Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Neden YDS ? Yds bot güvenilir midir?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    caddeadami1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2017
    Şehir
    Hatay/Gaziantep
    Motosikleti
    ???
    4 yıldır kullandığım bot ile alakalı tecrübelerimi paylaştım dileyen bir göz atabilir



    https://youtu.be/NkMriyQNcsI
    matrax33 bunu beğendi.
    Motosikletin gidebildiği kadar değil, senin sürebildiğin kadardır yol..

    Herkes sürücü olabilir ama herkes şoför olamaz. (Babamın sözü)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    MT-25
    Allahım ders çalışmakla o kadar kafayı bozmusum ki yds denilince aklıma dil sinavi geldi. Niye yds ye girmeli gibi bir başlık ne alaka forumda diye düşündüm.

    Tabiki de yds bot ))

    Sağolun paylaşım için
    caddeadami1 bunu beğendi.

  3. #3
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    İyi oldu bu paylaşım. Bot alacaktım. 5 sene de ben scooterin bi botunu giydim kenarlarından dikişleri attı artık ( ağır arazi koşullarında yaz kış giydim). Aynı modelin yenisini alayım dedim malzeme kalitesini öldürmüş yeni çıkanlar.

  4. #4
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    İlginç Türkiye'de kaliteli birşeyler yapılabiliyormuş demek ki...

    Goygoculara duyurulur
    caddeadami1 ve chetaq bunu beğendiler.

  5. #5
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlginç Türkiye'de kaliteli birşeyler yapılabiliyormuş demek ki...

    Goygoculara duyurulur
    Yanılmıyorsam amerikan ordusuna da bot üretiyolar.

    Bizim tsk zaten yds kullanıyor.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  6. #6
    gogozh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    Son 4 yıl içinde ben bile bu bottan daha çok yiprandim , YDS kalitedir üzmez .

    İsyerin de ben de ağır bakıma gireceğim zaman YDS bot giyiyorum gerçekten başarılı bir ürün .

    Hayırlı işlerin olsun müdür , kolay gelsin

  7. #7
    06Serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara / Çubuk
    Motosikleti
    Suzuki Gsxr 600 K4
    Peki ağırlığı nasıl? Yds fabrika mağazasına gittiğimde incelediğim birçok ürün ağırdı. Ayağı yoruyir mu merak ettim?

  8. #8
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı 06Serhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki ağırlığı nasıl? Yds fabrika mağazasına gittiğimde incelediğim birçok ürün ağırdı. Ayağı yoruyir mu merak ettim?
    Ben işgüvenlik ayakabılarını kullanıyorum Spor ayakabı rahatlığında öyle diyim.
    06Serhat bunu beğendi.

  9. #9
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    yds iyidir 3 yıldır kulanıyorum tekara alsam yds alırım tavsiye ederim pişman etmez

  10. #10
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben işgüvenlik ayakabılarını kullanıyorum Spor ayakabı rahatlığında öyle diyim.
    Boschda iyidir abi o konuda. Aklında bulunsun.

  11. #11
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı 06Serhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki ağırlığı nasıl? Yds fabrika mağazasına gittiğimde incelediğim birçok ürün ağırdı. Ayağı yoruyir mu merak ettim?
    Bende outdoor botunu aldım öyle absürt bi ağırlığı yok.Tek sıkıntısı çıkarmak.2 elle tutup çekmek gerekiyor.Çok rahat ama ve ayağı sıcak tutuyor.
    06Serhat bunu beğendi.

  12. #12
    siptar23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2014
    Şehir
    İnegöl
    YDS bot hakkında şikayet var sitesine de bakın derim.

  13. #13
    MahmutBiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1200Z Super Ténéré
    Alıntı caddeadami1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 yıldır kullandığım bot ile alakalı tecrübelerimi paylaştım dileyen bir göz atabilir

    [video]https://youtu.be/NkMriyQNcsI[/url]

    https://youtu.be/NkMriyQNcsI
    Birçok bot yapan firma dainese de dahil normal ayakkabı sertifikasıyla motosiklet botu adı altında üretim yapıyor.

    Ben bu adamların sitesinde çok ilginçtirki hiçbir Sertifika kodu bulamadım. Motosiklet Bot standartı CE EN13634 Güvenlik Sertifikasıdır. Eğer bu sertifikaya sahip değilse boşu boşuna verdiğiniz paraya yazık.. Gerçekten yazık. Gidip 100 liraya su geçirmez uzun bot alıp kullanın daha iyi. Sertifikasız botlara sırf adı motosiklet botu diye 3 lira fazla vermeyin. Paranızla rezil olmayın. Aldığınız botların güvenlik sertifikalarını mutlaka araştırın...

