Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Yamaha R1 piyasası neden ölü?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    ozellıkle makyajlı 2012 r1, fp olarak en mantıklı lıtrelıkler arasında. tıp olarak 2015"den bıle guzel bence.
    zamanında dıregınden donmustum, mv agusta f4 almıstım aynı fıyata

    ***

    ıtalyanlar japonlardan dayanıksız? hmmm.. 1199s panıgale ıle; 2 defa piste cıktım, ürgüpe gıdıp geldım, sehırıcı trafıge gırdım.(4ay 6000km) hala tık demedı bence bu tez ducati nin vag grubuna gecmesıyle oldukca curudu.
    (bu anlattıklarım cafe motorcuları degıl, motorunun bakım-tutumuna dıkkat eden ve onu yatırmayıp sureklı kullananlar ıcın gecerlıdır.)

    ***

    ses? evet gercekten ınsan sahıp oldugu motordan kendıne(!) gore guzel bıseyler cıksın ıstıyor. gecmıste cbr 250 ye bıle(!!!) tıger takıp, kısa zamanda cıkarmıstım kısısel zevk olmakla beraber, 600luk sıralı 4lerın sesı guzeldır gercekten. ınce ınce cıglık cıglıga 1000lıkler de ıyıdır. ozellıkle s1krr. sıralı 4 olup urkutucu sesı vardır mesela agustaların. v4 ler de guzeldır; vfr ve tabı rsv4, corvette gıbı. ama; her ne kadar daha oncelerı soruldugunda dudak kıvırsam da, aga ducatı nın sesı ve o homurtusu var ya, duzensız patlaması felan. bılmıyorum ya, adamı dından ımandan cıkartıyor, zevklerı basa sarıyor dıyebılırım :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    ulan bi 848 dedim ortalık karıştı. Şaka maka dün yakından 848 gördüm, abi çok fena yaw...
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  3. #63
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ıtalyanlar japonlardan dayanıksız? hmmm.. 1199s panıgale ıle; 2 defa piste cıktım, ürgüpe gıdıp geldım, sehırıcı trafıge gırdım.(4ay 6000km) hala tık demedı bence bu tez ducati nin vag grubuna gecmesıyle oldukca curudu.
    (bu anlattıklarım cafe motorcuları degıl, motorunun bakım-tutumuna dıkkat eden ve onu yatırmayıp sureklı kullananlar ıcın gecerlıdır.)
    13 sene boyunca 3 ayrı Honda kullandım, 600cc, 900cc ve 1000cc. İlk ikisi ikinci eldi ve yüksek km'deydi. Sıfır arıza. Şimdi kullandığım Superduke, daha yaşına girmeden, 3000km yapmışken silindir ve pistonları değişti.

    24 bin km'de sorunsuz Multistrada da var, kısa sürede ciddi sorun çıkaran Honda da. O yüzden anekdotlarla bir yere varmak mümkün değil. Tüm kullanıcılara bakmak lazım.

    Hemen hemen her motosiklet modelinin kendine ait İngilizce forumu var. Şimdi kullandığım motosikleti almadan önce bir çok marka ve modeli bayağı inceledim. Siz de incelerseniz göreceksiniz ki Avrupa motosikletler genel olarak çok daha sorunlu. Sadece daha sık değil, daha ciddi ve masraflı sorunlar çıkarıyorlar. Japonlar çok öyle değil. Tek tük kronik sorunları olabiliyor, özellikle yeni çıkmış bir modelse, ama ciddi sorun ender. Tek tek örnek verebilirim.

    En büyük fark ise uzun süreli kullanımda. Avrupalarda yaş arttıkça sorunlar da artıyor. Japonlar uzun süre sorunsuz çalışıyorlar, bakımları mükemmel olmamış olsa dahi. Tabi ki bu durum ikinci el fiyatlara da yansıyor. "Az bilindiği için" falan değil, sorun çıkarma ihtimali yüksek olduğu için pahalı.

    O yüzden sıfır Superduke alırken 3 sene ekstra garanti aldım, kafam rahat olsun diye. İyi ki de almışım. İkinci eline dokunmam bile... Ama ikinci el Honda'yı ekspertize bile sokmadan sadece binip alırım. Motosiklet zevk aleti, dert aleti değil sonuçta
    pea, jimi_hendrix ve dasmehdix bunu beğendiler.

  4. #64
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Racingi hiç sevmiyorum.Fakat tek sevdiğim Racing Yamaha YZF R1 2012 Kasa ve üstü Crossplane serileridir.Bugün 800-900-1000cc bir naked 6-7-8 litrelerde yakıyorsa.Benim motor(Mt-07) misal racingcilerle takıldığımda 7.2 yi gördüm ortalama yakıtta.Tabi hız 160 bandı üzeri ortalama.
    R1 in 9-10-11 bandında yakması çok normaldir.Ve o yakıtın hakkını veriyor.
    Sorun motorda değil bizim insanımızda.Bunun çok örneklerini gördük.Ses çıkmazsa yapamıyorlar.Ses nedir ya.!
    Benim için virajda,frenlemede,ivmelenmede vb,şeylerde görevini hakkıyla yapıyorsa bitmiştir.

