Köprüde eziyet..

Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
46
Sabahları Köprüden geçerek, işlerine gitmek zorunda olan tüm motorcu arkadaşlar, 1 haftadır sürekli aynı sorunla karşılaşmaya başladık.

Köprü yoluna girildikten sonra, köprü üzerine gelene kadar, ne kader polis ekibi varsa tüm motorcuları sağa çekip uygulama yapıyorlar.

Tamam yapılsın kontrol olması iyi ama her gün ve 50 metrede bir yapılan bu uygulamalar bunalttı.

Bu sabah tam ben 3. çevirmede isyan ederken, memur arkadaş one 30 motor birden geldi dedi..

Doğrudur dedim sizden önceki ekibin orda toplanmışdık.

Nasıl yani dedi, baya dedim bu 3. çevirme sizden öncekilerde dahil..

O sırada bir başka arkadaş sağa yanaşdı ve durur durmaz, hocam bari sağ tarafa bir tabela yaptırında, motorcular her polis ekibinin önünde dursun dedi..

Biraz işin suyu kaçmaya başladı gibime geliyor.. Motorsikleti özendirmek yerine, inatla soğutmaya çalışıyorlar.

:farao:
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
47
ÇAĞ HAKLIISIN bu sabah yine cevirdiler arkadaşla benii yarında varmış yarından sonra yokmuş öyle dedi ne kadar güvenilir bilmiyorum..

sabah çevirdi ve belgeyi çıkrttım daha 4 gün önce 660 +250 ytl ceza kestiniz bi canım kaldı dedimm oda halima acıp gönderdi gerçi bi eksik yoktu ama kesemezdi yaniii kıl kapmadığı sürece:bounce:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Haydaaaa işe bak ya.
Ben de yarın işe motorla gelmeyi düşünüyodum.
Beylikdüzü - Tophane. ehliyet te yok.
Acaba hiç çıkarmasam mı motoru ???
Saçmalamışlar ama bu akdar da olmaz.
 
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
46
appleworm' Alıntı:
ÇAĞ HAKLIISIN bu sabah yine cevirdiler arkadaşla benii yarında varmış yarından sonra yokmuş öyle dedi ne kadar güvenilir bilmiyorum..

sabah çevirdi ve belgeyi çıkrttım daha 4 gün önce 660 +250 ytl ceza kestiniz bi canım kaldı dedimm oda halima acıp gönderdi gerçi bi eksik yoktu ama kesemezdi yaniii kıl kapmadığı sürece:bounce:
Emniyet şeridinden gitme olayında nedense bazen katı, bazen esnekler, bence biz motorculara dikkatli olunduğu takdirde, ki trafiği hafifletecektir, emniyet şeridinden gitmemiz daha iyi değilmi?

Bu arada arkadaşım ne gerekçe ile sana okadar ceza kestiler off diyorum rakkam baya yuksek..:pale:
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
47
FutureShock vallahi bilmiyorum sizin oraları ama köprü üzerii 50 metrede bi polis bekliyooo sakalarıı yogg acısınıda çektim dikkatli olmak gerekiyoo:queen:

ama asıl suçluu İSTANBUL EMNİYET MÜDÜRÜ SAYIN CERRAHIN YANINDAN SON SÜRET GEÇEN MOTORU BULMAK. çünkü o olaydan sonra patlak verdi çevirmelerr.polislerde bıkmış vaziyette çünküüü

vallahi kimene göre emniyet serridinden geçmek serbest kimine gerek yasak bilmiyorum ama en emniyetlisi emniyet seridi yoksa no problem her sekilde motor kendine yol bulurr..

ben cezayı aslında hak ettim. normelde motoru çıkrtmıyordum ruhsatımı kalbetmistim savcılıktan kayıp ruhsat zayi belgesini alıp gazeteye ilan vardim ve 4 gün önce sabah ruhsatı çıkarmak üzere şişliliye gittim şişli üzerindee pusuya yatmis 4 -5 motorlu sahin polis önüne geleni çevidi içlerinde bende dahil. en sol seritten ben içekti aldı:) ehliyet günü beklediğim için ceza kesti. ne dediysem anlatamadım ruhsat için mecbur kaldım dedim basıma bi bela gelir diyee ama dinlemedirr sonuçta böyle oldu istiii.. NE DİYEYİM İNSAFLARI KURUSUN..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
46
appleworm' Alıntı:
FutureShock vallahi bilmiyorum sizin oraları ama köprü üzerii 50 metrede bi polis bekliyooo sakalarıı yogg acısınıda çektim dikkatli olmak gerekiyoo:queen:

ama asıl suçluu İSTANBUL EMNİYET MÜDÜRÜ SAYIN CERRAHIN YANINDAN SON SÜRET GEÇEN MOTORU BULMAK. çünkü o olaydan sonra patlak verdi çevirmelerr.polislerde bıkmış vaziyette çünküüü

vallahi kimene göre emniyet serridinden geçmek serbest kimine gerek yasak bilmiyorum ama en emniyetlisi emniyet seridi yoksa no problem her sekilde motor kendine yol bulurr..

