Cross için düşük bütçeli başlangıç motosikleti sizce?
-
Merhabalar uzun süredir cross motosiklet almak ve araziye girmek doğa ile iç içe olmak için başlangıç motoru bakıyorum. Bütçeyi düşük tutuyorum arazi deneyimi kazandıktan sonra daha güçlü ve kaliteli motosiklet almak istiyorum şuan başlangıç için düşük bütçeli motosiklet alıp yanında güvenilir bot ve güvenlik ekipmanları almak istiyorum.
Motosiklet önerilerinizi bekliyorum. Hyosung rx 125 tecrübesi olanlar varsa motorun tipi çok çekiyor klasik bir duruşa sahip!
Reklamlar
-
rx 125 piyasada pek yok. Kalanlarda zortlamıştır. Şase çok iyi ama motor zayıf. 200lük çinli kroslara bak. 200 gy olarak bi sürü markanın krossu var. Hepsi aynı motor etiketleri farklı. Bi kaç hafifletme yaparak keyiflice arazi yapabilirsin.
-
matrax33 adlı üyeden alıntı
rx 125 piyasada pek yok. Kalanlarda zortlamıştır. Şase çok iyi ama motor zayıf. 200lük çinli kroslara bak. 200 gy olarak bi sürü markanın krossu var. Hepsi aynı motor etiketleri farklı. Bi kaç hafifletme yaparak keyiflice arazi yapabilirsin.
Mondial'e bulaşmaya gerek yok değilmi ? Rks, lifan veya yuki?
-
elpatron adlı üyeden alıntı
Mondial'e bulaşmaya gerek yok değilmi ? Rks, lifan veya yuki?
mondialler lastikleri falan daha yol. gy 200 ler iyidir temizinden bulursan koruma demirleri aküyü marş motorunu falan iptal edip bi 10 kilo hafifletir binersin arazide.
-
Düşük bütçe derken ne kadar düşük
-
Bir mondial kullanıcısı olarak mondiali içtenlikle tavsiye ederim
-
MrMud adlı üyeden alıntı
Düşük bütçe derken ne kadar düşük
4000 tl düşünüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
thedarkfire adlı üyeden alıntı
Bir mondial kullanıcısı olarak mondiali içtenlikle tavsiye ederim
Kullandığınız model nedir?
-
thedarkfire adlı üyeden alıntı
Bir mondial kullanıcısı olarak mondiali içtenlikle tavsiye ederim
Bende mondial kullanıcısı olarak iyi bi ustanız varsa öneriyorum , yetkili servise bulaşacaksanız mondialden uzak durun
-
elpatron adlı üyeden alıntı
4000 tl düşünüyorum
Mondial al...
Hem alışmış pişmiş olursun arazi kültürüne, hemde gariban dostudur, parça bol ucuz ve gayet dayanıklı motordur.
Tavsiye edyorum çünkü birinci ağızdan fazlasıyla bilgili olduğum bi motordan bahsediyorum
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Bende mondial kullanıcısı olarak iyi bi ustanız varsa öneriyorum , yetkili servise bulaşacaksanız mondialden uzak durun
İyi bi usta derken benim motorum hiç ciddi bi sorun çıkarmadı. Ben çok huyluyumdur her çıtırtıyı sorarım ustama ama hiçbirinde de bi sorun çıkmadı motorda.
Motordan düşüp sağını solunu kırmalarım haricinde, çünkü bunlar benim hatam.
Sadece debriyaj teli koptu. Onun haricinde bi sorunu olmadı.
Ustam iyidir servisimde iyidir ciddi çalışıyorlar hepsinden de memnunum.
Ayrıca tecrübesiz arkadaşlar (herkesi kastetmiyorum) alıyor motoru ne bakıma götürüyolar ne bişiy, geçen serviste biriyle konuştuk adam 4 binde bir yağ değiştiriyorum dedi.
Kitapçıkta 1000 yazıyor daha ne zorluyosun 4 bin ne demek ya.
Böyle olunca motoru çabucak yiyip bitiriyolar sonra çinli kötü diyorlar.
-
thedarkfire adlı üyeden alıntı
İyi bi usta derken benim motorum hiç ciddi bi sorun çıkarmadı. Ben çok huyluyumdur her çıtırtıyı sorarım ustama ama hiçbirinde de bi sorun çıkmadı motorda.
Motordan düşüp sağını solunu kırmalarım haricinde, çünkü bunlar benim hatam.
Sadece debriyaj teli koptu. Onun haricinde bi sorunu olmadı.
Ustam iyidir servisimde iyidir ciddi çalışıyorlar hepsinden de memnunum.
Ayrıca tecrübesiz arkadaşlar (herkesi kastetmiyorum) alıyor motoru ne bakıma götürüyolar ne bişiy, geçen serviste biriyle konuştuk adam 4 binde bir yağ değiştiriyorum dedi.
Kitapçıkta 1000 yazıyor daha ne zorluyosun 4 bin ne demek ya.
Böyle olunca motoru çabucak yiyip bitiriyolar sonra çinli kötü diyorlar.
1000 km'de bir de yağ mı değişir hacı içine pekmez mi döküyorsunuz bende olsam bende 1000 km'de bir yağ değiştirmezdim
-
Moderatör
Çinlilerin arasında cross için Yuki İzci 250 cc genel anlamda geçerli not almış cross gruplarında.
Youtube'da pek çok videosu mevcut. Şekli şemalide diğerlerine göre daha güzel sanki.
Yada eski model Honda XL 200'lere bakabilirsin, eski olmasına rağmen temizini bulursanız işinizi fazlasıyla görür.
-
thedarkfire adlı üyeden alıntı
İyi bi usta derken benim motorum hiç ciddi bi sorun çıkarmadı. Ben çok huyluyumdur her çıtırtıyı sorarım ustama ama hiçbirinde de bi sorun çıkmadı motorda.
Motordan düşüp sağını solunu kırmalarım haricinde, çünkü bunlar benim hatam.
Sadece debriyaj teli koptu. Onun haricinde bi sorunu olmadı.
Ustam iyidir servisimde iyidir ciddi çalışıyorlar hepsinden de memnunum.
Ayrıca tecrübesiz arkadaşlar (herkesi kastetmiyorum) alıyor motoru ne bakıma götürüyolar ne bişiy, geçen serviste biriyle konuştuk adam 4 binde bir yağ değiştiriyorum dedi.
Kitapçıkta 1000 yazıyor daha ne zorluyosun 4 bin ne demek ya.
Böyle olunca motoru çabucak yiyip bitiriyolar sonra çinli kötü diyorlar.
rx3i evo kullanıyorum , dillere destan bi stop etme sorunu var . Yetkili servisler mal direk işin kolayına kaçıp oksijen sensörü değişdirtiyo , halbuki sıkıntı sübap ayarında ama her ne hikmetse YETKİLİ SERVİSte sente kullanmadan sübap ayarı yapıyorlar
Haricinde bende sıkıntı yaşamadım ama motorun kronik problemini yetkili servis çözemiyosa zorlayım öyle servise..
Bu sebepten mütevellit bisikletçiden bozma yetkili servislere düşmeyin kendi ustanıza gidin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)