Atladığım bir şey mi var ?
-
Motorunun özellikleri durumunu yazdığında 102 adet ilan çıkıyor.
4 günlük ilanla hemen satılacak diye birşey yok. Yukarıda 15.500TL benzer ilanlar verilmiş, acil ise 15.000TL ye çekebilirsin.
Fiyatını, rengini ve aksesuar durumunu filtrelesek yine 20 tane ilan var. Bu durumda yine herkes en ucuzu hangisi ise ona gidiyor
Reklamlar
-
la bu r25'ciler nası bi kafa anlamadım? sanki dünyanın en iyi motoru bunların motoru, en iyi motorcu da bunlar anasını satayım. 17 lira yazmış, lastiksiz, abs'siz, fabrikadan kronik sorunlu 250'lik 2. el makinaya; fazla yazmışsın imasında bulunuyorum, hababam laf sokma derdinde haspam.
herif benim yaptığım kazayı benden iyi biliyor, sanki eksper kendisi?
şu r25'ciler kadar apaçi tayfa görmedim!
-
20 bin yazsaydın alan olurdu hocam
-
Motosiklet Eğitmeni
R25 piyasaya çıkana kadar bu segmentte 1300-1500 adet motosiklet satılıyordu.
R25 tek başına bu kadar sattı.
İşin ilginci diğer modellerin satışları çokta fazla düşmedi.
Yani R25 ülkemiz motosiklet dünyasına yaklaşık 1200 yeni kullanıcı ekledi.
Ben 2 yıl önce japonların 250cc segmentinden vazgeçtiklerini bu nedenle bu motosikletleri alanların dikkat etmeleri gerektiğini yazmıştım
Çünkü özellikle R25 daha önce var olmayan bir kullanıcı kitlesi oluşturdu.
Özetle şu an Türkiye'de en az 2000 adet talep fazlası 250cc spor motosiklet var.
Fazlası derken bu motosikletle motor hayatına başlayan ve ihtimal devam etmeyecek bir kesimden bahsediyorum.
Bunlar motosikletten sıkıldıklarında her taraf satılık motosiklet dolacak.
Bir arkadaşımız 250 civarında satılık R25 var demiş.
Türkiye'de yılda 500bin motosiklet tecil ediliyor.
Bunun 150-200 bin adedi sıfır.
Kalanı 2. El.
Yani günde 1000 motosiklet satılıyor.
Ülkedeki motosikletlerin yüzde 80'inin düşük segment olduğunu göz önüne aldığımızda daha doğru bir deyişle 10bin lira üstü para verecek 200 kişi var.
Hepsi R25 alsa daha 50 motor satılamayacak demektir.
Yılda 1500 adet satan bir modelin 2.el alıcısı da o kadar olur.
Hadi çok sükse yapıp ikiye katlasın yılda 3000 kişi R25 arıyor demektir.
Bunu gün sayısına bölersek günde satılacak en fazla R25 sayısı 10 bile değil.
Oysa ilan sayısı 250.
Olması gereken en fazla 30 bilemedin 50
Bu kadar fazla satılık ilanının olma sebebi üstte bahsettiğim kesim.
Model çok insanı cezbetti.
Bu da aslında olmayan bir kesim yarattı.
En hastamız bile bir motosiklete en fazla 2 yıl biniyoruz. Bir de bu modelle motora başlayanları siz düşünün.
Eğer arkadan gelen nesli cezbedecek bir model olmazsa R25 aynı hızla satışa devam edebilirdi.
Fakat önce ktm sihri bozdu sonrasında asyalılar ucuz ve görünüşü hoş modeller getirdiler.
Kısaca talep fazlası bir hayli satılık R25 olduğu görülüyor.
Bu da satışları yavaşlatacaktır.
Fakat temiz ve bakımlı bir motora sahipseniz korkmayın. Er ya da geç hastası gelir alır.
Ben olsam acele etmezdim.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
R25 piyasası çok tuhaf kardeşim. Geçen sene 13.500 e 3 ay boyunca ilanda durup satamayan arkadaşım bu yaz motoru çok kısa sürede 15 küsüre sattı. Ben geçen sene 15 e takasladım. Yani bu tamamen şans işi. İkinci el de bu kadar bol olması bunun en büyük sebebi.
-
Bu zamanda 2.el araba bile zor satılıyor. 2011 yarisim vardı 2. Kez ilan verdim de sattım. Dediğim gibi maalesef artık 2. El bile satmak zorlaştı. Nasip kısmet işleri bunlar. Biraz sabret satarsın
-
velizrsln adlı üyeden alıntı
benim motorumda şuan katagorisinde en ucuzda benide kimse aramıyor, şuan en durgun zamanlarına giriyoruz
Hak veriyorum. Arkadaşın 2013 Duke'ünü satamadık 3 aydır en son 6.500 liraya verdik. Alan yok çünkü.
Özgürlüğün iki tekerleği vardır ve kapısı OLMAZ.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)