SYM JOYMAX 250i ABS hakkında yorumlarınız
-
10 Haziran 2017, 15:42
#21
Joymax 2014 model kullanıcısı olarak;
250cc scooterlar arasında en konforlusu Joymax'tir.
Bana göre Joymax'in en kötü yanı aynaları. Dikkat etmezsen tanesi 450TL olan aynayı yolda bırakabilirsin.
İkinci eli yabana atılacak şekilde değil ve iyi gitmektedir. Nispeten Xmax'e göre daha uygun.
Bir diğer sıkıntı da yetkili servis. İstanbul'daysanız alın derim, başka şehirdeyseniz servisi araştırın ya da yapabilecek usta var mı bakın.
Modifikasyon denilmiş, sanırım motora Nitro takmak istemiş de bulamamış gibi konuşmuş arkadaş.
Yaklaşık 8.000'dir sürüyorum, memnunum.
Reklamlar
-
10 Haziran 2017, 18:22
#22
Dostum 2.el donanimli extrali dusuk km scooter al sende gercekten diyorum sym den uzak dur fabrika ilgili musteriyle ama yedek parca sikintisi var ve cok pahali parcalar ayrica servisleride musteriyle arayi acmayan tiplerden malum senden para kazanicaklar extra bisey takamiosun takarsan garanti disi piaggio x10 u arastir 10 numara alet teknolojinin dibi resmen...Sayfasina gir incele
-
10 Haziran 2017, 19:12
#23
-
10 Haziran 2017, 19:16
#24
x-city hala nefes alıyorsa, 250 segmentinde tek gecerim. Bi scooter da aranan ne olursa olsun , mantıklı her kararın sonucu x-city'e çıkıyor.
-
10 Haziran 2017, 21:58
#25
TanImsIz adlı üyeden alıntı
x-city hala nefes alıyorsa, 250 segmentinde tek gecerim. Bi scooter da aranan ne olursa olsun , mantıklı her kararın sonucu x-city'e çıkıyor.
Tekerlek ve hafif olması haricinde artısı nedir?
Bagajına kask sığmıyor. Scooter alıp bagajının olmaması düşündürücü. Bir de sanki biraz tipsiz.
-
10 Haziran 2017, 22:09
#26
Pulsar41 adlı üyeden alıntı
Joymax 2014 model kullanıcısı olarak;
250cc scooterlar arasında en konforlusu Joymax'tir.
Bana göre Joymax'in en kötü yanı aynaları. Dikkat etmezsen tanesi 450TL olan aynayı yolda bırakabilirsin.
İkinci eli yabana atılacak şekilde değil ve iyi gitmektedir. Nispeten Xmax'e göre daha uygun.
Bir diğer sıkıntı da yetkili servis. İstanbul'daysanız alın derim, başka şehirdeyseniz servisi araştırın ya da yapabilecek usta var mı bakın.
Modifikasyon denilmiş, sanırım motora Nitro takmak istemiş de bulamamış gibi konuşmuş arkadaş.
Yaklaşık 8.000'dir sürüyorum, memnunum.
Evet joymaxin aynaları her türlü sıkıntılı.Hatırlattığın için sağol.Bunu yazmayı unutmuşum.Önceden 600 tl idi.Sym ayna kırıldıktan sonra gerekli parçayı ayrı getirmiyor ve bütün olarak aynayı satıyordu.600 tl ayna fiyatı normalmi sence.450 tl bile fazla.Tamamiyle müşteriye silkelemek için oluşturulmuş bir tuzak.Joymax aynalarının kör noktalarından bahsetsene.Xmax aynalarının daha iyi görüş imkanı sağladığını biliyormusun acaba ? Modifikasyon içinse benim demek istediğimi çoğu kişi anladı zaten.Yani sen joymax kunlanıyorsun diye senden objektif olmanı bekleyemem zaten.Yamaha xmax scooterların hava filtrelerinden performans parçalara,bujilere,diğer elektronik modifiye seçenekleri sym scooterlara göre daha fazla.Benim demek istediğim bu.
-
10 Haziran 2017, 22:45
#27
Merhaba, facebook'ta scooturk sayfasina sym servisleri hakkinda ciddi olumsuz yorumlar var. Gercekciligi hakkinda bilgim yok ancak yorum sayisi cok fazla, bir goz gecirmenizi tavsiye ederim.
-
10 Haziran 2017, 23:27
#28
Arkadaslar xcity kullanmadan karar vermeyin bagaji problem eden arkasina bir canta takar olur biter motosiklette yol tutus ve frenleme en onemli seydir okadarki kaza yapmakla yapmamak arasindaki fark kadar teker çapı hayati önemlidir ne sebeple maxi sukuter lara kucuk capli teker takiliyor anlamis degilim
-
18 Haziran 2017, 11:42
#29
Selamlar,
Bende Yamaha nmax 125 motorumu sattıktan sonra daha konforlu, daha yüksek hacimli (200-250 cc) Maxi scooter arayışına girdim ve hala aramaktayım :(
Xmax, joymaj, forza, s3 advance vs vs araştırmadığım incelemediğim bir model kalmadı neredeyse.
