Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Hangi motosiklet.

Katılımcı sayısı
32. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Kawasaki ninja 636 (2013 ustu)

    14 43.75%
  • Duke390

    8 25.00%
  • Rc250 ile devam et

    10 31.25%

cc buyutme

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    Merhaba mt.net uyeleri. ktm rc250 aktif olarak kullaniyorum . 10.000 km oldu ufak bir kazam haric dusmem olmadi . Artik cc yukseltmek istiyorum kendimi hazir hissetmeye basladim genel olarak sakin kullanirim biri beni durtertmedigi surece :D . Sizce 600cc gecmek icin erkenmi ? Aklimda kawasaki 636 ve duke 390 var . Bir egitim alip 636 gecmek cok mantikli geliyor 600 cc arkadaslarimin motorlarini kullandim yolda yaptim zorlanmadim . Fikirlerinizi ve yorumlarinizi bekliyorum mart ayi gibi degistirecegiz motoru


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    R3d - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2016
    Ben bu motor ısının tadını cıkara cıkara yapılmasından yanayım ya, eyvallah tecrube yetebılır ama bu ısınde bır sonu var cc bakımından. Tecrubenı kucumsedıgımden falan degıl yanlıs anlama, rc250ye alıstıysan rc390a gecsen daha bır tatlı olur sankı duke390 dan zıyade veya cbr500r. Tarz degıstırmek ıstıyorsan duke390 da fena olmaz tabı, fıyatları bırbırıne yakın mt07 de olabılır. Sonrasında ss motora gecıp tam manasında tadı cıkartılabılır. Nıhayetınde bellı bır cc'den sonra cakılıp kalacagız yapacagımız tek sey aynı gucte farklı motorlar almak olacak.

    Yerınde olsam soyle yapardım. Rc250'den sonra rc390a gecerdım aynı kasa motora bınmek benı rahatsız etmeyecekse, ederse cbr500r fena bır alternatıf olmazdı. Sonrasında cbr650f..

    Tarz degıstıreceksem rc250'den sonra duke390, sonra bır mt07. Duke veya mt'den sonra tarz degıstıreceksem cbr650f.

    Cbr650f dısında ara motorların fıyatları bırbırıne oldukca yakın, maddı olarak motor gecıslerınde bır zorluk cekecegınızı dusunmuyorum.

    Ha 636'ya gecmekte ısrarcıysan bır egıtımle gecılebılır. 10k km az degıl, 636 ıcın bıraz eksık, gecılmez degıl. Ben sadece bu ısın tadının cıkarılmasından yanayım dedıgım gıbı.
    gokberk6426 bunu beğendi.

  3. #3
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    Alıntı R3d adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bu motor ısının tadını cıkara cıkara yapılmasından yanayım ya, eyvallah tecrube yetebılır ama bu ısınde bır sonu var cc bakımından. Tecrubenı kucumsedıgımden falan degıl yanlıs anlama, rc250ye alıstıysan rc390a gecsen daha bır tatlı olur sankı duke390 dan zıyade veya cbr500r. Tarz degıstırmek ıstıyorsan duke390 da fena olmaz tabı, fıyatları bırbırıne yakın mt07 de olabılır. Sonrasında ss motora gecıp tam manasında tadı cıkartılabılır. Nıhayetınde bellı bır cc'den sonra cakılıp kalacagız yapacagımız tek sey aynı gucte farklı motorlar almak olacak.

    Yerınde olsam soyle yapardım. Rc250'den sonra rc390a gecerdım aynı kasa motora bınmek benı rahatsız etmeyecekse, ederse cbr500r fena bır alternatıf olmazdı. Sonrasında cbr650f..

    Tarz degıstıreceksem rc250'den sonra duke390, sonra bır mt07. Duke veya mt'den sonra tarz degıstıreceksem cbr650f.

    Cbr650f dısında ara motorların fıyatları bırbırıne oldukca yakın, maddı olarak motor gecıslerınde bır zorluk cekecegınızı dusunmuyorum.

