyu bitirene kadar 170-180 gidiyorum o iş nasıl olacak peki?
    P: Sessizlik

    VAKA 2:

    Bir arkadaşla tanıştım. Yaşı da büyük gösterdiğinden muhabbete başladık.R25 var bu arkadaşta. Neyse konu CBR500R'a geldi.

    R25'ci: Bu motor iyi hoşta, 500 cc olmasına rağmen R25 deliyor (Kabarıyor hindi gibi).
    B: Doğrudur kardeşim
    R25'ci: Valla bak, ben bi keresinde 194 gördüm. Seninkini rahat geçer.
    B: O zaman şöyle yapalım, hemen bir sözleşme yapalım aramızda, şu yolda şu km kadar sürecez, kazanan anahtarı verir. Razı mısın?

    Suratı düştü tabii. Yok be iddia haramdır vs. Edebiyat yapmaya başladı.

    B: Hadi Allah'a emanet dedim kardeşim görüşürüz.
    Hemen ayrıldım yanından.
    O gün bu gündür hiç bir R25 sahibiyle muhatap olmuyorum ( tabi genelleme olmasın illa ki olgun insanlar vardır aralarında).

    Ama genel olarak R25 sahiplerinin karakter yapısını gerek gerçek hayatta, gerek sosyal mecralarda yeterince analiz ettiğimi düşünüyorum. Özellikle 18-23 yaş arası kardeşlerimizin. En büyük şeyi(anladınız siz onu) kendinde sanma psikolojisi.

    CBR500R 'a gelecek olursak. 1 senedir kullanıyorum, ilk motorum, 10.000+ kullandım. Araştırarak aldım. Tüm ihtiyaçlarımı karşılıyor.

    * Gazı sonuna kadar abansan bile tekere kalkmıyor.
    * Işıklarda kalkışta araçların arasında kalma tehlikesi yok.
    * Sollamaya çıkınca tereddüte düşürmüyor.
    * Şekli şemali çok güzel, bakan dönüp bir kez daha bakıyor gerçekten yakışıklı.
    * SS oturuşu yok, hafif öne eğik bir oturuş. Benim gibi bel rahatsızlığı çeken biri için biçilmiş kaftan.
    * Az devir çevirdiğinden dolayı uzun ömürlü. ( Yabancı forumlarda 100.000 mil deviren insanlar var.)
    ve benim gibi İstanbul içi süren birisi için;
    YAKMIYOR KARDEŞİM MOTOR YAKMIYOR. Bir depoyu ağzına kadar doldur. 400km kullan.

    Sın hzı ktü ama .s.s.s

    Napacaksın kardeşim 250+ hızları. Bir çıktın iki çıktın ee sonra? Ölmeyi bayılmak mı zannediyorsun. Ya bi kere 180'le giderken kaskın camına arı çarptı, şirazem kaydı. Napacağım üstünü?

    Motoru yükseltmek istesem, bütçem de olursa, kesinlikle bunu satmam dursun kenarda. İstanbul için velinimet. Şehir içi fıtı fıtı takıl.

    Yorumlarım bunlar.

    R25'ci tayfa açtım göğsümü bekliyorum gelin.

  7. #107
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı ShipShaq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    VAKA 1:
    Bir gün benzin istasyonunda pompacı arkadaşla şöyle bir diyalog geçti aramda.

    P: Abi bu kaçlık?
    B: 500
    P: Abi kaç yapıyo bu?
    B: 188 son hız.
    P: Ohooo boşuna para vermişsin benim CG'de aynı hızı yapıyo.
    Ben o durumlarda analog göstergemi elimle kapatıp pompacıya "rüzgar önden esmiyorsa 310-315 , rüzgar önden esiyorsa 280-290'da kesiciye giriyor kardeşim" diyorum. Pompacının tipi değişiyor, şirazesi kayıyor.

  8. #108
    Av.Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Mt-25 Abs
    Her şey hız mı arkadaş. Sanki sürekli tapa gaz gidiyorsunuz. Türkiye de bile o hızlar tehlikeli. Otoyol diyorsun orada bile inek girer çukur olur neler neler. Cbr 500r mis gibi motordur. Fiyatı biraz daha uygun olsaydı kesinlikle düşünürdüm.

