Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Pulsar 200 NS balata,zincir önerisi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)
    Herkeslere iyi akşamlar. Şu sıkıntılı dönemlerde,ben de elde olanı iyileştirip ufka umutla bakmaya karar verenlerdenim ve motorumu tutup "cc yükseltme" planlarımı sonrakı yazlara ertelemiş bulunuyorum.
    Dolayısıyla sizlerden,pulsar 200 ns için uygun olacak üst seviye balata ve zincir tavsiyelerinizi bekliyorum. Ayrıca bu motosiklet modeli için yapılabilecek turing modlarını da değerlendirebilirim. Teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Balata: EBC fa181tt yumuşak bir balata. Çabuk bitiyor ama tutuşu çok iyi.
    Zincir: DİD VX2 sarı renkli xring zincir. Orjinal zincirden kat kat daha uzun ömürlü, pas tutmaz sürekli ayar yapmak gerekmez. Fiyatı biraz daha yüksek ama değiyor.

    Touring amaçlı yapabileceklerin;

    Telefon tutucu: Motovolf alümiyum telefon tutucu.
    Elcik ısıtma: Rezistans tel sararak kendim yapmıştım ben. Bu konuda detaylı anlatımı var http://www.motosiklet.net/forum/moto...ma-yapmak.html

  3. #3
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Balata: EBC fa181tt yumuşak bir balata. Çabuk bitiyor ama tutuşu çok iyi.
    Zincir: DİD VX2 sarı renkli xring zincir. Orjinal zincirden kat kat daha uzun ömürlü, pas tutmaz sürekli ayar yapmak gerekmez. Fiyatı biraz daha yüksek ama değiyor.

    Touring amaçlı yapabileceklerin;

    Telefon tutucu: Motovolf alümiyum telefon tutucu.
    Elcik ısıtma: Rezistans tel sararak kendim yapmıştım ben. Bu konuda detaylı anlatımı var http://www.motosiklet.net/forum/moto...ma-yapmak.html
    ikisi de benim aklımda olan parçalar. zincir konusunda önerdiğiniz zincir 500-600 tl civarı görünüyor. açıkçası fiyatı yüksek geldi bana. performans açısından did'nin oringli zincirlerine göre çok farkı var mıdır.

  4. #4

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Ön, EBC SFA213
    Arka, EBC SFA181 taktım. frenler müthiş oldu.

    zincir için para varsa did, ek, sss, rk.
    para yoksa choho.

  5. #5
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Alıntı bajajpulsar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikisi de benim aklımda olan parçalar. zincir konusunda önerdiğiniz zincir 500-600 tl civarı görünüyor. açıkçası fiyatı yüksek geldi bana. performans açısından did'nin oringli zincirlerine göre çok farkı var mıdır.
    Did oringli zincirini hiç kullanmadım. Orijinal zincirden memnun kalmayınca direk piyasadaki en kaliteli zincir diye xring aldım. Özellikle paslanmaması ve gevşememesi çok hoşuma gitti. Orjinal zincir bende 15000 kilometre civarı dayanırken DİD 28.000 kilometrede ses yapmaya başladı 30000de değiştirdim. İşçilik ve dişli değişimi maliyetinden tasarruf edildiği için orijinal parça kullanımına göre uzun vadede daha karlı oluyor.

  6. #6
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Did oringli zincirini hiç kullanmadım. Orijinal zincirden memnun kalmayınca direk piyasadaki en kaliteli zincir diye xring aldım. Özellikle paslanmaması ve gevşememesi çok hoşuma gitti. Orjinal zincir bende 15000 kilometre civarı dayanırken DİD 28.000 kilometrede ses yapmaya başladı 30000de değiştirdim. İşçilik ve dişli değişimi maliyetinden tasarruf edildiği için orijinal parça kullanımına göre uzun vadede daha karlı oluyor.
    kaç baklalı almıştın peki hocam hatırlıyor musun, çok muammalar var bu zincir işinde yahu. dişliye uyacak mı, kaliteli midir,bollaşır mı vsvs

  7. #7
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Alıntı bajajpulsar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaç baklalı almıştın peki hocam hatırlıyor musun, çok muammalar var bu zincir işinde yahu. dişliye uyacak mı, kaliteli midir,bollaşır mı vsvs
    520 genişliğinde olmalı. Ben yanlışlıkla 110 almam gerekirken 120 bakla almıştım. Çok uzun gelmişti kısaltmıştık. Dişli olarak orinal NS200 dişlileri kullandım hep. NS dişlisi RS dişlisinden bir diş daha küçük yani son hızı 150'den 154'e çıkartıyor.

    Senin dişliler de benim kullandığımla aynı olmalı yani 520 genişlik 108 bakla sayısı. Ama bana güvenme yanlış biliyor olabilirim. Kendin say ona göre al. Birde mutlaka zincir değiştirirken dişli de değiştir. Dişlileri değiştirmezsen aşınmış olan dişli yeni zincirinin ömrünü kısaltır.
    bajajpulsar2 bunu beğendi.

  8. #8
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön, EBC SFA213
    Arka, EBC SFA181 taktım. frenler müthiş oldu.

    zincir için para varsa did, ek, sss, rk.
    para yoksa choho.
    hocam sfa213 arkaya mı taktınız öne mi? sanki arka taraf için gibi duruyor ben mi yanlış bakıyorum.

  9. #9

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı bajajpulsar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam sfa213 arkaya mı taktınız öne mi? sanki arka taraf için gibi duruyor ben mi yanlış bakıyorum.
    kaptan ters yazmışım

    181 ön, 213 arka

  10. #10
    TheGokay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Custom Yamelli XSR 07
    Zincir olarak ben dıd oringli gold kullanıyorum memnunum. Ama orjinal bulmaya çalış sahteleri var piyasada

  11. #11
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaptan ters yazmışım

    181 ön, 213 arka
    Alıntı TheGokay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincir olarak ben dıd oringli gold kullanıyorum memnunum. Ama orjinal bulmaya çalış sahteleri var piyasada
    teşekkürler cevaplar için.

    zincir: did 520vx3 aldım(D.I.D'nin sayfasına girip türkiye distribütörünü bulduktan sonra)
    ön balata: FA181TT
    arka balata: FA213 aldım. bakalım performansları nasıl olacak.

  12. #12
    Ekrem_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı bajajpulsar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler cevaplar için.

    zincir: did 520vx3 aldım(D.I.D'nin sayfasına girip türkiye distribütörünü bulduktan sonra)
    ön balata: FA181TT
    arka balata: FA213 aldım. bakalım performansları nasıl olacak.
    Konuyu biraz hortlatacağım ama benim motorda 40bine geldi. Hem zincir hem dişlileri değiştirmeyi planlıyorum. Did zincir düşünüyorum bende genel olarak kullananlar daha uzun ömürlü olduğunu söylüyorlar. Malumunuz hb,tyol gibi sitelerde satılıyor did zincir ama orijinal olur mu? Eğer varsa tr distribütörünün numarasını atabilir misin bana özelden çakma almayalım.
    Instagram: Ekremalp85
    Youtube: Ekrem Alp


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)