Herkese merhaba1ar! Öncelikle bu yazıyı markayı kötülemek vs içim yazmıyorum. Sadece benzer bir durumla muhatap olursanız bilginiz olun diye yazıyorum ve hiç bir mağazaya karşı reklamatik bir anlayışım yoktur. Nitekim böyle bir etki alanım da yok.
Geçtiğimiz yıl Haziran ayında arkadaşımla Yunanistan turu yapmaya karar verdik. Tabi arada iletişim kurabilmek için interkom ihtiyacı vasıl oldu ve arkadaşımın yeni almış olduğu Scala Rider g9x modeline yaklaşık 1100 lira gibi bir bedel ödedim. Akabinde cihazları yolculuk sırasında kullanmaya başladık. 2017 Ocak ayından Haziran'a kadar kolumdaki rahatsızlıktan dolayı motorumu ve kaskımı dolaba kaldırmak zorunda kaldım ve cihazı tekrar kullanmaya başladığımda bluetooth bağlantısında, radyo frekanslarında ve kulaklığından gele seste sorun olduğunu farkederek mağazayı aradım. İlk cevapları artık bu markayı satmadıklarını belirterek Özen Motor'u aramamı istemeleri oldu. Distribütörü aradığımda ise müşteri ile direk paketleme diyaloğuna giremediklerini belirterek cihazı Motoliz'e götürmemi ve başka bir paket beklemeden en hızlı şekilde kendilerine iletilmesini belirtmemi söylediler. Velhasıl kendileri de arayarak bu şekilde bilgi vereceklerini ilettiler.
Gittiğimde mağaza yetkilisi önce yanaşmasa da sonrasında arıza formu doldurarak konuyu ilettim ve Özen Motor'un mesajını belirttim. Gönülsüz de olsa sorun olmadığını söylediler. Aradan geçen 2 haftanın sonunda cihazın durumu ile ilgili Özen Motoru aradığımda kendilerine henüz cihazın ulaşmadığını belirttiler ve hemen mağaza ile iletişime geçeceklerini söylediler. İş nedeniyle yurt dışı seyahatim olduğu için 2 hafta daha süre geçtiğinde kendilerini tekrar aradım ve yetkili Şenol Bey'den tekrar aynı cevabı aldım. Elbette ellerindeki tek konu bu olmadığı için hatırlaması zaman aldı ve gelir gelmez hemen ilgileneceğini hatta mağazadan kendisi aldıracağını belirtti. Toplam 6 hafta geçtiğinde ise Özen motor mağazanın ürün bulmakta sorun yaşadığı için kendilerine henüz geldiğini ve teste aldıklarını söylediler. Sonraki 1 hafta içinde de test ve güncellemeleri yaparak beni aradılar. Anlayacağınız 7 haftanın sonunda cihazda sadece güncelleme yapılarak elime ulaştı ve bu arada kim bilir ürün distribütöre gönderilmek yerine nerelere sıkıştırıldı.
Elbette bir mağazayı kötülemek için bir olay yeterli değil ama ürünü alırken de telefonda iskonto oranlarında yanlışlık yaparak mağazada 100 lira fazla ödememe neden olmuşlardı.
Sonuç o ki; yatırımcı için mağaza açmak, ürün yerleştirmek ve klasik ilgisiz personel zorlukları bir kenara, vergilerden dolayı zaten sorun yaşayan sektörün elinde nakit parasıyla mağazaya giden müşteriyi memnun edememesinden yurt dışına giderek kendi ürünümü oradan almaya karar verdim. Nitekim ilk alışverişlerimden sonra Louis ve FC Moto memnuniyetim ise ürün sonrası destek/faturalama dahil olmak üzere %100..
Bu durumda ne zaman ve hangi yerli mağazaya güvenerek alış-veriş yapabilirim hiçbir fikrim yok. Onun tanıdığı, bunun bilmem nesi olmadan hizmet görmek günden güne zorlaşıyor..