Fakat bir türlü ne alacağıma karar veremiyorum. İstediğim özelliklere uygun olarak scooter erbabı İtalyanların piaggio beverly 350 si var fakat o da fiyat nedeniyle beni aşıyor. Şehir içinde ve kısa mesafe için Yüksel hacimli ağır maxiscooter alıp almama konusunda da kararsızlık başladı. Acaba diyorum nmax 155 cc mi alsam. Veya piaggio medley 150. Medley de gerek İtalyan olması, gerek yüksek çaplı tekeri gerekse özellikleri ile beni cezbetmiyor değil. Siz ne düşünürsünüz bu konuda?
-
18 Haziran 2017, 14:03
#30
Bu forumda bu sorunun sorulması gerken yer bence Joymax başlığıdır. Bu motorun bugüne kadar izlediğim ve okuduğum kullanıcı yorumlarının tümünde kullanıcılar motorlarından memnundular. O yüzden yapılan eleştirileri biraz ağır buluyorum. Bu motora 18 bin TL verilir mi derseniz bence de verilmez ama bana göre 250 cc Xmax'e de verilmez. Onlara 18 bin verene kadar gider aradaki farkı verir 400 cc alırım ya da geri gider Benelli veya Daelim S3 alırım. 10500'e Benelli nerede ? 18 bin'e Joymax nerede ? Arada bir motor parası fark var. Şu anda Türkiye'de Japon 250 cc segmenti fiyat/performans oranı en kötü segment durumunda. 18 bin TL'ye Xmax alanlar da yeni zamlar gelene dek motorlarını zor satacaklardır. Euro 4 olduğunda 22 bin TL'ye hazır olun artık.
-
18 Haziran 2017, 14:21
#31
peki Kymco downtown hakkında ne düşünüyorsunuz?
-
04 Ağustos 2017, 11:04
#32
-
04 Ağustos 2017, 11:35
#33
uur52 adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar.
2 Haftalık Joymax 250i ABS kullanıcısıyım. Kullandığım kadarıyla incelemelerimi, daha sonra editleyerek deneyimlerimi aktarırım. Daha önce 2014 modelini kullanmıştım. Bu ABS Euro4 modelidir. Motor oldukça geniş bir bagaja sahip. 2 adet kask ve birkaç eşya alıyor. Haliyle selesi de oldukça geniş ve konforlu. Sissy bar ile birlikte satılıyor. Yalnız artçınızın boyu 160ın altındaysa hem sırtını dayayıp hem de ayaklarını koyması biraz zor. Bu da motorun arka kısmın geniş olmasından kaynaklı, bacaklar fazla açılıyor. Yeni modelde fren tepkimeleri çok iyi. Halen birbirimize alışma aşamasındayız, bazen sert duruşlar yapabiliyorum. ABS'nin devreye gireceği bir durumla karşılaşmadım. Açıkcası denemekte istemiyorum
Umarım rodajda olduğu içindir ki bana biraz fazla yakıyor gibi geldi. 50 TL (9,8 LT.)benzin aldım ve 250 km gittim. Rodajdan sonra tekrar bilgilendirme yaparım. Start stop özelliği var ama İstanbul'un sıkışık trafiğinde kullanmak oldukca güç oluyor bu yüzden kullanmamayı tercih ediyorum. Farlar oldukca iyi aydınlatıyor ki bunu aksamları orjinal haliyle üzerinde bulunan sis farlarıyla destekliyorum. Sele altı ışıklandırması güzel bir detay. Aynalar eski modeller gibi katlanıyor sinyallar de yine aynalarda. Yani aynalar yine çok pahalı aman düşürüp kırmayın. Park halindeylen aynaları katlamanızı öneririm. Yan granaj aynadan daha uygun
Hocam kaça maloldu size? motosiklet+plaka+ruhsat+sigorta vs.
-
04 Ağustos 2017, 11:47
#34
-
Herkese selamlar. Motorum 7 bin km'e doğru emin adımlarla ilerliyor. Çok şükür en ufak bir sorunla karşılaşmadım. Frenler kesinlikle çok iyi. ABS olmasa yere serileceğim birkaç durumla karşılaştım ama resmen hayat kurtarıyor. Bundan sonra ABS'siz motora binmeyi düşünmüyorum. Yazın sonlarına doğru İstanbul'dan Erdek'e yol yaptım. 2 kişi 1 haftalık tatil kıyafetlerini içerisine sığdırmayı başardık. Bu yüzden topcase takmayı düşünmüyorum. Top speed olarak 145 gördüm. Boyum biraz kısa Joymax camları da uzun olunca rüzgar konusunda hiç sıkıntı yaşamadım. Olumsuz olarak yakıt konusunu söyleyebilirim. Tarih itibariyle 50 TL benzin ile 270-280 km civarı gidiyorum. PCX'ten geçince bu biraz fazla geliyor haliyle. Uzun yol yaparken yakıt/km almayı akıl edemedim. Aklıma gelenler bunlar, sorusu olan arkadaşlar varsa yanıtlamaya çalışırım.
-
@uur52 Güncelleme bekliyoruz
-
Konu x max vs. joymax karşılaşmasına dönmüş.
İki modelin de kendine göre artıları ve eksileri var.
Burada bildiğin marka fanatikliği yapılmış.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler