MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com

"Bırak Beni Gideyim Demeyen " Motosiklet Modelleri

    Mondial E-xtreme Max 150
    Kuba Motor RX9
  1. #1
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt 125, R25 Ve Tekrar R25
    Çok çeşitli motosikletler kullanmadım.Kullandığım motosikletler hep "Bırak beni,sal yularımı,bas gaza,vitesi yükselt,hiiaa" der gibiler.
    Ama ben örneğin 90'la giderken " Tamam abi böyle iyi,yavaş yavaş gidelim.Rahatına bak" demesini istiyorum.

    Bu tarz motorları kullanmış olan arkadaşlar tecrübelerini yazarlarsa sevinirim.

    Mesela; Chopper hiç kullanmadığım bir tarz, benim istediğim şekilde mi sürüşleri? "Ben gidiyorum zaten abi,sen dışarıyı kes" mi diyorlar?


    AVM Forum
    DRD Motorbikes Riders Serving Riders - Motorcudan Motorcuya Hizmet
    Motomax
  2. #2
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    chopper dene. tam istedigin gibi. yuksek tork, dusuk hiz, maksimum konfor.

    kolay gelsin.
    Keoma bunu beğendi.

  3. #3
    KYorulmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Düsseldorf
    Motosikleti
    CBR 250r 2014(satıldı)
    Alıntı diablof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    chopper dene. tam istedigin gibi. yuksek tork, dusuk hiz, maksimum konfor.

    kolay gelsin.
    Chopper hiç kullanmadığımdan ondan soruyorum.

    Maksimum konfor demişsiniz yorumunuzda. Titreşim konforu olumsuz etkilemiyor mu ?
    Keoma ve MotoRR bunu beğendiler.

  4. #4
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Husqvarna Nuda 900
    Sakin kullanan adamım, tek silindir ve çift silindir motor geçmişim var. Ancak 4 silindire binince karakterimden uzaklaşıp daha agresif sürme eğilimine giriyorum motor karakterinden ötürü. Benim agresif diye nitelediğim çıtır çerez tabi tekerci ve gazcı tayfa için ancak ben agresif ve gereksiz risk olarak görüyorum o seviyeyi bile. Güçlü alet maalesef alt devirlerde nazlı ve rahatsız edici oluyor kullanıcı için özellikle de tork eğrisi yukarda kalıyorsa. 2 veya 3 silindirli alet bu noktada benim sürüşüme yatkın ve limitler içerisinde tutuyor beni.
    Keoma ve Kızıl pars bunu beğendiler.

  5. #5
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt 125, R25 Ve Tekrar R25
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sakin kullanan adamım, tek silindir ve çift silindir motor geçmişim var. Ancak 4 silindire binince karakterimden uzaklaşıp daha agresif sürme eğilimine giriyorum motor karakterinden ötürü. Benim agresif diye nitelediğim çıtır çerez tabi tekerci ve gazcı tayfa için ancak ben agresif ve gereksiz risk olarak görüyorum o seviyeyi bile. Güçlü alet maalesef alt devirlerde nazlı ve rahatsız edici oluyor kullanıcı için özellikle de tork eğrisi yukarda kalıyorsa. 2 veya 3 silindirli alet bu noktada benim sürüşüme yatkın ve limitler içerisinde tutuyor beni.
    Hangi modeller mesela?

  6. #6

    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Az daha koy ybr ya da boxer al
    kovboy03 bunu beğendi.

  7. #7
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Husqvarna Nuda 900
    Alıntı Keoma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi modeller mesela?
    İstanbulda yaşayan ve en önemlisi Türk insanı ile yaşayan birisi olarak bana göre Racing kullanmak her anlamda mantıksız ve riskli benim yaşam alanımda. R1, 600rr vs kullandım aletler ile yavaş gidilmiyor, hepside sal beni gideyim modunda. Japon motorları sorunsuz ancak karakter olarak bana uymuyor hep bir yerden kırpma durumu var, genelde bu çok göze batmasada ciddi tehlike yaratıyor. Mesela Yamaha MT serisi almayacağım aletler, güç var ağırlık yok, üstüne kaliteli süspansiyon yok. Alet gideyim diyor ancak kafa bir yerde arka bir yerde dolayısıyla patlayan adam çok dolayısıyla riskli statüsüne girebilir. Tamam şöför önemli ama motorlarında bir tölerans durumu var ve bu motorlarda bu durum oldukça zayıf. Ben alsam gayet sakin sakin kullanırım, tekerle vs işim yok. Adam akıllı kullanırsan düzgün gidebilen aletler, üstelik öyle kullanılırsa da işletme maliyetleri ve fiyat-performans oranı da makul. Hondanın yaptığı motorların güç ve tepki eğrisi daha kullanıcı dostu Yamahaya göre, kalitesi de daha iyi bana göre. Esasen Suzuki'yi övmek istiyorum ancak satış fiyatları, servis ve parça durumuna bakınca içler acısı durum her güzelliği yok ediyor. Dünyanın heryerinde mt7 ile aynı fiyata satılan sv650A modelinin arasındaki fiyat farkı tek örnek, diğer modellere hiç giremiyorum.

