Kısmetse yarın alıyorum. 3-5000km tecrübem var. Eğitim alacağım. Hatta 1-2 yıl gücünü 40beygire falan düşürüp kullanmayı düşünüyorum. Bana ne önerirsiniz? Gücünü düşürmeme gerek var mı sizce? Arazide sıkıntı çıkarır mı? Teşekkürler.
Kısmetse yarın alıyorum. 3-5000km tecrübem var. Eğitim alacağım. Hatta 1-2 yıl gücünü 40beygire falan düşürüp kullanmayı düşünüyorum. Bana ne önerirsiniz? Gücünü düşürmeme gerek var mı sizce? Arazide sıkıntı çıkarır mı? Teşekkürler.
Eğitimi al.Bileğine hakim ol.Virajlara girmeyi çıkmayı ve fren yapmayı öğren ve sür.
Ama o parayı o motora gömüyorsan o tarz arazi motorlarını önceden test etmiş olman gerekir bence.Herkese uygun olmayabilir o tarz motorlar
Çok agresif bir motosiklet, umarım hayatınızda bir pişmanlığa sebep olmaz.
Hırçın bir boğa 690.
Arazide o motor o kadar tecrübesiz adama dert açar.
En azindan elektronik destekleri olan bir motosiklet. Sakin kapatmayin MTC ve ABS'yi. Varsa yagmur modunda baslayin. Yagmur modunda otomatik olarak beygir gucu azaliyor, gaz tepkisi yumusuyor. Hayirli olsun simdiden.
Ktm psikopat bir alet , küçük hataları affetmez cezanızı keser
Ben olsam 150-250cc bir model tercih ederim
Ekipmanı tam ve sağlam yaptıktan sonra hiç birşey olmaz hocam.
En azından size olmaz kolay kolay.
Motor hayal etmediginiz kadar düşecek orası kesin.
Ve mümkün mertebe yere suratınız çarptığında vücudunuza saplanacak sivri cisimlerin olmadığı yıllarda gezin...
Motor ufak bir debriyaj hatasında kafanıza geçecek kadar güçlü, başlangıç yapılır mi ? Bana göre yapılır, fakat birşey öğrenmekten ziyade sinirinizi bozar, ben bu kadar yeteneksizmiyim dedirtir haberiniz olsun.
Her ustune oturanın hakkını vereceği motor değil.
Açıkçası bende kontrol sistemleri hakkinda birşey bilmiyorum, genelde special enduro/motocross makinalarda bu tür kontrol modları olmaz, off-road yapısına aykırı hem motorda hem arabada.
Pistlerde yasak mesela.
Öyle çekiş kontrol felan gibi modlar kullanılırsa ne olacağı hakkında benimde bir fikrim yok.
Ama kendini geliştirmek isteyen biri için (arazide) kesinlikle tavsiye etmediğim saçma bir sistem.
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
Öncelikle Eğitim al, Km bakımından Tecrüben az diyebilirim ama ben şahsen önermiyorum he ben yapabilirim, Motora sahip çıkabilirim, kendime engel olur öyle gaza gelip gazı köklemem diyorsan sen bilirsin ama şahsen NO ama yinede azrail bekle beni ben gelirim diyorsan al :D
Arazide cekis kontrolu cok sacma olur herhalde. Tamamen iptal olur motosiklet. Simdiki kullandigim motosiklette "supermoto" modu var, sadece arka tekerde ABS'yi iptal ediyor. Ama hic denemedim. Bir kere tasli yola girmek zoruna kaldim. Onda da cok yavas gittim, en kisa zamanda da ciktim. Acidim suspansiyona. Zaten lastikler de uygun degil.
Burda pistlerde traction kontrol yasak degil. Isteyen kullaniyor. Turkiye'de yasak mi? Profesyonel yarislarda bildigim kadariyla yasak, cunku farkli elektronik destekler haksiz rekabete yol acabiliyor.
Aslinda "kontrol modu" olayinin tamamen elimine edilmesi de mumkun degil modern motosikletler acisindan. Evet, ABS ve traction kontrol kismi iptal edilebilir, ama gaz tepkisi bir sekilde ayarlanmak durumunda. Agresif gaz tepkisi pistte iyi ama trafikte rezalet. Trafikteki uysal gaz tepkisi de pistte sorun.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)