Honda Crf 250 Rally mi Bajaj Dominar 400 mü ?
-
Şuanda kullandığım rs200 üm var. Sezon açılınca motoru değiştirip, arka çanta filan takıp daha sakin efendi kullanmayı düşünüyorum. Şimdide sakin sürüyorum ama arada şeytan dürtüyo teker,yanlama filan yaptırıyor. Uzun yol seven insanım. Her hafta sonu minimum 200 km lik turlar yapıyorum. Hafta içi sadece kısa mesafe iş okul ev. Bide stabilize yolu çok seviyorum. Şuan Crf 250l alsam her hafta hafif-orta araziye girerim. Şuan rally istiyorum ama dominarın torku ve gücü aklımı çeliyor. Rally aldıktan sonra keşke dominar alsaydım dermiyim acaba ?
Reklamlar
-
crf rally kullanan bir arkadas demisti ki ilk oturmadan once o kadar yuksekki eskiden bakkala bile motorla giderken simdi binmeye useniyorum demisti. ev okul gidiyorsam bn dominar alirdim her ne kadar hevesli olsakda insanoglu bazen rahat olmayi istiyor
-
Çok farklı tarzlara sahip 2 motor .. Kullandığınız motorunda tarzı farklı.. Bilemedim dostum. Bence her ikisinide deneyip, öyle karar vermelisin
-
Mr Joseph bence ilk önce tarzınızı belirleyin. Şu an zaten ss denilebilecek bir makine kullanıyorsunuz. Kafanızın bir tarafında Dominar (adventure naked deniyor ama naked yönü ağır basan bir makina benim bildiğim.) diğer tarafında ise crf rally (adı üstünde tarzı belli zaten ) var bunlar çok farklı motorlar.
Ama yine de fikir vermek açısından crf rally günlük kullanıma uygun olmaz bence. Hatta sizin şuan kullandığınız rs200 de günlük kullanıma uygun değil. Ben dominar diyorum.
Saygılarımla
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
-
Dominarın "ey kafanı, ey" diye bastırılmış tipinden dolayı crf diyorum.
Soruya bence motosiklet tarzlarından çok "honda mı - bajaj mı" diye bakılmalı.
-
İki motorun birbiri ile ilgisi ikisininde iki teğerleğinin olması, alakayı bir anlasam?
-
-
Bugün salihli deki test sürüşüne gittim. Dominarı test ettim bence hem şehir içi hem şehir dışı fiyata göre alınabilecek 10 numara bir motor. He dersen ki mt 7 var mt 25 var onların fiyatı da var.
-
Neden CB500F secenekler arasında yok ?
-
yarın alıcam desen fp olarak tabiki dominar derdim.henüz zam yemedi kendisi arkadaşım aradı 0 km 2017 modelini nakitte 16.500 e veriyorlar her renk var.bu paraya böyle bir motor yanından geçmez derim ben.20bin tl olsaydı bajaja 20 bn bayılmak istemezdim crf rally al derdim.kullanıcağın güzargah ve aktivitelerin zaten motor tarzını belirler.
-
Dominar 400 bence. Bugün salihli deki test sürüşüne katıldım. Fiyat performansa göre 10 numara. He dersen ki Honda kalitesi varmı onu bilemem zaman gösterir. Ama motor sağlam gözüküyor. Yani kaza bela olmadan ömürlük gibi. Hem şehir içi hem şehir dışı sür.
-
honda alırım ben olsam altın elbiseli adam incelemiş bak:
https://www.youtube.com/watch?v=ONtUygmiJrU
-
Honda crf rally efsane bir motosiklet olacak, farkında değilsiniz.
Zamanının africa-twin'i gibi motor. Hiçbir modifikasyon yapmadan uzun yol yapabilen tek dual sport, rakipleri klx 250, drz400s, wr250r 'ın bir tık üzerine geçebildi bu sayede. Arazi performansı olarak bu dört motorda stock halleriyle iyi değil. Müthiş alet, hiç düşünmeden al. Şehir içinde kullanımı inanılmaz rahattır, dominar400 al diyenler hiç dual sport kullanmamışlar sanırım. 120 den sonrası hem tehlikeli hem de gereksiz gelecektir, hız yapan birisiysen alma crf.
Bu tür motosikletler dual sport kategorisinde yer alır, her şeyi yapabilen ama yaptığı hiçbir şeyde iyi olamayan anlamına gelir bu da. Kross değil yani. 140kg alet kross olamaz. crf250l kommuter motor bloğunun, enduro kasası ve şasisiyle buluşup, dişlilerin, egzantiriğin vs ona göre ortalama bir ayar çekilmiş halidir. Yani her istediğini yapar. Uzun yol ve konfor sağlamak dışında.. Taa ki, 250l rally'ye kadar. Dual sport'un, adventure bike ile buluşması bu. Otobana çık sorun olmaz, tork desen yeterli, arkaya 50kg yük koyup uzun yola vurabilirsin, dağa taşa girer, kaldırımdan atlar, öyle ki, yolda kasis görünce mutlu olmaya başlayacaksın.
-
Crf rally bu özelliklere sahipse iyi ama ya konfor sağlamazsa dağa bayıra gitmek dışında işe yaramazsa kötü. Diğer rally kullanan arkadaşlara ulaşmak lazim.
-
stupid adlı üyeden alıntı
Honda crf rally efsane bir motosiklet olacak, farkında değilsiniz.
Zamanının africa-twin'i gibi motor. Hiçbir modifikasyon yapmadan uzun yol yapabilen tek dual sport, rakipleri klx 250, drz400s, wr250r 'ın bir tık üzerine geçebildi bu sayede. Arazi performansı olarak bu dört motorda stock halleriyle iyi değil. Müthiş alet, hiç düşünmeden al. Şehir içinde kullanımı inanılmaz rahattır, dominar400 al diyenler hiç dual sport kullanmamışlar sanırım. 120 den sonrası hem tehlikeli hem de gereksiz gelecektir, hız yapan birisiysen alma crf.
Bu tür motosikletler dual sport kategorisinde yer alır, her şeyi yapabilen ama yaptığı hiçbir şeyde iyi olamayan anlamına gelir bu da. Kross değil yani. 140kg alet kross olamaz. crf250l kommuter motor bloğunun, enduro kasası ve şasisiyle buluşup, dişlilerin, egzantiriğin vs ona göre ortalama bir ayar çekilmiş halidir. Yani her istediğini yapar. Uzun yol ve konfor sağlamak dışında.. Taa ki, 250l rally'ye kadar. Dual sport'un, adventure bike ile buluşması bu. Otobana çık sorun olmaz, tork desen yeterli, arkaya 50kg yük koyup uzun yola vurabilirsin, dağa taşa girer, kaldırımdan atlar, öyle ki, yolda kasis görünce mutlu olmaya başlayacaksın.
bu fiyata efsane olması biraz zor :(
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
F54 adlı üyeden alıntı
bu fiyata efsane olması biraz zor :(
olayı orda zaten.
drz400s avrupanın ybr'si gibi. ikinci el fiyatları avrupada 2000 eurodan amerika da 1500 dolardan başlıyor. Forumlarda falan ilk motorum ne olmalı diye konu açan bebelere az daha koy drz al diyorlar. Çünkü ucuz ve dayanıklı.
Dual sporttan anlayan adamlar için crf250l rally bulunmaz nimet. Adventure bike adı altında bir saçmalık türedi, bildiğim kadarıyla eskiden sokak motoru olan enduro motorları alıp, ağırlaştırarak, rüzgarlık, daha büyük depo, konforlu sele vs takarak uzun yol+arazi motoru elde ederlerdi, her yere girebildikleri için bu motorlar da, adventure bike olarak adlandırılırdı. Şimdi sırf lafta kalsın diye adventure bike çıkarıyorlar, pazarlamak için. 300kg lık alet, 50kg yük olsa, 350kg ile nereye araziye giriyorsun? Toprak yolda gazlamak araziye girmek değil ki, biz graham jarvis değiliz onu öyle kullanalım. Her şeyi yapabilen, dünya turuna çıkabilen motorlar bmw dakar gibi nispeten hafif olan motorlar, crf250l rally de tam bu klasmanı arayan adamlara hitaben üretilmiş bir motosiklet. Gerçek anlamda her şeyi yapabilir, hafiftir, asıl adventure bike'tır.
-
rally tam bi patates neden ağır yakıt tankı küçük sele sert malzeme dandik güçsüz
kim alır bunu sıfır olsun kafası yaşayan çömez bize gitmez
17 yaşında olsun güçlü olsun diyen adam almaz neden çünkü gaz ı çekince gitmez
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)