    Baya uzadı yazı neyse . Ama bana dersen ki model söyle, Kawasaki Ninja-Z 650 derim, Suzuki SV650A derim, Honda CBR500R, 650F 2 modelide. Kawasakinin ve Hondanın bütün orta-üst seviye modelleri bana göre güvenli ve kullanıcı dostu. Avrupalı motorlarda model vermiyorum çünkü bana göre Avrupa markalarının motorları gücünü kaldırabilecek donanıma sahip halde geliyor çok yüksek oran ile. Japonlar alt-orta sınıf lastik ile verirken, Avrupa markaları Pirellinin yumuşak hamurlu lastiğine kadar koyuyor, fren-süspansiyon işlerine hiç girmiyorum.

    Motor değiştirecek olsam Triumph'a yönelirim muhtemelen.
    Keoma, Akhunturk ve Kızıl pars bunu beğendiler.

  8. #8
    ..YaNKee.. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR 650F
    Yüksek cc motorların hiç bir zaman 'ben takılıyorum abi sen keyfine bak, etrafı kes hatta çiçeklerin kokusunu bi çekte akciğerlerin bayram etsin' diyeceğini sanmıyorum.. ne diyolar biliyomusun? mesela 600 cc üstü bir motordayken önceleri yavaşsın etrafa baka baka ufaktan ufaktan gazlayıp ses çıkartıyosun egzozdan falan, sonra biri yanındayken sana bakarak ara gaz veriyo sağdan önüne geçmeye çalışıyo hatta birazda sana doğru kırıyo direksiyonu ve aynadan da bakıyo o ara nasılda geçtim seni der gibi halbuki sen en soldayken önünden giden arabanın sağından geçmek istemediğin için bunlar başına geliyo sonra motor sana haykırıyo işte 'çevir gazı ver şunun eline' (vites topuzunu diyelim yanlış anlaşılmasın ) full sistem egzozun varsa ortalık biraz inliyo tabi herkesin gözü sende o ara iyice gaza geliyosun asfalt ağlıyo falan bir bakmışsın 3 şeritli yolda sağdan soldan nerden bulursan geçiyosun herkesi taaa ışıklara kadar.. durunca birden normale dönüyo herşey rahatlıyosun sende sinir falan kalmamış tabi iyi olan sonuçlu bir hikaye.. en sonunda ışıklarda değilde bir kamyonun arkasına gravat olmaklada bitebilir bu hikaye
    kovboy03 ve Keoma bunu beğendiler.

  9. #9

    Üyelik
    13 Kasım 2015
    Şehir
    Iceland
    Motosikleti
    Drz400s
    Alıntı ..YaNKee.. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüksek cc motorların hiç bir zaman 'ben takılıyorum abi sen keyfine bak, etrafı kes hatta çiçeklerin kokusunu bi çekte akciğerlerin bayram etsin' diyeceğini sanmıyorum.. ne diyolar biliyomusun? mesela 600 cc üstü bir motordayken önceleri yavaşsın etrafa baka baka ufaktan ufaktan gazlayıp ses çıkartıyosun egzozdan falan, sonra biri yanındayken sana bakarak ara gaz veriyo sağdan önüne geçmeye çalışıyo hatta birazda sana doğru kırıyo direksiyonu ve aynadan da bakıyo o ara nasılda geçtim seni der gibi halbuki sen en soldayken önünden giden arabanın sağından geçmek istemediğin için bunlar başına geliyo sonra motor sana haykırıyo işte 'çevir gazı ver şunun eline' (vites topuzunu diyelim yanlış anlaşılmasın ) full sistem egzozun varsa ortalık biraz inliyo tabi herkesin gözü sende o ara iyice gaza geliyosun asfalt ağlıyo falan bir bakmışsın 3 şeritli yolda sağdan soldan nerden bulursan geçiyosun herkesi taaa ışıklara kadar.. durunca birden normale dönüyo herşey rahatlıyosun sende sinir falan kalmamış tabi iyi olan sonuçlu bir hikaye.. en sonunda ışıklarda değilde bir kamyonun arkasına gravat olmaklada bitebilir bu hikaye


    aşağılık kompleksi bu. Trafik sadece bir yerden bir yere gidebilmek için dizayn edilen yolların üzerindeki araçları bir düzen içinde tutmaya yarar. Artistlik taslama veya hırs yapma, birilerine bir şeyleri kanıtlama, hava atma, üstünlük kurma yeri değildir. Bırak geçsin adam, baksın aynadan, gülümse devam et yoluna.

  10. #10

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Alıntı Keoma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok çeşitli motosikletler kullanmadım.Kullandığım motosikletler hep "Bırak beni,sal yularımı,bas gaza,vitesi yükselt,hiiaa" der gibiler.
    Ama ben örneğin 90'la giderken " Tamam abi böyle iyi,yavaş yavaş gidelim.Rahatına bak" demesini istiyorum.

    Bu tarz motorları kullanmış olan arkadaşlar tecrübelerini yazarlarsa sevinirim.

    Mesela; Chopper hiç kullanmadığım bir tarz, benim istediğim şekilde mi sürüşleri? "Ben gidiyorum zaten abi,sen dışarıyı kes" mi diyorlar?
    Aradığın şey chopper/cruisser.Bence gayet memnun kalırsın.Hem konforlu hemde gerçek bir tur keyfini yakalarsin...
    Keoma bunu beğendi.

  11. #11
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Kartal \ İstanbul
    Motosikleti
    NC750X
    Honda NC serisi istediğini sana verir sanırım.

    Çoğu motor kullanan tarafından eleştirilmesinin sebebi de bu.
    "Çok heyecansız motor yea" şeklinde.

    Hatta rahmetli Barkın "laterna" diye nitelendirmişti.
    Yani ses var, görüntü var ama gittiği - ettiği yok şeklinde.

    Farklı bir tork eğrisi ve sürüş deneyimi var.
    "750 Cc abi açtım mı gazı peoooow uzar gider" işi yok.
    Her hızda ve devirde yeterli bir tork ve o hıza göre ekonomik bir sürüş var.
    efendy06, yürekçe ve Keoma bunu beğendiler.
    Hamdım, piştim, hala hamım.

  12. #12

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Hocam anlattıklarına göre ya enduro almalısın ya cruiser. NC750, Transalp, F650GS falan gibi rahat endurolar, ya da cruiser modeller.
    Keoma bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    20 Mart 2017
    al bir cg 90 la gider ,rahat olayını bilemiyeceğim ,masrafı da olmaz .

  14. #14
    frankestayn1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kararsız :/
    Hocam ne yaptınız ağzımın suyu aktı okurken hemen gta 5 de motor alıyım da biraz gazlıyım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

    Chopper tarzı motorlar tam istediğiniz şekilde gider hocama ağır abi takılırlar torkları çok yüksektir fazla hız yapmazlar konforludurlar bazıları belli hızlar da ss ları bile geçer tabi hız makinesi değiller daha çok ağır takılırlar
    Keoma bunu beğendi.

  15. #15
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt 125, R25 Ve Tekrar R25
    Nc mantıklı geliyor.Çünkü motoru honda jazzın 4 silindirli motorunun ikiye bölünmesiyle oluşturuluyor.Otomatiği cabası.

  16. #16
    ..YaNKee.. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR 650F
    Alıntı stupid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aşağılık kompleksi bu. Trafik sadece bir yerden bir yere gidebilmek için dizayn edilen yolların üzerindeki araçları bir düzen içinde tutmaya yarar. Artistlik taslama veya hırs yapma, birilerine bir şeyleri kanıtlama, hava atma, üstünlük kurma yeri değildir. Bırak geçsin adam, baksın aynadan, gülümse devam et yoluna.
    yukarıda bahsettiğim 600cc üstü bir motosikletin karakteristik özelliğini anlatmakta.. herşey mecazi olarak yazılmıştır.. siz ciidiye almışsınız gibi geldi bana (birde 'artistlik taslamak' nedir motor üzerinde şarkı söylemek midir yoksa bir film de rol almakmıdır? sizin deyiminizle artistlik taslamak yada hırs yapmak sürücünün karakteriyle alakalı, sanırım siz ondan bahsediyorsunuz?) konuda motosikletin dilinden bahsediliyor.. yazılarda ona göre yazılıyordur mesela.. yoksa ben bunları yapıyorum şöyle eziyorum, böyle geçiyorum mu yazdım acaba?

    konuyu okuyup,anlayıp, sindirip sonrasında yorum yapmakta fayda var diye düşünüyorum...


    Bajaj Dominar 400
    Başlangıç için Motosiklet Modelleri

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)