Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

CBF-150 ANLIYAMADIĞIM FABRİKASYON

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Şehir
    UŞAK
    Motosikleti
    HONDA-CBR125R-KAWASAKİ NİNJA250R
    S.A. öncelikle okurlara ve yorumdaşla şimdiden teşekkürler..

    bir 2011 cbf150 kullanıcısıyım daha önce cbr125 kullanıcısıydım ona kıyasla daha rahat ve torklu.. asıl konuya gelellim
    cbf150 2011 ve sonrasında kesici yok dneiliyor... fakat kesici olduğuna % 85 emin gibiyim çünki motorsikletim 110 dan sonra devirlenmiyor... kesici varsaki bu güzel bişey fakat cbf150 ye göre ideal mi yok saanormal bir durummu çözemedim..
    YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    rEnE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    Denizli
    "Anlayamadığım" olarak düzeltirmisiniz
    jackonbir bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı rEnE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Anlayamadığım" olarak düzeltirmisiniz
    "Düzeltir misiniz?" olarak düzeltir misiniz?
    redlion999, jackonbir ve pea bunu beğendiler.

  4. #4
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Suzuki Vanvan
    Kesici var mı yok mu bilmiyorum lâkin devirlenmemesinin tek sebebi kesici değildir.

    Motosiklet yeteri kadar havayı çekemez, yanmayı yapamaz. Bağırır ama gidemez. Bu güç ile alakalıdır.

  5. #5

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Şehir
    UŞAK
    Motosikleti
    HONDA-CBR125R-KAWASAKİ NİNJA250R
    ama motorsikletim bağırmıyor zorlanmıyor bile.. fakat max 110 km hıza kısa sürede çıkıyor.. torkunda ivmelenmesinde bir problem yok.. daha ayrıntılı bilgi alabilir miyim yapmam gereken birşey varsa yani

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

    yorum yapan arkadaşlara teşekkür ederim de kusura bakmayın arkadaşlar burası TDK değil ve bu tür ayrıntılara girersek altını çiziyorum HİÇBİR sorunu çözemeyiz..

  6. #6
    oznkrçm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RAMZEY 100-YBR 250-CBR 250-CBF 600-VFR 800
    Konuyla alakası yok ama yine de yazayım. Dilimizi neden korumuyoruz? Sahip çıkmıyoruz.

    İlla ki Türk Dil Kurumu'nda mı çalışmak gerekiyor kuralına göre yazmak için?

  7. #7

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Şehir
    UŞAK
    Motosikleti
    HONDA-CBR125R-KAWASAKİ NİNJA250R
    tartışmaya değmez ama ( dilimiz derken ) türkiyede dilimizi konuşan 1 tane insan bulun bana

  8. #8
    oznkrçm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RAMZEY 100-YBR 250-CBR 250-CBF 600-VFR 800
    Tartışmaya değmez.

  9. #9
    Stock Sever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS200
    Cbfde kesici yok. Boşta bağırttır motor redline altı bölgeye dahi inip orda ufak bi abi conta yakıcam gazı bırak moduna giriyor. Benimkide düzde 110 u görene kadar çok nazlanıyo ama bayır aşağı redline altına çok rahat iniyo. Kısaca kesici yok. Kesici olsa redline a gelmeden bi vututu tatata bişey yapar.

  10. #10

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Şehir
    UŞAK
    Motosikleti
    HONDA-CBR125R-KAWASAKİ NİNJA250R
    Alıntı Stock Sever adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbfde kesici yok. Boşta bağırttır motor redline altı bölgeye dahi inip orda ufak bi abi conta yakıcam gazı bırak moduna giriyor. Benimkide düzde 110 u görene kadar çok nazlanıyo ama bayır aşağı redline altına çok rahat iniyo. Kısaca kesici yok. Kesici olsa redline a gelmeden bi vututu tatata bişey yapar.
    evet o konuda haklısınız,, kesici de makina ayrı bir ses çıakrtıyor.. gazı bırak dercesine.. o zaman bu makinaların fabrika çıkışı 110/km

