Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Ktm duke 250 Hız Sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    23 Aralık 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Ducati streetfighter 848
    Dostum git servise ktm ci ustaya göster naked motor öyle sandığın gibi kötü motor değil ben cb500f kullanıyorum cbr500r la denemedim ama kalkışları aynı aşağı yukarı hani öyle bir durum yok senin motorunda bence bir sıkıntı var geçende rc 200 kullandım şehir içi dar bi düzlükte 110 u çok rahat gördüm dip bile yapmadım.
    Huseyin9595 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    infernus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Sorunun ne olduğu hakkında bir fikrim yok ancak problem olduğu belli. Zira 2015 duke 250 im ile 160-165 yapabiliyordum ( eğimsiz düz yol )
    Huseyin9595 bunu beğendi.

  3. #23

    Üyelik
    08 Kasım 2016
    Şehir
    Trabzon-Norveç
    hava filtresini kontrol et zincirinin gerginligine bak sorun var mı diye sonrada ustasına götür.
    Huseyin9595 bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    Arkadaşlar herkese tek tek teşekkür ederim zaman ayırıp yorum yaptığınız için bi problem var bencede bugün bi ktm servisine gidicem. 1000KM bakımını yaptırdığım yerde yetkili ktm servisi ama adama gitmiyor diyorum nasıl gitmiyor diyor ne desem o da aynı şekilde bana nasıl olmuyor diye soruyor :D Bugün işe gelirken tekrar bi bakayım dedim yokuş aşağı 121de kaldı

  5. #25

    Üyelik
    16 Ekim 2017
    kasma sorunumu acaba? birinin başına gelmişti, akü kutup başları gevşekmiş, bi bak derim

  6. #26
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı CriminalS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim mondial drift 148 km hız yapıyor .. 150 lik ( GPS LE ÖLÇÜLDÜ. )
    Senin mondial Drift 0-100 e kaç sn. de geliyor. Duke 250 0-100 e kaç sn. de geliyor.

  7. #27

    Üyelik
    16 Ekim 2017
    [QUOTE=levend84;4234893]Edit:Motosiklet secimlerimde baz kriterim;
    1 Sikistirma orani(motor ömrü icin)
    2 Beygir gucunu hangi devir araliginda tam veriyor(yakit ekonomisi vs.)
    3 Torku hangi devirde tam veriyor.(yakit ekonomisi,ivmelenme vs.)
    Diger secenekler sonra gelir.[COLOR="Silver"]

    sıkıştırma oranı açarmısınız? nasıl olmalı? motor ömrü için?

  8. #28
    serconline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt25 ABS
    Arkadaşlar debriyajdanda yapıyor olabilir ama bu km'de motorda debriyaj sorunu nasıl olur diye düşünüyorum açıkçası olmayacak birşeyde değil sıyırmış olabilir kaçırıyo olabilir yani herşey olabilir ama olmayacak tek şey o motorun düz yolda 121 Km hızda kalacak olmasıdır.
    Şahsen bu benim başıma gelse ben sabaha kadar uyumam beklerim servis açılsında gidim baktırım

  9. #29

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    hafif yokuş aşağıya 121 yaptı :D bugün servise gidicem bakalım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

    ama anlamadığım konu daha 2 gün önce yaptırdım bakımı anlamazlarmıydı

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Motosikleti
    Duke 250 17
    Yeni kasa Duke aldınız sanırım. Ben de top speed de en fazla 156 gördüm bugüne kadar düzlükte, yokuş aşağı da 160-165 arası oluyor iyi kapanabilirsem. Bu rakamlar rüzgarın karşıdan esmediği ya da rüzgarsız havalardaki veriler rüzgarlı bir günde 135'i benimki de geçemiyor. Bir arkadaşımda da RC250 var o benden 15 km fazla yapabiliyor. Başka bir arkadaşımda da eski kasa Duke 250 var mesela o düzlükte benden 5 km fazla yapıyor, bunun sebepleri yeni kasanın kuru ağırlığının 10 kg daha fazla olması, Euro 4 kısıtlamaları ve tasarımı (yeni kasanın deposunun yanları ve ön farının açılı olduğunu spoiler görevi gördüğünü ve motosikletin önünü yüksek hızlarda yere daha kuvvetli bastığını böylece yol tutuşunu arttırdığını görürsünüz). RC250 supersport tarzında olduğu için aynı motor kullanılsa da mappingi ve vites aralıkları farklı aynı zamanda grenaj da rüzgar kesiyor bu yüzden top speedi daha fazla ama Duke'un da alt devirleri biraz daha torklu ara hızlanmalarda biraz daha canlı.

