MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com

Dişli Lastik Çekişi Düşürürmü ?

    Mondial E-xtreme Max 150
    Kuba Motor RX9
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    01 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Bu lastiği Motosiklete taksak çekiş düşermi bozuk yollarda kullanıcam köy yolları ?



    AVM Forum
    DRD Motorbikes Riders Serving Riders - Motorcudan Motorcuya Hizmet
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    Nasıl bir zeminde kullandığınıza bağlı.

  3. #3

    Üyelik
    01 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Alıntı agris adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl bir zeminde kullandığınıza bağlı.
    köy yollarında kullanıcam bozuk çakıllı taşlı yollar

  4. #4
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    çekişi değil de düze çıkınca hızı düşer, asfaltta tutuşu düşer
    Kızıl pars bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    01 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çekişi değil de düze çıkınca hızı düşer, asfaltta tutuşu düşer
    Güncel....

  6. #6
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA (2013)
    Çekiş ile kastın yol tutuşu ise ; toprak yollarda asfalt lastiğinden daha iyi tutuş sağlar. Asfaltta ise ( özellikle ıslak asfaltta) ilk virajda düşersin.

  7. #7

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Köy yolları için uygundur....

  8. #8

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    Alıntı farfur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    köy yollarında kullanıcam bozuk çakıllı taşlı yollar
    O zaman uygun. Ama asfaltta tat vermez.

  9. #9

    Üyelik
    01 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çekiş ile kastın yol tutuşu ise ; toprak yollarda asfalt lastiğinden daha iyi tutuş sağlar. Asfaltta ise ( özellikle ıslak asfaltta) ilk virajda düşersin.
    teşekkürler çekişten kastım hızlanma ve son hız düşermi bide asfaltta neden virajda düşerim dişli lastik virajda daha iyi tutuş sağlamazmı

  10. #10
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 EFİ
    sürekli köy yollarında kullanılıyorsa %60 veya fazlası gibi bir oranda, bence dişli lastik takmalısın.

  11. #11
    Grumpy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Elındekı motoru satıp bır cross al bence. Commuter tarzı bır motor var muhtemelen altında, cross'a gec koy yollarının tadını cıkar.

  12. #12

    Üyelik
    01 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Teşekkürler.

  13. #13
    cbr1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2012
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Motoran XF-250
    Asfaltta çekişi düşürmez aksine artırır surtunme daha az olduğu icin,ama fren mesafen uzar tutunması cok zordur özellikle ıslakta,yine de ağırlıklı arazi kullanımı ise almalısın

  14. #14
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı cbr1907 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Asfaltta çekişi düşürmez aksine artırır surtunme daha az olduğu icin
    ney ney ney?
    000000 bunu beğendi.

  15. #15

    Üyelik
    01 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Alıntı cbr1907 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Asfaltta çekişi düşürmez aksine artırır surtunme daha az olduğu icin,ama fren mesafen uzar tutunması cok zordur özellikle ıslakta,yine de ağırlıklı arazi kullanımı ise almalısın
    çekişi düşürürmü arttırırmı bilmiyorumda fren mesafesi aksine artar yere daha iyi tutunduğu için

  16. #16
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    son hız çekişte vs çok kıl , çok hassas bir sürücü değilsen öyle aman aman bir fark yaratmaz.
    kış lastiği olsaydı ön gidon biraz ağırlaşıyordu ya da ben öyle hissettim.
    yıllardır 125-150cc arası motorlara binerim. hem arazi em asfaltta ortalama güzel bir gidişi olan anlaş capra veya benzer baklava desenli bir lastik tavsiye ederim.

  17. #17

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Vay arkadaş neler yazılmış ya.. Yuh... Kusura bakmayın arkadaşlar, bilmemek ayıp değil elbette, ama böyle işkembeden sallamak ayıp.. Yuh..

    Hocam bu şekilde derin kanalları olan lastik senin de amacına göre aldığın üzere arazi kullanımı için tasarlanmıştır.
    Yüzey alanı daha az olduğu için asfalttaki tutunması ise yol lastiğinden hissedilir derecede azdır.
    "Çekiş" diye kullanılan kelime ne anlamlara sokulmaya çalışılıyor ayrı konu da, bu lastik asfaltı çok iyi tutmaz. Hızlanma, fren, viraj, bunların hepsi de asfalt tutuşu ile gerçekleşir.

  18. #18

    Üyelik
    01 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Teşekkürler Hepinize

  19. #19
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı cbr1907 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Asfaltta çekişi düşürmez aksine artırır surtunme daha az olduğu icin,ama fren mesafen uzar tutunması cok zordur özellikle ıslakta,yine de ağırlıklı arazi kullanımı ise almalısın
    yuvarlanma direnci daha fazla olduğu için asfaltta son hız düşer.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"... (RIP NICK MENZA)


    Bajaj Dominar 400
    Başlangıç için Motosiklet Modelleri

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)