  5. #65
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    cok fazla detaya girmeyecegim,
    2008 1000rr? sorunsuz cikani var miydi?
    ben de 5 tane honda kullandim (cbr 250/600rr/600fa/vfr1200f/800x) kabul ediyorum insan yola cikarken biraz daha rahat oluyor diger markalardan ama tekrar ustune basarak soyluyorum. ozellikle ducati, audi altinda cok daha sorunsuz bir hale burundu. 2010 f4 um ile 12 panim arasinda cok cok fark var. italyan piyasasina da cok takilmamak lazim. bunu sadece amortismana vs ye baglayamayiz cunku TURK insani motor, arabadan anlamaz, deger kaybina felan tahammul edemez.

  6. #66
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Insanlar artik yolda surmek icin supersport almiyor, dunya genelinde egilim boyle. SSler yalnizca genelleme yapiyorsam lutfen affedin cahil bir kesimin egitimsiz bir sekilde otobanda 300 gormek icin, sonra belki helva olmak icin hava yapmak adina alacagi klansmana inmis durumda.

    Bunun disinda eksi kasa r1i akli mantigi olan biri yalnizca pist ogrenmek ve pistte calismak icin aliyor zaten.

    Silede sunu soyle deldim, darlikta adami peynir gibi yerim diyen dingolarin sayisinda bile ciddi bir azalma var. Bu bazi seylerin iyiye gittiginin, kabiliyetsiz oldugu halde sadece motor guclu oldugu icin baska yerlerinin uzamadigini anlayan insanlarda bir artis gostergesi.

    O yuzden r1 piyasasi neden olu diye cok merak etmeyin, fotografa daha genis bakin derim =p
    kmlnsy ve Jemand bunu beğendiler.

  7. #67

    Üyelik
    07 Mayıs 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    gsr 600
    1000 lik o kadar güzel sportouring, naked motorlar varki ss motorlara rağbet azalıyor diye düşünüyorum. yakın çevremde de bunu gözlemledim

  8. #68
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Ama insanlarda genel olarak 1000cc SS'lere ilgili azaldıysa, cbr1000rr'ın da fiyatı azalmalı değil miydi? Arkadaş muadilleriyle karşılaştırıldığında fiyati niye düşük diye sormuş.

    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok fazla detaya girmeyecegim,
    2008 1000rr? sorunsuz cikani var miydi?
    ben de 5 tane honda kullandim (cbr 250/600rr/600fa/vfr1200f/800x) kabul ediyorum insan yola cikarken biraz daha rahat oluyor diger markalardan ama tekrar ustune basarak soyluyorum. ozellikle ducati, audi altinda cok daha sorunsuz bir hale burundu. 2010 f4 um ile 12 panim arasinda cok cok fark var. italyan piyasasina da cok takilmamak lazim. bunu sadece amortismana vs ye baglayamayiz cunku TURK insani motor, arabadan anlamaz, deger kaybina felan tahammul edemez.
    İtalyan ve Türk piyasası hakkında çok bilgim yok açıkçası. Araştırmamı 2015 yılının sonuna doğru yapmıştım. Direk bir ülke değil, tüm dünyadaki kullanıcıların izlenimlerini okumuştum.

    Her forumda kronik sorunlarla ilgili bir bölüm oluyor, "teething problems" falan diye geçiyor. Ne varsa ne yoksa yazılıyor oraya. İngiltere ve Avustralya da bayağı motosiklet kullanıcısı var ve forumlarda çok aktifler. Hatta motosiklete özel parçalar üretip satıyorlar.

    Şahsi olarak 2013 Multistrada kullanmıştım almadan önce. Daha 8200km'de o kadar dökülmüş bir motosiklet görmedim daha. Orası burası titriyor, gösterge paneli bozuk, motor gürültülü... Ama tek bir izlenim olduğu için çok bir şey ifade etmiyor tabii ki.
    wolrath bunu beğendi.

  9. #69
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı kmlnsy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000 lik o kadar güzel sportouring, naked motorlar varki ss motorlara rağbet azalıyor diye düşünüyorum. yakın çevremde de bunu gözlemledim
    Bu hep böyleydi.SS piyasası tipi aynı kalmıyor ki o da devamlı güncelleniyor, makyajlanıyor, teknolojileri geliştiriliyor.
    Yarışı kazanmak istiyorsan, yarışın içinde olmalısın.

  10. #70
    leokidd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja zx-10r
    Bencede kesinlikle ses büyük etken. Sonuçta keyif ve performans için kullanılan motosikletler. Yabancıların deyimiyle eargasm. Diğer bir konu bir kaç 2009 üstü R1 kullanıcısından hararet problemi duymuştum.


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)