Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

CRF 1000 L Africa Twin - Yeni Motor

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    TheWoi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2017
    Şehir
    Adana
    Hayırlı olsun kazasız belasız inşallah


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    artçı konforu ve rahatlık açısından Africa Twin mi, nc 750 integramı

  3. #63

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    Alıntı YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    artçı konforu ve rahatlık açısından Africa Twin mi, nc 750 integramı
    Henüz hiç artçılı sürmedim bu motoru bilmiyorun. O yüzden yorum yapamayacağım.

  4. #64
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı mchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nakedtan enduroya gectigimde bende dunya varmis dediydim. Bundan sonra hep enduro insallah. Para isini cozebilirsem ilerde bi yanci belki teker yapmalik
    Bir kere Multistrada kullandim. Ruzgar korumasi guzel, bayagi da cevik, ama cok buyuk yahu. African Twin'in de uzerine oturdum, o da ayni. Hafif naked sehir ici icin bence cok daha pratik. Siz ne acidan tercih ettiniz enduroyu?

  5. #65

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    Merhaba arkadaşlar,
    29/06/2017 tarihinde motorumun rodaj süreci bitti. Rodaj malum biraz sıkıcı bir süreç lakin yeni bir motoru tanımak tepkilerini öğrenmek için çok önemli bence. Ayrıca açıkçası 1000 cc bir makinada ilk kez rodaj yaptım ve çok sıkıcı gelmedi. Zira düşük devirlerde dahi otoyolda rahatça seyahat edilebilecek sürati sağlıyor.
    Maliyet kısmına gelirsek rodaj bakımı için Honda servisi 295₺ ücret aldı.

    Bugün de motoru biraz uzun yolda performanslı bir şekilde test etmek amacıyla Afyon-Ankara arası gidiş dönüş 500 km yol yaptım. Açıkçası hava koşulları sebebiyle berbat bir yolculuk geçirdim. Karşıdan vuran güneş, 35 dereceye yakın hava, siyah mont, kevlar kot derken baya mahvoldum. Onun dışında motordan memnun kaldım.

    Gerçekten çok çok konforlu bir motosiklet. Tatmin edici bir performansı var. Ayrıca ebatları ve renkleri sebebiyle görünürlük açısından iyi. Özellikle diğer araç sürücülerinin yaklaşımları önceki motorumda alışmadığım türdendi.

    Bu yerden yüksek, tabiri caizse uzun bacaklı motorun yüksek süratlerdeki dengesini de denemedim değil. 200 km/sa süratin üzerine çıktığımda da yolda gezinme, yalpalama gibi bir problem yaşamadım. Bunu beklemiyordum açıkçası.

    Bir problem olarak ön camı beğenmedim. Belki benim boyum uzun olduğundandır emin değilim ama çok rüzgar aldım. En kısa zamanda uzun ön cam ile değiştirmem gerekiyor.

    Başka bir eksi de şu ki: 4 silindir performansını aramıyor değilim.

    Bugün biraz performansı merak ettiğim için ona göre sürdüm. O yüzden yakıt tüketimi hesaplamadım. Bir dahaki sefere yakıt sarfiyatı hakkında bilgi paylaşacağım.
    Şimdilik bu kadar.

    Saygılar
    Guven bunu beğendi.

  6. #66

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir kere Multistrada kullandim. Ruzgar korumasi guzel, bayagi da cevik, ama cok buyuk yahu. African Twin'in de uzerine oturdum, o da ayni. Hafif naked sehir ici icin bence cok daha pratik. Siz ne acidan tercih ettiniz enduroyu?
    Valla ustad ben aslinda 2 tekere multistrada hayaliyle basladim desem yeridir lakin mts ye gelene kadar 3 nakedim oldu. Hepside hafif ve gucluydu teker meker tam sevdigim gibi. Sehir ici icin mukemmellerdi ama uzun yolda eziyet oldu bana mt7 le mersin istanbul daha sonra istanbul izmir istanbul yapip. Mts aramaya basladim. Mts ye kavustuktan sonra ist izm ist mükemmel gecti. Motor budur dedim. Sehir ici hic sikinti degil digerleri kadar kivrak digerlerinden daha guclu ve atik yan cantalari takmadigimda digerlerinden brz genis bana sorun olmuyor acikcasi. Birde o kaldirimlardan atlamak falan bambaşka, trafigi yukardan rahatca izlemek aynalarin ustunden gecen gidon anlatmakla bitmez. Bir tek duruyorken 240kg civari zor oluyor ters bir hamlede yana devirmemek icin kaslari agriyor adamin. Bence sende bu tarafa dogru bi geçiş yap dene derim. Güce alışmış birisin 2015+ mts yada 1190 ktm ler reyzikleri aratmıyorlar