  11. #11
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2023 Vespa Primavera 150
    2012 ve 2015 model cbf lere sahip oldum. Motorda kesici kesinlikle yok iyi bir yokus asagı bir yol bulursanız 140 a kadar cıkıyor ama yapmayın kol cıkarabilir motorunuz sürekli giderseniz. Ön dişliyi 1 diş büyütürseniz daha da çok seveceginize motorun esas genlerinin ortaya cıkacagına emin olabilirsiniz

  12. #12

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Şehir
    UŞAK
    Motosikleti
    HONDA-CBR125R-KAWASAKİ NİNJA250R
    Alıntı harun27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2012 ve 2015 model cbf lere sahip oldum. Motorda kesici kesinlikle yok iyi bir yokus asagı bir yol bulursanız 140 a kadar cıkıyor ama yapmayın kol cıkarabilir motorunuz sürekli giderseniz. Ön dişliyi 1 diş büyütürseniz daha da çok seveceginize motorun esas genlerinin ortaya cıkacagına emin olabilirsiniz
    bilgi için teşekkür ederim.. ön dişliyi siparis üzerine alsam kendim yapabileceğim iş mi yoksa bir tamirci eli değmesi gerek mi... elimden az çok iş gelir ayrıca ön dişli büyütmenin makinaya yan etkisi olur mu

  13. #13
    Remzidemir41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Benim bildigim kesici 'Vututututu' yapmasını sağlıyor. Bence hızını kesen şey beyin 110'dan fazlası motosiklete zararlı demek istiyor.

  14. #14
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2023 Vespa Primavera 150
    Alıntı BarisBurak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bilgi için teşekkür ederim.. ön dişliyi siparis üzerine alsam kendim yapabileceğim iş mi yoksa bir tamirci eli değmesi gerek mi... elimden az çok iş gelir ayrıca ön dişli büyütmenin makinaya yan etkisi olur mu
    Orjinal KIC marka tavsiye ederim mukavemeti yüksek. Aslında basit eliniz anahtar tutuyorsa kolaylıkla yaparsınız. Yok ben ugrasamam derseniz de herhangi bir motorsiklet ustasına da taktırabilirsiniz 5-10 dakikalık bir işi var.

  15. #15
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Bu motosikleti uzun vade kullanmaya niyetiniz yoksa bence ellemeyin herşey orijinal kalsın.
    2011 model bu sene sattım orjinaldi, çokta memnundum ancak bazen yetmiyor işte.
    Kesici olayını bilmiyorum doğrusu ama 9bin çeviriyor ya o 9bini geçtim bazen sanırım kesici olsa geçmezdi.

  16. #16
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Dişli değiştirme kolay iş. Benimkinde bile değiştirebilmiştim kendim, ki somunun tork değeri yüksekti bayağı. Sağlam bi anahtarınız varsa sorun yok. Genel olarak:
    1. Ön dişlinin önündeki kapağı sökün.
    2. Arka frene basıp dişliyi tutan somunu açın.
    3. Arka tekeri, zincirin gerginliğini ayarlıyormuş gibi gevşetip mümkün olduğunca öne çekin. Zincir yeterince gevşerse direk ön dişliden kurtarın.
    4. Ön dişliyi çıkarıp yeni dişliyi takın. Biraz sıkışmış olabilir. WD40 kullanabilirsiniz. Yeni dişliyi takıp, tüm basamakları tersten tekrarlayın.

    Yeni dişliyi takmadan önce, eğer kullandıysanız, WD40'i iyice temizleyin, ve mavi Loctite kullanın. Benimkinde servis manuel'inde özellikle Loctite kullanılmasını istiyordu.

    Bir de zincirin ayarını yeni dişliye göre yeniden yapacaksınız tabii ki.

    Dişli değiştirme orijinalliğini bozmaz. Satmadan önce eski haline getirebilirsiniz. Hatta benim motosiklet için iki farklı büyüklükte ön dişli üretiyor KTM. Ben günlük hayatta daha pratik olduğu için ön dişliyi 17'den 16'ya küçültmüştüm.

  17. #17
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Bu mantığa göre belli bir hızı aşmayan tüm motorlarda kesici vardır. Aslında kesici olmasa tüm motorlar 300 yapar. 400 yapmama sebebide kesici olduğundan. Kesici olmasa sonsuz hız 😬


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)