Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: 15k civarına Motosiklet önerisi

Katılımcı sayısı
37. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • TNT 250

    8 21.62%
  • GT 250R

    3 8.11%
  • Honda CBR 250R ( 2. el )

    11 29.73%
  • KTM Duke 250

    15 40.54%
2. sayfa BirinciBirinci 12

15 k civarı F/P en iyi motor seçeneği

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı TUTITO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yasin... fotoğraflar super de...
    Gözünü seveyim o çamaşır iplerinden tez yol kurtul.
    Zincire veya tekere dolaniverir, sonra al başına belayi.
    Fileyi avm de yediler o gün böyle bir uydurma çözüm bulmuştum
    188likAdam bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Benelli trk 502 & tvs neo x3i
    Tnt250 es gecilecwk model degildir. Görüntü var seste var. Kalite olarak digerlerinden pek farki yoktur. Kullanmadim ama inceledim. Gerçekten adamlar motosiklet yapmış. Cbr250r racing hemde tek silindir. Olacak sey degil. Kim niye aliyor böyle bir modeli. Gt250r bir dönemin modeliydi. Çünku 250 cc alternatifi yoktu. Kalitesi vasat sayılır. Ktm duke ise güzel bir motor. 2 ci siraya konulabilir. Listene birde inazuma ekle öyle karar ver. Benim sıralamam tnt 250 inazuma ve duke 250 olurdu.
    188likAdam bunu beğendi.

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı 188likAdam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pulsar 150 kullandım çok rahat değildi 2-3 saatten sonra oturup dinlenmek istiyorum. dominar da yetersiz bir motor geliyor onu almak isteyenler cf moto 400 e yönelecektir. şuanlık 250 cc üzeri düşünmüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------



    tnt 250 lerin 0 modeli tükenmiş sanırım...
    kimsenin totosu çin motoruna çin malına 19.000tl vermeyi yemez.ayrıca 210 kiloymuş sanırım performansını gösteremez bi o kadarda yorar adamı.denize düşen yılana sarılır durumu var burda ama dominar ile pulsarı pek kıyaslama.dominar devasa kalıyor selesi vs rahat.sürmediğim için kıyasla yapamicam sadece oturdum.alanlar ama memnun yorumlarda vs o paraya başka motor yok 15 değil 16lara çık aldın aldın son 0km motor alanlara dahil olursun derim.nisanda r25 aldım 16bne 0km şu an 23.500 kazalı r25ler 16 ya satılıyor.atı alan üsküdarı geçmeden benim tavsiyem o yönde olur.
    188likAdam bunu beğendi.

  4. #24
    TUTITO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2017
    Motosikleti
    Enduro
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kimsenin totosu çin motoruna çin malına 19.000tl vermeyi yemez.
    ...
    Arkadaşlar "gelen mallar tükendi" diyorlar ve siz hala bu tür şeyler yazıyorsunuz.
    TNT'ler bir tarafa TRK502'ler 27.500 TL ve bayilerde son birkaç tane kalmış, siz hala "kimse 19.000 vermez" diyorsunuz. Adamlar paracıklarını vermiş, bunlar gerçek, Benelli satıyor ve alanlar memnun.

    İtalya'da africa twin ve 1200GS arkasından satış sıralamasında benelli TRK 502'nin 3. sırada olduğunu biliyormuydunuz?

    Pekala, size bir şey daha söyleyeyim. O önerdiğiniz Bajaj Dominar artık üretilmezse ve Türkiye'ye getirilmezse ne diyeceksiniz?
    Hem Hindistan'da hemde satışta olduğu bütün 3. dünya ülkelerinde satışlar berbatmış. Bajaj "üretmeye devam edelimmi yoksa bırakalımmı" diye kara kara düşünüyormuş. Alın size bajaj forumlarından bir haber.
    188likAdam bunu beğendi.

  5. #25

    Üyelik
    24 Ekim 2016
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kimsenin totosu çin motoruna çin malına 19.000tl vermeyi yemez.ayrıca 210 kiloymuş sanırım performansını gösteremez bi o kadarda yorar adamı.denize düşen yılana sarılır durumu var burda ama dominar ile pulsarı pek kıyaslama.dominar devasa kalıyor selesi vs rahat.sürmediğim için kıyasla yapamicam sadece oturdum.alanlar ama memnun yorumlarda vs o paraya başka motor yok 15 değil 16lara çık aldın aldın son 0km motor alanlara dahil olursun derim.nisanda r25 aldım 16bne 0km şu an 23.500 kazalı r25ler 16 ya satılıyor.atı alan üsküdarı geçmeden benim tavsiyem o yönde olur.
    yok kardeş r25ler hala 18 19 bin tl 0 modelleri bugün baktım. birde yanlış anlamassan o motora 19bin vermem. 19 bin verceğim motorda abs yoksa baştan elerim ki bunun lastiği de var..