  7. #67
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı mchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ..........mts yada 1190 ktm ler reyzikleri aratmıyorlar............


    1290 Adventure kullandım, 1000 lik ss ler ile 250 km ye kadar beraber yürüyor 270 de kesiliyor..

    600 lük leri hem kalkışta hem akselerasyonda tabiri caizse deler geçer : )

  8. #68

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1290 Adventure kullandım, 1000 lik ss ler ile 250 km ye kadar beraber yürüyor 270 de kesiliyor..

    600 lük leri hem kalkışta hem akselerasyonda tabiri caizse deler geçer : )
    2009 r1 i 220 e kadar gectim. Yeni model 1000liklerle deneme sansim olmadi acikcasi. Ama sunu biliyorum abimin 600rr ina binince bisiklete binmisim gibi hic cekmiyor alet. Adami 7 yildir kiz gibi baktigi makineden soguttum

  9. #69

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    Arkadaşlar merhaba,
    Uzun zamandır sürekli il dışında olmam dolayısıyla pek kullanamadım motosikletimi. Motoru alalı 45 gün olmuş aşağı yukarı. Şu an 4000 km oldu motor. Pek fazla binemedim açıkçası. Bir de şehir içinde de hiç kullanmadığım için pek km yapamadım.
    Yakıt tüketimiyle ilgili bilgi vermek istiyorum: Benim ortalama tüketimim 5,8 lt oldu. Rodaj bitiminden itibaren 1000 km boyunca test ettim bu veriyi. Çok sakin kullanımlarda bu tüketim daha aşağılara düşebilir ama ben o kadar sabit ve düşük hızda kullanmadım motoru.
    Bunun dışında minik bir yan yatırma durumum oldu. AVM otoparkında sanırım 15-20 km hızda seyrederken, çocuğun biri koşarak yandan fırladı ve bana sol tarafımdan yaya olarak çarptı. Evet farkındayım çok garip bir kaza aama oldu :-/ Sürat çok düşük olduğundan bende birşey yok. Koruma demirini iyi ki takmışım dedim o anda. Demirler dışında bir sürtünme izi olmadı.
    Bunun dışında genellikle günübirlik 400-500 km mesafelerde kullandım motoru. İlk başlarda çok rüzgar alıyor gibi gelmişti motor ama alıştım sonradan. Seleyi alçak konumda kullanıyordum, onu da yükselttim sonradan.

    Genel olarak bu motoru tavsiye ederim. Ama şehir içinde pek konforlu bir makina değil. Elbette ss'den konforlu ama ben şehir içinde elektrikli bisiklet kullanıyorum. En iyisi o bence.

    Saygılar,

  10. #70

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Hocam hayırlı olsun gerçekten güzel motor.4 silindir performansını aramıyor değilim demişsiniz, bu gidişle sizi S1000XR ya Multistrada paklar

    Bu arada keşke forumda hep böyle konular olsa.

  11. #71

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    Alıntı Ahmetbahadır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam hayırlı olsun gerçekten güzel motor.4 silindir performansını aramıyor değilim demişsiniz, bu gidişle sizi S1000XR ya Multistrada paklar

    Bu arada keşke forumda hep böyle konular olsa.
    Teşekkür ederim hocam,

    Esasında asıl isteğim s1000 xr zaten ama malum maddi sebeplerden ötürü olmadı şimdilik. İlerde olur belki. İnşallah herkes gönlüne göre istediği motoru alır ancak bu zamlarla zor görünüyor. :(


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)