Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Ucuz mal alacak kadar zengin değilim

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    yusufkalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul/Kağıthane
    Motosikleti
    YAMAHA MT 07
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elimdeki Superduke'a
    Abi sen Avatar'ın daki motoru kullanmıyor muydun ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı yusufkalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi sen Avatar'ın daki motoru kullanmıyor muydun ?
    O kullanmak için değil, izlemek için daha almadım ama nasipse alacağım. Koyacak yer sorun şimdilik.

  3. #43
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Kullandığın motorun limitlerini bilirsen ve de periyodik bakımlarına uyarsan Çin malı motorla da büyük sıkıntılar yaşayacağınızı düşünmüyorum. Benim motor da Çin malı ve 2000 km.de bir bakımı var. Servis her ne kadar değişmesi gereken parçalar için "sağlam" dese de ısrarla yağ filtresi, buji, yakıt filtresi, hava filtresi vs değiştirttim. Motorumun bir Bmw, bir Honda olmadığının bilincindeyim ama motoruna bakmazsan en kalitelisini de alsan 1 senede hurdaya çıkartırsın. Ben ilk motor olarak sıfır aldım. Bu motoru alana kadar 2. el 2 senelik Japon almaya niyetlenmiştim ama denk geldiğim ilanlardaki gördüğüm tüm japonlar patatese bağlamıştı. Bütçe darlığından sıfır Çinli aldım, şu an motorla 700 km yol geldiğim Bodrum'dan yazıyorum, iyi ki almışım bu motoru. Bütçesi dar olan ne yapsın? Binmesin mi motora?

  4. #44
    yusufkalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul/Kağıthane
    Motosikleti
    YAMAHA MT 07
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kullanmak için değil, izlemek için daha almadım ama nasipse alacağım. Koyacak yer sorun şimdilik.
    KOYACAK ??
    Abi lütfen ironiy di şakay dı de kalbim dayanmaz.Para var yer yok.Gel brnim oda mı verim sana istedğin motoru koy.

  5. #45
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    bu mantıkla bugun yamaha yeni fiyatları acıkladı yaa 23400 tl r25 hayırlı ugurlu olsun.şimdi birileri %20 vs dıyecek ama orda ithalata geldı o vergı yanı adamlar devletın getırdıgı vergıyı kar paylarından fedakarlık etmeden dırek ekledıler.onlarda kendı paylarından bıraz vazgecıp orantılı yansıtsa idi bu kadar olmazdı tabi alan var adam neden karından vazgeçsin bakın dominar 400 nasıl fıyat indirdi.çünkü o paranın hakkı değil o motor

  6. #46
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı yusufkalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KOYACAK ??
    Abi lütfen ironiy di şakay dı de kalbim dayanmaz.Para var yer yok.Gel brnim oda mı verim sana istedğin motoru koy.
    2 araba 1 motosiklet garaji dolduruyor. Herhangi bir cruiser olsa disari koyardim ama ne Superduke'u, ne de Valkyrie Rune'a kiyabilirim disari koymaya...

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoruna bakmazsan en kalitelisini de alsan 1 senede hurdaya çıkartırsın.
    Kulaga mantikli geliyor ama yeni alinmis orta ve yuksek hacimli bir Honda motosikletin en az 5 sene boyunca sadece yag ve yag filtresi degistirilerek kullanilabilecegini dusunuyorum. En azindan tecrubemce o sure zarfinda hava filtresi, buji, antifriz degisimi, hidrolik degisimi, subap ayari, debriyaj balatasi isteyecegini dusunmuyorum. Kullanima gore lastik, aku, zincir ve disli isteyebilir, o ayri. Evet manuel'de soyledigim gibi demiyor; ama hava filtresini ve bujileri kontrol ettigimde hep tertemiz cikti. Motorlari resmen "over-engineer" ediyor adamlar. Yani ihmal etseniz bile problem cikarmiyor kolay kolay.

    Ustelik motosikleti kolay bakim icin dizayn ediyorlar. Hersey cok kolay ulasilabilir ve degistirilebilir sekilde dizayn ediliyor. Yuksek hacimli Avrupa motosikletlerde depo ve radyator'u cikarmadan ulasilamiyor bazen hava filtresi gibi basit parcalara bile. Bazi VROD'larda subap ayari icin motoru tumden indirmek gerekiyor sase'den. Japon'lar oyle degil.

  7. #47
    EnesBeyter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2011
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    SalcanoWolfS125 Memleketi:Mudurnu/Bolu
    Çinlier sayesinde bugün bende dahil birsürü insan sıfır motosiklet alıp bu zevki tadabiliyor. Adam gibi eleştir eyvallah deyip okuyalım da parası olmayan toplu taşımaya binsin dersen, bi tarafıyla gülerler adama sen kimsin hayırdır

  8. #48
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 araba 1 motosiklet garaji dolduruyor. Herhangi bir cruiser olsa disari koyardim ama ne Superduke'u, ne de Valkyrie Rune'a kiyabilirim disari koymaya...



    Kulaga mantikli geliyor ama yeni alinmis orta ve yuksek hacimli bir Honda motosikletin en az 5 sene boyunca sadece yag ve yag filtresi degistirilerek kullanilabilecegini dusunuyorum. En azindan tecrubemce o sure zarfinda hava filtresi, buji, antifriz degisimi, hidrolik degisimi, subap ayari, debriyaj balatasi isteyecegini dusunmuyorum. Kullanima gore lastik, aku, zincir ve disli isteyebilir, o ayri. Evet manuel'de soyledigim gibi demiyor; ama hava filtresini ve bujileri kontrol ettigimde hep tertemiz cikti. Motorlari resmen "over-engineer" ediyor adamlar. Yani ihmal etseniz bile problem cikarmiyor kolay kolay.

    Ustelik motosikleti kolay bakim icin dizayn ediyorlar. Hersey cok kolay ulasilabilir ve degistirilebilir sekilde dizayn ediliyor. Yuksek hacimli Avrupa motosikletlerde depo ve radyator'u cikarmadan ulasilamiyor bazen hava filtresi gibi basit parcalara bile. Bazi VROD'larda subap ayari icin motoru tumden indirmek gerekiyor sase'den. Japon'lar oyle degil.
    Üstadım sana katılıyor ve seninle aynı fikirleri paylaşıyorum. Hatta Genel Müdürüm 1200 Gs kullanıyor ki bakım aralıklarının 10.000 km olduğunu öğrenince çok şaşırmıştım. Senin bahsettiğin Orta segment Honda'nın muadili Çinli pek yok Türkiye'de. Benim demek istediğim bakım aralıklarımız bizim o kadar kısa ki illa ki arıza başlangıcı olsa bile erken farkedebiliyoruz. Bir de bizim makinelerde elektronik az, mekanik fazla. İlkel yani, o nedenle bazı işler daha kolay


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)