  9. #109
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    *
    Yani eskinin 50 BG'si şimdiki 75 BG'den daha güçlüymüş öyle mi ? Tracer 700'e ER-5 motorunu koysak kaç yapar acaba onu düşünmek lazım ?
    Hiç bir şey yapamaz.Abarttıkları kadar bir gücü veya torku yok.Mt07'deki dişli oranları ile bir değil. Mt-07'deki veya Mt serisindeki amaç Hız değil Torktur.Eski nesildeki hiçbir motorda bu torku hissettiremez.Crossplane felsefesine göre yapılmıştır. Pararel çift silindirli motorlar bu tork'a ulaşamaz.
    2014 Model Mt-07 ABS 25.000km,2015 Model Tracer900 18Bin km kullandım. Şuanda da 2020 Model Tracer900 2500 km oldu.Tracer 900, 225 hız limiti koymuşlar.
    225'i 2 kişi yokuştada yapıyor.2 kişide düz'de yapıyor.Eğer güç açılsa 275 yaptığı videoları mevcut.
    Sizin mantığınıza göre 4 silindirli Naked motorların 300 yapması lazım.Ama Gsr 600'de 243 gördüm.
    Sözün özü.Kaç gördüğü değil.Ne kadar hızı ne kadar sürede gördüğüdür.
    Bu konu'yu tesadüf okudum.Arkadaşıma Cbr 500 almak istedik.Videolarda 180-190 yaptığını gördüm.
    Herkesin aklındaki tek soru R25'te zaten bunu yapıyor diyeceğini düşünerek bu konuya açıklık getirmek istedim.

  10. #110
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Ne R25, ne de CB500 kullandim ama okuduklarimdan anladigim kadariyla R25 biraz daha kivrak ve atik, CB500 te biraz daha hantal galiba oyle mi?


  11. #111
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne R25, ne de CB500 kullandim ama okuduklarimdan anladigim kadariyla R25 biraz daha kivrak ve atik, CB500 te biraz daha hantal galiba oyle mi?

    https://images.dailykos.com/images/3...ge/ShitFan.png
    benim anladığım
    R25 = çingene atı (yüksek hıza çıkarsa ömründen yiyor)
    500R = arap atı (aynı hızda gitsede kaybettiği bişey yok)
    since 1987

  12. #112
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Benim anladığım; 180-190 gibi hızlara çıkmak için R25 aşağı eğimli yol, arkadan esen rüzgar ve domalma isterken Cbr 500'de gazı açıp vites değiştirmek yeterli.

  13. #113

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı ShipShaq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    VAKA 1:
    Bir gün benzin istasyonunda pompacı arkadaşla şöyle bir diyalog geçti aramda.

    P: Abi bu kaçlık?
    B: 500
    P: Abi kaç yapıyo bu?
    B: 188 son hız.
    P: Ohooo boşuna para vermişsin benim CG'de aynı hızı yapıyo.
    B: :D, o hızla kaç km gidebiliyorsun?
    P: Abi rahat 1-2 km giderim (Böbürleniyor bu arada 1-2 km çokmuş gibi)

    Uzun yoldayım bu arada, otobanda bir istasyon. O sırada benzin aldığımdan dolayı şöyle cevap verdim.

    B: Ben depoyu bitirene kadar 170-180 gidiyorum o iş nasıl olacak peki?
    P: Sessizlik

    VAKA 2:

    Bir arkadaşla tanıştım. Yaşı da büyük gösterdiğinden muhabbete başladık.R25 var bu arkadaşta. Neyse konu CBR500R'a geldi.

    R25'ci: Bu motor iyi hoşta, 500 cc olmasına rağmen R25 deliyor (Kabarıyor hindi gibi).
    B: Doğrudur kardeşim
    R25'ci: Valla bak, ben bi keresinde 194 gördüm. Seninkini rahat geçer.
    B: O zaman şöyle yapalım, hemen bir sözleşme yapalım aramızda, şu yolda şu km kadar sürecez, kazanan anahtarı verir. Razı mısın?

    Suratı düştü tabii. Yok be iddia haramdır vs. Edebiyat yapmaya başladı.

    B: Hadi Allah'a emanet dedim kardeşim görüşürüz.
    Hemen ayrıldım yanından.
    O gün bu gündür hiç bir R25 sahibiyle muhatap olmuyorum ( tabi genelleme olmasın illa ki olgun insanlar vardır aralarında).

    Ama genel olarak R25 sahiplerinin karakter yapısını gerek gerçek hayatta, gerek sosyal mecralarda yeterince analiz ettiğimi düşünüyorum. Özellikle 18-23 yaş arası kardeşlerimizin. En büyük şeyi(anladınız siz onu) kendinde sanma psikolojisi.

    CBR500R 'a gelecek olursak. 1 senedir kullanıyorum, ilk motorum, 10.000+ kullandım. Araştırarak aldım. Tüm ihtiyaçlarımı karşılıyor.

    * Gazı sonuna kadar abansan bile tekere kalkmıyor.
    * Işıklarda kalkışta araçların arasında kalma tehlikesi yok.
    * Sollamaya çıkınca tereddüte düşürmüyor.
    * Şekli şemali çok güzel, bakan dönüp bir kez daha bakıyor gerçekten yakışıklı.
    * SS oturuşu yok, hafif öne eğik bir oturuş. Benim gibi bel rahatsızlığı çeken biri için biçilmiş kaftan.
    * Az devir çevirdiğinden dolayı uzun ömürlü. ( Yabancı forumlarda 100.000 mil deviren insanlar var.)
    ve benim gibi İstanbul içi süren birisi için;
    YAKMIYOR KARDEŞİM MOTOR YAKMIYOR. Bir depoyu ağzına kadar doldur. 400km kullan.

    Sın hzı ktü ama .s.s.s

    Napacaksın kardeşim 250+ hızları. Bir çıktın iki çıktın ee sonra? Ölmeyi bayılmak mı zannediyorsun. Ya bi kere 180'le giderken kaskın camına arı çarptı, şirazem kaydı. Napacağım üstünü?

    Motoru yükseltmek istesem, bütçem de olursa, kesinlikle bunu satmam dursun kenarda. İstanbul için velinimet. Şehir içi fıtı fıtı takıl.

    Yorumlarım bunlar.

    R25'ci tayfa açtım göğsümü bekliyorum gelin.
    Allah kaza bela vermesin. A1 ehliyetim var kismetse yaza dogru A2 alacagim. A almayacagim, cunku hayallerimin motoruna A2 yetiyor

    Kendi sahsi fikrim, cbr500 bence tam bir motosiklet. Herseyiyle tam.

  14. #114

    Üyelik
    23 Aralık 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Ducati streetfighter 848
    Arkadaşlar bende 500f vardı kesici yüzünden gitmiyor kesiciyi kaldırsan dişli büyütsen belki 200 görür acaip seri motorlar fakat ben hiç gerek duymadım çünkü ara sıra yol yapan genel şehir içi gazlayan tayfanın motoru az yakıyor motor ömrü iyi bakımını yapar yağını suyunu eksik etmezsen güzel yol arkadaşı olacak motor 500x olsa şöyle 60 hp falan yok satardı.

  15. #115
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Grup sürüşlerinde cbr650f'i olan arkadaşımı benim 390'dan indiremiyorum bende cbr la takılıyordum işime geliyor :D İnanın 250 yapıcam diye sürmesi işkence olan ağır ve heybetli motor kullananlar motor sürmenin aslında okadarda zor olmadığını ve 250 yapmadanda keyif alınabildiğini görünce şaşırıyorlar. Grupta mt09 650f r6 gibi makinalar var ama en çok keyif alanın ben olduğuma yemin edebilirim ama ispatlayamam

  16. #116
    TheGokay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Custom Yamelli XSR 07
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu motoru r25le kıyaslayanlar için arka dişliyi torku 30lara düşecek kadar küçülteceksin ve r25le kapıştıracaksın. Bak bakalım bidaha konuşuyolar mı 🙂 500cc ile 250ccyi stok hızları üstünden kıyaslamak cahilliktir.
    Mesela dediğinizi ben kendi motorum mt03 de denedim. 660 cc tek silindir motor göstergede 175 görüyor gps de 165 ortalama. Ben motorun 56 Nm torkunu ön dişliyi ellemeden arkayı 47 dişliden 32 ye düşürerek anca 36 Nm ye çekebildim. Tork böylelikle yüzde -38.2 azaldı Top speed de aynı şekilde arttı. Yani motorun Gps top speedi 165 den 227 ye çıktı. Ve bu motor 7500 de kesiciye giriyor ve top speedi zorlanmadan her seferinde kesicide görebiliyor. Ama böyle bir şeye ne gerek var tartışılır ?
    tommygun bunu beğendi.
    200 NS --> TNT 250 --> Xtreme Max Enduro --> MT 03 660 --> 2015 XJ6 --> Custom Yamelli XSR 07

  17. #117

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    cbr500 a2 nin son demi diye biliyorum o yüzden bu şekilde yapılmış bir motor.evet 500lük 2 silindir diyoruz ama o kadar gitmiyor gidemiyor.r25 gibi yırtıcam diye bir iddası yok zaten.günlük kullanımda uzun yolda düşük tüketim yüksek tork keyfini veren bir motor.aslında ne istediğinz ile alakalı hız sevmeyen biri için biçilmiş kaftan.zengin commuteri desek yeridir.rakiplerine bakınca en adam akıllı büyük motor gibi hissetiren tek motor budur bence.duke 390 dominar z300 z400 r3 vs en kallavi bu duruyor yanlarında.ama işte motor sürmemiş birine bu olayı anlatmanız mümkün diğil motordan soğutur adamı

  18. #118
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Yahu millete bak, demek ki deneysel olarak bir motosiklet çıksa ( Mesela H2R City olsun ) ve 190 yapsa ama bu hızı 5 saniyede yapsa millet gidip " aaa R25 de bunu yapıyor " diyecek

    Ayrıca R25 rüzgar arkadan esti, yol eğimliydi, 1 dakika boyunca öne eğildim v.s v.s v.s Tanrı'nın sizin için o gün yapacağı her şey yapılmış olsa bile yaptığı hız GPS olarak max 174 km/h olur genelde R25 160 km/h de tıkanır, üstü için de sizi rezil eder..

    Cbr 500 Gps 178 km/h kaç saniyede yaptığı da değişmez, kaç kişi ya da yük olup olmadığı da, isterse o gün Tanrı her kötü ihtimali önünüze koysun, yine yapar ..

    Bu olay şuna benziyor, spor salonuna bir ağabey geliyor hafif ısınmış, gerçek kiloya girmeden bir yatıyor PAT 100 kilo Bench basıyor, terlemiyor bile .. sonra bir velet geliyor, yanına almış protein tozunu falan 2 tane de kamil arkadaşını, bir alıyor 100 kiloyu " aaah,uhhh,yeee,anaaaam " diyerek ve diğer arkadaşları da hafif kiloya destek vererek bu kiloyu kaldırıyor. Tabii çocuk patates olmuş, göğüsler desen öldü, kollar desen öldü .. Biraz önce 100 kilo ile leblebi gibi oynayan ağabeyde sıradan t shirt, bu kamillerde sıfır kol falan ..

    Sonra ortamında diyor ki " yaa geçende çok kaslı biri 100 Bench yaptı, baktım bir şey yok Pat .. ben de bastım 100 Bench " .. ben de yapıyorum ..

    Evet Aslan, yaparsın sen ..

  19. #119

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Başka konuda da yazmıştım, R25 CBR500R karşılaştırması yapmak, hatta ikisini aynı cümlede bir araya getirmek (burada mecburen yaptım...) bildiğiniz her iki motora da küfretmek gibi bir şey. Yapmayalım lütfen.

  20. #120
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne R25, ne de CB500 kullandim ama okuduklarimdan anladigim kadariyla R25 biraz daha kivrak ve atik, CB500 te biraz daha hantal galiba oyle mi?

    https://images.dailykos.com/images/3...ge/ShitFan.png
    Hantal değil abi.Gayet kıvrak motor.200 kg olmasını biraz hissettiriyor ama yine de İstanbul trafiğinde bile zorlanmadım.
    hasmet bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)