ben cezayı aslında hak ettim. normelde motoru çıkrtmıyordum ruhsatımı kalbetmistim savcılıktan kayıp ruhsat zayi belgesini alıp gazeteye ilan vardim ve 4 gün önce sabah ruhsatı çıkarmak üzere şişliliye gittim şişli üzerindee pusuya yatmis 4 -5 motorlu sahin polis önüne geleni çevidi içlerinde bende dahil. en sol seritten ben içekti aldı:) ehliyet günü beklediğim için ceza kesti. ne dediysem anlatamadım ruhsat için mecbur kaldım dedim basıma bi bela gelir diyee ama dinlemedirr sonuçta böyle oldu istiii.. NE DİYEYİM İNSAFLARI KURUSUN..

Büyük geçmiş olsun yahu, evraklarını bir an önce tamamlar tüm sıkıntılarından kurtulursun inşallah.
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
47
ÇAĞ' Alıntı:
Büyük geçmiş olsun yahu, evraklarını bir an önce tamamlar tüm sıkıntılarından kurtulursun inşallah.

sağolasın çağ kardes su an bütün evraklar taamam ama cepte para kalmadıı motoru çıkarmak için. 2 gün motoru çıkarmak için ugrastım 300 ytl param gitti 660 ytl ayrı para ayrıca bu arad ruhsat islemleri halletimm cebimde 60 ytl kalmıstı onunlada k.köye trafikten evrakları teslim edip ruhsatıı onaylatıp alcaktım 50 ytl oraya vercektim. ama cuma aksım ayrı bir şok yaşadım motoru bağladıkları yerden 60 ytl çekici + 10 ytl otopark parası verdim k.kartı limitini bile zorladık.. allah kimseye göstermesinn....

not: bir kaç gün önce birçok arkadas bana çok sert çıktı halden anlayan sadece sayılı kisiler var. o sert çıkan arkadaslar ne kadar bu isi biiliyorlar bilmiyorum ama neyse
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herhalde ben biraz ihtiyar ve haşin gözüküyorum.herkesi çeviriyorlar beni es geçiyorlar.

duyduğuma göre yakışıklı ve tüyü az olan tipleri fazla çeviriyorlarmış...
 
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
46
harfendaz' Alıntı:
herhalde ben biraz ihtiyar ve haşin gözüküyorum.herkesi çeviriyorlar beni es geçiyorlar.
Yaf bende fena değilim hani ama...:queen:

boy 179 kilo 115 :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
cuma sabahi köprü yollunda tam 4 kere, dönüsünde de 3 kere durduruldum :pr: :pr:
daha ne deyim?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
intercom' Alıntı:
cuma sabahi köprü yollunda tam 4 kere, dönüsünde de 3 kere durduruldum :pr: :pr:
daha ne deyim?

sizi gidi yakışıklılar siziiiiiiiiiiiiii.:mrgreen: :p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
387
Bu aralar heryerde çevirme var bende ehliyet için gün sayıyorum 15 gün kaldı sarıyerde az daha çeviriliyordum tam 15 motor vardı saydım bağlamışlar hatta dönüp emirgana dogru giderken 3 motorlu arkadaşı durdurup uyardım evraklarınız eksikse sarıyere girmeyin diye ben çok şanlısım diye düşünüyorum 3 trafikçininde eli doluydu toplum poliside vardı arkası dönükken yapıştırdım tam yanından gecerken dur diye el salladı ama geç kaldı :p ben topuk yok abi şurda 2 hafta kaldı aman dikkat beyler heryerde çeviriyorlar gene bi ara yolda trafik polisi yoktu gene sıkı uygulama varbir ehliytei alsam valla ilk durdurdugunda hemen yapıştırcam :) 2 seferdir atlatıyorum 3. de yakalancaz galiba o yüzden bu aralar çok sık trafiğe çıkmayacagım sevgiler saygılar gel 2 hafta gel yaz bitiyor valla :p

