Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Pulsar 200ns zincir sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    02 Ocak 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    pulsar 200NS
    lastiği çevirirken zinciri kontrol ettiğimde kim yer sıkı kim yer bol. Değişim zamanı geldi mi de böyle oldu bilmiyorum ama ne olduysa zinciri biraz gerdirip 700 km yol yaptıktan sonra oldu. Değişim gerekiyorsa 120tl limitle ne marka zincir alabilirim. Orjinalini almak istemiyorum, rezalet çünkü. Ne marka almalıyım, daha önce hangi markalardan memnun kaldınız.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    30 Haziran 2018
    Şehir
    İzmit-Kocaeli
    Motosikleti
    bajaj pulsar 200 ns
    üstad dandik dediğin zinciri neredeyse 2 yıla yakın kullanıyorum ve daha yeni yeni fire vermeye başladı.Kaldı ki zincir bakımına pek önem veren biri değilim yani her 500 KM de yağlama filan yapmıyorum hatta çoğu kez arazi şartları,toz,toprak kullanıyorum birde bakımını yapsam ne kadar gidecek kim bilir?
    piyasada yer alan,did vb. marka sarı renkli zincirlerin boş yere pahalı olduklarını düşünüyorum.Yani bu zincirleri alıp 5 sene bakım yapmadan kullanabilirsiniz deseler amenna ama bildiğim kadarı ile bu zincirlere de ortalama 2 yıl ömür biçiyorlar.Dolayısıyla bakıldığında orjinal ile arasında kullanım ömrü olarak bir fark görmüyorum.Tabi bu konuda yanlış şeyler bilip söylüyor da olabilirim yada konuya yanlış yerden bakıyor da olabilirim eğer öyle ise bu konuda yeterince bilgisi olan arkadaşların bizi buradan bilgilendirmesini rica ederim
    bizim motosikletlerin yani 200 NS lerin bence sorunu şu motoru;1 kişi ne kadar kullanırsan kullan gevşeme yapmıyor fakat bir 10 dk 2 kişi bin anında gevşiyor
    bunun dışında bir gergin bir bollaşma sorunu bende de var ve 2 yıldır bu şekilde kullanıyorum artık ömrü doldu bende mecbur değişeceğim

  3. #3
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mt 25
    Yagsizlik ve teker yakmak tek teker gibi ekşinlar bakla sertlesmesine sebep olur

  4. #4
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    200RS orjinal zinciri yaklaşık 20.000 km civarı dayanıyor. Benim ilk zincir 20.000 kilometrede bozuldu. Dişliyi değiştirmeden sadece zinciri orjinali ile değiştirdim. Serviste yanlış şekilde aşırı gergin takıldığı için daha 1000 kilometre olmadan kilit baklası kırıldı. Kilit baklayı değiştirdim fakat 20.000 kilometre gitmesi gereken zincir 7000 kilometreden sonra ses yapmaya, her bir turda gerilip gevşemeye başladı. En son 10.000 kilometrede değiştirmek zorunda kaldım. Gittim 500 lira para verip did gold zincir aldım ve dişlileri de orjinali ile değiştirdim. Şuanda motor yaklaşık 35.000'de zincirde bir sıkıntı yok bakalım ne kadar gidecek.

  5. #5
    Shaggyxd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2018
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    250 Duke
    Geçmiş olsun. Bol teker ve ani gazlamalardan ve bakımsız kalmasından kaynaklı bir durum diye biliyorum. 13k km civarında aynı şekilde olan zincirimi değiştirdim. Her şeyden önce zincir ölçülerinizi öğrenin ve çok da kalitesiz bir zincir almayın bence.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)