  14. #14
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boschda iyidir abi o konuda. Aklında bulunsun.
    Kaliteli yerli malı varken gavura para ödemeye gerek yok.

    Muadili olmasa düşünürdüm.

    Outdoor elbiselerinde de high mountain markası var. Ben yıllardır gavur malı sanarak giyorum. Bildiğin yerli malıymış. Çok kaliteli ve muadillerinin 4/1 fiyatına malzeme satıyolar.

  15. #15
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    İşte hep bu yanlış ad koyma yüzünden.

    Rodi'nin açılımınında RamazanOğulları Dikim İmalat diye okumuştum.

  16. #16

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı MahmutBiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birçok bot yapan firma dainese de dahil normal ayakkabı sertifikasıyla motosiklet botu adı altında üretim yapıyor.

    Ben bu adamların sitesinde çok ilginçtirki hiçbir Sertifika kodu bulamadım. Motosiklet Bot standartı CE EN13634 Güvenlik Sertifikasıdır. Eğer bu sertifikaya sahip değilse boşu boşuna verdiğiniz paraya yazık.. Gerçekten yazık. Gidip 100 liraya su geçirmez uzun bot alıp kullanın daha iyi. Sertifikasız botlara sırf adı motosiklet botu diye 3 lira fazla vermeyin. Paranızla rezil olmayın. Aldığınız botların güvenlik sertifikalarını mutlaka araştırın...
    Ce standartı ve en güvenlik sınıfını biraz açmak lazım..

    CE işareti, ürünün Avrupa ürün mevzuatlarına uygunluğunu gösterir. yani ürün avrupa pazarında satılabilinir bu Ce onayı olmassa satılamaz..

    En güvenlik standartı ise sonuna gelen kod yani rakama göre değişkenlik gösteren güvenlik standartıdır..
    mesela sonunda 407 varsa yani En407 olarak gidiyorsa yanmaya yangına karşı dayanıklı demekdir En511 soğuğa karşı korumayı gösteren kod dur..

    Mesela motorsiklet eldivenlerinin koruma sınıfı en13594 dir.. kıyafetlerde en13595-1 -2 diye gider leveline göre..

    sizin verdiğiniz 12634 kod motorsikletler ayakkabıları için verilmiş koruyucu taban kodu..

    bu iş bana birazda ticari tuzak gibi geliyor vibram tabanlı bir bot her şekil taban olarak motorsikletçinin kullanım ihtiyacını karşılar bence.. zira dağcılar outdoorcular bile ne zorlu kaya tırmanış dağ taş koşullarında yıllarcana giyiyor yabanda kar kış demeden..

    o motorsiklet botunun kodunun muhtaviyatına baksak bence bir iş ayakkabısı yada outdoor ayakkabının muhteviyatından çokda farklı bir şey çıkmıycakdır..

  17. #17
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    YDS nin yıllarca şantiyelerde ve atölyelerde çelik burunlu iş ayakkabılarını giydim. İş ayakkabıları gerçekten çok kaliteli ve sağlamdı. En zor koşullarda kullandım bana mısın demedi. Sağlamlığına kefilim.

    Motor botları da aynı sağlamlıktaysa eğer gözü kapalı alınabilir.

  18. #18
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    4 ay önce bende yazlık kısa modelini aldım 329 tl ye
    Çok memnunum motora binme hisside değişiyor.
    Büyük motorda daha başka oluyor yani yere basınç daha iyi normal ayakkkabı ile.
    Tavsiye ederim ben karaköy şubesinden almıştım.
    Daha öncede alacaktım fakat ellerinde kalmıyordu. Bu sene denk geldi aldım.
    Seneye de uzun kışlık modelini alacağım.
    98 Beygir.....

  19. #19
    MahmutBiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1200Z Super Ténéré
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ce standartı ve en güvenlik sınıfını biraz açmak lazım..

    CE işareti, ürünün Avrupa ürün mevzuatlarına uygunluğunu gösterir. yani ürün avrupa pazarında satılabilinir bu Ce onayı olmassa satılamaz..

    En güvenlik standartı ise sonuna gelen kod yani rakama göre değişkenlik gösteren güvenlik standartıdır..
    mesela sonunda 407 varsa yani En407 olarak gidiyorsa yanmaya yangına karşı dayanıklı demekdir En511 soğuğa karşı korumayı gösteren kod dur..

    Mesela motorsiklet eldivenlerinin koruma sınıfı en13594 dir.. kıyafetlerde en13595-1 -2 diye gider leveline göre..

    sizin verdiğiniz 12634 kod motorsikletler ayakkabıları için verilmiş koruyucu taban kodu..

    bu iş bana birazda ticari tuzak gibi geliyor vibram tabanlı bir bot her şekil taban olarak motorsikletçinin kullanım ihtiyacını karşılar bence.. zira dağcılar outdoorcular bile ne zorlu kaya tırmanış dağ taş koşullarında yıllarcana giyiyor yabanda kar kış demeden..

    o motorsiklet botunun kodunun muhtaviyatına baksak bence bir iş ayakkabısı yada outdoor ayakkabının muhteviyatından çokda farklı bir şey çıkmıycakdır..
    Evet zaten aynı şeyi söylüyoruz farkındaysanız. Motosiklet koruyucu taban kodu olmayan söylediğiniz gibi vibram tabanlı bota niye para versin millet ekstra ... Dağcıyla motosiklet sürücünün aynı tehlikeye ve aynı aşınma kuvvetine maruz kaldığınımı sanıyorsunuz siz ? Biri dağa tırmanıyor biri asfalt zemin üzerinde belki 200 km süratle ayağını yere sürtebiliyor. Boşuna bu sertifika kodları yok. Kurmuş olduğunu zihniyet yanlış. Bu sayede adam merdiven altı biyer açıp bot üretiyor... Bir botu motosiklet sürücüsünün ayağına ayağının pege basma şekline göre tasarlamadıktan sonra böyle bir platformda bile konuşulmasına değmeyeceğine düşünüyorum. Neymiş önüne plastik koruma takmışlar adına motosiklet botu demişler oldu efendim ..

  20. #20

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı MahmutBiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet zaten aynı şeyi söylüyoruz farkındaysanız. Motosiklet koruyucu taban kodu olmayan söylediğiniz gibi vibram tabanlı bota niye para versin millet ekstra ... Dağcıyla motosiklet sürücünün aynı tehlikeye ve aynı aşınma kuvvetine maruz kaldığınımı sanıyorsunuz siz ? Biri dağa tırmanıyor biri asfalt zemin üzerinde belki 200 km süratle ayağını yere sürtebiliyor. Boşuna bu sertifika kodları yok. Kurmuş olduğunu zihniyet yanlış. Bu sayede adam merdiven altı biyer açıp bot üretiyor... Bir botu motosiklet sürücüsünün ayağına ayağının pege basma şekline göre tasarlamadıktan sonra böyle bir platformda bile konuşulmasına değmeyeceğine düşünüyorum. Neymiş önüne plastik koruma takmışlar adına motosiklet botu demişler oldu efendim ..
    aynı şeylerden bahsediyoruz sizinki biraz fantastik olmuş sadece 200km ile ayağı yerlere sürtmeler falan.. zihniyet yanlış falan değil anlamamışsınız beni.. vibram örneğini ondan verdim zaten tek tip vibram yoktur 4-5 çeşit vibram taban vardır muhteviyatına göre değişir.

    benim dediğim şey belli bu kodlar yeni yeni çıkdı eskiden bu tip kodlar yoktu sonradan bir standart getirme amaçlı kodlara ayırdılar iyide oldu.. ama birazda ticari oldu işte.

    benim sadece dediğim profesyönel motorsiklet sürüş amaçlı üretilmiş botlar yıllardır var ve hepsinin zaten kodları vardı ayrı ayrı yanmaya kaymaya sürtünmeye dayanıklı falan.. hepsi özünde aşınmaya sürtünmeye kaymaya ısıya dayanıklı botlardı zaten şimdi tek bir kodla standart getirmişler bu taban motorsiklet botları içindir demişler buda işin ticari bir boyutu olmuş.. Tek anlatmaya çalışdığım buydu..

    yoksa çinmalı dandirik motorsiklet botu diye satılan ürünlere bende karşıyım.. çin malı o efden püfden motorsiklet botu diye satılan botları alıcağınızaki onlarda hiç ucuz değil 200-300 tl den aşağı ben görmedim.. gidin birinci kalite harbi askeri botu alsınlar on numara yere zamk gibi yapışır onların altı araba lastiği kaukçuğundan yapılır petrol yağ gibi yerlerde kaymayı önleyici tabanları vardır.. şok azaltma darbee basınca dayanıklıdır özellikle sivile üretilen botlardan alınırsa onların tabanları biraz daha rahattır bir motorsiklet botu gibi full koruma sağmalamasada çin malı tabansız palavradan koruması olan botlardan on kat kaliteli koruma sağlar.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler