Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Jon Taylor'dan ücretsiz teori eğitimi 20.08.2017 İstanbul

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    hknzrdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2016
    Şehir
    Antalya <-> İstanbul
    Motosikleti
    Honda NT700V Deauville
    Arkadaşlar, eğitim filan değildi. Tamamen promosyon ve reklam kokan hareketlerle dolu bir söyleşiydi. Jon Taylor az konuştu, ama konuştuğu zamanda da keyif verdi, ancak diğer arkadaş tüm etkinliği, Yenikapı mitingine çevirme niyetinde gibiydi. Videoya aldım, belki atarım bir yerlere, ama bazı noktalarda "hadi len" dedirtecek kadar ilginç söylemleri vardı arkadaşların.
    Analogue at birth, digital by design. The fat on my body is the designer and the brain is trying to be the coder.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    hknzrdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2016
    Şehir
    Antalya <-> İstanbul
    Motosikleti
    Honda NT700V Deauville
    Söyleşinin neredeyse tamamını yükledim arkadaşlar.
    Dileyenler buradan izleyebilirler.

    zaferce bunu beğendi.
    Analogue at birth, digital by design. The fat on my body is the designer and the brain is trying to be the coder.

  3. #23

    Üyelik
    13 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı hknzrdm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söyleşinin neredeyse tamamını yükledim arkadaşlar.
    Dileyenler buradan izleyebilirler.

    https://www.youtube.com/watch?v=lO4jfwowi6k
    Önünden kamerayı eksik etmeyen abimiz sizdiniz demek , ben de sizin 2 arka sıranızda felandım Videonun zaman kaybı olduğunu söylemekte fayda var bence oturup izlenilecek bişeyi yoktu

  4. #24
    hknzrdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2016
    Şehir
    Antalya <-> İstanbul
    Motosikleti
    Honda NT700V Deauville
    Hafızamda yer kaplayacağına kayıt hard diskte yer kaplasın diyorum da, bu cidden vakit kaybı bir kayıttı. Benzer söylemi bir önceki mesajda yazmıştım da, şimdi "yok canım" diyenler çıkarsa diye atayım dedim kanala.
    En azından hangi kurumdan eğitim almayacağımı biliyorum artık. ;)
    Analogue at birth, digital by design. The fat on my body is the designer and the brain is trying to be the coder.

  5. #25
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Ücretsiz bir seminer için -bence- içerik yeterli ve sunum iyiydi.

    Benim beklentim kurumu tanımak ve fikir edinmekti.
    Bunu sağladı, birebir yol eğitimi olursa alabilirim diye düşündüm.

    Fiziksel şartlar ile ilgili ise biraz sıkıntı vardı;
    Motorları düzgün bir yere park edemedik, otopark kapalıydı.
    En öndeydim, arka tarafta ses sistemi sıkıntılı görünüyor.
    Ayrıca oturma düzeni ve rahatlığı iyi değildi.
    Bir kişinin çıkması için birkaç kişiyi rahatsız etmesi gerekiyordu.
    Ortamda çay ikram vs vardı bu güzel ama su yoktu, su için 3 kat aşağı inmek gerekiyordu.
    Hamdım, piştim, hala hamım.

  6. #26
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    Bizim eğitimlerimizden geçemeyen kişiler eğitmenlik yapıyorlar bunlara itibar etmeyin dediler.Yanlış değil aslında.Bizden yetişmiş personelden almasanızda sertifikasyonu olan eğitmenlerden eğitim alın dediler.Ben 10 Eylül kapalı alan eğitimine yazıldım yanlışmı yaptık şimdi.

  7. #27

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Hocam teori sunumu/eğitimi/semineri insanları doğru ekipmandan Motosiklet yol sanatı kitabında ele alınan motosiklet kontrol sisteminden, hakimiyet ve yol eğitimlerinden haberdar etmek ve bu sunumu yapan kurum ile insanların tanışması amacını taşıyor. İnsanların sürüşlerini değiştirmek gibi iddialı bir faydası aslında pek yok. Eğer konu detaylı sürüş becerilerinin teorik açıklamaları ise bu konuda 3 tane kitap, beş on tane de makale okumak bile bir teori sunumuna katılmaktan çok fazla bilgi sağlar. Açıkçası benim yazdığım blogun sürüş becerileri başlıkları bile teori sunumundan daha detaylıdır. Tabii bu kitapları okumak kaç saat alacak teori sunumu kaç saat sürüyor bunu kıyaslayarak teori sunumunun neden daha yüzeysel olmak zorunda kaldığını anlayabiliriz.

    Sistemi duymamış onun hakkında pek bilgisi olmayan insanlara sistemli sürüş diye bir şeylerin varlığını ve bu becerilere ulaşmanın yolunun da hakimiyet ve yol eğitimlerinden geçtiğini anlatmayı amaçlayan bu sunumlara katılıp bu eğitimleri veren kurumlar hakkında bilgi sahibi olup kimden eğitim alacağına veya almayacağına karar vermek bence çok güzel bir imkan. Henüz hiç o kuruma para vermeden onlardan eğitim almak isteyip istemediğinize bakabiliyorsunuz. Mesela Motto Akademi'nin motosiklet eğitimleri sayfasında böyle bir sunu listelenmiyor. Yapmıyorlar belli ki. Demek ki vazgeçilmez bir şey değil. Ne yapıyorlardır? Muhtemelen teorik bilgi aktarımını hakimiyet eğitimlerinin başına ve yol eğitimlerinin aralarına yerleştirmişlerdir. Honda ve Yamaha da aynı içeriği anlatmıyor olsa da teori sunumları düzenlemiyor ama kapalı alan eğitimi satın alınca ilk bir veya bir kaç saati teori sunumuna ayırıyor.

    Bu teorik kısmı ücretsiz ve herkese açık yapmak bence güzel bir yaklaşım. Hem benim katılımcı olarak kurumu ve eğitmeni tanımamı hem de kurumun kendini anlatmasına imkan sağlıyor. Baktım adamın tarzını sevmedim, anlatış biçimini sevmedim. Ondan eğitim almak istemiyorum. Ne güzel, bedavadan karar verdim, oldu bitti. Süper. Bir tam günlük para ödeyip bunun öğleden öncesinin teorik bir sunum dinlemeye ayrılmasından bence daha verimli.

    Hatta sunumdan memnuniyetin ve memnuniyetsizliğin de forumlarda ve sosyal medyada yazılması bence çok iyi. Hem kurum kendini geliştirme alanlarını görür, hem de diğer katılımcılar henüz teoriye gitmeden bir fikir edinmiş olur, beklentiler o yönde şekillenir.

    Ben bir çok eğitmenin teorik sunumlarına katıldım. Benim de diğerlerinden daha iyi veya diğerlerinden daha kötü bulduğum eğitmenler oldu. Bundan kesinliklikle eğitim almam dediğim de oldu.

    Dolayısıyla sonuç olarak "Bu yerden asla eğitim almam." diyenler de "Tatminkardı, uygulamalı eğitimine kayıt oldum." diyenler de doğru yapıyor. Ortada bir yanlış yok. Hangi sunumun iyi, hangi eğitimin daha faydalı hangisinin biraz daha az verimli olduğuna dair yazıları forumda daha çok görmek isterim. Nasıl satın aldığımız motosikletleri, kaskları, motor yağlarına dair memnuniyetimizi veya memnuniyetsizliğimizi paylaşıyorsak sunumlar ve uygulamalı eğitimler hakkındaki değerlendirmelerimizi de paylaşmalıyız.
    okanbagiscan ve Kızıl pars bunu beğendiler.

  8. #28

    Üyelik
    12 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha mt-25
    şile yolunda rossi gecerim diyen eğitmen kim.? seminerde konusu geçti. daha önce AEA da bahsetmişti.
    Kızıl pars bunu beğendi.

  9. #29
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    şile yolunda rossi gecerim diyen eğitmen
    Ben de kendi kendime düşündüm o hoca geçiyorsa ben de acaba geçer miyim diye ama sonra Rossi ile bitmez, Marquez'i var, Pedrossa'sı var.
    Kimsenin ekmeği ile oynamamak lazım.
    Hamdım, piştim, hala hamım.

  10. #30
    hknzrdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2016
    Şehir
    Antalya <-> İstanbul
    Motosikleti
    Honda NT700V Deauville
    Alıntı okanbagiscan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim eğitimlerimizden geçemeyen kişiler eğitmenlik yapıyorlar bunlara itibar etmeyin dediler.Yanlış değil aslında.Bizden yetişmiş personelden almasanızda sertifikasyonu olan eğitmenlerden eğitim alın dediler.Ben 10 Eylül kapalı alan eğitimine yazıldım yanlışmı yaptık şimdi.
    Söylemim yanıltmasın, kurum elbet eğitimde gayet iyidir, ben sadece şahsi görüşümü belirttim. Daha önce Motto Akademide Hakimiyet eğitimi aldım, gayet memnun kaldım, bir de bu kurumun Rospa'dan ayrılma nedenlerini biliyorum. Hatta yanılmıyorsam AEA ile bir söyleşilerinde bu konudan bahsediyorlar.

    Ek olarak bir kaç hafta önce Roadcraft Academy aynı tarzda bir teori eğitimi yaptı, ona da katıldım, yaklaşık 3-4 saat süren bir eğitimde, kurum tanıtma güdüsünde olmadan, sadece motosiklet kullanmak ile ilgili Roadcraft sistemini tane tane anlattılar, ve eğitmenlerin mütevazi ve arkadaş canlısı tavırlarını da çok sevdim. Gelecek ay da uzun yol eğitimini onlarla yapmayı düşünüyorum.

    Bu sunumda beklediğim kurumun kendini tanıtmasından ziyade, eğitim odaklı olmasıydı, bunu göremedim, bir de (benim şahsi görüşüm) eğitmenin hangi meslekte olduğu vb özellikleri beni ilgilendirmiyor. Sunumda bizim eğitmenlerden birisi CEO, diğeri genel müdür filan gibi deyimler hoşuma gitmiyor, zira kimseyi mesleği, kazancı vb özellikleri ile değerlendirmeyi hoş bulmuyorum.

    Tüm bunlar bir araya gelince "nereden eğitim almayacağım belli oldu" söylemim ortaya çıktı, bu kurumun eğitiminin iyiliği veya kötülüğü değil, tavrın benim hoşuma gitmemesi durumu sadece.

    Şuraya Roadcraft Academy'nin eğitimini de ekleyeyim, bir nebze daha anlaşılır olur söylediklerim.
    Analogue at birth, digital by design. The fat on my body is the designer and the brain is trying to be the coder.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)