    Toparlayacak olursak, top speedi yüksek değil buna katılmakla birlikte 100 km'ye daha zor çıkıyor RC200'üm daha atikti dersen bunun sadece psikolojik olduğunu söylerim. RC200 değil ama Duke 200'de kullanmış biri olarak diyebilirim ki Duke 200'de dördüncü, beşinci ve altıncı viteste kimseler yok gibi Duke 250'ye oranla. İçini rahatlamak adına servise git tabii istersen.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

    121 km'de de kalmaması lazım 6. vites değil de 5. viteste dene bir de 6 çünkü tasarruf amaçlı çok tork olmuyor 6'da.

  11. #31

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    Teşekkür ederim yorumun için fakat psikolojik olduğunu hiç sanmıyorum bariz bi şekilde rc200 daha iyiydi hergün işe gelip gidiyorum aynı yollar var rc200 ün hafif yokuş olan biyerde 115 yaptığını görüyordum fakat duke te çok daha aşağıda oluyor. Evet 6. vites yok gibi bişey zaten ama 5.viteste yokuş aşağıya bildiğin baya yokuş biyerdi böyle 132 anca görebildim 6. vitese attığımda hızım düşmeye başladı yol düzelirken.

  12. #32
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Huseyin9595 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim yorumun için fakat psikolojik olduğunu hiç sanmıyorum bariz bi şekilde rc200 daha iyiydi hergün işe gelip gidiyorum aynı yollar var rc200 ün hafif yokuş olan biyerde 115 yaptığını görüyordum fakat duke te çok daha aşağıda oluyor. Evet 6. vites yok gibi bişey zaten ama 5.viteste yokuş aşağıya bildiğin baya yokuş biyerdi böyle 132 anca görebildim 6. vitese attığımda hızım düşmeye başladı yol düzelirken.
    Motorunuz daha yeni biraz daha açılacaktır. Euro 4'ten dolayı suyu biraz daha kısık olabilir elbet ama daha 1000'i yeni geçmişsin. Şuan kullandığım motor 4k-5k'dan sonra açıldı. Bırakın biraz süre tanıyın. Gönlünüzü ferahlatmak için servise gidin ancak çok dert etmeyin.
    zabuzaretta bunu beğendi.

  13. #33

    Üyelik
    16 Ekim 2017
    Alıntı zabuzaretta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni kasa Duke aldınız sanırım. Ben de top speed de en fazla 156 gördüm bugüne kadar düzlükte, yokuş aşağı da 160-165 arası oluyor iyi kapanabilirsem. Bu rakamlar rüzgarın karşıdan esmediği ya da rüzgarsız havalardaki veriler rüzgarlı bir günde 135'i benimki de geçemiyor. Bir arkadaşımda da RC250 var o benden 15 km fazla yapabiliyor. Başka bir arkadaşımda da eski kasa Duke 250 var mesela o düzlükte benden 5 km fazla yapıyor, bunun sebepleri yeni kasanın kuru ağırlığının 10 kg daha fazla olması, Euro 4 kısıtlamaları ve tasarımı (yeni kasanın deposunun yanları ve ön farının açılı olduğunu spoiler görevi gördüğünü ve motosikletin önünü yüksek hızlarda yere daha kuvvetli bastığını böylece yol tutuşunu arttırdığını görürsünüz). RC250 supersport tarzında olduğu için aynı motor kullanılsa da mappingi ve vites aralıkları farklı aynı zamanda grenaj da rüzgar kesiyor bu yüzden top speedi daha fazla ama Duke'un da alt devirleri biraz daha torklu ara hızlanmalarda biraz daha canlı.

    Toparlayacak olursak, top speedi yüksek değil buna katılmakla birlikte 100 km'ye daha zor çıkıyor RC200'üm daha atikti dersen bunun sadece psikolojik olduğunu söylerim. RC200 değil ama Duke 200'de kullanmış biri olarak diyebilirim ki Duke 200'de dördüncü, beşinci ve altıncı viteste kimseler yok gibi Duke 250'ye oranla. İçini rahatlamak adına servise git tabii istersen.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

    121 km'de de kalmaması lazım 6. vites değil de 5. viteste dene bir de 6 çünkü tasarruf amaçlı çok tork olmuyor 6'da.
    Alakasız olacak ama eski kasa duke 250 yada duke 200 arasından hangisini seçmeliyim. Ve tnt 25 hakkında bilginiz varmı? duke 'a tercih edilirmi? Biraz daha bekleyip duke 250mi almalıyım fiyatları daha uygun.
    Teşekkür ederim.

  14. #34
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı shelby88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alakasız olacak ama eski kasa duke 250 yada duke 200 arasından hangisini seçmeliyim. Ve tnt 25 hakkında bilginiz varmı? duke 'a tercih edilirmi? Biraz daha bekleyip duke 250mi almalıyım fiyatları daha uygun.
    Teşekkür ederim.
    2018'i bekle TNT25'in abs donanımlısı gelecek fiyatı daha uygun olursa TNT25 tercih edilir.

  15. #35
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı shelby88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alakasız olacak ama eski kasa duke 250 yada duke 200 arasından hangisini seçmeliyim. Ve tnt 25 hakkında bilginiz varmı? duke 'a tercih edilirmi? Biraz daha bekleyip duke 250mi almalıyım fiyatları daha uygun.
    Teşekkür ederim.
    Bütçe iyiyse Duke alın. Çok iyi değilse TNT 25 alabilirsiniz.

  16. #36
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Motosikleti
    Duke 250 17
    Alıntı shelby88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alakasız olacak ama eski kasa duke 250 yada duke 200 arasından hangisini seçmeliyim. Ve tnt 25 hakkında bilginiz varmı? duke 'a tercih edilirmi? Biraz daha bekleyip duke 250mi almalıyım fiyatları daha uygun.
    Teşekkür ederim.
    Kesinlikle Duke 250 öneririm. Görüntüsünü beğenmezsiniz, pahalı gelir, servisi yaşadığınız yerde yoktur, tek silindir istemiyorsunuzdur, top speed fazla olsun derseniz o zaman Duke istemeyebilirsiniz. Onun dışında standart donanım olarak 250cc kategorisinde rakibi/alternatifi yok.(Kaydırmalı debriyaj, Bosch ABS, ByBre fren kaliperleri ön 4 piston arka 2 piston, WP ön/arka süspansiyonlar, Metzeller M5 lastik, 139 kg ağırlık)
    shelby88 bunu beğendi.

  17. #37
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Duke 250 al
    200 bile o kadar tad veriyorsa 250 hatta 390 nasıldır kim blir

  18. #38
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Senin motorda sıkıntı var söylim. Biz arkadaşa Duke 250 aldık 2 kişi üstüne 170 kilo ile düz yolda 150 yi rahatlıkla gördüm motorda. 100 de filan da tıkanma yapmaması lazım asla. 160 son hızı olan bir makine bu 250 Duke. 7 bin devirde gösterge ışığı yanar takma onu o sadece ışık. O ışığı 9900 devire de ayarlatabilirsin ki 10 bin max. devir zaten motorda. Işığı düşünme pek sen. Hız içinde göster bir motoru servise. Her servisinin kendine has sıkıntıları var. Ama gene de en iyi ikisi Karaköy'de Atamoto ve Maslak oto sanayi de MotoX.

  19. #39
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    Alıntı Remzidemir41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rc racing , Duke ise naked serisi. İkisinin kullanım amaçları farklı zaten. Sizin dediğiniz şuna varıyor , cbf150 150 cc ,cbr 125 125 cc ; neden benim cbf 110 ' da kalıyor da cbr 130 basıyor ?
    Ne alakası var?
    Saçmalamışsın

  20. #40
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Alıntı TOTEMONS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne alakası var?
    Saçmalamışsın
    Arkadaşın bahsettiği şu CBF in devir kısıtlıydı yanlış hatırlamıyorsam ama CBR da açmışlar CBR 10K üstüne çıkabiliyor.
    Duke 200 ABS
    Steam ID : DaniCalifornia * Origin : DaniCaiifornia * PSN ID : DaniCaliforniaTR


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)