    Ha 636'ya gecmekte ısrarcıysan bır egıtımle gecılebılır. 10k km az degıl, 636 ıcın bıraz eksık, gecılmez degıl. Ben sadece bu ısın tadının cıkarılmasından yanayım dedıgım gıbı.
    Yorumunuz icin cok tesekkur ederim . Kullandigim markadan ve modelden oldukca memnunum . 390 rc dusunmedim degil ama yeni duke390 cok hosuma gittigi icin ekledim. 2 yilim kaldi meZun olmama ve aileimin alacagi son motor olur oyuzden boyle bir durum olustu . Tekrar tesekkurler

  4. #4
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı R3d adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bu motor ısının tadını cıkara cıkara yapılmasından yanayım ya, eyvallah tecrube yetebılır ama bu ısınde bır sonu var cc bakımından. Tecrubenı kucumsedıgımden falan degıl yanlıs anlama, rc250ye alıstıysan rc390a gecsen daha bır tatlı olur sankı duke390 dan zıyade veya cbr500r. Tarz degıstırmek ıstıyorsan duke390 da fena olmaz tabı, fıyatları bırbırıne yakın mt07 de olabılır. Sonrasında ss motora gecıp tam manasında tadı cıkartılabılır. Nıhayetınde bellı bır cc'den sonra cakılıp kalacagız yapacagımız tek sey aynı gucte farklı motorlar almak olacak.

    Yerınde olsam soyle yapardım. Rc250'den sonra rc390a gecerdım aynı kasa motora bınmek benı rahatsız etmeyecekse, ederse cbr500r fena bır alternatıf olmazdı. Sonrasında cbr650f..

    Tarz degıstıreceksem rc250'den sonra duke390, sonra bır mt07. Duke veya mt'den sonra tarz degıstıreceksem cbr650f.

    Cbr650f dısında ara motorların fıyatları bırbırıne oldukca yakın, maddı olarak motor gecıslerınde bır zorluk cekecegınızı dusunmuyorum.

    Ha 636'ya gecmekte ısrarcıysan bır egıtımle gecılebılır. 10k km az degıl, 636 ıcın bıraz eksık, gecılmez degıl. Ben sadece bu ısın tadının cıkarılmasından yanayım dedıgım gıbı.
    Bendede rc250 var orangedays'de 390 test ettim doğrusunu isterseniz yetersiz buldum.Arasında fark yok gibi geldi bana.Zaten 250lerde 390ın bloğu kullanılıyor yanlış hatırlamıyorsam.Bununla beraber duke690 tam bir çılgın işi çok zevkli ama tecrübesiz adamı kısa yoldan öbür dünyaya sevk edebilir.636 iyi bir seçenek ama tarz fark etmeksizin bakıyorsan duke390 güzeldir daha sonrasında mt7 de güzeldir ss tipi dersen bence zx6r,cbr,r6 alınabilir lakin bana sorarsan ben gsxr alırdım

  5. #5
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bendede rc250 var orangedays'de 390 test ettim doğrusunu isterseniz yetersiz buldum.Arasında fark yok gibi geldi bana.Zaten 250lerde 390ın bloğu kullanılıyor yanlış hatırlamıyorsam.Bununla beraber duke690 tam bir çılgın işi çok zevkli ama tecrübesiz adamı kısa yoldan öbür dünyaya sevk edebilir.636 iyi bir seçenek ama tarz fark etmeksizin bakıyorsan duke390 güzeldir daha sonrasında mt7 de güzeldir ss tipi dersen bence zx6r,cbr,r6 alınabilir lakin bana sorarsan ben gsxr alırdım
    Gsxr da cok hosuma gidiyor mod olayi felan . Ama motorda kesinlikle abs olmali tercihlerimde 1. Sirada abs 2. Sirada ss olmasi var . Ktmyide buyuzden almistim. Frenlemesi performansindan daha onemli benim icin . Yorumun ve gorusun icin tesekkurler. Gsx-r da varmiydi abs ?

  6. #6
    gurkanerkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT 07
    250 cc scooterdan MT 07ye geçmiş biri olarak trafikte daha rahatım. Ancak belli bir olgunluğa erişmiş olmak ve olayın ciddiyetini kavrayıp ona göre kullanmak çok önemli.
    gokberk6426 bunu beğendi.

  7. #7
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    Alıntı gurkanerkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 cc scooterdan MT 07ye geçmiş biri olarak trafikte daha rahatım. Ancak belli bir olgunluğa erişmiş olmak ve olayın ciddiyetini kavrayıp ona göre kullanmak çok önemli.
    Kesinlikle katiliyorum . O bilinc yavas yavas oturdu denebilir ama sinirimi bilerek kullanirim geneldu so olsa bu yapsa araba ciksa . Grup suruslerinde dikkatim dagiliyor ve gaza cabuk geliyorum bu problemide astigimda sanirim 600cc yolu gozukecek

  8. #8
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    O problem çözülemiyor
    75bin deneyim oldu
    Yanmda varsa coşturacak biri duramıyorum
    gokberk6426 bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 - 2016
    Benim de 8000 km 125 lik tecrübem var. Ben de cc büyütmek istiyorum. Caps Lock tuşuna basıp CC yazsam olur mu?
    gokberk6426 bunu beğendi.

  10. #10
    kuzan14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    CBR 600RR
    Dostum beni bilirsin gruptan, rc390'dan 600rr'a geçtim hiç bi sıkıntı yok alıştım 1 haftaya. Kendini bilerek kullan problem olmaz
    gokberk6426 bunu beğendi.

  11. #11
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    Fikirleriniz icin cok tesekkurler 636da kararim hala gecerli

  12. #12
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    Duke390 2017 aldim :D
    tuncel_85 bunu beğendi.

  13. #13
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Hayırlı olsun
    gokberk6426 bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 sl gitti MT 25 geldi
    Hayırlı olsun güle güle kullanın kazasız belasız.
    gokberk6426 bunu beğendi.

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Aralık 2016
    Motosikleti
    Honda Cbr250r--> Yamaha Yzf R25-->Honda CBR600f4i
    Bende konunun hortladığını görmeden yazıyordumki şimdi gördüm : ) En mantıklısını yapmışssın. Hayırlı olsun. Bana göre önemli olan Km tecrübesi değil. Motorun üstünde ne kadar bütünleştiğin. Motor virajda arkasını kaydırırsa panik yapılmayacak duruma gelinmeli. Zira 600ccden sonraki kategorideki çoğu motorda bunlar rahatlıkla yaşanıyor. Kalkışta bile.
    gokberk6426 bunu beğendi.

  16. #16
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı gokberk6426 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke390 2017 aldim :D
    Aferin aferin doğru yoldasın vazgeçme KTM den



  17. #17
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O problem çözülemiyor
    75bin deneyim oldu
    Yanmda varsa coşturacak biri duramıyorum
    Bu yıl coşamadık bee
    Hayırlı olsun rc.

  18. #18
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aferin aferin doğru yoldasın vazgeçme KTM den


    https://i.hizliresim.com/7yaMyN.jpg
    Abi kalbimden vurdun suan :D , exc250 ye gecicem nasip olursa . Sana da hayirli olsun tencereden sonra mukemmel olmus )

  19. #19
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı gokberk6426 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi kalbimden vurdun suan :D , exc250 ye gecicem nasip olursa . Sana da hayirli olsun tencereden sonra mukemmel olmus )
    teşekkür ederim. tenereden sonra kısa bir süre africa twin vardı sonra dayanamadım tabikide kavuştuk kendisine

  20. #20
    serconline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt25 ABS
    En mantıklısını yapmışsın Allah kaza bela vermesin tekerine taş değmesin kafandan kask depondan benzin motorundan yağ eksik olmasın
    Allah yolunu bahtını açık etsin Bol gazlamalar

    Sen genede fazla gazlama benzin uçuk


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)