  6. #26
    aokuyumcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2017
    Şehir
    Kandilli/İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBF280 mod
    selam
    profilinden motorun olmadığını var sayıyorum, ilk motorun olacak ise servisi güçlü ve mümkün olan en ucuz motor senin için en yerinde seçim olacaktır.
    sebeplerine gelirsek;
    2 el cbr 250 5000-6000 bin tl ve servise sokup komple bakım yaptırsan 1500 - 2000 tl masraf yapsan 8000 tl max . seni 2 3 sene rahatlıkla problemsiz idare eder.
    Düşürsen yatırsan fazla acımazsın, yedek parça ve bakımı ucuz ve honda servisleri kaliteli hizmet sunuyor en azından taktıkları parçalar 2 yıl garantili.
    250 cc sana yetmediğini düşündüğünde satar başka bir motor sıfır veya 2 el alırsın, japonların 2 eli kuvvetli fiyat fazla düşmeden çabuk el değiştiriyor.
    1 el hint veya çin motoru alacağıma ben 2 el temiz bakılmış, bakımları zamanında yapılmış bir japonu her daim tercih ederim .
    188likAdam bunu beğendi.

  7. #27

    Üyelik
    24 Ekim 2016
    Alıntı aokuyumcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam
    profilinden motorun olmadığını var sayıyorum, ilk motorun olacak ise servisi güçlü ve mümkün olan en ucuz motor senin için en yerinde seçim olacaktır.
    sebeplerine gelirsek;
    2 el cbr 250 5000-6000 bin tl ve servise sokup komple bakım yaptırsan 1500 - 2000 tl masraf yapsan 8000 tl max . seni 2 3 sene rahatlıkla problemsiz idare eder.
    Düşürsen yatırsan fazla acımazsın, yedek parça ve bakımı ucuz ve honda servisleri kaliteli hizmet sunuyor en azından taktıkları parçalar 2 yıl garantili.
    250 cc sana yetmediğini düşündüğünde satar başka bir motor sıfır veya 2 el alırsın, japonların 2 eli kuvvetli fiyat fazla düşmeden çabuk el değiştiriyor.
    1 el hint veya çin motoru alacağıma ben 2 el temiz bakılmış, bakımları zamanında yapılmış bir japonu her daim tercih ederim .
    aynı fikirdeyim, keşke gt 250 r için detaylı yorum yapacak arkadaşlarda konuyu ziyaret etseydi, 0'ı 14 bin tl...

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı TUTITO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar "gelen mallar tükendi" diyorlar ve siz hala bu tür şeyler yazıyorsunuz.
    TNT'ler bir tarafa TRK502'ler 27.500 TL ve bayilerde son birkaç tane kalmış, siz hala "kimse 19.000 vermez" diyorsunuz. Adamlar paracıklarını vermiş, bunlar gerçek, Benelli satıyor ve alanlar memnun.

    İtalya'da africa twin ve 1200GS arkasından satış sıralamasında benelli TRK 502'nin 3. sırada olduğunu biliyormuydunuz?

    Pekala, size bir şey daha söyleyeyim. O önerdiğiniz Bajaj Dominar artık üretilmezse ve Türkiye'ye getirilmezse ne diyeceksiniz?
    Hem Hindistan'da hemde satışta olduğu bütün 3. dünya ülkelerinde satışlar berbatmış. Bajaj "üretmeye devam edelimmi yoksa bırakalımmı" diye kara kara düşünüyormuş. Alın size bajaj forumlarından bir haber.
    valla trk502 yi ayrı tutuyorum ama yollarda göremedik nerde bu alanlar ???? 150 likler kapış kapış nerde bu alan sürenler ?? antalyadayım her tür motoru görüyorum ne hikmetse daha cf moto ve dominarı yollarda göremedik.motor festivaline gittik yine göremedik ??? ben cf motora o paraları vermem 19 vermem 28 29 verenin de aklından şüphe ederim.italyada ilk 3de 5de fark etmez oradaki fiyat nedir ? afrika twin 10.000 euro diyelim tk502 ne kadar ? 4000 ise tabiki satıcaktır.ne kadar ekmek o kadar köfte ok ama daha dünkü markaya daha ilk motorlarını yapmışlar bombok bir dönemde türkiyeye geldiler kurlar,ötv arttırımları o yüzdende başarılı olmicaklar olamicaklar.30a alın bakalım kime satıcaksınız

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------

    Alıntı 188likAdam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok kardeş r25ler hala 18 19 bin tl 0 modelleri bugün baktım. birde yanlış anlamassan o motora 19bin vermem. 19 bin verceğim motorda abs yoksa baştan elerim ki bunun lastiği de var..
    valla hocam 23 beni kessen vermem tabiki 250cclik motordan bahsediyoruz.abs olsada olur olmasada zaten öyle bir para yok 250cc için.tabi bu fiyatlar yavaş yavaş oturucak daha iyi günler bunlar 2018 modelleri görünce keşke 19a r25 alsaydım diyebilirsin.19 edermi etmezmi dediğin gibi lastik olayınıda koyarsan tam 20bin tl oluyor.mt25 de bakabilirsin 17 18e alınabilir.japonlardan ve ktm ye bakıp karar vermek gerekiyor r25 19a alınırmı alınmazmı diye.yatırım gibi düşün japon 0km ne alırsan al zarar etmezsin.bu arada suzuki gsxr250 şu an kampanyada 20.300 tl sanırım onada bakabilirsin ama piyasası olurmu olmazmı bilemicem.

  9. #29
    Bashwarp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Cruiser/Chopper sınıfında Daelim Daystar 250

  10. #30
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı oguzyalin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kalite durumunu bilmediğimden ilk 2 seçeneği eliyorum.

    Neden CBR 250?
    Tüketici dostu kaliteli markalardan biri Honda diye düşünüyorum. Yedek parça, bakım vs. Ayrıca temiz kullanırsan satarken pek değer kaybın da olmuyor.
    Beyaz-kırmızı-mavi veya sarı-siyah renklerini tercih edersen oldukça karizma duruyor.
    Neden değil?
    CBR oturuş ve gidon tutuş pozisyonu pek hoşuma gitmiyor. Rahatsız gibi. Tabii bu sürücünün tercihi.


    Neden KTM Duke?
    Oldukça kaliteli.
    Oturuş ve gidon tutuş pozisyonu CBR ile karşılaştırıldığında şehir içi için çok rahat.
    Çok daha yakışıklı. (Bence )
    Neden değil?
    Yedek parçası pahalı diye biliyorum. Bakım fiyatları hakkında bilgim yok.
    Egzoz sesi hiç hoşuma gitmiyor. Vızıltı gibi sanki.

    Bütün bunların dışında neden MT-25 düşünmüyorsun? Duke 250'e göre daha avantajlı gibi duruyor.
    duke'te yedek parça değil de, servis ve işçilik pahalı. garanti işin içine girince mecbur servise gidiyorsun, orda da dayıyorlar işçiliği. benim motorların garantileri bitti, parçayı kendim alıyorum, gayet de hesaplı oluyor.

    mt-25'de ABS yok.
    ogdlin bunu beğendi.

  11. #31
    TUTITO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2017
    Motosikleti
    Enduro
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla trk502 yi ayrı tutuyorum ama yollarda göremedik nerde bu alanlar ???? 150 likler kapış kapış nerde bu alan sürenler ?? antalyadayım her tür motoru görüyorum ne hikmetse daha cf moto ve dominarı yollarda göremedik.motor festivaline gittik yine göremedik ??? ben cf motora o paraları vermem 19 vermem 28 29 verenin de aklından şüphe ederim.italyada ilk 3de 5de fark etmez oradaki fiyat nedir ? afrika twin 10.000 euro diyelim tk502 ne kadar ? 4000 ise tabiki satıcaktır.ne kadar ekmek o kadar köfte ok ama daha dünkü markaya daha ilk motorlarını yapmışlar bombok bir dönemde türkiyeye geldiler kurlar,ötv arttırımları o yüzdende başarılı olmicaklar olamicaklar.30a alın bakalım kime satıcaksınız
    Meseleyi anladım!
    Böyle düşünmen normal, sen daha Benelli görmemişsinki.

    Duyduğuma göre 1 kişi piyasadaki bütün Benellileri toplamış, zam gelmesini bekliyormuş. Sen o yüzden göremiyorsun.

    İşin esprisi bir tarafa, nadirde olsa ben görüyorum hem TNTlerden, hemde TRK'dan.
    Bahse konu diğer çinli motorları bilemem ama Benelli görünce bi incele bakalım, sonra üzerine konuşalım.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)