Bu arada geçmiş olsun...
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
47
ZealsunChopperSanlı' Alıntı:
Bu aralar heryerde çevirme var bende ehliyet için gün sayıyorum 15 gün kaldı sarıyerde az daha çeviriliyordum tam 15 motor vardı saydım bağlamışlar hatta dönüp emirgana dogru giderken 3 motorlu arkadaşı durdurup uyardım evraklarınız eksikse sarıyere girmeyin diye ben çok şanlısım diye düşünüyorum 3 trafikçininde eli doluydu toplum poliside vardı arkası dönükken yapıştırdım tam yanından gecerken dur diye el salladı ama geç kaldı :p ben topuk yok abi şurda 2 hafta kaldı aman dikkat beyler heryerde çeviriyorlar gene bi ara yolda trafik polisi yoktu gene sıkı uygulama varbir ehliytei alsam valla ilk durdurdugunda hemen yapıştırcam :) 2 seferdir atlatıyorum 3. de yakalancaz galiba o yüzden bu aralar çok sık trafiğe çıkmayacagım sevgiler saygılar gel 2 hafta gel yaz bitiyor valla :p

Bu arada geçmiş olsun...

ZealsunChopperSanlı aman dikkat diyorum bunlar burda konusulcak seymiii yaaa vallahi seni burda tutarlar ehliyetsiz kullanıyorsun diye..:queen: çünkü ben burda benim basım yandı siz yanmayın dediğimde bazı arkadaslar senin ne isin var trafikte tarzı seyler yazmıslardı. onnun için aman dikkat polislerden çok burdaki bazılarından kork:bounce:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
yaklaşık 4 aydır hergün aynı saatlerde (07:00-07:30 arasında) köprüden geçiyorum daha 1 kez bile çevrilmedim. :bounce:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
97
ÇAÐ' Alıntı:
Çook yakýþýklýyýz çoooook hahahahhaaa:queen:


Sizce çok komik olabilir ama motorculara ve motorsikletlere karşı kampanya hız kazanmış durumda. Her yerde çevirmeler bağlamalar var.

Ve bu komployu düzenleyen hükümetten başkası değil. MEB sınavı kasıtlı olarak geciktiriyor, polis cezayı kesiyor, maliye kasasını şişiriyor....

Yarın öbürgün, belgeleriniz tam olsa da birileri haraç için yolunuzu kesecek.

Daha da kötüsü çok yakında çevre, bilmem ne adı altında yeni vergiler toplanacak...Ve çok yakışıklı yurdum insanı da forumlarda çil çil sırıtmaya devam edecek ::cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu sezon sadece 2 kez çevrildim. Biri Sultanahmet'te farkında olmadan tramvay yoluna girmişim. Polis baktı ki ehli-yet var, ruhsat var, her bir şey tamam "bu saf kesin tramvay yolunda olduğunu da bilmiyordur" diye serbest bıraktı. :)

Diğeri de MotoGP'ye giderken bizim Avrupa ekibini komple durdurdular. Ehliyetsiz bir kişi vardı aramızda, o da kaçtı.

Koskoca sezonda sadece 2 kez çevrilen biri olarak yarım saatte 3 kez çevrilenlere sabır diliyorum.

EDIT: Ben de çok yakışıklıyım ve çil çil sırıtıyorum; hahahahhaa :queen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
215
appleworm' Alıntı:
ZealsunChopperSanlı aman dikkat diyorum bunlar burda konusulcak seymiii yaaa vallahi seni burda tutarlar ehliyetsiz kullanıyorsun diye..:queen: çünkü ben burda benim basım yandı siz yanmayın dediğimde bazı arkadaslar senin ne isin var trafikte tarzı seyler yazmıslardı. onnun için aman dikkat polislerden çok burdaki bazılarından kork:bounce:

Appleworm, valla haklısın var öyle bazı kendisini "sorumluluk sahibi" sanan insanlar, :) ne yapıcan insanlar çeşit çeşit :mrgreen: benim ehliyetle ilgili bi problemim olmadı da cezayla ilgili bişey yazmıştım, aynısı benim de başıma geldi.

idare edicez ne yapalım :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
eziyete devam: bu sabah köprüden gecerken yine iki kere kontrol. polis amcalar senin rahat rahat ehliyetini cikarmana hemen bir yorum getirip, senin herseyin tamam galiba diyerek yine saliyorlar ama... ikincisinde bakmadi bile :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst