Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

SS ve ST motor kullanıcıları!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Arkadaslar merhaba,

    Çok merak ediyorum racing ve turing makinalarda geri geri motoru cıkartırken zorluk çekiyo musunuz? cünkü benim kendi makinamda sanki boyum yetmiyomuş gibi hissediyorum ayakkabının ucuyla basıyorum resmen yere indirdiğimde ayaklarımı buda bana güvensizlik veriyo tedirginlik yaratıyo. Sizdede böyle bir durum söz konusumu? Motorum ağır geliyo biraz daha hafif ve geniş olmasaydı zorlanmazdım diye düsünüyorum arka amortisörün vanasını low seviyesine 3-4 kere cevirdim motor pek alcalmadı bu arada ve sanki daha yumusak oldu gibi cünkü kalkarken ön lastik yerden kesiliyo bana yardımcı olun lütfen. bu kadar uzattığım için ve yazımın karmaşık olmasından dolayı kusura bakmayın. Tesekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    volkanmet86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial 200 MCX / CG Cafe Racer / Pulsar 200 NS
    aslında aynı problem bendede var.benim kawasaki normalden biraz daha yüksek sanki geri geri giderken problem yaşıyorum yani ayak tabanlarım yere oturmuyor.ama motoru park ederken geri geri gitmeye lüzum olmayacak şekilde park edersen problem kalmıyor
    Eğleniyor muyuz?

  3. #3
    orveg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    Şimdilik Antalya
    Motosikleti
    Zealsun 200GY-A(Destina)
    valla arkadaşlar SS ve ST leri bilmem ama benim motorumda yere zaten ayak ucuyla basman gerekiyor

  4. #4
    dogma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2005
    Şehir
    Kadıköy-Suadiye
    Motosikleti
    DADYW Regal_Raptor DD 250E-9

    Motosikletiniz size uygun mu acaba?!

    Alıntı glock adlı üyeden alıntı
    Arkadaslar merhaba,

    Çok merak ediyorum racing ve turing makinalarda geri geri motoru cıkartırken zorluk çekiyo musunuz? cünkü benim kendi makinamda sanki boyum yetmiyomuş gibi hissediyorum ayakkabının ucuyla basıyorum resmen yere indirdiğimde ayaklarımı buda bana güvensizlik veriyo tedirginlik yaratıyo. Sizdede böyle bir durum söz konusumu? Motorum ağır geliyo biraz daha hafif ve geniş olmasaydı zorlanmazdım diye düsünüyorum arka amortisörün vanasını low seviyesine 3-4 kere cevirdim motor pek alcalmadı bu arada ve sanki daha yumusak oldu gibi cünkü kalkarken ön lastik yerden kesiliyo bana yardımcı olun lütfen. bu kadar uzattığım için ve yazımın karmaşık olmasından dolayı kusura bakmayın. Tesekkürler.
    Arkadaşlar, satın alırken motosiklet seçimi konusunda temel bilgileriniz eksik miydi acaba diye düşünüyorum!
    Bu konuda en güzel ve pratik bilgiler Resat “DD” Arbaş'ın (Donald Duck) Motosiklet Teorisi kitabında verilmekte. Şu alıntıların tarafınızdan ve tüm motosiklet seçimi yapacak arkadaşlar tarafından -tekrar,tekrar - okunmasında yarar var:
    ....... Daha baska mucadeleye ihtiyaciniz varmi? Cevabiniz “evet” ise hemen gidip 250 cc ustunde kocaman gosterisli bir motor secin...hele “olume meydan okuma” gibi bir merakiniz varda pahali bir intihar planliyorsaniz 600cc den baslayan “super sport” bir motosiklet sizin icin bicilmis kaftandir.
    Ilk sececegimiz motosiklet herseyden once hafif olmalidir, kivrak olmalidir. Boyu posu size uygun olmalidir. Bunlari nasil anlayabiliriz; soyle. Motora oturun, Bindiniz…her iki ayaginizin tabani yere tam basiyormu? Basmiyorsa aynen inin… Bacaklariniz dumduz ileri uzanmis, ayak topuklariniz yerde olsun. Simdi yine dizlerinizi kirarak motoru one cekip baslangic pozisyonuna gelin. Bu hareketi dort bes defa tekrarlayin…kollarinizdan guc almadan, ikinip sIkilmadan rahatca yapabiliyorsaniz mesele yok. Boyu size uygun ve yeterince hafif demektir......

    Arkadaşım amortisör ayarı ile motorun yüksekliğini azaltamazsın. yumuşak ayarlı amortisörle ancak yaylanmayı arttırmışsın.
    Amacım işinize karışmak değildi, hepinize kazasız ve keyifli sürüşler.
    dogma .

  5. #5
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    tesekkürler arkadaslar ama bu tarz motorlarda taban yere değmez veya değmesede olur diye duymuştum ztn çoğu insandada gördüğümde parmak uçlarıyla basıyo, alçaltmak mı gerekiyo anlamadımki... ben hayabusaya bindim ona boyum yetti ve daha hafif geldi 1000 rr a bindim oda öyle ama vfr hem ağır hemde yüksek geldi rahat edemedim bi türlü. bi çözümde bulamadım.

  6. #6
    danger0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    arkadaşlar motor zaten üstünde oturulup itilmez ki. motorun yanında ayakta iken motoru istediğiniz yere götürmelisiniz.

    (low konumu amortisörün yumuşaklığını belirliyo, motorun yüksekliğini değil)
    Biz ilhamlarimizi gokten ve gaipten degil dogrudan dogruya hayattan almis bulunuyoruz. K.Atatürk


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler